Jaquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:56 schreef hollandia02 het volgende:
Ik heb wel het gevoel dat de coronademonstrant vaak uit het oosten van het land komt.
Ze horen volgens de richtlijnen iemand in de arm of been te schieten , als dat niet werkt en je kan werkelijk geen kant meer op dan pas mag je je beroepen op noodweerquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]hoeveel filmpjes wil je nog zien tot je er achterkomt dat ze schieten als ze worden aangevallen en geen ander middel meer hebben?
Nou voor mij wel hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:02 schreef Ali_boo het volgende:
Met stenen en vuurwerk gooien is geen reden om iemand neer te knallen
Ik kom ook uit het oosten van het landquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:01 schreef spoilert het volgende:
[..]
Tja vroeger werdt het uitschot naar de veen Koloniën gestuurd zie hier het resultaat...
Het spul daar is zo duur, dat ie iig niet gepluderd word.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:01 schreef Caland het volgende:
En alweer naast de bijenkorf, net als gisteren
Ik vermoed een complot
Die man staat elk weekend op de Dam te demonstreren. Vaak staat er dan aan de andere kant van de Dam een kerel met Israëlische vlaggen te zwaaien..quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:04 schreef spoilert het volgende:
[..]
Die man staat elk weekend op de Dam te demonstreren. Vaak staat er dan aan de andere kant van de Dam een kerel met Israëlische vlaggen te zwaaien..
illegaal vuurwerk naar iemand gooien staat bijna gelijk aan een aanslag gezien het effect wat dat kan hebbenquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:02 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ze horen volgens de richtlijnen iemand in de arm of been te schieten , als dat niet werkt en je kan werkelijk geen kant meer op dan pas mag je je beroepen op noodweer
De man die word neergeschoten staat aan de overkant van de straat , wat voor gevaar vormde hij dat de agent in kwestie hem neer moest schieten. Met stenen en vuurwerk gooien is geen reden om iemand neer te knallen
quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:04 schreef spoilert het volgende:
[..]
Die man staat elk weekend op de Dam te demonstreren. Vaak staat er dan aan de andere kant van de Dam een kerel met Israëlische vlaggen te zwaaien..
Er moesten natuurlijk ook goede mensen heen om de boel draaiend te houdenquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kom ook uit het oosten van het land
Niet drukker dan een normale zaterdag middag rond tweeen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:00 schreef hollandia02 het volgende:
Mooi overzicht op de dam. Wordt steeds drukker
Wat een meme hahahahhaquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:04 schreef spoilert het volgende:
[..]
Wie is hij dan?quote:
Ik hoor het, ook dat bewust schieten op slagadersquote:
Kan je de "waarheid" onder de aandacht brengen bij de MSM ga je er een beetje door heen schreeuwenquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Toch leuk dat iemand een verhaal probeert te vertellen en er een aantal mongolen door heen loopt te blaten.
Ben blij dat jij niet bij de politie zitquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nou voor mij wel hoor.
Kan best wel eens hard aankomen.
Van wie en waarom?quote:
Gewoon weer je standaard wappie goedpraat riedeltje dusquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:08 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ben blij dat jij niet bij de politie zit
Lang verhaal, maar er is onenigheid in streamers land over wie er wel of niet gecontroleerde oppositie isquote:
Je hebt gelijk. De politie moet erop uitgeweest zijn om deze kingpin van afstand uit te schakelen uit kwaadaardigheid.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:02 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ze horen volgens de richtlijnen iemand in de arm of been te schieten , als dat niet werkt en je kan werkelijk geen kant meer op dan pas mag je je beroepen op noodweer
De man die word neergeschoten staat aan de overkant van de straat , wat voor gevaar vormde hij dat de agent in kwestie hem neer moest schieten. Met stenen en vuurwerk gooien is geen reden om iemand neer te knallen
Dat sowieso. Al dat in beslag genomen geld, coke en auto's. Ik zou er misschien niet van af kunnen blijven.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:08 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Van Eline want hij 'neemt het voor de politie op'quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:09 schreef spoilert het volgende:
"Wij zijn de wappies zat, wij zijn de wappies zat"...
wel toepasselijke uitspraakquote:
Wappies verdraaien liever alles , eigen waarheid.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:08 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Staan ook genoeg lui die niet perse debiel zijn maar ook kritiek hebben op de maatregelenquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
weer -exact- dezelfde mensen als op alle andere demonstraties.
Tussen de ogen is meer dan genoeg voor sommigequote:Op zaterdag 20 november 2021 14:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik snap het bewust op de slagaders niet, want dan is het veel effectiever om op de nek, dan op de knie te mikken.
Goeie...na het zien van die gore mondhoeken van Max ben ik wel ff klaar met wappiesquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
Goed, aftaaien, Formule1 begint zo.
Legaal vuurwerk= sla hem in de boeienquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
illegaal vuurwerk naar iemand gooien staat bijna gelijk aan een aanslag gezien het effect wat dat kan hebben
Probeer jij dan uberhaupt nog de gedachtengang van een wappie te volgen?quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik snap het bewust op de slagaders niet, want dan is het veel effectiever om op de nek, dan op de knie te mikken.
En mensen met palestijnse vlaggen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:12 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Staan ook genoeg lui die niet perse debiel zijn maar ook kritiek hebben op de maatregelen
O dat ik dacht om wat andersquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:10 schreef spoilert het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar er is onenigheid in streamers land over wie er wel of niet gecontroleerde oppositie is
Hard gelachen om die mondhoekenquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Goeie...na het zien van die gore mondhoeken van Max ben ik wel ff klaar met wappies
Voor het geval dat ik er eentje in de supermarkt zonder mondkapje tegenkom.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Probeer jij dan uberhaupt nog de gedachtengang van een wappie te volgen?
Het complot wordt steeds duidelijker he? Lolquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:13 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Legaal vuurwerk= sla hem in de boeien
Illegaal vuurwerk= schiet hem maar neer
Duidelijk
#freepalestinequote:Op zaterdag 20 november 2021 14:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En mensen met palestijnse vlaggen.
De domheid, waarom?quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:02 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zij is nasty, bah.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:18 schreef hollandia02 het volgende:
Loopt ze een haagse agent in amsterdam te treiteren hahaa
Hoe is dit heftiger?quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:19 schreef hollandia02 het volgende:
In frankrijk gaat het er heftiger aan toe
Ik haat niet zo snel maar ik ben wel anti wappiequote:Op zaterdag 20 november 2021 14:19 schreef Fugazi_ het volgende:
Diepe intense haat voel ik voor wappies.
Dan in Amsterdam.quote:
Dat zijn al die vloggers. Alleen maar sentiment misbruiken om je handen er vanaf te trekken zodra er gereld word, misselijkmakend.quote:
Ja , maar nu is hij dus vieze manquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:21 schreef StephanL het volgende:
Wat doet hij hier? Nou wat dacht je van de vrede te bewaren?
haha live meekijken met een superspreaderevenement...quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/2293985314088002
Je hebt gelijk het werkelijk gênant om te zienquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat zijn al die vloggers. Alleen maar sentiment misbruiken om je handen er vanaf te trekken zodra er gereld word, misselijkmakend.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
haha live meekijken met een superspreaderevenement...
quote:Bij de rellen van gisteravond en -nacht in het centrum van Rotterdam zijn 51 mensen aangehouden. "Ongeveer de helft daarvan was nog net minderjarig", twittert de politie. De relschoppers kwamen uit verschillende delen van het land. Nog niet alle verdachten van de rellen zijn in beeld.
Twee relschoppers raakten gewond toen zij werden getroffen door een kogel, zij liggen nog in het ziekenhuis. De Rijksrecherche onderzoekt of hun verwondingen zijn gekomen door politiekogels.
Een gewonde agent moest worden opgenomen in het ziekenhuis, een ander werd behandeld door ambulancemedewerkers. "Talloze politiemedewerkers liepen bij de belaging met stenen en vuurwerk lichte verwondingen en gehoorschade op."
Dan ben je flink in de maling genomen. Die wappies hebben nagenoeg 0 invloed op het uitgevoerde beleid.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:19 schreef Fugazi_ het volgende:
Diepe intense haat voel ik voor wappies.
"We bestaan 3 jaar, en dat vieren we met stenen!"quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:27 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
"We bestaan 3 jaar, en dat vieren we met stenen!"
'quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:27 schreef Werkperd het volgende:
Wanneer treedt die verschrikkelijke Abou Taleb eens af? Die man heeft dictatoriale trekjes.
Zijn eigen falen legt die nu op aan de rellende demonstranten: ''het waren voetbalsupporters''.
Als er hier nu een rotje afgaat, zullen ze de gevolgen ervan vergelijken met de damslapers.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:27 schreef Sfancta het volgende:
Kwam het gezag maar weer echt terug. Tegenspraak bij een vordering is een wapenstok tussen je ogen.
Dit kan toch niet, over 5 jaar worden ze uitgelachen door iedereen als dit zo doorgaat.
Dat waren het ook idiootquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:27 schreef Werkperd het volgende:
Wanneer treedt die verschrikkelijke Abou Taleb eens af? Die man heeft dictatoriale trekjes.
Zijn eigen falen legt die nu op aan de rellende demonstranten: ''het waren voetbalsupporters''.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:27 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Dan ben je flink in de maling genomen. Die wappies hebben nagenoeg 0 invloed op het uitgevoerde beleid.
Komt zo weer terugquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:30 schreef hollandia02 het volgende:
Is onrechttv gestopt? Iemand stream?
https://www.facebook.com/053enschede/videos/443976713741088quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:30 schreef hollandia02 het volgende:
Is onrechttv gestopt? Iemand stream?
thanksquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:30 schreef spoilert het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/053enschede/videos/443976713741088
Ik ookquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:32 schreef spoilert het volgende:
[..]
Nee had al gekeken, mis hem wel een beetje
Is bij alle streams nu zo, als het volk gaat lopen en al die telefoons geen switchen van mast gaat de snelheid omlaag..quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:32 schreef hollandia02 het volgende:
Die gozer heeft volgensmij 2G internet met zn gebuffer
Hij kan moeilijk voor 5G kiezen, dat is zijn mening en dat vind hij.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:32 schreef hollandia02 het volgende:
Die gozer heeft volgensmij 2G internet met zn gebuffer
Zal hij de volgende keer weer zo janken dat de PoPo niets doet als bij zijn broertje het raam wordt opgeblazen??quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:35 schreef puzziepie het volgende:
Albert wil de doodstraf voor de 'moordenaars'
Vloggers zijn er alleen maar om de genen die geduwd te worden zo dramatisch mogelijk in beeld te brengen...quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:34 schreef StephanL het volgende:
Het zijn moordenaars, maar ze lopen er wel als makke schapen achteraan
je een corrupt ook ...quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:34 schreef hollandia02 het volgende:
Politie is de grootste criminele organisatie van Nederland
Ach hou toch op me je sneue aannamesquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:36 schreef Werkperd het volgende:
[..]
1. Idioot ben je zelf
2. Dat waren geen voetbalsupporters
Dan leek ze eropquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:36 schreef spoilert het volgende:
[..]
Denk het niet, die is nu live in Parijs..
https://www.facebook.com/mita.overvliet/videos/860931707888713quote:
Met Mita gaat het ook lekker las ik gisteren op twitterquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/mita.overvliet/videos/860931707888713
Als deze er bij kan hebben naast de andere streams
Qua ziekte of wat anders?quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Met Mita gaat het ook lekker las ik gisteren op twitter
Sorry maar jij begint met onzin uitkramen zoals het waren voetbalsupporters. Wat een debiele opmerking zeg. Net zo debiel als de burgermeester die compleet faalt in zijn handhaving van de stad.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ach hou toch op me je sneue aannames
Oh dat, ja zou kunnen, geen idee wie die vent is.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Verhouding met een of andere nazi oid?
De enige die hier debiel doet ben jij.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:41 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Sorry maar jij begint met onzin uitkramen zoals het waren voetbalsupporters. Wat een debiele opmerking zeg. Net zo debiel als de burgermeester die compleet faalt in zijn handhaving van de stad.
Ik heb het gemistquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja rode jas, paarse broek, niet?
Ik heb teveel streams openstaanquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
Helemaal vooraan liep ze samen met iemand naast zich.
quote:Een paar honderd mensen protesteren vanmiddag in Breda tegen de coronamaatregelen. Ze lopen begeleid door een aantal muziekwagens met dj's een route door de binnenstad.
Het protest wordt georganiseerd door 076AAN, een initiatief van vier Bredase dj's. 076AAN eist dat de horeca weer volledig open kan en is tegen de invoering van 2G. "Het is een schande dat onze vrijheden zo ingeperkt worden. Het is totale waanzin dit beleid", zegt demonstrant Pascal van der Schoot bij Omroep Brabant. Jochem Westerlaken staat met een biertje in de hand te demonstreren. "De boodschap maakt mij niet uit. Ik heb hier vooral om te feesten. En het is een mooi feestje."
Het protest in Breda volgt nog geen dag na de rellen bij een soortgelijke demonstratie in Rotterdam. Toch verwacht dj Joost Eras, een van de organisatoren, geen problemen. "We hebben overleg gehad met de politie. Zichtbare en onzichtbare veiligheidsmaatregelen zijn genomen", benadrukt hij. "We staan zeker niet achter wat er in Rotterdam is gebeurd. We zijn daar echt van geschrokken."
Het is de tweede keer dat 076AAN actievoert. Ook eind september trokken honderden demonstraten met muziekwagens door de Bredase binnenstad.
OMDAT HET SCHAPEN ZIJNquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:46 schreef hollandia02 het volgende:
Waarom lopen ze achter de politie aan hahaha
Hahhahaha in dr veel te dure huis.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:47 schreef Sfancta het volgende:
Lekker moppie hong uit het raam
Wel lekker veilig, tuig roepen vanuit je woning waar 5000 lui langslopen
Dat weten ze zelf ook niet.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:46 schreef hollandia02 het volgende:
Waarom lopen ze achter de politie aan hahaha
Gelukkig zat er anderhalve meter tussenquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:47 schreef Sfancta het volgende:
Lekker moppie hong uit het raam
Wel lekker veilig, tuig roepen vanuit je woning waar 5000 lui langslopen
Ja hou nou maar weer op met je spam van onnodige quotes.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De enige die hier debiel doet ben jij.
Kap jij maar met je domme aannames wappiequote:Op zaterdag 20 november 2021 14:48 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja hou nou maar weer op met je spam van onnodige quotes.
Dat zijn "veteranen" die de demonstranten "beschermen"quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:48 schreef hollandia02 het volgende:
Lopen er nou militairen of zijn dat van die bushcrafters?
Ben jij iemand die eigenlijk verder niet zoveel in het leven heeft en daarom ongelofelijk woest is op mensen die ergens wat anders over denken?quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kap jij maar met je domme aannames wappie
Ook zo'n domme opmerkingquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:50 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Ben jij iemand die eigenlijk verder niet zoveel in het leven heeft en daarom ongelofelijk woest is op mensen die ergens wat anders over denken?
Of kom je alleen zo over?
Mijn opa van 82 liep nog beter.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:49 schreef spoilert het volgende:
[..]
Dat zijn "veteranen" die de demonstranten "beschermen"
Bewijs. Rechtstaat. je weet welquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Een videobus, is dat niet gewoon verplid geld, ze weten precies wie de aanjagers zijn.
Wat je zegt slaat nergens opquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:52 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Het is een vraag, geen opmerking. Andere mensen dom noemen bewijst ook verder niks hoor.
Nee want Mita is in Parijsquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:51 schreef Mansjester het volgende:
Lopen Mita en Albert niet in dezelfde straat ofzo?
Jij hebt kennelijk niks te doen op een zaterdagmiddag. Ga ff naar buiten een frisse lucht happen wil je.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kap jij maar met je domme aannames wappie
Het is treurig dat er mensen zijn die zo zwart-wit over dit soort zaken denken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:52 schreef Ireth het volgende:
Als je niet wilt dat de politie lelijk doet tegen je en je zeer doet, moet je thuis blijven bij mama en niet een halve stad gaan vernielen.
Dus niet nu huilie gaan lopen doen.
Jij wil graag extremer politiegeweld?quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:55 schreef TLC het volgende:
Ik vind het wel een grof schandaal dat ze gericht op de benen hebben geschoten
![]()
ze hadden beter op hun kruis kunnen mikken, de kans is dan gelijk een stuk kleiner op voortplanting
Jij verdraait ook liever alles begrijp ik.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:54 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Pas dan je gedrag wat aan, het begint een beetje zielig te worden.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:55 schreef TLC het volgende:
Ik vind het wel een grof schandaal dat ze gericht op de benen hebben geschoten
![]()
ze hadden beter op hun kruis kunnen mikken, de kans is dan gelijk een stuk kleiner op voortplanting
Al die ME busjes heeft men dus behoorlijk geintimideerd.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:55 schreef StephanL het volgende:
Nou dat rechtdoor lopen heeft echt geholpen
Ik denk dat je beter even op iemand anders kunt gaan reageren. Veel plezier vandaag met je opgekropte emotiesquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij verdraait ook liever alles begrijp ik.
Idd. Albert was helemaal onder de indrukquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Aldie ME busjes hebben ze dus behoorlijk geintimideerd.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:57 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter even op iemand anders kunt gaan reageren. Veel plezier vandaag met je opgekropte emoties
Van mij mag het, niemand heeft er ook om gevraagd dat dingen van andere worden gesloopt.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:55 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Jij wil graag extremer politiegeweld?
Ik snap niet dat je de kant kiest van politiegeweld. Erg jammer dat steeds meer mensen denken dat daar de oplossing zit.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:57 schreef Ireth het volgende:
img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 20 november 2021 14:54 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Het is treurig dat er mensen zijn die zo zwart-wit over dit soort zaken denken.
Sorry maar bij het zien van zoveel ellende kan ik niet in liefdevol roze en zachtgeel denken. Je hebt gewoon met je grafklauwen van andermans spullen af te blijven. En kan je dat niet, dan ook de consequenties aanvaarden...
Wacht maar tot dat het donker wordt..quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:59 schreef Sfancta het volgende:
Wil niet rasistisch overkomen, maar ik heb op die streams nog geen enkel nektasje, of bondkraagje gezien. Sapen die nog om zich klaar te maken voor vanavond ergens?
Houden ze het iig binnen de regio.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:53 schreef hollandia02 het volgende:
Vanavond 20:00 gaat er gereld worden in Zwolle
Die waren gisteren Rotterdam aan het slopen , zijn er vandaag nietquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:59 schreef Sfancta het volgende:
Wil niet rasistisch overkomen, maar ik heb op die streams nog geen enkel nektasje, of bondkraagje gezien. Sapen die nog om zich klaar te maken voor vanavond ergens?
Die zie je nooit overdagquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:59 schreef Sfancta het volgende:
Hoe sta jij tegenover lockdowns en het sluiten van horeca dan? Mag dat ook niet?quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:58 schreef TLC het volgende:
[..]
Van mij mag het, niemand heeft er ook om gevraagd dat dingen van andere worden gesloopt.
Wie zijn billen brandt moet ook maar op de blaren zitten.
Die wonen niet in centrum amsterdam.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:59 schreef Sfancta het volgende:
quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:01 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Ah, een kastracist
Wat een ongelofelijk goor persoon.
is de bims niet het centrum?quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die wonen niet in centrum amsterdam.
Je gaat voor het gemak even voorbij aan het geweld wat daar aan vooraf is gegaan waardoor er opgetreden ging worden door de politie??quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:59 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je de kant kiest van politiegeweld. Erg jammer dat steeds meer mensen denken dat daar de oplossing zit.
mssn dat ze een studio en een bentley kunnen huren voor hun drillrap video, maar een appartement kun je je er niet veroorloven metde opbrengsten van je views.quote:
Ik zou nooit willen werken voor de politie. Blind bevelen van de baas opvolgen is voor honden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je gaat voor het gemak even voorbij aan het geweld wat daar aan vooraf is gegaan waardoor er opgetreden ging worden door de politie??
Ik neem aan dat je direct een open sollicitatie heb ingezonden bij de politie zodat je kan laten zien hoe het wel moet volgens jou? Zodat jij ons land kan redden van de ondergang!
'Ja ze gaan niet achter de PoPo bus aan maar gaan lekker kleine straatjes in zodat ze elkaar beter kunnen besmetten..quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Hebben ze weer een list verzonnen?
Dat is hun "koffie" maakt niet uit welk tijdstip een demo is de meerderheid zit lekker aan de alcohol..quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:06 schreef Sfancta het volgende:
Liep daar eentje met een sixpack eieren in zijn achterzak?
Hahhahahah ja nu je het zegt wtfquote:Op zaterdag 20 november 2021 15:06 schreef Sfancta het volgende:
Denk niet dat het veel verschil zal maken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:06 schreef StephanL het volgende:
Rebels van Albert, ze zijn een andere straat ingegaan.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:06 schreef Sfancta het volgende:
Ik hoef jou niks te laten zien en jij hoeft überhaupt niet iets te zien!quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:05 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Ik zou nooit willen werken voor de politie. Blind bevelen van de baas opvolgen is voor honden.
En ik ben benieuwd naar het bewijs dat de slachtoffers ook daadwerkelijk allerlei dingen hebben gesloopt, dat zou ik graag van je zien.
Nee tuurlijk niet. Ze lopen al weer parallelquote:Op zaterdag 20 november 2021 15:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Denk niet dat het veel verschil zal maken.
Je mening over dit politiegeweld is dus gebasseerd op niks? Eerder zei je dat je van iemands anders spullen af moest blijven. Nu vraag ik om te laten zien dat de slachtoffers betrokken waren bij het kapot maken van dingen in de stad.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoef jou niks te laten zien en jij hoeft überhaupt niet iets te zien!Als je wel beelden voor onderzoek wil zien dan moet je daar solliciteren! En tot die tijd blaat je een end de ruimte in!
Noodverordening+verbale waarschuwingen+waarschuwingsschoten=wegwezenquote:Op zaterdag 20 november 2021 15:05 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Ik zou nooit willen werken voor de politie. Blind bevelen van de baas opvolgen is voor honden.
En ik ben benieuwd naar het bewijs dat de slachtoffers ook daadwerkelijk allerlei dingen hebben gesloopt, dat zou ik graag van je zien.
Lekker laten lullen , wat een onzin komt daar uitquote:Op zaterdag 20 november 2021 15:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoef jou niks te laten zien en jij hoeft überhaupt niet iets te zien!Als je wel beelden voor onderzoek wil zien dan moet je daar solliciteren! En tot die tijd blaat je een end de ruimte in!
Als je je begeeft tussen relschoppers moet je zorgen dat je weggaat, anders achteraf niet janken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:09 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Je mening over dit politiegeweld is dus gebasseerd op niks? Eerder zei je dat je van iemands anders spullen af moest blijven. Nu vraag ik om te laten zien dat de slachtoffers betrokken waren bij het kapot maken van dingen in de stad.
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat je dat helemaal niet hebt en dus je mening niet goed kunt onderbouwen.
Kwalijk dat je dan toch de kant kiest van geweld. Iets om over na te denken voor jou vandaag.
Ik vind het erg bizar dat men op dit forum dit dus echt normaal vindt. Er zit iets goed mis, en dat zit hem niet alleen in die gekken die de boel op stelten zetten in Rotterdam.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als je je begeeft tussen relschoppers moet je zorgen dat je weggaat, anders achteraf niet janken.
Dank,.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:13 schreef Sfancta het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/053enschede/videos/443976713741088
Lieve schat, ik ben niet op deze aardkloot om jouw vragen te bevredigen met een in jouw ogen goed antwoord. Ik ben opgevoed met het gegeven dat je gewoon van andermans eigendommen af moet blijven. Misschien daar maar gewoon eens (altijd) aan denken. Tjuus!quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:09 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Je mening over dit politiegeweld is dus gebasseerd op niks? Eerder zei je dat je van iemands anders spullen af moest blijven. Nu vraag ik om te laten zien dat de slachtoffers betrokken waren bij het kapot maken van dingen in de stad.
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat je dat helemaal niet hebt en dus je mening niet goed kunt onderbouwen.
Kwalijk dat je dan toch de kant kiest van geweld. Iets om over na te denken voor jou vandaag.
Vind die relschopers dan wel vermakelijker.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:16 schreef NoCigar het volgende:
Ik weet niet wat ik minder graag zie, die relschoppers van gisteren of een groepje oudere vrouwen die op indiaanse trommels lopen te slaan.
En elke dag weer opnieuwquote:Op zaterdag 20 november 2021 15:11 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Jij piekte zeker in groep 8?
Je belangrijkste eigendom is je lichaam. In die zin ben ik het met je eens dat je daar vanaf moet blijven en niet expres potentiële schade aan moet richten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ben niet op deze aardkloot om jouw vragen te bevredigen met een in jouw ogen goed antwoord. Ik ben opgevoed met het gegeven dat je gewoon van andermans eigendommen af moet blijven. Misschien daar maar gewoon eens (altijd) aan denken. Tjuus!
De politie zet gewoon op elke hoek waart ze naartoe willen twee ME busjes neer, waardoor ze moe worden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:13 schreef spoilert het volgende:
Ze lopen rond alsof ze verdwaald zijn in een doolhof
Wacht ff, ik maak ff een kopje kamille/brandnetelthee en ga dan uitgebreid nadenken over je tekst!quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:17 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Je belangrijkste eigendom is je lichaam. In die zin ben ik het met je eens dat je daar vanaf moet blijven en niet expres potentiële schade aan moet richten.
Jij komt er wel, kijk nog eens goed naar wat je nu over de situatie weet. En besef je dan dat je niet zulke stellige posities in kunt nemen.
Dat is slecht voor de ziel, voorlopig lijkt die van jou gitzwart. Erg jammer, maar er is nog hoop. De haat die je nu voelt voor iemand die je niet kent helpt jou niet naar een beter leven.
Dus omdat zij tegen het slopen van andermans spullen is, is haar ziel gitzwart.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:17 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Je belangrijkste eigendom is je lichaam. In die zin ben ik het met je eens dat je daar vanaf moet blijven en niet expres potentiële schade aan moet richten.
Jij komt er wel, kijk nog eens goed naar wat je nu over de situatie weet. En besef je dan dat je niet zulke stellige posities in kunt nemen.
Dat is slecht voor de ziel, voorlopig lijkt die van jou gitzwart. Erg jammer, maar er is nog hoop. De haat die je nu voelt voor iemand die je niet kent helpt jou niet naar een beter leven.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:18 schreef NoCigar het volgende:
De rellers van gisteren staat nog wat te wachten: https://www.omroepbrabant(...)eindhoven-80000-euro
Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt of ze een mondkapje dragen als ze 3-4 dagen per week door de zelfde personen in hun gezicht gespuugd worden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:19 schreef Sfancta het volgende:
Wel uit de boze imho dat de politie met mensen praat van dichtbij zonder mondkapje. Kan me niet schelen of het buiten is.
Goed voorbeeld doet....
Hoeveel besmettingen zullen hieruit volgen?
Ze is niet tegen het slopen van andermans spullen, blijkbaar mag je iemands meest kostbare bezit best beschadigen. Zie daar de hypocrisie in het verheelijken van politiegeweld.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:19 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dus omdat zij tegen het slopen van andermans spullen is, is haar ziel gitzwart.
Oké dan weer![]()
Volgensmij lopen ze al 6x op t zelfde stuk of is Amsterdam een kopie de hele tijd?quote:
Wel elke keer ergens anders, Amsterdam lijkt gewoon overal hetzelfdequote:Op zaterdag 20 november 2021 15:22 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Volgensmij lopen ze al 6x op t zelfde stuk of is Amsterdam een kopie de hele tijd?
Foeiquote:Op zaterdag 20 november 2021 15:23 schreef NoCigar het volgende:
Dat ranzige lachje van die Albert ook (en toch door blijven kijken).
Er zijn op dit moment geen feiten over het incident, alleen aannames, en dan nog is een lawinepijl of baksteen in het gezicht net zo dodelijk als een kogel.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:22 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Ze is niet tegen het slopen van andermans spullen, blijkbaar mag je iemands meest kostbare bezit best beschadigen. Zie daar de hypocrisie in het verheelijken van politiegeweld.
Een groep mensen misdraagt zich flink, en dan zou het zogenaamd terecht zijn dat er op mensen wordt geschoten.
Het feit dat de schieter in dit geval een politiepet draagt maakt het niet ineens iets goeds of iets om voor te juichen.
Sssht, dat hebben ze niet door.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:22 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Volgensmij lopen ze al 6x op t zelfde stuk of is Amsterdam een kopie de hele tijd?
Ik zou daar echt zo de weg kwijtraken denk ik.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wel elke keer ergens anders, Amsterdam lijkt gewoon overal hetzelfde
Dat zie je toch aan haar ogen dat ze een gitzwarte ziel heeft.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:19 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dus omdat zij tegen het slopen van andermans spullen is, is haar ziel gitzwart.
Oké dan weer![]()
Die komen uit de hoek van het verzet, dan mag het.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er zijn op dit moment geen feiten over het incident, alleen aannames, en dan nog is een lawinepijl of baksteen in het gezicht net zo dodelijk als een kogel.
Die verdwaasde provincialen dolen rondjes over de grachten en de politie houdt gewoon in de gaten waar ze zijn. Het is voor de politie totaal niet relevant of ze links of rechts gaan, het zijn allemaal blokjes.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De politie zet gewoon op elke hoek waart ze naartoe willen twee ME busjes neer, waardoor ze moe worden.
Nicequote:Op zaterdag 20 november 2021 15:25 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat zie je toch aan haar ogen dat ze een gitzwarte ziel heeft.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:25 schreef Pippalena het volgende:
[..]
Die verdwaasde provincialen dolen rondjes over de grachten en de politie houdt gewoon in de gaten waar ze zijn. Het is voor de politie totaal niet relevant of ze links of rechts gaan, het zijn allemaal blokjes.
Maar die boeren vinden het heel stoer en lekker rebels dat ze lekker niet achter de politie aanlopen.
Gezien hij ongevaccineerd is zal het geen bluetooth zijn.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:26 schreef Sfancta het volgende:
Die vent zal toch wel bepakt zijn met een aantal powerbanks of niet?
Ja..quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zolang je hart maar op de juiste plek zit.
Wie zegt dat?quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die komen uit de hoek van het verzet, dan mag het.
Zijn dit niet een heleboel locals?quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:25 schreef Pippalena het volgende:
[..]
Die verdwaasde provincialen dolen rondjes over de grachten en de politie houdt gewoon in de gaten waar ze zijn. Het is voor de politie totaal niet relevant of ze links of rechts gaan, het zijn allemaal blokjes.
Maar die boeren vinden het heel stoer en lekker rebels dat ze lekker niet achter de politie aanlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |