Jaquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:56 schreef hollandia02 het volgende:
Ik heb wel het gevoel dat de coronademonstrant vaak uit het oosten van het land komt.
Ze horen volgens de richtlijnen iemand in de arm of been te schieten , als dat niet werkt en je kan werkelijk geen kant meer op dan pas mag je je beroepen op noodweerquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]hoeveel filmpjes wil je nog zien tot je er achterkomt dat ze schieten als ze worden aangevallen en geen ander middel meer hebben?
Nou voor mij wel hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:02 schreef Ali_boo het volgende:
Met stenen en vuurwerk gooien is geen reden om iemand neer te knallen
Ik kom ook uit het oosten van het landquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:01 schreef spoilert het volgende:
[..]
Tja vroeger werdt het uitschot naar de veen Koloniën gestuurd zie hier het resultaat...
Het spul daar is zo duur, dat ie iig niet gepluderd word.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:01 schreef Caland het volgende:
En alweer naast de bijenkorf, net als gisteren
Ik vermoed een complot
Die man staat elk weekend op de Dam te demonstreren. Vaak staat er dan aan de andere kant van de Dam een kerel met Israëlische vlaggen te zwaaien..quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:04 schreef spoilert het volgende:
[..]
Die man staat elk weekend op de Dam te demonstreren. Vaak staat er dan aan de andere kant van de Dam een kerel met Israëlische vlaggen te zwaaien..
illegaal vuurwerk naar iemand gooien staat bijna gelijk aan een aanslag gezien het effect wat dat kan hebbenquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:02 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ze horen volgens de richtlijnen iemand in de arm of been te schieten , als dat niet werkt en je kan werkelijk geen kant meer op dan pas mag je je beroepen op noodweer
De man die word neergeschoten staat aan de overkant van de straat , wat voor gevaar vormde hij dat de agent in kwestie hem neer moest schieten. Met stenen en vuurwerk gooien is geen reden om iemand neer te knallen
quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:04 schreef spoilert het volgende:
[..]
Die man staat elk weekend op de Dam te demonstreren. Vaak staat er dan aan de andere kant van de Dam een kerel met Israëlische vlaggen te zwaaien..
Er moesten natuurlijk ook goede mensen heen om de boel draaiend te houdenquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kom ook uit het oosten van het land
Niet drukker dan een normale zaterdag middag rond tweeen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:00 schreef hollandia02 het volgende:
Mooi overzicht op de dam. Wordt steeds drukker
Wat een meme hahahahhaquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:04 schreef spoilert het volgende:
[..]
Wie is hij dan?quote:
Ik hoor het, ook dat bewust schieten op slagadersquote:
Kan je de "waarheid" onder de aandacht brengen bij de MSM ga je er een beetje door heen schreeuwenquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Toch leuk dat iemand een verhaal probeert te vertellen en er een aantal mongolen door heen loopt te blaten.
Ben blij dat jij niet bij de politie zitquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nou voor mij wel hoor.
Kan best wel eens hard aankomen.
Van wie en waarom?quote:
Gewoon weer je standaard wappie goedpraat riedeltje dusquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:08 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ben blij dat jij niet bij de politie zit
Lang verhaal, maar er is onenigheid in streamers land over wie er wel of niet gecontroleerde oppositie isquote:
Je hebt gelijk. De politie moet erop uitgeweest zijn om deze kingpin van afstand uit te schakelen uit kwaadaardigheid.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:02 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ze horen volgens de richtlijnen iemand in de arm of been te schieten , als dat niet werkt en je kan werkelijk geen kant meer op dan pas mag je je beroepen op noodweer
De man die word neergeschoten staat aan de overkant van de straat , wat voor gevaar vormde hij dat de agent in kwestie hem neer moest schieten. Met stenen en vuurwerk gooien is geen reden om iemand neer te knallen
Dat sowieso. Al dat in beslag genomen geld, coke en auto's. Ik zou er misschien niet van af kunnen blijven.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:08 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ben blij dat jij niet bij de politie zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |