Lieve schat, ik ben niet op deze aardkloot om jouw vragen te bevredigen met een in jouw ogen goed antwoord. Ik ben opgevoed met het gegeven dat je gewoon van andermans eigendommen af moet blijven. Misschien daar maar gewoon eens (altijd) aan denken. Tjuus!quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:09 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Je mening over dit politiegeweld is dus gebasseerd op niks? Eerder zei je dat je van iemands anders spullen af moest blijven. Nu vraag ik om te laten zien dat de slachtoffers betrokken waren bij het kapot maken van dingen in de stad.
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat je dat helemaal niet hebt en dus je mening niet goed kunt onderbouwen.
Kwalijk dat je dan toch de kant kiest van geweld. Iets om over na te denken voor jou vandaag.
Vind die relschopers dan wel vermakelijker.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:16 schreef NoCigar het volgende:
Ik weet niet wat ik minder graag zie, die relschoppers van gisteren of een groepje oudere vrouwen die op indiaanse trommels lopen te slaan.
En elke dag weer opnieuwquote:Op zaterdag 20 november 2021 15:11 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Jij piekte zeker in groep 8?
Je belangrijkste eigendom is je lichaam. In die zin ben ik het met je eens dat je daar vanaf moet blijven en niet expres potentiële schade aan moet richten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ben niet op deze aardkloot om jouw vragen te bevredigen met een in jouw ogen goed antwoord. Ik ben opgevoed met het gegeven dat je gewoon van andermans eigendommen af moet blijven. Misschien daar maar gewoon eens (altijd) aan denken. Tjuus!
De politie zet gewoon op elke hoek waart ze naartoe willen twee ME busjes neer, waardoor ze moe worden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:13 schreef spoilert het volgende:
Ze lopen rond alsof ze verdwaald zijn in een doolhof
Wacht ff, ik maak ff een kopje kamille/brandnetelthee en ga dan uitgebreid nadenken over je tekst!quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:17 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Je belangrijkste eigendom is je lichaam. In die zin ben ik het met je eens dat je daar vanaf moet blijven en niet expres potentiële schade aan moet richten.
Jij komt er wel, kijk nog eens goed naar wat je nu over de situatie weet. En besef je dan dat je niet zulke stellige posities in kunt nemen.
Dat is slecht voor de ziel, voorlopig lijkt die van jou gitzwart. Erg jammer, maar er is nog hoop. De haat die je nu voelt voor iemand die je niet kent helpt jou niet naar een beter leven.
Dus omdat zij tegen het slopen van andermans spullen is, is haar ziel gitzwart.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:17 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Je belangrijkste eigendom is je lichaam. In die zin ben ik het met je eens dat je daar vanaf moet blijven en niet expres potentiële schade aan moet richten.
Jij komt er wel, kijk nog eens goed naar wat je nu over de situatie weet. En besef je dan dat je niet zulke stellige posities in kunt nemen.
Dat is slecht voor de ziel, voorlopig lijkt die van jou gitzwart. Erg jammer, maar er is nog hoop. De haat die je nu voelt voor iemand die je niet kent helpt jou niet naar een beter leven.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:18 schreef NoCigar het volgende:
De rellers van gisteren staat nog wat te wachten: https://www.omroepbrabant(...)eindhoven-80000-euro
Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt of ze een mondkapje dragen als ze 3-4 dagen per week door de zelfde personen in hun gezicht gespuugd worden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:19 schreef Sfancta het volgende:
Wel uit de boze imho dat de politie met mensen praat van dichtbij zonder mondkapje. Kan me niet schelen of het buiten is.
Goed voorbeeld doet....
Hoeveel besmettingen zullen hieruit volgen?
Ze is niet tegen het slopen van andermans spullen, blijkbaar mag je iemands meest kostbare bezit best beschadigen. Zie daar de hypocrisie in het verheelijken van politiegeweld.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:19 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dus omdat zij tegen het slopen van andermans spullen is, is haar ziel gitzwart.
Oké dan weer![]()
Volgensmij lopen ze al 6x op t zelfde stuk of is Amsterdam een kopie de hele tijd?quote:
Wel elke keer ergens anders, Amsterdam lijkt gewoon overal hetzelfdequote:Op zaterdag 20 november 2021 15:22 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Volgensmij lopen ze al 6x op t zelfde stuk of is Amsterdam een kopie de hele tijd?
Foeiquote:Op zaterdag 20 november 2021 15:23 schreef NoCigar het volgende:
Dat ranzige lachje van die Albert ook (en toch door blijven kijken).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |