* VarkensHart voor al uw levensreddende zakenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:54 schreef Homijn het volgende:
@:Varkenshart heeft een nieuw baasje:
[ twitter ]
Klopt.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:42 schreef scrupuleus het volgende:
FlippieeGodin is helemaal doorgedraaid (onzfb)
Heel apart inderdaadquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt.
In die zin is "verwijderd" toch echt met een d
Eerst 3, dan 5, dan 7 etcetcquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
Is Flippie nu zo'n mod geworden die eens in de drie weken langskomt en dat dan direct alles anders moet
Dacht altijd dat jij wat ouder wasquote:
diep van binnen ben ik nog 12quote:Op dinsdag 1 februari 2022 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht altijd dat jij wat ouder was
Dat zou kunnen, zo voel ik mij ook altijd nog 18quote:
Hier maar gaan bolkenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, zo voel ik mij ook altijd nog 18als ik blijf zitten tenminste
Waar vind ik viva dot?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, zo voel ik mij ook altijd nog 18als ik blijf zitten tenminste
Hey Plyquote:
Daar zit niemand die nu nog in DTS was hoor. Maar hier is de link.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 06:32 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja dankje, dts dicht. Maar kan viva niet vinden
Dankjequote:Op dinsdag 1 februari 2022 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zit niemand die nu nog in DTS was hoor. Maar hier is de link.
VF / [VIV SC #153] SUPERMAX!
Maandje rustquote:Op dinsdag 1 februari 2022 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zit niemand die nu nog in DTS was hoor. Maar hier is de link.
VF / [VIV SC #153] SUPERMAX!
Heb genoeg andere dingen te doen, vind mij weg wel ergens anders.quote:
Wel rustig hier of niet Plyquote:
Hey Henkquote:
Wat een rust ga jij krijgen deze maandquote:
Dat moeten we nog maar zienquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een rust ga jij krijgen deze maand
Komt wel goed je hebt in ieder geval geen DTS meerquote:
O lekker dan, kan mij er iets bij voorstellen hoe het gingquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:33 schreef DJMO het volgende:
Heb duidelijk m'n ongenoegen uitgesproken en ze de weg naar boven gewezen. Kreeg ik een 'yes sir' als antwoord.
De laatste keer dat ik keek was ik een vrouw en geen vent
Ik ben niet de vrolijkste op dit moment neequote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker dan, kan mij er iets bij voorstellen hoe het ging
Dat dacht ik al, gestoord worden zonder dat er een afspraak staat is niet echt jou ding hequote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben niet de vrolijkste op dit moment nee
De afspraak stond dus wel, alleen was niet bevestigd. Dat ze dan om half negen aanbellen terwijl ik er niet op voorbereid was, irriteert me mateloos ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, gestoord worden zonder dat er een afspraak staat is niet echt jou ding he
Voordeel is dat ze mooi op tijd zijn en je misschien nog wat kan gaan wandelen vandaagquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
De afspraak stond dus wel, alleen was niet bevestigd. Dat ze dan om half negen aanbellen terwijl ik er niet op voorbereid was, irriteert me mateloos ja.
In dit weer? Moet het toch eerst wat opknappenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel is dat ze mooi op tijd zijn en je misschien nog wat kan gaan wandelen vandaag
O hier is het droogquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
In dit weer? Moet het toch eerst wat opknappen
Meestal is het met de vierdaagse bloedheet en zonnig. Bovendien wil ik m'n keukenkastjes herindelen. Heb gisterenavond al m'n koffieapparaat naar de andere kant gezet, het stond ronduit onhandigquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hier is het droog
Maar tijdens de vierdaagse kan het ook regenen, dus trainen in de regen is ook wel goed lijkt mij
Dan heb je in ieder geval iets te doenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Meestal is het met de vierdaagse bloedheet en zonnig. Bovendien wil ik m'n keukenkastjes herindelen. Heb gisterenavond al m'n koffieapparaat naar de andere kant gezet, het stond ronduit onhandig
Over m'n woonkamer ben ik uitermate tevreden, maar over m'n keuken niet. En over iets te doen: ik zal straks toch ook de teringzooi van die timmerlui moeten opruimen en schoonmaken. Ik ga er niet vanuit dat ze na afloop om een stofzuiger en emmer en dweil vragenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval iets te doen
Dat heb je vaak na een verhuizing dat je later toch de boel anders gaat zetten.
Ligt er aan, de lui die hier aan het werk zijn hebben alles netjes opgeruimd, ze hadden een stofzuiger bij. Alles netjes achter gelaten.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Over m'n woonkamer ben ik uitermate tevreden, maar over m'n keuken niet. En over iets te doen: ik zal straks toch ook de teringzooi van die timmerlui moeten opruimen en schoonmaken. Ik ga er niet vanuit dat ze na afloop om een stofzuiger en emmer en dweil vragen
ze zijn alweer klaar en opgerot. Even de schade opnemen en kijken of ik m'n gordijnen kan ophangenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt er aan, de lui die hier aan het werk zijn hebben alles netjes opgeruimd, ze hadden een stofzuiger bij. Alles netjes achter gelaten.
Dat hebben ze snel gedaanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
ze zijn alweer klaar en opgerot. Even de schade opnemen en kijken of ik m'n gordijnen kan ophangen
Ja, daar ben ik dan wel weer blij meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |