Ik heb alleen Groningen nog , is dat die karin?quote:Op zondag 21 november 2021 21:59 schreef StephanL het volgende:
Iemand nog livestreams? Die van Karin Zwijgrecht kijk ik nu.
Hij is door de maanden heen natuurlijk gewend geraakt aan zonder consequenties lopen zuigen en zieken tegen de politie.quote:Op zondag 21 november 2021 21:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja, als hij gewoon was gaan lopen was er niets aan de hand geweest. Eigen domme schuld
Zou kunnen.quote:Op zondag 21 november 2021 21:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat was Baudet toch die dat zei?
Jaquote:Op zondag 21 november 2021 22:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb alleen Groningen nog , is dat die karin?
Dan heeft die gast het nog gepikt ook van Baudetquote:Op zondag 21 november 2021 21:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat was Baudet toch die dat zei?
Dan is dat een naprater van Baudet geweestquote:Op zondag 21 november 2021 22:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Maar gisteren ook een user hier in dit topic.
Die was ik na 10 seconden al zat toen ze begon te miepen dat dit alles zou verdwijnen als het demissionaire kabinet per direct zou opstappenquote:Op zondag 21 november 2021 21:59 schreef puzziepie het volgende:
Alleen Groningen is nog live ..
En ik dat geneuzel van die trien ook niet meer aanhoren
Jaquote:Op zondag 21 november 2021 22:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb alleen Groningen nog , is dat die karin?
Dit is weer zo’n deėscaleren situatie.quote:Op zondag 21 november 2021 21:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja klopt. Zou een leuke oefening zijn voor ze.
Ze treden nog steeds niet hard genoeg opquote:Op zondag 21 november 2021 22:00 schreef K21 het volgende:
[..]
Hij is door de maanden heen natuurlijk gewend geraakt aan zonder consequenties lopen zuigen en zieken tegen de politie.
Tot nu toe.
Wat is sowieso het nut van al dat rellen? Slaat helemaal nergens op. En dat de politie niet harder ingrijpt vind ik ook onbegrijpelijkquote:Op zondag 21 november 2021 22:02 schreef Cupfighter het volgende:
Misschien zie ik het verkeerd hoor maar wat is het nut van het slopen van winkels tegen de corona maatregelen, ga dan naar het Binnenhof of naar de woningen van Rutte en De Jong en ga daar herrie schoppen maar nu worden er mensen lastig gevallen die er ook niks aan kunnen doen, complete waanzin gewoon
Jaquote:Op zondag 21 november 2021 22:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dan heeft die gast het nog gepikt ook van Baudet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |