Op de een of andere manier hebben veel wappies datquote:Op zondag 21 november 2021 22:26 schreef Ronald het volgende:
[..]
Heeft de ME de helft van haar gebit kort en klein geslagen?
Wtf. Wel nog eens opgezocht wat ze nu doet?quote:Op zondag 21 november 2021 22:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Is geen leuk verhaal. Heeft me jaren terug een tijd gestalkt en overspoeld met apps en emails.
Stan T uit Vlorp?quote:Op zondag 21 november 2021 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wtf. Wel nog eens opgezocht wat ze nu doet?
Een vriend van me heeft dat ook meegemaakt. Dat wijf was knettergek.
Een tweet moet tussen twitter tags. Niet tussen youtube tagsquote:Op zondag 21 november 2021 22:27 schreef mazaru het volgende:
[youtube]https://twitter.com/Sikkom050/status/1462516282436292615[/youtube]
quote:Op zondag 21 november 2021 22:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een tweet moet tussen twitter tags. Niet tussen youtube tags
Nou, waarschijnlijk zijn het jochies die nog nooit iets anders dan een een trainingsbroek en gympen gedragen hebben. Dat houden ze zelf wel.quote:
Geen geld geen Zwitsers. 9000 Lege stoelen kunnen ze krijgen.quote:Op zondag 21 november 2021 22:22 schreef Confetti het volgende:
Ik weet dat het ramptoerist-achtig klinkt maar als dit nog een paar dagen doorgaat zal de politie breken en mag de inzet van de strijdkrachten wel eens overwogen worden. Dit soort tuig snapt alleen de taal van de knuppel en intimidatie. Daar is de politie eerlijk gezegd nu ook wel mee bezig maar de vraag is wie als eerste uitgeblust is.
TR gezetquote:Op zondag 21 november 2021 22:28 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Wel die booster nemen he , klootzakje
Laatst nog op Facebook. Lijkt allemaal goed te gaan nu.quote:Op zondag 21 november 2021 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wtf. Wel nog eens opgezocht wat ze nu doet?
Een vriend van me heeft dat ook meegemaakt. Dat wijf was knettergek.
Het is vooral een ontzettende domme onwetende roep.quote:Op zondag 21 november 2021 22:22 schreef Confetti het volgende:
Ik weet dat het ramptoerist-achtig klinkt maar als dit nog een paar dagen doorgaat zal de politie breken en mag de inzet van de strijdkrachten wel eens overwogen worden. Dit soort tuig snapt alleen de taal van de knuppel en intimidatie. Daar is de politie eerlijk gezegd nu ook wel mee bezig maar de vraag is wie als eerste uitgeblust is.
Het leger heeft toch wapens?quote:Op zondag 21 november 2021 22:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het is vooral een ontzettende domme onwetende roep.
Het leger is niet getraind hiervoor dus de politie kan dit gewoon blijven oplossen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |