Ik "hoorde" dat zijn kop van z'n romp is geslagen en dat ze hem nu in het ziekenhuis er weer op willen zetten, maar Kwalbert weigert een corona test...quote:Op zondag 21 november 2021 21:55 schreef mazaru het volgende:
Albert heeft zijn kaak gebroken er is veel bloed zegt zo'n wappie in de chat
ach hij zoekt het zelf expres op. Geen medelijden.quote:Op zondag 21 november 2021 21:55 schreef mazaru het volgende:
Nee joh, dat wil Albert vast niet. Hij weet toch niet wat er in de medicijnen zit die hij daar zou krijgen?quote:Op zondag 21 november 2021 21:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan kan ie samen met MArco op de IC liggen
quote:Op zondag 21 november 2021 21:56 schreef spoilert het volgende:
[..]
Ik "hoorde" dat zijn kop van z'n romp is geslagen en dat ze hem nu in het ziekenhuis er weer op willen zetten, maar Kwalbert weigert een corona test...
Over vijf minuten lezen we dat hij dood is en zijn lijk over de straat is gesleeptquote:Op zondag 21 november 2021 21:56 schreef spoilert het volgende:
[..]
Ik "hoorde" dat zijn kop van z'n romp is geslagen en dat ze hem nu in het ziekenhuis er weer op willen zetten, maar Kwalbert weigert een corona test...
Ah en nu vertrouwd hij wel op de medici zeker? Of repareert zo’n wappie ook z’n gebit? Vuil hypocriet volk. Kapot slaan niet waard.quote:Op zondag 21 november 2021 21:55 schreef mazaru het volgende:
Ja, als hij gewoon was gaan lopen was er niets aan de hand geweest. Eigen domme schuldquote:Op zondag 21 november 2021 21:57 schreef Sfancta het volgende:
ALbert werd keer of 3 gesommeerd op te rotten, deed hij niet. Dan maar met aan kapotte kaak op straat, jammer dat het al die gekken meer gaat voeden omdat het zo'n "bekende" is.
Gevierendeeld tussen 4 ME paarten...quote:Op zondag 21 november 2021 21:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Over vijf minuten lezen we dat hij dood is en zijn lijk over de straat is gesleept
quote:Is albert opgepakt ?
Verleidelijk om hier verschrikkelijk bijdehand op te gaan reagerenquote:Laura Davey Jazlynn
Ja dat die geslagen werd zag ik, sloeg nergens op
quote:Op zondag 21 november 2021 21:58 schreef spoilert het volgende:
[..]
Gevierendeeld tussen 4 ME paarten...
Ja dat snap ik ook niet zo goed eigenlijk.quote:Op zondag 21 november 2021 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik raar vind is dat het leger nog niet ingezet is. Die gasten doen de hele dag geen klote op die kazerne. Hier hadden ze mooi kunnen ingrijpen.
Zoals die sukkel hier gisteren.quote:Op zondag 21 november 2021 21:56 schreef spoilert het volgende:
[..]
Dat was Baudet toch die dat zei?quote:Op zondag 21 november 2021 21:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zoals die sukkel hier gisteren.
"Liever dood dan een prik."
Zo moeilijk om te zwijgen bij al die onzin die voorbij komt in die chatquote:Op zondag 21 november 2021 21:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[..]
Verleidelijk om hier verschrikkelijk bijdehand op te gaan reageren
Ja klopt. Zou een leuke oefening zijn voor ze.quote:Op zondag 21 november 2021 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik raar vind is dat het leger nog niet ingezet is. Die gasten doen de hele dag geen klote op die kazerne. Hier hadden ze mooi kunnen ingrijpen.
Jupquote:Op zondag 21 november 2021 21:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo moeilijk om te zwijgen bij al die onzin die voorbij komt in die chat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |