Ik heb het gemistquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja rode jas, paarse broek, niet?
Ik heb teveel streams openstaanquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
Helemaal vooraan liep ze samen met iemand naast zich.
quote:Een paar honderd mensen protesteren vanmiddag in Breda tegen de coronamaatregelen. Ze lopen begeleid door een aantal muziekwagens met dj's een route door de binnenstad.
Het protest wordt georganiseerd door 076AAN, een initiatief van vier Bredase dj's. 076AAN eist dat de horeca weer volledig open kan en is tegen de invoering van 2G. "Het is een schande dat onze vrijheden zo ingeperkt worden. Het is totale waanzin dit beleid", zegt demonstrant Pascal van der Schoot bij Omroep Brabant. Jochem Westerlaken staat met een biertje in de hand te demonstreren. "De boodschap maakt mij niet uit. Ik heb hier vooral om te feesten. En het is een mooi feestje."
Het protest in Breda volgt nog geen dag na de rellen bij een soortgelijke demonstratie in Rotterdam. Toch verwacht dj Joost Eras, een van de organisatoren, geen problemen. "We hebben overleg gehad met de politie. Zichtbare en onzichtbare veiligheidsmaatregelen zijn genomen", benadrukt hij. "We staan zeker niet achter wat er in Rotterdam is gebeurd. We zijn daar echt van geschrokken."
Het is de tweede keer dat 076AAN actievoert. Ook eind september trokken honderden demonstraten met muziekwagens door de Bredase binnenstad.
OMDAT HET SCHAPEN ZIJNquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:46 schreef hollandia02 het volgende:
Waarom lopen ze achter de politie aan hahaha
Hahhahaha in dr veel te dure huis.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:47 schreef Sfancta het volgende:
Lekker moppie hong uit het raam
Wel lekker veilig, tuig roepen vanuit je woning waar 5000 lui langslopen
Dat weten ze zelf ook niet.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:46 schreef hollandia02 het volgende:
Waarom lopen ze achter de politie aan hahaha
Gelukkig zat er anderhalve meter tussenquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:47 schreef Sfancta het volgende:
Lekker moppie hong uit het raam
Wel lekker veilig, tuig roepen vanuit je woning waar 5000 lui langslopen
Ja hou nou maar weer op met je spam van onnodige quotes.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De enige die hier debiel doet ben jij.
Kap jij maar met je domme aannames wappiequote:Op zaterdag 20 november 2021 14:48 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja hou nou maar weer op met je spam van onnodige quotes.
Dat zijn "veteranen" die de demonstranten "beschermen"quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:48 schreef hollandia02 het volgende:
Lopen er nou militairen of zijn dat van die bushcrafters?
Ben jij iemand die eigenlijk verder niet zoveel in het leven heeft en daarom ongelofelijk woest is op mensen die ergens wat anders over denken?quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kap jij maar met je domme aannames wappie
Ook zo'n domme opmerkingquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:50 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Ben jij iemand die eigenlijk verder niet zoveel in het leven heeft en daarom ongelofelijk woest is op mensen die ergens wat anders over denken?
Of kom je alleen zo over?
Mijn opa van 82 liep nog beter.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:49 schreef spoilert het volgende:
[..]
Dat zijn "veteranen" die de demonstranten "beschermen"
Bewijs. Rechtstaat. je weet welquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Een videobus, is dat niet gewoon verplid geld, ze weten precies wie de aanjagers zijn.
Wat je zegt slaat nergens opquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:52 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Het is een vraag, geen opmerking. Andere mensen dom noemen bewijst ook verder niks hoor.
Nee want Mita is in Parijsquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:51 schreef Mansjester het volgende:
Lopen Mita en Albert niet in dezelfde straat ofzo?
Jij hebt kennelijk niks te doen op een zaterdagmiddag. Ga ff naar buiten een frisse lucht happen wil je.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kap jij maar met je domme aannames wappie
Het is treurig dat er mensen zijn die zo zwart-wit over dit soort zaken denken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:52 schreef Ireth het volgende:
Als je niet wilt dat de politie lelijk doet tegen je en je zeer doet, moet je thuis blijven bij mama en niet een halve stad gaan vernielen.
Dus niet nu huilie gaan lopen doen.
Jij wil graag extremer politiegeweld?quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:55 schreef TLC het volgende:
Ik vind het wel een grof schandaal dat ze gericht op de benen hebben geschoten
![]()
ze hadden beter op hun kruis kunnen mikken, de kans is dan gelijk een stuk kleiner op voortplanting
Jij verdraait ook liever alles begrijp ik.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:54 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Pas dan je gedrag wat aan, het begint een beetje zielig te worden.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:55 schreef TLC het volgende:
Ik vind het wel een grof schandaal dat ze gericht op de benen hebben geschoten
![]()
ze hadden beter op hun kruis kunnen mikken, de kans is dan gelijk een stuk kleiner op voortplanting
Al die ME busjes heeft men dus behoorlijk geintimideerd.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:55 schreef StephanL het volgende:
Nou dat rechtdoor lopen heeft echt geholpen
Ik denk dat je beter even op iemand anders kunt gaan reageren. Veel plezier vandaag met je opgekropte emotiesquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij verdraait ook liever alles begrijp ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |