Bewijs. Rechtstaat. je weet welquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Een videobus, is dat niet gewoon verplid geld, ze weten precies wie de aanjagers zijn.
Wat je zegt slaat nergens opquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:52 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Het is een vraag, geen opmerking. Andere mensen dom noemen bewijst ook verder niks hoor.
Nee want Mita is in Parijsquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:51 schreef Mansjester het volgende:
Lopen Mita en Albert niet in dezelfde straat ofzo?
Jij hebt kennelijk niks te doen op een zaterdagmiddag. Ga ff naar buiten een frisse lucht happen wil je.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kap jij maar met je domme aannames wappie
Het is treurig dat er mensen zijn die zo zwart-wit over dit soort zaken denken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:52 schreef Ireth het volgende:
Als je niet wilt dat de politie lelijk doet tegen je en je zeer doet, moet je thuis blijven bij mama en niet een halve stad gaan vernielen.
Dus niet nu huilie gaan lopen doen.
Jij wil graag extremer politiegeweld?quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:55 schreef TLC het volgende:
Ik vind het wel een grof schandaal dat ze gericht op de benen hebben geschoten
![]()
ze hadden beter op hun kruis kunnen mikken, de kans is dan gelijk een stuk kleiner op voortplanting
Jij verdraait ook liever alles begrijp ik.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:54 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Pas dan je gedrag wat aan, het begint een beetje zielig te worden.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:55 schreef TLC het volgende:
Ik vind het wel een grof schandaal dat ze gericht op de benen hebben geschoten
![]()
ze hadden beter op hun kruis kunnen mikken, de kans is dan gelijk een stuk kleiner op voortplanting
Al die ME busjes heeft men dus behoorlijk geintimideerd.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:55 schreef StephanL het volgende:
Nou dat rechtdoor lopen heeft echt geholpen
Ik denk dat je beter even op iemand anders kunt gaan reageren. Veel plezier vandaag met je opgekropte emotiesquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij verdraait ook liever alles begrijp ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |