Dat is hun "koffie" maakt niet uit welk tijdstip een demo is de meerderheid zit lekker aan de alcohol..quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:06 schreef Sfancta het volgende:
Liep daar eentje met een sixpack eieren in zijn achterzak?
Hahhahahah ja nu je het zegt wtfquote:Op zaterdag 20 november 2021 15:06 schreef Sfancta het volgende:
Denk niet dat het veel verschil zal maken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:06 schreef StephanL het volgende:
Rebels van Albert, ze zijn een andere straat ingegaan.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:06 schreef Sfancta het volgende:
Ik hoef jou niks te laten zien en jij hoeft überhaupt niet iets te zien!quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:05 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Ik zou nooit willen werken voor de politie. Blind bevelen van de baas opvolgen is voor honden.
En ik ben benieuwd naar het bewijs dat de slachtoffers ook daadwerkelijk allerlei dingen hebben gesloopt, dat zou ik graag van je zien.
Nee tuurlijk niet. Ze lopen al weer parallelquote:Op zaterdag 20 november 2021 15:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Denk niet dat het veel verschil zal maken.
Je mening over dit politiegeweld is dus gebasseerd op niks? Eerder zei je dat je van iemands anders spullen af moest blijven. Nu vraag ik om te laten zien dat de slachtoffers betrokken waren bij het kapot maken van dingen in de stad.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoef jou niks te laten zien en jij hoeft überhaupt niet iets te zien!Als je wel beelden voor onderzoek wil zien dan moet je daar solliciteren! En tot die tijd blaat je een end de ruimte in!
Noodverordening+verbale waarschuwingen+waarschuwingsschoten=wegwezenquote:Op zaterdag 20 november 2021 15:05 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Ik zou nooit willen werken voor de politie. Blind bevelen van de baas opvolgen is voor honden.
En ik ben benieuwd naar het bewijs dat de slachtoffers ook daadwerkelijk allerlei dingen hebben gesloopt, dat zou ik graag van je zien.
Lekker laten lullen , wat een onzin komt daar uitquote:Op zaterdag 20 november 2021 15:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoef jou niks te laten zien en jij hoeft überhaupt niet iets te zien!Als je wel beelden voor onderzoek wil zien dan moet je daar solliciteren! En tot die tijd blaat je een end de ruimte in!
Als je je begeeft tussen relschoppers moet je zorgen dat je weggaat, anders achteraf niet janken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:09 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Je mening over dit politiegeweld is dus gebasseerd op niks? Eerder zei je dat je van iemands anders spullen af moest blijven. Nu vraag ik om te laten zien dat de slachtoffers betrokken waren bij het kapot maken van dingen in de stad.
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat je dat helemaal niet hebt en dus je mening niet goed kunt onderbouwen.
Kwalijk dat je dan toch de kant kiest van geweld. Iets om over na te denken voor jou vandaag.
Ik vind het erg bizar dat men op dit forum dit dus echt normaal vindt. Er zit iets goed mis, en dat zit hem niet alleen in die gekken die de boel op stelten zetten in Rotterdam.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als je je begeeft tussen relschoppers moet je zorgen dat je weggaat, anders achteraf niet janken.
Dank,.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:13 schreef Sfancta het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/053enschede/videos/443976713741088
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |