Was gewoon aan het provoceren.quote:Op zondag 21 november 2021 22:20 schreef stalybridge het volgende:
Die Albert zal reuze irritant zijn, ik ken hem voor de rest niet, maar als ik het filmpje bekijk kan ik niet zeggen dat hij terecht klappen krijgt.
Albert heeft gespuugd op een Powned verslaggever.quote:Op zondag 21 november 2021 22:20 schreef stalybridge het volgende:
Die Albert zal reuze irritant zijn, ik ken hem voor de rest niet, maar als ik het filmpje bekijk kan ik niet zeggen dat hij terecht klappen krijgt.
Vroeger was alles beterquote:Op zondag 21 november 2021 22:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik weet het, was jaren geleden al vlieft, maar ja...
Ik zie een patroon, waarschijnlijk haat Albert gewoon zichzelf en is die heel onzeker, de arme jongenquote:Op zondag 21 november 2021 22:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Albert heeft gespuugd op een Powned verslaggever.
Albert haat politie
Albert haat echte journalisten
Albert haat NOS, RTL, SBS
Albert heeft aan best wel veel dingen een hekel.
98% van Nederland haat Albertquote:Op zondag 21 november 2021 22:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Albert haat politie
Albert is een vieze ratquote:Op zondag 21 november 2021 22:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Albert haat politie
Mhah. Bij de avondklokrellen redde de Politie het ookquote:Op zondag 21 november 2021 22:22 schreef Confetti het volgende:
Ik weet dat het ramptoerist-achtig klinkt maar als dit nog een paar dagen doorgaat zal de politie breken en mag de inzet van de strijdkrachten wel eens overwogen worden. Dit soort tuig snapt alleen de taal van de knuppel en intimidatie. Daar is de politie eerlijk gezegd nu ook wel mee bezig maar de vraag is wie als eerste uitgeblust is.
Is geen leuk verhaal. Heeft me jaren terug een tijd gestalkt en overspoeld met apps en emails.quote:Op zondag 21 november 2021 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vertel! Sappig verhaal nu het hier toch beetje dood is?
Albert liep bewust de ME in de weg.quote:Op zondag 21 november 2021 22:20 schreef stalybridge het volgende:
Als het elke dag zoals vrijdag was misschien. Volgens mij valt het nu wel mee.quote:Op zondag 21 november 2021 22:22 schreef Confetti het volgende:
Ik weet dat het ramptoerist-achtig klinkt maar als dit nog een paar dagen doorgaat zal de politie breken en mag de inzet van de strijdkrachten wel eens overwogen worden. Dit soort tuig snapt alleen de taal van de knuppel en intimidatie. Daar is de politie eerlijk gezegd nu ook wel mee bezig maar de vraag is wie als eerste uitgeblust is.
Hij is gewoon aan het treiteren en provoceren, bovendien had hij al weg moeten zijn uit de binnenstad na de oproep van de politie. Geen medelijden met deze randfiguren.quote:Op zondag 21 november 2021 22:20 schreef stalybridge het volgende:
Hoe dom ben je danquote:Op zondag 21 november 2021 22:24 schreef Starhopper het volgende:
Lol! Ze willen RIPAlbert trending maken op twitter
Deze man zoekt overal waar hij komt "demonstreren" zelf de politie op om vervolgens z'n camera recht in hun gezicht te duwen en een beetje zuigerige opmerkingen te maken.quote:Op zondag 21 november 2021 22:20 schreef stalybridge het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |