Goed plan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe vbl sc maar dan is die reeks ook zo dicht
Mag langerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:11 schreef -Shii- het volgende:
Bereid je maar vast voor daarna op twee maanden geen DTS.En daarna......
Je eigen leven?quote:
Hij kan beter de straat gaan vegen na al die storm.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:02 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Hij is uit verveling maar gaan vegen.
Ja in sommige delen van het land ging het er goed aan toequote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij kan beter de straat gaan vegen na al die storm.
Wordt je nu ook al uit je woning gezet voor Tokkie-gedrag of huurachterstandquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is dat ik 1 maart moet verhuizen anders had ik alvast wekkertje gezet.
Ik mis groentequote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:16 schreef DJMO het volgende:
Als je niet weet wat je moet eten, dan is er nog altijd spek.
[ afbeelding ]
Je klinkt net als @Rob nuquote:
Ojee!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je klinkt net als @:Rob nuik ben niet zo gek op groente
En om verse bietjes te koken was het te laat, bieten uit pot zijn smerig
Haha nee zeker niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:20 schreef Rob het volgende:
[..]
Wordt je nu ook al uit je woning gezet voor Tokkie-gedrag of huurachterstand
Ziet er smakelijk uit en je post nu in een sc dus prima postquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:16 schreef DJMO het volgende:
Als je niet weet wat je moet eten, dan is er nog altijd spek.
[ afbeelding ]
Verse bietjes met een beetje mosterd is godenvoer. Maar je hebt er wel de tijd voor nodig.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ojee!Als verse bietjes bent gewend, dan proef je wel het verschil..
een potje of blik haricots of andere boontjes kan ook als vers te veel werk isquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Verse bietjes met een beetje mosterd is godenvoer. Maar je hebt er wel de tijd voor nodig.
Ik eet dan liever rodekool met appeltjesquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Verse bietjes met een beetje mosterd is godenvoer. Maar je hebt er wel de tijd voor nodig.
Boontjes bij spek. Voel eens aan je voorhoofd?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:28 schreef Rob het volgende:
[..]
een potje of blik haricots of andere boontjes kan ook als vers te veel werk is
Geef mij maar vlees. Bij voorkeur verse worst, biefstuk, varkenshaas of spek.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:34 schreef Rob het volgende:
nood breekt wet.
Maar worteltjes kan heel goed
De tering denk eens aan het klimaatquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Geef mij maar vlees. Bij voorkeur verse worst, biefstuk, varkenshaas of spek.
Hey Mortaxxquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De tering denk eens aan het klimaat
Hm ja ergens wel een goed puntquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik denk ook altijd eventjes aan het klimaat voordat ik een paar meter worst in mijn mond propquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja, het mag wel eens gauw wat warmer worden. Het is mij veel te koud buiten. Wat nou global warming?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt he waardeloos dat egoïstische volk. Hoop dat ze een flinke griep krijgenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hm ja ergens wel een goed punt
Maikuul post nog wel eens maar weet niet waarom je dit aan mij vraagtquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hey Mortaxx
Spreek je Maikuuuul nog
Heel veel boomers ook die zo denken, die denken voordat het te erg wordt ben ik toch al dood, of die natuurrampen gebeuren toch ver weg bij bruine mensen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt he waardeloos dat egoïstische volk. Hoop dat ze een flinke griep krijgen
Jawel jij was die vriend van hem.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maikuul post nog wel eens maar weet niet waarom je dit aan mij vraagt
Ik heb al corona gehad. Niets van gemerkt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt he waardeloos dat egoïstische volk. Hoop dat ze een flinke griep krijgen
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je klinkt net als @:Rob nuik ben niet zo gek op groente
En om verse bietjes te koken was het te laat, bieten uit pot zijn smerig
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:28 schreef Rob het volgende:
[..]
een potje of blik haricots of andere boontjes kan ook als vers te veel werk is
Hoe zat dat ook al weer.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:34 schreef Rob het volgende:
nood breekt wet.
Maar worteltjes kan heel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het was iig lekker![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:18 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoe zat dat ook al weer.
Iets met pot en een ketel.
Eerder 'soort zoekt soort'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het was iig lekker
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
zeg ga mij nu niet vergelijken met iemand die zelf speklapjes en aardappeltjes gaat bakken.quote:
Ze zeggen wel eens dat tegenpolen elkaar juist aantrekken. Ik kook tenminste nog zelf, jij bent er te lui voorquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:23 schreef Rob het volgende:
[..]
zeg ga mij nu niet vergelijken met iemand die zelf speklapjes en aardappeltjes gaat bakken.
Dit voedsel was van een totaal andere klasse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |