Vind je wel lekker hequote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:24 schreef FlippingCoin het volgende:
@:Flippiee wat ben je streng vandaag
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:43 schreef FlippingCoin het volgende:
En van mij is er niets weg, zo zie je maar welke mensen er wel de bijbel lezen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:24 schreef FlippingCoin het volgende:
:$quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Past echt bij jouquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
:$
Ik ben aan het oefenen voor kleuterjuf
Nog steeds? Wordt het niet tijd de stap te zetten?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
:$
Ik ben aan het oefenen voor kleuterjuf
Done that..quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:11 schreef yvonne het volgende:
Oh en Dr Mikey hier de schuld van geven is te dol voor woorden , steek eens wat handen in eigen boezems. heeft @:scrupuleus ook nog eens een leuke dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koude handen![]()
eerlijk gezegd vond ik het licht komischquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, om te posten, niet om DTS-ers te treiteren.
Wel jammer dat mijn illustratie('s) van een creatieve bolk verwijderd zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:33 schreef mazaru het volgende:
Wel grappig dat al het getrap en gesneer naar de mensen die in DTS posten blijft staan, maar de weerwoorden zijn verwijderd.
Ooit zal je talent gewaardeerd worden. Dan krijgen ze spijt!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:38 schreef Rob het volgende:
[..]
Wel jammer dat mijn illustratie('s) van een creatieve bolk verwijderd zijn.
Daarmee aantonende dat er meer gedaan wordt dan alleen maar "bolk" roepen.
Hey Skedquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:47 schreef Sked het volgende:
Oh ik heb iets gemist vanochtend
Beter 4 jaar te laat dan nooit zullen we maar zeggen
Beetje raar dat deze SC tussen de centrale topics staat trouwens
Waar slaat dat dan op?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:11 schreef -Shii- het volgende:
Bereid je maar vast voor daarna op twee maanden geen DTS.En daarna......
Hoihoiquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Sked![]()
Ja was even zoeken maar weer gevonden
Hoezoquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:11 schreef -Shii- het volgende:
het is dat ik slecht ben met website's en scripts maken maar anders had ik wel een DTS,nl gemaakt oidquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:11 schreef -Shii- het volgende:
Ja ik had even in Myat gekeken want kon hem ook niet meer vindenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoihoi
Ik zag 'm per toeval staan tussen de actieve topics
Het is toch zeker niet de eerste keer dat het zo gaat? Misschien gaat het weer enkele maanden goed ja. We zullen zien.quote:
Bij mij was alles uit myat verdwenenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik had even in Myat gekeken want kon hem ook niet meer vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |