Zal hij de volgende keer weer zo janken dat de PoPo niets doet als bij zijn broertje het raam wordt opgeblazen??quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:35 schreef puzziepie het volgende:
Albert wil de doodstraf voor de 'moordenaars'
Vloggers zijn er alleen maar om de genen die geduwd te worden zo dramatisch mogelijk in beeld te brengen...quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:34 schreef StephanL het volgende:
Het zijn moordenaars, maar ze lopen er wel als makke schapen achteraan
je een corrupt ook ...quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:34 schreef hollandia02 het volgende:
Politie is de grootste criminele organisatie van Nederland
Ach hou toch op me je sneue aannamesquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:36 schreef Werkperd het volgende:
[..]
1. Idioot ben je zelf
2. Dat waren geen voetbalsupporters
Dan leek ze eropquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:36 schreef spoilert het volgende:
[..]
Denk het niet, die is nu live in Parijs..
https://www.facebook.com/mita.overvliet/videos/860931707888713quote:
Met Mita gaat het ook lekker las ik gisteren op twitterquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/mita.overvliet/videos/860931707888713
Als deze er bij kan hebben naast de andere streams
Qua ziekte of wat anders?quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Met Mita gaat het ook lekker las ik gisteren op twitter
Sorry maar jij begint met onzin uitkramen zoals het waren voetbalsupporters. Wat een debiele opmerking zeg. Net zo debiel als de burgermeester die compleet faalt in zijn handhaving van de stad.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ach hou toch op me je sneue aannames
Oh dat, ja zou kunnen, geen idee wie die vent is.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Verhouding met een of andere nazi oid?
De enige die hier debiel doet ben jij.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:41 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Sorry maar jij begint met onzin uitkramen zoals het waren voetbalsupporters. Wat een debiele opmerking zeg. Net zo debiel als de burgermeester die compleet faalt in zijn handhaving van de stad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |