Idd. Albert was helemaal onder de indrukquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Aldie ME busjes hebben ze dus behoorlijk geintimideerd.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:57 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter even op iemand anders kunt gaan reageren. Veel plezier vandaag met je opgekropte emoties
Van mij mag het, niemand heeft er ook om gevraagd dat dingen van andere worden gesloopt.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:55 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Jij wil graag extremer politiegeweld?
Ik snap niet dat je de kant kiest van politiegeweld. Erg jammer dat steeds meer mensen denken dat daar de oplossing zit.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:57 schreef Ireth het volgende:
img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 20 november 2021 14:54 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Het is treurig dat er mensen zijn die zo zwart-wit over dit soort zaken denken.
Sorry maar bij het zien van zoveel ellende kan ik niet in liefdevol roze en zachtgeel denken. Je hebt gewoon met je grafklauwen van andermans spullen af te blijven. En kan je dat niet, dan ook de consequenties aanvaarden...
Wacht maar tot dat het donker wordt..quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:59 schreef Sfancta het volgende:
Wil niet rasistisch overkomen, maar ik heb op die streams nog geen enkel nektasje, of bondkraagje gezien. Sapen die nog om zich klaar te maken voor vanavond ergens?
Houden ze het iig binnen de regio.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:53 schreef hollandia02 het volgende:
Vanavond 20:00 gaat er gereld worden in Zwolle
Die waren gisteren Rotterdam aan het slopen , zijn er vandaag nietquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:59 schreef Sfancta het volgende:
Wil niet rasistisch overkomen, maar ik heb op die streams nog geen enkel nektasje, of bondkraagje gezien. Sapen die nog om zich klaar te maken voor vanavond ergens?
Die zie je nooit overdagquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:59 schreef Sfancta het volgende:
Hoe sta jij tegenover lockdowns en het sluiten van horeca dan? Mag dat ook niet?quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:58 schreef TLC het volgende:
[..]
Van mij mag het, niemand heeft er ook om gevraagd dat dingen van andere worden gesloopt.
Wie zijn billen brandt moet ook maar op de blaren zitten.
Die wonen niet in centrum amsterdam.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:59 schreef Sfancta het volgende:
quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:01 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Ah, een kastracist
Wat een ongelofelijk goor persoon.
is de bims niet het centrum?quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die wonen niet in centrum amsterdam.
Je gaat voor het gemak even voorbij aan het geweld wat daar aan vooraf is gegaan waardoor er opgetreden ging worden door de politie??quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:59 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je de kant kiest van politiegeweld. Erg jammer dat steeds meer mensen denken dat daar de oplossing zit.
mssn dat ze een studio en een bentley kunnen huren voor hun drillrap video, maar een appartement kun je je er niet veroorloven metde opbrengsten van je views.quote:
Ik zou nooit willen werken voor de politie. Blind bevelen van de baas opvolgen is voor honden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je gaat voor het gemak even voorbij aan het geweld wat daar aan vooraf is gegaan waardoor er opgetreden ging worden door de politie??
Ik neem aan dat je direct een open sollicitatie heb ingezonden bij de politie zodat je kan laten zien hoe het wel moet volgens jou? Zodat jij ons land kan redden van de ondergang!
'Ja ze gaan niet achter de PoPo bus aan maar gaan lekker kleine straatjes in zodat ze elkaar beter kunnen besmetten..quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Hebben ze weer een list verzonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |