quote:
En morgen lees je weer dat het allemaal de schuld van Hugo isquote:Op zondag 21 november 2021 21:40 schreef Olga het volgende:
Het tuig kan weer trots op zich zelf zijn
Je zit hier heel de dag te wachten op beelden van mensen die elkaar geweld aan doen. Wat doe je hier anders de hele tijd als je dit niet leuk vindt?quote:
Burn loot murder genotquote:Op zondag 21 november 2021 21:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stukje gratis winkelen @:de_boswachter @:Wereldgozer
yups.quote:Op zondag 21 november 2021 21:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
En morgen lees je weer dat het allemaal de schuld van Hugo is
quote:Op zondag 21 november 2021 21:39 schreef onlogisch het volgende:
Via whatsapp filmpjes voorbij zien komen dat ergens agenten weer moesten rennen, 4 stuks.
Die werden in het nauw gedreven en er zijn weer schoten gelost
Ik ook. En zo jammer dat het hier ook nog meepostquote:Op zondag 21 november 2021 21:43 schreef Olga het volgende:
[..]
yups.
Ik begin een steeds grotere hekel aan dit tuig te krijgen.
Tinus zal jaloers zijn...quote:Op zondag 21 november 2021 21:40 schreef Starhopper het volgende:
ff scrollen naar het einde! Daar krijgt Albert tikkies![]()
https://www.facebook.com/053enschede/videos/440841570959831
Heej, daar hebben we onze heilige ook weer!quote:
quote:Op zondag 21 november 2021 21:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die reacties op die livestreams__!!!!!!
"Albert ligt op de IC hoor ik net"___!!!!!!
Slechte opvoeding genot.quote:Op zondag 21 november 2021 21:43 schreef puzziepie het volgende:
Jongetjes van 13 /14 jaar![]()
TUIG is het
quote:Op zondag 21 november 2021 21:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die reacties op die livestreams__!!!!!!
"Albert ligt op de IC hoor ik net"___!!!!!!
Bedoel je de politieagenten die een ongevaarlijk persoon die het nieuws in beeld brengt met geweld naar de grond werken?quote:Op zondag 21 november 2021 21:43 schreef Olga het volgende:
[..]
yups.
Ik begin een steeds grotere hekel aan dit tuig te krijgen.
Qua taalgebruik klinkt dit eerder als Den Haagquote:
Ga lekker naar het wappieforum aubquote:Op zondag 21 november 2021 21:44 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Bedoel je de politieagenten die een ongevaarlijk persoon die het nieuws in beeld brengt met geweld naar de grond werken?
Ah shit nee ik heb voor zonyquote:Op zondag 21 november 2021 21:44 schreef dvdfreak het volgende:
heeft iemand een powerbank voor samsuung
Wees eens stil Nikonlover. Je act is vermoeiend.quote:Op zondag 21 november 2021 21:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ga lekker naar het wappieforum aub
Ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op zondag 21 november 2021 21:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ga lekker naar het wappieforum aub
quote:Op zondag 21 november 2021 21:44 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Bedoel je de politieagenten die een ongevaarlijk persoon die het nieuws in beeld brengt met geweld naar de grond werken?
quote:Op zondag 21 november 2021 21:44 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Oh zoquote:Op zondag 21 november 2021 21:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee maar dat die geslagen werd en op de grond lag
Dat is op zijn minst net zo kwalijk als winkels plunderen. Maar op dit forum mensen er heel de dag op te wachten. Confronterend.quote:
Er hangen vast wel camera's in die winkel. Die kids worden nog wel opgepakt. En misschien zijn er ouders waar een belletje bij gaat rinkelen als zoon- of dochterlief ineens met een nieuwe zonnebril thuiskomt.quote:Op zondag 21 november 2021 21:45 schreef Automatisch het volgende:
dit gaat nog wel een staartje krijgen
Die gaat straks zielig veilig vanuit zijn auto livestreamenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |