quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:09 schreef spoilert het volgende:
"Wij zijn de wappies zat, wij zijn de wappies zat"...
wel toepasselijke uitspraakquote:
Wappies verdraaien liever alles , eigen waarheid.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:08 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ben blij dat jij niet bij de politie zit
Staan ook genoeg lui die niet perse debiel zijn maar ook kritiek hebben op de maatregelenquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
weer -exact- dezelfde mensen als op alle andere demonstraties.
Tussen de ogen is meer dan genoeg voor sommigequote:Op zaterdag 20 november 2021 14:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik snap het bewust op de slagaders niet, want dan is het veel effectiever om op de nek, dan op de knie te mikken.
Goeie...na het zien van die gore mondhoeken van Max ben ik wel ff klaar met wappiesquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
Goed, aftaaien, Formule1 begint zo.
Legaal vuurwerk= sla hem in de boeienquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
illegaal vuurwerk naar iemand gooien staat bijna gelijk aan een aanslag gezien het effect wat dat kan hebben
Probeer jij dan uberhaupt nog de gedachtengang van een wappie te volgen?quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik snap het bewust op de slagaders niet, want dan is het veel effectiever om op de nek, dan op de knie te mikken.
En mensen met palestijnse vlaggen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:12 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Staan ook genoeg lui die niet perse debiel zijn maar ook kritiek hebben op de maatregelen
O dat ik dacht om wat andersquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:10 schreef spoilert het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar er is onenigheid in streamers land over wie er wel of niet gecontroleerde oppositie is
Hard gelachen om die mondhoekenquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Goeie...na het zien van die gore mondhoeken van Max ben ik wel ff klaar met wappies
Voor het geval dat ik er eentje in de supermarkt zonder mondkapje tegenkom.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Probeer jij dan uberhaupt nog de gedachtengang van een wappie te volgen?
Het complot wordt steeds duidelijker he? Lolquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:13 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Legaal vuurwerk= sla hem in de boeien
Illegaal vuurwerk= schiet hem maar neer
Duidelijk
#freepalestinequote:Op zaterdag 20 november 2021 14:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En mensen met palestijnse vlaggen.
De domheid, waarom?quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:02 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ze horen volgens de richtlijnen iemand in de arm of been te schieten , als dat niet werkt en je kan werkelijk geen kant meer op dan pas mag je je beroepen op noodweer
De man die word neergeschoten staat aan de overkant van de straat , wat voor gevaar vormde hij dat de agent in kwestie hem neer moest schieten. Met stenen en vuurwerk gooien is geen reden om iemand neer te knallen
Zij is nasty, bah.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:18 schreef hollandia02 het volgende:
Loopt ze een haagse agent in amsterdam te treiteren hahaa
Hoe is dit heftiger?quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:19 schreef hollandia02 het volgende:
In frankrijk gaat het er heftiger aan toe
Ik haat niet zo snel maar ik ben wel anti wappiequote:Op zaterdag 20 november 2021 14:19 schreef Fugazi_ het volgende:
Diepe intense haat voel ik voor wappies.
Dan in Amsterdam.quote:
Dat zijn al die vloggers. Alleen maar sentiment misbruiken om je handen er vanaf te trekken zodra er gereld word, misselijkmakend.quote:
Ja , maar nu is hij dus vieze manquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:21 schreef StephanL het volgende:
Wat doet hij hier? Nou wat dacht je van de vrede te bewaren?
haha live meekijken met een superspreaderevenement...quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/2293985314088002
Je hebt gelijk het werkelijk gênant om te zienquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat zijn al die vloggers. Alleen maar sentiment misbruiken om je handen er vanaf te trekken zodra er gereld word, misselijkmakend.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
haha live meekijken met een superspreaderevenement...
quote:Bij de rellen van gisteravond en -nacht in het centrum van Rotterdam zijn 51 mensen aangehouden. "Ongeveer de helft daarvan was nog net minderjarig", twittert de politie. De relschoppers kwamen uit verschillende delen van het land. Nog niet alle verdachten van de rellen zijn in beeld.
Twee relschoppers raakten gewond toen zij werden getroffen door een kogel, zij liggen nog in het ziekenhuis. De Rijksrecherche onderzoekt of hun verwondingen zijn gekomen door politiekogels.
Een gewonde agent moest worden opgenomen in het ziekenhuis, een ander werd behandeld door ambulancemedewerkers. "Talloze politiemedewerkers liepen bij de belaging met stenen en vuurwerk lichte verwondingen en gehoorschade op."
Dan ben je flink in de maling genomen. Die wappies hebben nagenoeg 0 invloed op het uitgevoerde beleid.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:19 schreef Fugazi_ het volgende:
Diepe intense haat voel ik voor wappies.
"We bestaan 3 jaar, en dat vieren we met stenen!"quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:27 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
"We bestaan 3 jaar, en dat vieren we met stenen!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |