En je kunt hier ook eten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Thee, koffie, bier, fris en water![]()
Ook nog wat een luxe zegquote:
Alle soorten pozza'squote:Op zaterdag 20 november 2021 11:03 schreef maily het volgende:
[..]
Ook pozza? Ik vraag dit voor @:Schakeltopia
Erwtensoepquote:Op zaterdag 20 november 2021 11:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[ afbeelding ] @:dotteke die soep maakt
Of kippensoepquote:
Lekker hoorquote:
Ben je op doorreisquote:
Dacht laat ik dit topic ook eens weer omhoog schoppenquote:
Hoezo zou die dicht zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:17 schreef CharlesKinbote het volgende:
wtf dacht dat deze sc dicht was? en waarom is hier dat sentimentele ksc sfeertje?
zag hem niet meer bij centrale topics staanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo zou die dicht zijn
Zelfs ARG7 is nog open
Oh sorry is toch dichtquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:40 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
zag hem niet meer bij centrale topics staan
link eens arg
Terechtquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:47 schreef Solotovski het volgende:
kijk deze hele sc vertyft zijn door het gezwel dat dts heet
Praat je weer over jezelf?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:47 schreef Solotovski het volgende:
kijk deze hele sc vertyft zijn door het gezwel dat dts heet
ga ik lekker niet zeggenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Wanneer jij verteld van wie je een kloon bent
* VarkensHart voor al uw levensreddende zakenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:54 schreef Homijn het volgende:
@:Varkenshart heeft een nieuw baasje:
[ twitter ]
Klopt.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:42 schreef scrupuleus het volgende:
FlippieeGodin is helemaal doorgedraaid (onzfb)
Heel apart inderdaadquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt.
In die zin is "verwijderd" toch echt met een d
Eerst 3, dan 5, dan 7 etcetcquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
Is Flippie nu zo'n mod geworden die eens in de drie weken langskomt en dat dan direct alles anders moet
Dacht altijd dat jij wat ouder wasquote:
diep van binnen ben ik nog 12quote:Op dinsdag 1 februari 2022 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht altijd dat jij wat ouder was
Dat zou kunnen, zo voel ik mij ook altijd nog 18quote:
Hier maar gaan bolkenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, zo voel ik mij ook altijd nog 18als ik blijf zitten tenminste
Waar vind ik viva dot?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, zo voel ik mij ook altijd nog 18als ik blijf zitten tenminste
Hey Plyquote:
Daar zit niemand die nu nog in DTS was hoor. Maar hier is de link.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 06:32 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja dankje, dts dicht. Maar kan viva niet vinden
Dankjequote:Op dinsdag 1 februari 2022 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zit niemand die nu nog in DTS was hoor. Maar hier is de link.
VF / [VIV SC #153] SUPERMAX!
Maandje rustquote:Op dinsdag 1 februari 2022 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zit niemand die nu nog in DTS was hoor. Maar hier is de link.
VF / [VIV SC #153] SUPERMAX!
Heb genoeg andere dingen te doen, vind mij weg wel ergens anders.quote:
Wel rustig hier of niet Plyquote:
Hey Henkquote:
Wat een rust ga jij krijgen deze maandquote:
Dat moeten we nog maar zienquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een rust ga jij krijgen deze maand
Komt wel goed je hebt in ieder geval geen DTS meerquote:
O lekker dan, kan mij er iets bij voorstellen hoe het gingquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:33 schreef DJMO het volgende:
Heb duidelijk m'n ongenoegen uitgesproken en ze de weg naar boven gewezen. Kreeg ik een 'yes sir' als antwoord.
De laatste keer dat ik keek was ik een vrouw en geen vent
Ik ben niet de vrolijkste op dit moment neequote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker dan, kan mij er iets bij voorstellen hoe het ging
Dat dacht ik al, gestoord worden zonder dat er een afspraak staat is niet echt jou ding hequote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben niet de vrolijkste op dit moment nee
De afspraak stond dus wel, alleen was niet bevestigd. Dat ze dan om half negen aanbellen terwijl ik er niet op voorbereid was, irriteert me mateloos ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, gestoord worden zonder dat er een afspraak staat is niet echt jou ding he
Voordeel is dat ze mooi op tijd zijn en je misschien nog wat kan gaan wandelen vandaagquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
De afspraak stond dus wel, alleen was niet bevestigd. Dat ze dan om half negen aanbellen terwijl ik er niet op voorbereid was, irriteert me mateloos ja.
In dit weer? Moet het toch eerst wat opknappenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel is dat ze mooi op tijd zijn en je misschien nog wat kan gaan wandelen vandaag
O hier is het droogquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
In dit weer? Moet het toch eerst wat opknappen
Meestal is het met de vierdaagse bloedheet en zonnig. Bovendien wil ik m'n keukenkastjes herindelen. Heb gisterenavond al m'n koffieapparaat naar de andere kant gezet, het stond ronduit onhandigquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hier is het droog
Maar tijdens de vierdaagse kan het ook regenen, dus trainen in de regen is ook wel goed lijkt mij
Dan heb je in ieder geval iets te doenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Meestal is het met de vierdaagse bloedheet en zonnig. Bovendien wil ik m'n keukenkastjes herindelen. Heb gisterenavond al m'n koffieapparaat naar de andere kant gezet, het stond ronduit onhandig
Over m'n woonkamer ben ik uitermate tevreden, maar over m'n keuken niet. En over iets te doen: ik zal straks toch ook de teringzooi van die timmerlui moeten opruimen en schoonmaken. Ik ga er niet vanuit dat ze na afloop om een stofzuiger en emmer en dweil vragenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval iets te doen
Dat heb je vaak na een verhuizing dat je later toch de boel anders gaat zetten.
Ligt er aan, de lui die hier aan het werk zijn hebben alles netjes opgeruimd, ze hadden een stofzuiger bij. Alles netjes achter gelaten.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Over m'n woonkamer ben ik uitermate tevreden, maar over m'n keuken niet. En over iets te doen: ik zal straks toch ook de teringzooi van die timmerlui moeten opruimen en schoonmaken. Ik ga er niet vanuit dat ze na afloop om een stofzuiger en emmer en dweil vragen
ze zijn alweer klaar en opgerot. Even de schade opnemen en kijken of ik m'n gordijnen kan ophangenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt er aan, de lui die hier aan het werk zijn hebben alles netjes opgeruimd, ze hadden een stofzuiger bij. Alles netjes achter gelaten.
Dat hebben ze snel gedaanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
ze zijn alweer klaar en opgerot. Even de schade opnemen en kijken of ik m'n gordijnen kan ophangen
Ja, daar ben ik dan wel weer blij meequote:
quote:
Was het een beetje opgeruimd?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik dan wel weer blij mee
Nope. Ze hebben niet eens de moeite genomen om m'n bed terug op z'n plek te zetten.quote:
Nou j a zeg wat een sukkellsquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nope. Ze hebben niet eens de moeite genomen om m'n bed terug op z'n plek te zetten.
Hey Gizquote:
Ninjaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:59 schreef Rob het volgende:
let nou op je taal straks mogen we hier ook niet meer kleppen.
ohnee
Niet miepen in FB dus ook niet in ONZ SC.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 06:05 schreef SwJ het volgende:
Na de grote hoeveelheid tr's, negativiteit, gezeur, dm's en ellende van de afgelopen tijd, is besloten DTS op slot te gooien voor een maand.
DTS vreet energie van de mods en (F)A's. Het is een poel van ruzies en vetes. Onderhuids gezeur. En dat allemaal om de puntjes.
Iedereen gaat in februari op zoek naar een leven.
Niet komen miepen in fb, dm of pm. Het gevaar bestaat dat DTS dan langer dicht blijft.
Op 1 maart gaat het weer open.
Lukt t niet? Dan 2 maanden dicht.
Gaat t weer mis? Definitief op slot en in t archief.
Ow het is al opgelost, mag niet gezegd worden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:06 schreef Rob het volgende:
is meer een post voor
de feedback
maar je hebt gelijk i.m.o.
Maak je maar niet druk ik ben alweer weg.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:10 schreef Ama het volgende:
DTS dicht dus komen ze allemaal maar hier.
Iedereen zit toch in het Viva forum?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:15 schreef hemarookworst het volgende:
Misschien beter als dts dicht blijft. Laatste maand was zo goed als dood, waardoor degene die er wel actief zijn punten scoren en daar kan iemand weer niet tegen
Ik ben niet iedereenquote:
Deze was toch zo goed als dood, dus zie het probleem niet zo?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:10 schreef Ama het volgende:
DTS dicht dus komen ze allemaal maar hier.
Hey Hemaquote:
Omdat het probleem zich gewoon verplaatst.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze was toch zo goed als dood, dus zie het probleem niet zo?
Opdonderenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze was toch zo goed als dood, dus zie het probleem niet zo?
Heyquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat het probleem zich gewoon verplaatst.
Love you toquote:
Wat Dotteke zegt, geen puntjes hier, dus als het goed is niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat het probleem zich gewoon verplaatst.
Doe normaal joh malle scrupquote:
Geintje maatquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat Dotteke zegt, geen puntjes hier, dus als het goed is niet.
[..]
Doe normaal joh malle scrup
Die blijven elkaar gewoon irriteren hoor, vroeger was dts veel gemoedzamer, later kwamen er mensen die bb volgen, nou dan weet je het wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 06:05 schreef SwJ het volgende:
Na de grote hoeveelheid tr's, negativiteit, gezeur, dm's en ellende van de afgelopen tijd, is besloten DTS op slot te gooien voor een maand.
DTS vreet energie van de mods en (F)A's. Het is een poel van ruzies en vetes. Onderhuids gezeur. En dat allemaal om de puntjes.
Iedereen gaat in februari op zoek naar een leven.
Niet komen miepen in fb, dm of pm. Het gevaar bestaat dat DTS dan langer dicht blijft.
Op 1 maart gaat het weer open.
Lukt t niet? Dan 2 maanden dicht.
Gaat t weer mis? Definitief op slot en in t archief.
Zou gewoon dicht laten ja. Zolang ik crew was was er ook altijd gezeik met DTS. Verzamelplaats voor de kleuters van FOK!.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die blijven elkaar gewoon irriteren hoor, vroeger was dts veel gemoedzamer, later kwamen er mensen die bb volgen, nou dan weet je het wel.
Nee nee Utopia! Daar de hele dag naar kijken is echt heel anders dan Big Brother namelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die blijven elkaar gewoon irriteren hoor, vroeger was dts veel gemoedzamer, later kwamen er mensen die bb volgen, nou dan weet je het wel.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee nee Utopia! Daar de hele dag naar kijken is echt heel anders dan Big Brother namelijk
Uitstel van executiequote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou gewoon dicht laten ja. Zolang ik crew was was er ook altijd gezeik met DTS. Verzamelplaats voor de kleuters van FOK!.
O echtquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee nee Utopia! Daar de hele dag naar kijken is echt heel anders dan Big Brother namelijk
Waar gespeeld wordt om punten is gezeik.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou gewoon dicht laten ja. Zolang ik crew was was er ook altijd gezeik met DTS. Verzamelplaats voor de kleuters van FOK!.
Maar in DTS janken jullie wel heel erg hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:53 schreef Rob het volgende:
[..]
Waar gespeeld wordt om punten is gezeik.
Voetbal, korfbal, tennis, hockey, handbal etc.
Wel op de lijn niet op de lijn. Hands, buitenspel etc.
Om punten spelen de mensen om te winnen en dan wordt er gezeken tussen de conversaties door.
quote:
Hey Mazquote:
Hoe moeilijk is het om een ander te negerenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee hoor dit is precies wat hij wil.
Alle hypocrieten die hem in de weg zitten DTS uit.
Het enige nadeel is dat ie zelf nou ook geen punten kan scoren.
Nietzsche lezenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:08 schreef scrupuleus het volgende:
Ik ben benieuwd naar jullie stappenplan om een leven te zoeken
Heb je hulp nodig dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:08 schreef scrupuleus het volgende:
Ik ben benieuwd naar jullie stappenplan om een leven te zoeken
Ja lekker. Kom je even brengen ?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:07 schreef Rob het volgende:
- E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? -
![]()
Vblsc heeft tong ook in de armen gesloten, jullie zijn te veeleisend.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Lang gedaan, maar het helpt niet.
Zijn scheldpartijen, verwijten en beschuldigingen gaan dag in dag uit door en door. En nu is DTS dicht.
En meneer komt hier dan even vrolijk goeiedag zeggen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Vblsc heeft tong ook in de armen gesloten, jullie zijn te veeleisend.
Liefde wint altijd.
En een maanvis en jouw post laatst in onzfb zijn alleen maar olie op het vuur, weet wanneer te stoppen.
Wel eens van een thermoskan gehoord?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:12 schreef Rob het volgende:
Die is dan koud voor ik in dat gehucht ben
Eerst een verwijzing regelen dan maarquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je GGZ-behandelaar contacteren
Nou daar heb je je eerste stapquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Eerst een verwijzing regelen dan maar
Die krijg jij bij een pakje boter toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Eerst een verwijzing regelen dan maar
Vandaar mijn afkeer van boterquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die krijg jij bij een pakje boter toch?
Tong was vaak een ontzettende teringlijerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tong is gewoon de lokale dorpsgek die iedereen stiekem wel een beetje kan waarderen, slechte vergelijk.
mijn zelfbevrediging test was netjes negatief.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:16 schreef DJMO het volgende:
M'n middelste zoon is officieel positief getest op corona
Ja.. Waarom je opgeven als VAR als je er geen tijd voor, of zin in hebt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:31 schreef mazaru het volgende:
Ik heb een geniaal plan om de modjes te ontlasten!![]()
We gooien een slotje op heel Fok!![]()
Allemaal een leven krijgen, zelfs de modjes![]()
Echt he? Sodemieter dan alles lekker dicht.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:35 schreef Rob het volgende:
[..]
Ja.. Waarom je opgeven als VAR als je er geen tijd voor, of zin in hebt.
Ziedendquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:31 schreef mazaru het volgende:
Jij vond dat het wel allemaal toppie ging in DTS afgelopen maanden/jaren?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:35 schreef Rob het volgende:
[..]
Ja.. Waarom je opgeven als VAR als je er geen tijd voor, of zin in hebt.
Afgelopen maand niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Jij vond dat het wel allemaal toppie ging in DTS afgelopen maanden/jaren?
Mooi. Dan hoef ik niet te testen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:26 schreef Rob het volgende:
[..]
mijn zelfbevrediging test was netjes negatief.![]()
[ afbeelding ]
Viel toch wel mee? Er was er 1 die liep te janken en te zuigen. Dan is er toch een simpeler oplossing dan het hele topic dicht te gooien?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:40 schreef Rob het volgende:
[..]
Afgelopen maand niet.
daarvoor wisselend
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Viel toch wel mee? Er was er 1 die liep te janken en te zuigen. Dan is er toch een simpeler oplossing dan het hele topic dicht te gooien?
Nee dit houdt de modjes ten minste van de straat. Anders krijgen we nog meer gekken de straat opquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:31 schreef mazaru het volgende:
Ik zie een hoop mensen jankenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Viel toch wel mee? Er was er 1 die liep te janken en te zuigen. Dan is er toch een simpeler oplossing dan het hele topic dicht te gooien?
Momenteel zie ik eigenlijk alleen jou een beetje olie op het vuur proberen te gooienquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Momenteel zie ik eigenlijk alleen jou een beetje olie op het vuur proberen te gooien
Je punt is?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
aantal posts: 270.684 (gemiddeld 82 per dag)
uhuh
Ja extreem goed zelfs.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Jij vond dat het wel allemaal toppie ging in DTS afgelopen maanden/jaren?
Als je speelt voor de punten is het wel een onderdeel van het spel ja. of je nu bolk roept of iets anders.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag wel redelijk erkennen dat daadwerkelijk een gesprek met iemand hebben wat zinniger oogt dan 50 keer per dag bolk bolk bolk roepen, maar dat is mijn bescheiden mening
Wij mogen hier toch ook posten?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:07 schreef yvonne het volgende:
Ja kunnen de ramptoeristen weer naar KLB? Dank.
Moet lachen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze bedoelde alleen @:Solotovski natuurlijk
Ja, om te posten, niet om DTS-ers te treiteren.quote:
Ohquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, om te posten, niet om DTS-ers te treiteren.
Onzin. Bijna alles van mij is weg hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:33 schreef mazaru het volgende:
Wel grappig dat al het getrap en gesneer naar de mensen die in DTS posten blijft staan, maar de weerwoorden zijn verwijderd.
Geef dan linkjes mens, het is al zón kutkarwei. Niet meteen van het slechte uitgaanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:33 schreef mazaru het volgende:
Wel grappig dat al het getrap en gesneer naar de mensen die in DTS posten blijft staan, maar de weerwoorden zijn verwijderd.
Niet gelijk weer ruzie maken iedereen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:33 schreef mazaru het volgende:
Terechtquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Onzin. Bijna alles van mij is weg hoor.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kluun heeft deze reactie niet geliked
Dat zeiden ze op 9/11 ookquote:
Vind je wel lekker hequote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:24 schreef FlippingCoin het volgende:
@:Flippiee wat ben je streng vandaag
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:43 schreef FlippingCoin het volgende:
En van mij is er niets weg, zo zie je maar welke mensen er wel de bijbel lezen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:24 schreef FlippingCoin het volgende:
:$quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Past echt bij jouquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
:$
Ik ben aan het oefenen voor kleuterjuf
Nog steeds? Wordt het niet tijd de stap te zetten?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
:$
Ik ben aan het oefenen voor kleuterjuf
Done that..quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:11 schreef yvonne het volgende:
Oh en Dr Mikey hier de schuld van geven is te dol voor woorden , steek eens wat handen in eigen boezems. heeft @:scrupuleus ook nog eens een leuke dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koude handen![]()
eerlijk gezegd vond ik het licht komischquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, om te posten, niet om DTS-ers te treiteren.
Wel jammer dat mijn illustratie('s) van een creatieve bolk verwijderd zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:33 schreef mazaru het volgende:
Ooit zal je talent gewaardeerd worden. Dan krijgen ze spijt!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:38 schreef Rob het volgende:
[..]
Wel jammer dat mijn illustratie('s) van een creatieve bolk verwijderd zijn.
Daarmee aantonende dat er meer gedaan wordt dan alleen maar "bolk" roepen.
Hey Skedquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:47 schreef Sked het volgende:
Oh ik heb iets gemist vanochtend
Beter 4 jaar te laat dan nooit zullen we maar zeggen
Beetje raar dat deze SC tussen de centrale topics staat trouwens
Waar slaat dat dan op?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:11 schreef -Shii- het volgende:
Bereid je maar vast voor daarna op twee maanden geen DTS.En daarna......
Hoihoiquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Sked![]()
Ja was even zoeken maar weer gevonden
Hoezoquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:11 schreef -Shii- het volgende:
het is dat ik slecht ben met website's en scripts maken maar anders had ik wel een DTS,nl gemaakt oidquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:11 schreef -Shii- het volgende:
Ja ik had even in Myat gekeken want kon hem ook niet meer vindenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoihoi
Ik zag 'm per toeval staan tussen de actieve topics
Het is toch zeker niet de eerste keer dat het zo gaat? Misschien gaat het weer enkele maanden goed ja. We zullen zien.quote:
Bij mij was alles uit myat verdwenenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik had even in Myat gekeken want kon hem ook niet meer vinden
Ja zijn genoeg plaatsen op FOK! waar je kan posten/kletsenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Bij mij was alles uit myat verdwenen
Maar ach, als ik wil posten dan vind ik daar altijd wel een plek voor
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zijn genoeg plaatsen op FOK! waar je kan posten/kletsen
Alleen in DTS ging het vlotter dan hier, hier is de hele middag zo goed als niemand
In de ochtend, avond en nacht ook niet gezien hoe snel de topics gaanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zijn genoeg plaatsen op FOK! waar je kan posten/kletsen
Alleen in DTS ging het vlotter dan hier, hier is de hele middag zo goed als niemand
De laatste tijd was het wat rustiger omdat bijna iedereen naar viva was gegaanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:29 schreef Sked het volgende:
[..]
In de ochtend, avond en nacht ook niet gezien hoe snel de topics gaan
Goed plan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe vbl sc maar dan is die reeks ook zo dicht
Mag langerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:11 schreef -Shii- het volgende:
Je eigen leven?quote:
Hij kan beter de straat gaan vegen na al die storm.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:02 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Hij is uit verveling maar gaan vegen.
Ja in sommige delen van het land ging het er goed aan toequote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij kan beter de straat gaan vegen na al die storm.
Wordt je nu ook al uit je woning gezet voor Tokkie-gedrag of huurachterstandquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is dat ik 1 maart moet verhuizen anders had ik alvast wekkertje gezet.
Ik mis groentequote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:16 schreef DJMO het volgende:
Als je niet weet wat je moet eten, dan is er nog altijd spek.
[ afbeelding ]
Je klinkt net als @Rob nuquote:
Ojee!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je klinkt net als @:Rob nuik ben niet zo gek op groente
En om verse bietjes te koken was het te laat, bieten uit pot zijn smerig
Haha nee zeker niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:20 schreef Rob het volgende:
[..]
Wordt je nu ook al uit je woning gezet voor Tokkie-gedrag of huurachterstand
Ziet er smakelijk uit en je post nu in een sc dus prima postquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:16 schreef DJMO het volgende:
Als je niet weet wat je moet eten, dan is er nog altijd spek.
[ afbeelding ]
Verse bietjes met een beetje mosterd is godenvoer. Maar je hebt er wel de tijd voor nodig.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ojee!Als verse bietjes bent gewend, dan proef je wel het verschil..
een potje of blik haricots of andere boontjes kan ook als vers te veel werk isquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Verse bietjes met een beetje mosterd is godenvoer. Maar je hebt er wel de tijd voor nodig.
Ik eet dan liever rodekool met appeltjesquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Verse bietjes met een beetje mosterd is godenvoer. Maar je hebt er wel de tijd voor nodig.
Boontjes bij spek. Voel eens aan je voorhoofd?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:28 schreef Rob het volgende:
[..]
een potje of blik haricots of andere boontjes kan ook als vers te veel werk is
Geef mij maar vlees. Bij voorkeur verse worst, biefstuk, varkenshaas of spek.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:34 schreef Rob het volgende:
nood breekt wet.
Maar worteltjes kan heel goed
De tering denk eens aan het klimaatquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Geef mij maar vlees. Bij voorkeur verse worst, biefstuk, varkenshaas of spek.
Hey Mortaxxquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De tering denk eens aan het klimaat
Hm ja ergens wel een goed puntquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik denk ook altijd eventjes aan het klimaat voordat ik een paar meter worst in mijn mond propquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja, het mag wel eens gauw wat warmer worden. Het is mij veel te koud buiten. Wat nou global warming?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt he waardeloos dat egoïstische volk. Hoop dat ze een flinke griep krijgenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hm ja ergens wel een goed punt
Maikuul post nog wel eens maar weet niet waarom je dit aan mij vraagtquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hey Mortaxx
Spreek je Maikuuuul nog
Heel veel boomers ook die zo denken, die denken voordat het te erg wordt ben ik toch al dood, of die natuurrampen gebeuren toch ver weg bij bruine mensen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt he waardeloos dat egoïstische volk. Hoop dat ze een flinke griep krijgen
Jawel jij was die vriend van hem.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maikuul post nog wel eens maar weet niet waarom je dit aan mij vraagt
Ik heb al corona gehad. Niets van gemerkt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt he waardeloos dat egoïstische volk. Hoop dat ze een flinke griep krijgen
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je klinkt net als @:Rob nuik ben niet zo gek op groente
En om verse bietjes te koken was het te laat, bieten uit pot zijn smerig
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:28 schreef Rob het volgende:
[..]
een potje of blik haricots of andere boontjes kan ook als vers te veel werk is
Hoe zat dat ook al weer.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:34 schreef Rob het volgende:
nood breekt wet.
Maar worteltjes kan heel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het was iig lekker![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:18 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoe zat dat ook al weer.
Iets met pot en een ketel.
Eerder 'soort zoekt soort'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het was iig lekker
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
zeg ga mij nu niet vergelijken met iemand die zelf speklapjes en aardappeltjes gaat bakken.quote:
Ze zeggen wel eens dat tegenpolen elkaar juist aantrekken. Ik kook tenminste nog zelf, jij bent er te lui voorquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:23 schreef Rob het volgende:
[..]
zeg ga mij nu niet vergelijken met iemand die zelf speklapjes en aardappeltjes gaat bakken.
Dit voedsel was van een totaal andere klasse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |