en nu zitten we in het zelfde beschuitjequote:Op donderdag 18 november 2021 16:12 schreef Crohnjurist het volgende:
Haha maar even he: Deborah en Koen, wat een grap is dat dan: kom we zetten een tattoo met "Infinity and beyond"... Deborah: "Ik weet eigenlijk niet echt wat het betekent wat ik op mijn lijf laat vereeuwigen, maar hé kan altijd nog weg gelaserd worden"![]()
Scene later: "Koen is vreemd gegaan en we zijn uit elkaar"![]()
Ik voel een afspraak voor het laseren van die tattoo aankomen
Soms is het niet te begrijpen hoe zulke domme mensen zelfstandig kunnen functionerenquote:Op maandag 22 november 2021 09:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en nu zitten we in het zelfde beschuitje
haha weer beschuitje hoorde je
Volgens mij was die opmerking wel met een dikke knipoog hoor, dat zag je ook aan die gozer.quote:Op maandag 22 november 2021 09:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Soms is het niet te begrijpen hoe zulke domme mensen zelfstandig kunnen functioneren
Aylin maakt vooral zichzelf helemaal gek.quote:
Ze kunnen ademen.quote:Op maandag 22 november 2021 09:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Soms is het niet te begrijpen hoe zulke domme mensen zelfstandig kunnen functioneren
Bohh, nieuw seizoen is begonnen zie ikquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:34 schreef roos94 het volgende:
De usa versie is nu te zien op videoland.
Bedankt voor de tip! Vorige seizoenen waren goedquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:34 schreef roos94 het volgende:
Die maar eens gaan kijkenquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:34 schreef roos94 het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)ni-van-der-b-methlabquote:Het blijkt dat Gianni van der B. (29) meer dan alleen telefoons gesmokkeld heeft. De voormalig 'Temptation Island'-deelnemer is één van de hoofdverdachten in het onderzoek naar een crystalmethlab in Nederweert, volgens L1. Het is het grootste lab dat ooit in Nederland is aangetroffen.
quote:Op maandag 21 maart 2022 18:41 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
https://www.rtlboulevard.(...)ni-van-der-b-methlab
Vind echt dat kinderen zoveel gebruiken op sociale media verboden zou moeten worden.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:19 schreef roos94 het volgende:
Ze exploiteren dat kind ook al vanaf de geboorte met allerlei reclame deals, vlogs, eigen kledingmerk enzo
Als je je kind Donder noemt ben je sowieso niet helemaal lekker
Ze heeft zelfs op youtube staan hoe ze het kind eruit perstquote:Op maandag 21 maart 2022 19:31 schreef viceversa het volgende:
[..]
Vind echt dat kinderen zoveel gebruiken op sociale media verboden zou moeten worden.
Aandacht afleiden??quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:57 schreef roos94 het volgende:
Melissa plaatst allemaal instagram stories (oude?) En doet alsof dat nu is, waarbij Gianni te zien is alsof ze gezellig samen zijn. Why oh why
Kinderen maken meer kapot dan je lief is.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:19 schreef viceversa het volgende:
Wat zijn die mensen toch snel met kinderenEerst jaren samen zijn is er niet meer bij.
Yep, helemaal mee eens. Mark is the best sympathiek, meelevend en heeft goede teksten voor de deelnemers vaak. Wat een dieptepunt als je dan onze presentatoren ziet. Ten eerste mag het wel door 1 persoon worden gepresenteerd, 2 werkt gewoon niet bij dit format.quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:14 schreef AgnesGru het volgende:
Wat een verschil is er toch met de USA presentatoren wat we in NL hebben.
Doet die nietszeggende troela het nog steeds ja?quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dat geneuzel van Monica inderdaad: oh meisje, vind dit zo erg voor je.....of: je verdient zoveel beter!![]()
Nog even wachten op komend seizoen, maar vorig seizoen weet je toch? Met Bert en zijn stalkervriendin?quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doet die nietszeggende troela het nog steeds ja?
Ja die heb ik gekekenquote:Op donderdag 31 maart 2022 15:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nog even wachten op komend seizoen, maar vorig seizoen weet je toch? Met Bert en zijn stalkervriendin?
Ja daarom had ik verwacht dat ze er wel uitgesodemieterd zou worden.quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat was toch tenenkrommend
Ja preciesquote:Op vrijdag 1 april 2022 08:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daarom had ik verwacht dat ze er wel uitgesodemieterd zou worden.
Ga maar weer lekker influencen of zo.
Je kent deze mensen niet persoonlijk en je weet dus ook totaal niet hoe hun situatie is. Beter gebruiken we dit topic om afleveringen te bespreken en roddels opzij te schuiven......quote:Op vrijdag 1 april 2022 20:01 schreef roos94 het volgende:
Mensen vragen gianni allemaal om live te komen op instagram, en iedereen die dat vraagt wordt snel geblokkeerd. Zegt genoeg lijkt mij...
Hiermee vestig je juist meer aandacht op de zaak, weet oprecht niet hoe dit brein van hen werkt..
Denk dat het viva forum een betere plek is voor jequote:Op vrijdag 1 april 2022 20:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je kent deze mensen niet persoonlijk en je weet dus ook totaal niet hoe hun situatie is. Beter gebruiken we dit topic om afleveringen te bespreken en roddels opzij te schuiven......
Nee......dit topic is om afleveringen te bespreken en niet om roddels te lezen, maar zet gerust een tr op mijn posts hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Denk dat het viva forum een betere plek is voor je
Ik ben het met je eens. Die roddel kan ook gewoon in SHO en heeft verder niks qua relatiestatus tussen deelnemers roddels te maken van het programma. Die roddels accepteer ik nog.quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee......dit topic is om afleveringen te bespreken en niet om roddels te lezen, maar zet gerust een tr op mijn posts hoor.
De (ex-)deelnemers zijn toch geen topic in SHO waard? Zo vaak komen er verdere geen nieuwtjes voorbij, dat zou prima in dit topic passen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Die roddel kan ook gewoon in SHO en heeft verder niks qua relatiestatus tussen deelnemers roddels te maken van het programma. Die roddels accepteer ik nog.
Ja, eens, wat mij betreft kan het ook prima in dit topicquote:Op zaterdag 2 april 2022 05:26 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
De (ex-)deelnemers zijn toch geen topic in SHO waard? Zo vaak komen er verdere geen nieuwtjes voorbij, dat zou prima in dit topic passen.
Het is eigenlijk helemaal niet boeiend om het te hebben over dat vreselijke nieuwe seizoen Love of Leave.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:48 schreef viceversa het volgende:
Ik had dat van Gianni zonder dit topic niet geweten, dus ik vind het ook wel passen. Maar misschien geen pagina lange discussies erover.
Preciesquote:Op zaterdag 2 april 2022 15:12 schreef Smart_ass het volgende:
Kijkt er überhaupt iemand de USA versie? Want over afleveringen wordt er anders ook niet gesproken![]()
.
En de roddels/nieuwtjes zijn wat mij betreft meer dan welkom.
Heb de eerste twee afleveringen gezien, dit belooft wat voor de rest van het seizoenquote:Op zaterdag 2 april 2022 15:12 schreef Smart_ass het volgende:
Kijkt er überhaupt iemand de USA versie? Want over afleveringen wordt er anders ook niet gesproken![]()
.
Jazeker!quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:12 schreef Smart_ass het volgende:
.
Die Edgar wel trouwens, beetje gemaakt met zijn pruillipje.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:18 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind de USA versie ook wel vermakelijk, komt op mij iig niet enorm gescript over.
Die tweede van rechts ook.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:13 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Oh, is Tempa USA weer bezig?Was dit topic ff uit het oog verloren, maja nu de nieuwe koppels van Tempa NL bekend zijn, heb ik maar ff van alles bij gelezen.
VL heb ik niet meer, als het seizoen op gang is gekomen maar ff voor een paar maandjes aanschaffen.Al zal ik me ook wel weer ergeren aan de presentatie, gelukkig is Kaj een verbetering tov Victor.
[ afbeelding ]
Die twee linker koppels zijn echt zo'n stereotype opgepompte Tempa koppels.
Wordt zo'n ouderwetse Tempa met maak connecties sausje er overheenquote:
Vreselijke types, zo op het eerste gezichtquote:Op donderdag 28 april 2022 07:43 schreef ThijsTH het volgende:
Jezus wat zijn die Annebel en Rene gigantisch ordinair
Perfect voor dit programmaquote:Op donderdag 28 april 2022 13:57 schreef Magica het volgende:
[..]
Vreselijke types, zo op het eerste gezicht
Ik vind die kop echt heftig. Mensen snappen niet dat met zoveel ingrepen je eruit ziet als 45 terwijl ze 25 isquote:
quote:Op donderdag 28 april 2022 14:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik vind die kop echt heftig. Mensen snappen niet dat met zoveel ingrepen je eruit ziet als 45 terwijl ze 25 is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 april 2022 14:10 schreef roos94 het volgende:
Ivo klinkt als een narcist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit hem in de naam denk ikquote:Op donderdag 28 april 2022 14:40 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ivo klinkt als een narcist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je al die reacties leest op Melissa haar vlog bij youtube daar zakt echt je broek van af.quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:00 schreef de_boswachter het volgende:
http://www.1limburg.nl/l/122389
Gianni hep een nog groter probleem
Dat zijn hoogstwaarschijnlijk personen die qua opleidingsniveau op hetzelfde niveau zitten als een Gianni en een Melissa.quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als je al die reacties leest op Melissa haar vlog bij youtube daar zakt echt je broek van af.
"Mensen hebben altijd een oordeel, de onschuldigen worden gepakt terwijl echte boeven rondlopen, arme gianni, jullie zijn top ouders, gianni komt heus snel weer vrij want jullie doen zoiets niet, respect voor jullie, toppertjes, elk huisje hep ze kruisje, ze zijn gewoon jaloers!!11"
Oh wowquote:Op vrijdag 29 april 2022 07:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als je al die reacties leest op Melissa haar vlog bij youtube daar zakt echt je broek van af.
"Mensen hebben altijd een oordeel, de onschuldigen worden gepakt terwijl echte boeven rondlopen, arme gianni, jullie zijn top ouders, gianni komt heus snel weer vrij want jullie doen zoiets niet, respect voor jullie, toppertjes, elk huisje hep ze kruisje, ze zijn gewoon jaloers!!11"
Ik heb uit nieuwsgierigheid toch even geklikt en een deel van het filmpje gekeken….. maar als je dit soort filmpjes voor de leuk gaat bekijken dan spoor je niet helemaal lijkt me? Ligt ze in bed: ‘maar veel mensen die hier komen kijken doen dit ook om te nieuwsgierigen’ … huh???? Ja wat denk jij danquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:49 schreef roos94 het volgende:
Goh toch geen 1 april grap, hij zit wel degelijk vast en Melissa lijkt het allemaal wel grappig te vinden Hihaho naar de bajes! Hihihi
Beseft deze eencellige amoebe wel dat voor meth productie je meestal niet binnen een paar weken weer vrij bent?
Klinkt mij nogal sarcastisch in de oren eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 29 april 2022 07:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
Deze reacties sarcastisch?quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Klinkt mij nogal sarcastisch in de oren eerlijk gezegd.
Dat was mijn toevoegingquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:49 schreef Smart_ass het volgende:
Door de “hep” en de “!!11” . Ligt er net ietsje te dik bovenop voor mijn gevoel.
.
Haha echt hè, ben zelf 26 maar heb t gevoel dat die gozer m’n pa had kunnen zijn. Het lijkt me overigens vooralsnog wel een prima kerel. Beetje een type als die Wouter van vorig seizoen, die zag er uit als een totale debiel maar was eigenlijk best een redelijke gozerquote:Op zaterdag 30 april 2022 11:19 schreef Ang3l het volgende:
Jezus. Dat die rene 27 is man. Wat een enorm oude kop staat daar op! 😱 als ie serieus 45-50 had gezegd had ik ook geloofd.
Beetje simpel, maar geen kwaad in zin. Idd zoals die Wouter.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:30 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Haha echt hè, ben zelf 26 maar heb t gevoel dat die gozer m’n pa had kunnen zijn. Het lijkt me overigens vooralsnog wel een prima kerel. Beetje een type als die Wouter van vorig seizoen, die zag er uit als een totale debiel maar was eigenlijk best een redelijke gozer
Vast drugsgeldquote:Op maandag 2 mei 2022 09:35 schreef MaximumRush het volgende:
Wat ik me dan altijd afvraag bij types zoals Rene, woont in een simpel rijtjeshuis maar heeft wel allemaal kleding van Louis Vuitton en andere dure merken. Is het dan echt dat je enkel daaraan waarde hecht of gaat het puur om zwart geld?
quote:Op zondag 1 mei 2022 18:30 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Haha echt hè, ben zelf 26 maar heb t gevoel dat die gozer m’n pa had kunnen zijn.
of nepkledingquote:Op maandag 2 mei 2022 09:35 schreef MaximumRush het volgende:
Wat ik me dan altijd afvraag bij types zoals Rene, woont in een simpel rijtjeshuis maar heeft wel allemaal kleding van Louis Vuitton en andere dure merken. Is het dan echt dat je enkel daaraan waarde hecht of gaat het puur om zwart geld?
Puur status naar buiten toe en op grotere voet leven dan je eigenlijk kan volgens mij. Mensen op straat en in de kroegen zien niet dat de dure Rayban, Versace, Vuitton, afgetrainde dude in de avond weer terug gaat naar zijn sociale woning in een rijtje. Uiterlijk vertoon.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:35 schreef MaximumRush het volgende:
En een jankerdquote:Op donderdag 5 mei 2022 07:21 schreef Raw85 het volgende:
Ik vind Hans, die personal trainer die steeds de Dr Phil uit wil hangen, maar een vervelende gozert
Dit!quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:19 schreef Ang3l het volgende:
Jezus. Dat die rene 27 is man. Wat een enorm oude kop staat daar op! 😱 als ie serieus 45-50 had gezegd had ik ook geloofd.
Dit soort figuren hebben vaak een abo bij de zonnebankquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:19 schreef Karina het volgende:
Jerommeke lijkt me eigenlijk best een aardige kerel ondanks zijn uiterlijk. Komt ook niet echt heel dom over. Zijn vrouw moet wat minderen met de botox in haar lippen: haar bovenlip raakt zowat haar neus aan![]()
Die knot vind ik maar een rare kwiebus.
Valt me wel op dat ze allemaal al zo bruin zijn na 3 dagen: ze zijn er vast al langer.
Allemaal? Ze zijn allemaal best bruin, de dames ook wel.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:21 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dit soort figuren hebben vaak een abo bij de zonnebank
Nou maar echt, waar sloeg dat ineens op? Beetje creepy vibes bij hem hoor. Hoe heet die andere gast die om Annabel heen hangt, Ramon? Ook heel eng met zijn gladde kop en te witte tandjes.quote:
Ja preciesquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:41 schreef josja het volgende:
[..]
Nou maar echt, waar sloeg dat ineens op? Beetje creepy vibes bij hem hoor. Hoe heet die andere gast die om Annabel heen hangt, Ramon? Ook heel eng met zijn gladde kop en te witte tandjes.
Annebel is ook een creep. Wat een gedrochtquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:41 schreef josja het volgende:
[..]
Nou maar echt, waar sloeg dat ineens op? Beetje creepy vibes bij hem hoor. Hoe heet die andere gast die om Annabel heen hangt, Ramon? Ook heel eng met zijn gladde kop en te witte tandjes.
Beetje overdreven met de lipfiller ja, maar dat schijnt tegenwoordig mooi te zijn als ik zo eens om me heen kijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Annebel is ook een creep. Wat een gedrocht
Al die mormels lijken op elkaarquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:21 schreef josja het volgende:
[..]
Beetje overdreven met de lipfiller ja, maar dat schijnt tegenwoordig mooi te zijn als ik zo eens om me heen kijk.
Of hij houdt gewoon van merkkleding.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:35 schreef MaximumRush het volgende:
Dit ja, maar die Ivo spoort ook niet.quote:
Las het ja. Gewoon op zoek naar faam dusquote:Op maandag 9 mei 2022 19:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)o-free-love-paradise
Jepquote:Op maandag 9 mei 2022 19:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
Las het ja. Gewoon op zoek naar faam dus
Kandidaten vinden die níet voor de fame meedoen lijkt mij tegenwoordig een utopie.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:04 schreef Eagles89 het volgende:
Snap niet dat de productie dan toch zo’n koppel uitkiest om deel te nemen, want neem aan dat ze toch weten dat ze al eens eerder aan zoiets hebben meegedaan. Maar goed hij maakt wel TV met zn debiele gedrag…
Stoor me er sowieso aan dat elke seizoen tegenwoordig vol met wanhopige “ik wil influencer worden” types wordt gestouwd.
2016 en 2017 waren niet voor niets de leukste seizoenen, het eerste seizoen was totaal niet hyped en die mensen zijn ook nooit bekend geworden, en de deelnemers aan seizoen twee deden daarom ook veel minder mee zodat ze dan influencer konden worden. Vanaf seizoen 3 was dat natuurlijk totaal anders. En tja, geef die mensen eens ongelijk, ze werken normaal vaak voor een minimumloon of max modaal, en opeens kunnen ze via kanalen als Only Fans en Instagram tienduizenden euros per maand verdienen. Daar zouden ze als productie veel beter op moeten casten. Deelnemers hebben dit seizoen al een Only Fans account aangemaakt voor de eerste uitzending online staat…(echt waar).
Wat een triest stel, helemaal als je dan ook gaat meedoen aan TEMPAquote:Op maandag 9 mei 2022 19:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)o-free-love-paradise
Alleen is dat andere programma nooit uitgezonden hèquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wat een triest stel, helemaal als je dan ook gaat meedoen aan TEMPA
Blijkbaar in belgie. Niet NLquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Alleen is dat andere programma nooit uitgezonden hè
Wel in Belgiëquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Alleen is dat andere programma nooit uitgezonden hè
Hoewel Love or Leave een verschrikking is door andere dingen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan ga ik het maar niet opzoeken ha ha
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hoewel Love or Leave een verschrikking is door andere dingen.
Ha ha ja eens!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geef mij maar meer de ordinaire variant voordat Peter van der Vorst ingreep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ze hebben wel die flauwe disclaimer dat het momentopnames zijn en dat je niet ziet wat er vooraf en achteraf gebeurd is. Dat zeggen de twee presentatoren elke keer e rbijquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:46 schreef ongelovelijk het volgende:
jammer dat de productie nog steeds de boel zit te stoken.
alleen het stukje laten zien waar hij kuthoer zegt maar niet het verhaal eraan vooraf dat het gewoon een grapje was.
dacht dat ze het een volwassener programma wilde maken en eerlijker maar niet dus. alles voor de kijkcijfers en sensatie
Slow-tv, middelmatige uitvoering en de boel flink ophypen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:23 schreef Flitskikker het volgende:
Kabbelt wel maar een beetje door inmiddels. Al 4 afleveringen verder en nog maar 0,5 kampvuur gehad.
Much ado about nothing.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Slow-tv, middelmatige uitvoering en de boel flink ophypen.
Tja op die toer zijn ze flink verder gegaan met Love of Leave. Eigenlijk gebeurde er niks maar door Monica en een andere lul met gemanipuleerde beelden spelen hebben ze wel een aantal relaties kapotgemaakt.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:46 schreef ongelovelijk het volgende:
jammer dat de productie nog steeds de boel zit te stoken.
alleen het stukje laten zien waar hij kuthoer zegt maar niet het verhaal eraan vooraf dat het gewoon een grapje was.
dacht dat ze het een volwassener programma wilde maken en eerlijker maar niet dus. alles voor de kijkcijfers en sensatie
Nou dat dus. Dacht even dit gaat leuk worden maar het valt echt tegen tot nu toe.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:23 schreef Flitskikker het volgende:
Kabbelt wel maar een beetje door inmiddels. Al 4 afleveringen verder en nog maar 0,5 kampvuur gehad.
Amerikaanse versie is wel spannenderquote:Op zondag 15 mei 2022 10:36 schreef engine het volgende:
[..]
Nou dat dus. Dacht even dit gaat leuk worden maar het valt echt tegen tot nu toe.
Die nemen het voor mijn gevoel een stuk serieuzer en willen echt kijken of de relatie nog nodig is. In NL is het echt voor de fame.quote:Op zondag 15 mei 2022 16:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Amerikaanse versie is wel spannender
Ja precies, Mark gaat ook wel echt het gesprek aan vooral bij het kampvuurquote:Op zondag 15 mei 2022 18:13 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Die nemen het voor mijn gevoel een stuk serieuzer en willen echt kijken of de relatie nog nodig is. In NL is het echt voor de fame.
En presentatie is 100x beter in de USA
"Ja wat zag je?" "Vind je dit niet erg?" "Oh nou, dan gaan we door" en dan eindigen met "Houd er wel rekening mee dat dit momentopnames zijn en je dus niet weet wat ervoor of erna is gebeurd (dit doen we expres aan het einde want eigenlijk mag je hier niet naar luisteren, laat de woede maar lekker opbouwen)" Ik vind het ook zo zijig gezegd..quote:Op zondag 15 mei 2022 18:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja precies, Mark gaat ook wel echt het gesprek aan vooral bij het kampvuur
Nou vind het wel beter dan die 'adviezen' van Kaj en Monicaquote:Op maandag 16 mei 2022 09:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
"Ja wat zag je?" "Vind je dit niet erg?" "Oh nou, dan gaan we door" en dan eindigen met "Houd er wel rekening mee dat dit momentopnames zijn en je dus niet weet wat ervoor of erna is gebeurd (dit doen we expres aan het einde want eigenlijk mag je hier niet naar luisteren, laat de woede maar lekker opbouwen)" Ik vind het ook zo zijig gezegd..
Dat waren de adviezen van Kaj en Monicaquote:Op maandag 16 mei 2022 11:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou vind het wel beter dan die 'adviezen' van Kaj en Monica
Ohquote:Op maandag 16 mei 2022 11:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat waren de adviezen van Kaj en MonicaMark vraagt veel specifieker door
Ik vind een juist een verademing t.o.v. die alpha-kermistokkie-gorilla's altijd.quote:Op zondag 15 mei 2022 10:24 schreef ISVV het volgende:
Die Ivo, wat een slap ventje is dat zeg. Stoor me wel aan die vent, zijn verwijfde manier van doen en praten en dan is het ook nog eens een ontzettende lamlul. Hij is wel lekker zichzelf, maar wat een raar mannetje.
Ivo is een enorme zweefteef die ook gewoon echt sneaky is. Vanaf seconde 1 met zijn connectie en de mannelijke ivo (wat vrouwelijke moet zijn)quote:Op maandag 16 mei 2022 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind een juist een verademing t.o.v. die alpha-kermistokkie-gorilla's altijd.
Hier lijkt tenminste nog een goed gesprek uit te komen. Voor de afwisseling erg welkom.
Ik vind t ook een zweefteef, maar da's leuke afwisseling van de sportschool-gastjes.quote:Op maandag 16 mei 2022 13:03 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Ivo is een enorme zweefteef die ook gewoon echt sneaky is. Vanaf seconde 1 met zijn connectie en de mannelijke ivo (wat vrouwelijke moet zijn)
afwisseling is het zeker, op 4 dezelfde whitney types zit niemand te wachtenquote:Op maandag 16 mei 2022 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t ook een zweefteef, maar da's leuke afwisseling van de sportschool-gastjes.
En dat mannelijk/vrouwelijk vind ik ook een prima tegengewicht aan de testosteron "alpha"s.
Ik vind t leuk dat t eens een x niet de gedoodverfde Temptation vent is.
Komt er eens een ander soort drama dan t gorilla-gevecht op de apenrots.
Gemiste kans inderdaad en was ook leuk geweest als de verkeerde man was uitgekozen om daar te gaan zittenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Saai kut seizoen weer.
Gaat er een chick naar huis, en dan zeggen ze dat al tegen haar vriend, zodat zijn keuze om naar huis te gaan ook lekker makkelijk is.
Had niks gezegd, dan had die wel nee gezegd
Dan hadden ze niet hun nieuwe koppel kunnen inschakelen die al een tijdje klaar stond op Curaçao en ze verwachtte denk ik van Sietse ook niet veel spannends (er waren echt nauwelijks beelden van dit stel..)quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gemiste kans inderdaad en was ook leuk geweest als de verkeerde man was uitgekozen om daar te gaan zitten
Ja nou vond het nu vooral z'n doel voorbij schietenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan hadden ze niet hun nieuwe koppel kunnen inschakelen die al een tijdje klaar stond op Curaçao en ze verwachtte denk ik van Sietse ook niet veel spannends (er waren echt nauwelijks beelden van dit stel..)
Ik vond de opmerking van René wel goud over z’n “ik ben niet dom, hooguit een beetje simpel”(of zoiets)
Ja helemaal mee eens. Het was groots aangekondigd voor een heel simpel ding. Snap ook niet waarom zij helemaal afscheid mocht nemen en in kon pakken maar hij vanaf het kampvuur zonder gedag weg ging. Zij had ook helemaal een mooie jurk aan en hij liep in korte broekquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja nou vond het nu vooral z'n doel voorbij schieten
En mooi inderdaad die opmerking
Ja precies, afgeraffeld ding weer....quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens. Het was groots aangekondigd voor een heel simpel ding. Snap ook niet waarom zij helemaal afscheid mocht nemen en in kon pakken maar hij vanaf het kampvuur zonder gedag weg ging. Zij had ook helemaal een mooie jurk aan en hij liep in korte broek
Jezus dat is wel echt heel matig danquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:49 schreef roos94 het volgende:
Dat die gozer viel is dus in scene gezet. Als hij valt heeft hij geen shirt aan en als hij opstaat wel
Ik volg ze op Instagram het is echt zo bizar, hoe hij met haar omgaat/tegen haar praat. Alsof ze een klein kind van hem is. Echt genant. Ze zag er ook helemaal niet gelukkig uit na dat aanzoek in die filmpjes daarna. Echt zielig, ze verdient zoveel beter dan die ontzettend simpele vent.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:46 schreef roos94 het volgende:
https://lovereality.nl/he(...)koppel-gaat-trouwen/die orpheo is een van de meest debiele narcistische toxic kandidaten ooit en die liessinde is gewoon dom of te afhankelijk gemaakt
Ze zouden die gast moeten opsluiten, zieke psycho is hij. Denkt dattie God isquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:10 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik volg ze op Instagram het is echt zo bizar, hoe hij met haar omgaat/tegen haar praat. Alsof ze een klein kind van hem is. Echt genant. Ze zag er ook helemaal niet gelukkig uit na dat aanzoek in die filmpjes daarna. Echt zielig, ze verdient zoveel beter dan die ontzettend simpele vent.
Een huilende Ivo genot, dus het wordt hoe dan ook al een top show volgende weekquote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zou me er niet al te veel op verheugen
Nou ben benieuwd hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:08 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Een huilende Ivo genot, dus het wordt hoe dan ook al een top show volgende week
Wat een hypocriet is dat zegquote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:08 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Omdat ze geen nepwimpers draagt, denk ikquote:
https://www.rtlboulevard.(...)-foutje-montage-jariquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:49 schreef roos94 het volgende:
Dat die gozer viel is dus in scene gezet. Als hij valt heeft hij geen shirt aan en als hij opstaat wel
Zij zitten allebei zwaar in de red pill theorie van hoe een relatie hoort te zijn. Vrij tragisch.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:10 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik volg ze op Instagram het is echt zo bizar, hoe hij met haar omgaat/tegen haar praat. Alsof ze een klein kind van hem is. Echt genant. Ze zag er ook helemaal niet gelukkig uit na dat aanzoek in die filmpjes daarna. Echt zielig, ze verdient zoveel beter dan die ontzettend simpele vent.
Ze heeft hoe hij haar behandelt genormaliseerd en dat een vrouw onderdanig en gehoorzaam hoort te zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:46 schreef roos94 het volgende:
https://lovereality.nl/he(...)koppel-gaat-trouwen/die orpheo is een van de meest debiele narcistische toxic kandidaten ooit en die liessinde is gewoon dom of te afhankelijk gemaakt
Het nieuwe koppel stond op Curacao in de wacht? En daarna nog 10 uur vliegen naar de Dominicaanse Republiek? Rare planning hebben ze bij de productie!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan hadden ze niet hun nieuwe koppel kunnen inschakelen die al een tijdje klaar stond op Curaçao en ze verwachtte denk ik van Sietse ook niet veel spannends (er waren echt nauwelijks beelden van dit stel..)
Ik vond de opmerking van René wel goud over z’n “ik ben niet dom, hooguit een beetje simpel”(of zoiets)
Er was geen traan te zien, goed verstopt geacteerd om het een beetje spannend te maken want er gebeurd geen fuckquote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:08 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ty voor spoilerquote:Op donderdag 26 mei 2022 09:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Er was geen traan te zien, goed verstopt geacteerd om het een beetje spannend te maken want er gebeurd geen fuck
Ja ik had het verkeerde eiland in m’n hoofd. Denk dat het niet zo moeilijk begrijpen is wat ik bedoelde…quote:Op donderdag 26 mei 2022 07:57 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Het nieuwe koppel stond op Curacao in de wacht? En daarna nog 10 uur vliegen naar de Dominicaanse Republiek? Rare planning hebben ze bij de productie!
Al die eilanden ookquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja ik had het verkeerde eiland in m’n hoofd. Denk dat het niet zo moeilijk begrijpen is wat ik bedoelde…
Ik was ook in shock, die Cleo die zegt "Nou eerst samenwonen en dan een kindje, je weet wel het standaard gedoe" WTF kut een kind is geen standaard gedoe dat is je leven. Wat een mutsquote:Op donderdag 26 mei 2022 07:32 schreef ThijsTH het volgende:
Wat een dom stel die nieuwen zeg!
Antonio: "Ik val op blond haar en dikke tieten"
Date: "en qua ambities en zo, of kijk je daar niet naar"?
Antionio "eh.....eigenlijk niet.....dus eh....ja dat een beetje"
![]()
![]()
Ach ja weer een lippie.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:09 schreef freaky40 het volgende:
Die nieuwe, Antonio gaat vieze dingen doen daar...Ik krijg toch wel Temptation Island vibes van voor de veranderingen, ook wel weer eens leuk.
Ik kreeg ook zo'n gevoel ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:07 schreef roos94 het volgende:
Ik heb antonio 100% ergens eerder gezien maar ik kan niet plaatsen waar
Ik dacht al gelijk dat ze fake waren.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:25 schreef Pinuts het volgende:
Bij dat nieuwe koppel kreeg ik meteen een fake relatie vibe. Van we doen net alsof en doen ff gekke dingen voor de fame.
Was echt een topshow hèquote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:08 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Slecht geacteerdquote:Op donderdag 26 mei 2022 09:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Er was geen traan te zien, goed verstopt geacteerd om het een beetje spannend te maken want er gebeurd geen fuck
Miste deze gisteren, maar vandaag inderdaad online.....en wat je zegt: topshow dit! Hoe Mark er echt op ingaat en het uitlegt, vond het eigenlijk ook best leerzaam!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:34 schreef freaky40 het volgende:
De reunion aflevering van Tempa USA staat nu op Videoland. Voor een ieder die dit seizoen ook gevolgd hebben, is dit zeker een aanrader. Een hoog 'Jerry Springer' gehalte en behoorlijk wat plottwists aangevuld met nog niet eerder getoonde beelden. Met daar bij Mark Walburg die dit weer geweldig presenteerde waarbij de Nederlandse presentatoren alleen zijn veters nog niet eens van mogen strikken.
Overigens zijn deze reunion afleveringen van zo'n seizoen misschien nog wel belangrijker dan een heel seizoen want dan weet je pas hoe het na het eiland is vergaan en ze gewoon weer in hun normale habitat zitten.
Ik geloof dit niet. Ze krijgen gewoon extra alcohol mee om eventueel er nog wat extra’s van te maken.quote:
Standaard oh oh cherso jochie.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:07 schreef roos94 het volgende:
Ik heb antonio 100% ergens eerder gezien maar ik kan niet plaatsen waar
Juicechannels zijn echt de tumoren van de media.quote:
Ik snap er geen zak vanquote:
Aylin was toch die hysterische deelnemer van vorig seizoen? Die al heel snel om helemaal niets al in tranen uitbarste? Nou moet ik eigenlijk niet slachtoffer shamen natuurlijk, en laat ze it idd maar ff lekker juridisch uitzoeken......quote:
Dit post ze zelf hè, het is niet iemand die dit maar bij elkaar verzintquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Jammer dat roddels de overhand nemen in dit topic, als er écht iets mis is moet er gewoon officieel onderzoek gedaan worden en daar ná pas evt in de media bekend gemaakt worden......
Dan vind ik het persoonlijk storend, maar goed.......benieuwd of er morgen nou eindelijk wel iets spannends gaat gebeuren in de nieuwe aflevering!quote:Op dinsdag 7 juni 2022 23:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit post ze zelf hè, het is niet iemand die dit maar bij elkaar verzint
Dat laatste durf ik nog wel in twijfel te trekkenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 23:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit post ze zelf hè, het is niet iemand die dit maar bij elkaar verzint
Ja jankwijf, en zeurquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aylin was toch die hysterische deelnemer van vorig seizoen? Die al heel snel om helemaal niets al in tranen uitbarste? Nou moet ik eigenlijk niet slachtoffer shamen natuurlijk, en laat ze it idd maar ff lekker juridisch uitzoeken......
Ik niet. Die juice kanalen zijn echt zo intens dom en schadelijk.quote:
Er wordt letterlijk gedeeld wat de deelnemers zelf op Insta plaatsen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik niet. Die juice kanalen zijn echt zo intens dom en schadelijk.
Mag alles maar op gepleurd worden zonder ook maar enige verificatie, of besef wat het met een persoon kan doen.
Mogen ze van mij echt een x juridische stappen tegen ondernemen. Van die Yvonne Coldewijer types. Bah bah.
Ook niet goed te praten want dan is het nog maar één kant van het verhaal. Als deelnemers hun deelname echt op zo'n negatieve manier hebben ervaren moeten ze juridische hulp inschakelen en niet zomaar een verhaal op social media zetten terwijl je weet dat roddelkanalen hier meteen bovenop duiken.quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Er wordt letterlijk gedeeld wat de deelnemers zelf op Insta plaatsen.
Aandachhttt.quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ook niet goed te praten want dan is het nog maar één kant van het verhaal. Als deelnemers hun deelname echt op zo'n negatieve manier hebben ervaren moeten ze juridische hulp inschakelen en niet zomaar een verhaal op social media zetten terwijl je weet dat roddelkanalen hier meteen bovenop duiken.
Totdat het een keer over jou gaat en je niet weet hoe je je moet verdedigen.....quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Aandachhttt.
En daarom hou ik er wel van. Beetje ramptoerisme.
Dat mag, maar ik denk dat de meeste mensen die van Temptation houden al dat soort ophef ook wel leuk vinden en dat dat soort dingen bij oud-deelnemers ook wel opgeblazen wordenquote:Op woensdag 8 juni 2022 07:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan vind ik het persoonlijk storend, maar goed.......benieuwd of er morgen nou eindelijk wel iets spannends gaat gebeuren in de nieuwe aflevering!
Goed puntquote:Op woensdag 8 juni 2022 09:56 schreef engine het volgende:
[..]
Dat laatste durf ik nog wel in twijfel te trekken
Maar dat is toch heel wat andersquote:Op woensdag 8 juni 2022 18:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Totdat het een keer over jou gaat en je niet weet hoe je je moet verdedigen.....
Nee? Misschien is ze gedwongen? En dan nog......pak professionele hulp aan ipv social media. Echt.....ik zal écht nooit gaan begrijpen dat mensen het leuk vinden om roddels te accepteren en om roddels zelf te verspreiden....echt niet, nu niet dan niet en nooit niet. Maar goed, veel plezier nog met dit topic, ik ga wel weg hier.....quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar dat is toch heel wat andersDit brengt ze zélf naar buiten
Ja precies. Ik zie het probleem niet. Ze zoekt zelf publiciteit.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar dat is toch heel wat andersDit brengt ze zélf naar buiten
Ja wij ook!quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:25 schreef needakill het volgende:
[..]
Ik dacht al gelijk dat ze fake waren.
Dat laatste is pertinent niet waar. Want de zijn al heel veel keren tegengesproken en zelfs de rechters hebben er iets over gezegd. Zie Yvonne. Ik krijg echt jeuk van dit soort “media”. Voor mij is t echt een teken van de ondergang van t verstand. Iedereen kan ineens maar wetenschappers er journalist zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja precies. Ik zie het probleem niet. Ze zoekt zelf publiciteit.
En ja hoe ze dit aanpakt kan je wat van vinden, maar dat juicekanalen of shownieuws haar berichten uitlichten niet imo.
Het is ook niet eens een roddel, het is een verhaal wat zij naar buiten brengt. Het zou een roddel zijn als een juicekanaal van horen zeggen over Aylin post.
Ik hou van roddels was ook verkeerd gekozen van mij, das niet helemaal waar. Ik hou wel van die juicechannels omdat ze het vaak bij het rechte eind hebben.
Hahahaha. Vanaf het begin al haha.quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:23 schreef roos94 het volgende:
Die Esme herhaalt alles wat Ivo zegt, maar in andere woorden, en dan zegt Ivo oh wij hebben precies dezelfde gedachtegang. Ja huuu
Ik krijg er een beetje het gevoel bij dat als hij het maar vaak genoeg zegt ‘dat ze zoooooveel gemeen hebben’ dat hij het zelf gaat geloven. Tot nu toe hebben ze het vooral over open relaties en preutsheid. Ik heb nog weinig dezelfde interesses ontdekt (of dat is voor temptation niet boeiend genoeg). Hoe dan ook, ik vraag me af of ze naast de vrije geest nog meer delen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:23 schreef roos94 het volgende:
Die Esme herhaalt alles wat Ivo zegt, maar in andere woorden, en dan zegt Ivo oh wij hebben precies dezelfde gedachtegang. Ja huuu
Ja wat een bullshit inderdaadquote:Op donderdag 9 juni 2022 12:23 schreef roos94 het volgende:
Misschien dat Maris het wel prima vindt als die gozert van haar er ook bij mag maar dat zal voor Ivo dan wel weer te open minded zijnquote:Op donderdag 9 juni 2022 16:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
En Ivo die denkt dat Maris ook wel zin heeft in een trio al dan niet polygamie![]()
Nou kreeg niet echt de indruk dat Maris daar nou echt achterstond en dan niet alleen omdat hij dat nu zo rechtuit op camera uitsprak.....maar daar komen we komende afleveringen nog wel achter.quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:53 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Misschien dat Maris het wel prima vindt als die gozert van haar er ook bij mag maar dat zal voor Ivo dan wel weer te open minded zijn
Ik moet de laatste aflevering nog kijken dus misschien dat ik er daarom nu nog anders over denkquote:Op donderdag 9 juni 2022 16:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou kreeg niet echt de indruk dat Maris daar nou echt achterstond en dan niet alleen omdat hij dat nu zo rechtuit op camera uitsprak.....maar daar komen we komende afleveringen nog wel achter.
Oeh dan zal ik niks meer verklappen....quote:Op donderdag 9 juni 2022 17:04 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik moet de laatste aflevering nog kijken dus misschien dat ik er daarom nu nog anders over denk
Haha ik ook. Hij irriteert zich mateloos aan Ivo volgens mij. En ik snap hem ook nog wel, constant dat gelul over een open relatie en polygamie, het lijkt een beetje of hij dat Maris door haar strot probeert te duwen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:35 schreef Karina het volgende:
Ik moest lachen om het voorstukje van volgende keer, hoe Jerommeke wegloopt
En Maris vond het ook totaal niet oké dat hij het er steeds over had. Ik heb zelfs het idee dat Esmeé het niet zo tof vind dat hij er steeds over begint.quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:22 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Haha ik ook. Hij irriteert zich mateloos aan Ivo volgens mij. En ik snap hem ook nog wel, constant dat gelul over een open relatie en polygamie, het lijkt een beetje of hij dat Maris door haar strot probeert te duwen.
Terwijl Jerommeke zelf ook op Tinder te vinden is met zijn vriendin (gedeeld) account waarin ze zeer duidelijk aangeven op zoek te zijn naar een derde sexpartner voor leuke avondjes.quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:22 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Haha ik ook. Hij irriteert zich mateloos aan Ivo volgens mij. En ik snap hem ook nog wel, constant dat gelul over een open relatie en polygamie, het lijkt een beetje of hij dat Maris door haar strot probeert te duwen.
Monica kan niet eens fatsoenlijk Nederlands.....ze zei "deze avontuur"quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:39 schreef freaky40 het volgende:
Wat een aflevering weer dit. Ik weet echt niet wat dat vuurwerk bij dat zwembad inhoud en voor wie dat geld. Dat wordt me als kijker totaal niet duidelijk want dat kan voor iedereen gelden. Ik vermoed dat het deze keer voor Ivo en/of Maris ging, maar dat blijft gissen. Verder vond ik de presentatie van Kaj Gorgels en Monica Geuze weer tenenkrommend. Die verplichte presentatietekstjes met obligate vraagjes, en Monica die dan weer een kandidaat gaat troosten. Het is allemaal zo awkward en nep. Wat een verademing is Tempa USA dan met een presentator die weet waar hij over heeft en niet obligate vraagjes gaat stellen in de categorie: 'wat gaat er nu door je heen', hoe is het nu met je etc.
Volgende week beloofd een dynamische aflevering te worden, deze week was een beetje saai.
Ik bedoel maar. Het is een aanfluiting, zeker als je het vergelijkt met de USA versie. Ze kunnen hier gewoon geen TV maken wat dat betreft.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 03:05 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Monica kan niet eens fatsoenlijk Nederlands.....ze zei "deze avontuur"
Dat klopt toch ook? Zaten samen in een ander programma om een open relatie te testenquote:Op donderdag 9 juni 2022 16:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
En Ivo die denkt dat Maris ook wel zin heeft in een trio al dan niet polygamie![]()
Ik zou me andersom dan weer irriteren aan die domme annabolen logica van hem. Gewoon een ander soort persoon, en die spierbundel snapt gewoon niet dat dat kan. Die schijnt heel de term open relatie en polygamie niet te snappen. Misschien is ie nog niet bij de O en P in t woordenboek.quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:22 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Dat las ik later ook inderdaad, maar ze vond het in elk geval niet echt leuk dat hij het zo openlijk besprakquote:Op maandag 13 juni 2022 08:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat klopt toch ook? Zaten samen in een ander programma om een open relatie te testen
Beetje vreemd, als je zelf deel hebt genomen aan een programma dat puur over open relaties gingquote:Op maandag 13 juni 2022 11:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat las ik later ook inderdaad, maar ze vond het in elk geval niet echt leuk dat hij het zo openlijk besprak
Maar dat wisten misschien een stuk minder mensen of hebben er minder mensen naar gekeken?quote:Op maandag 13 juni 2022 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beetje vreemd, als je zelf deel hebt genomen aan een programma dat puur over open relaties ging
Het lijkt er op alsof ze nu toneelspelen voor dit programma dat dat NU ineens ter sprake komt, het hele open relatie gebeuren. Maar dat is dus al achterhaald door google
Is toch niet dezelfde situatie. Nu wordt ze een beetje voor het blok gezet in plaats van het met haar vriend te bespreken. Ivo probeert iets te forceren misschien.quote:Op maandag 13 juni 2022 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beetje vreemd, als je zelf deel hebt genomen aan een programma dat puur over open relaties ging
Het lijkt er op alsof ze nu toneelspelen voor dit programma dat dat NU ineens ter sprake komt, het hele open relatie gebeuren. Maar dat is dus al achterhaald door google
Misschien heeft ze er daarom juist moeite mee. Je weet niet wat voor reacties dat programma in haar omgeving heeft uigelokt. Dat kunnen de meningen zijn waar het om ging.quote:Op maandag 13 juni 2022 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is in NL niet eens uitgezonden. Maar dan nog voelt t als een toneelstukje.quote:Op maandag 13 juni 2022 14:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar dat wisten misschien een stuk minder mensen of hebben er minder mensen naar gekeken?
Daarom bedoelde ik dus dat hun samen wel hadden bedacht om een open relatie te testen, maar dat nog niet met vrienden/familie hadden gedeeld en dus wordt Maris nu wel enigszins voor het blok gezet door Ivo's openheid.quote:Op maandag 13 juni 2022 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is in NL niet eens uitgezonden. Maar dan nog voelt t als een toneelstukje.
Sowieso, van die realityshow-hoppers krijgen bij mij nooit t voordeel van de twijfel over hun inenties.
Ik vind zowel René als Annebel gaandeweg een stuk intelligenter dan ze op basis van uiterlijk in eerste instantie lijken. Is eigenlijk ook het enige koppel waarvan ik hoop dat ze bij elkaar blijven; Maris, Iris en Cleo verdienen allemaal wel wat beters. Met name Ivo zit hoog in mijn irritatiezone, met zijn constante gelul over open relaties en zijn 'liefde die niet beperkt is tot één persoon' (persssoon). Ik snap wel dat René wegloopt.quote:Op maandag 13 juni 2022 09:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou me andersom dan weer irriteren aan die domme annabolen logica van hem. Gewoon een ander soort persoon, en die spierbundel snapt gewoon niet dat dat kan. Die schijnt heel de term open relatie en polygamie niet te snappen. Misschien is ie nog niet bij de O en P in t woordenboek.
En dan weglopen
Maar goed, dat is obv t voorstukje. Editing is choosing/manipulating.
Ik snap dat ook heel goed. Wij zien ook maar een klein deel. Stel je voor dat Ivo 24/7 zo doet. Manman.quote:Op maandag 13 juni 2022 15:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik vind zowel René als Annebel gaandeweg een stuk intelligenter dan ze op basis van uiterlijk in eerste instantie lijken. Is eigenlijk ook het enige koppel waarvan ik hoop dat ze bij elkaar blijven; Maris, Iris en Cleo verdienen allemaal wel wat beters. Met name Ivo zit hoog in mijn irritatiezone, met zijn constante gelul over open relaties en zijn 'liefde die niet beperkt is tot één persoon' (persssoon). Ik snap wel dat René wegloopt.
Jeezquote:Op woensdag 15 juni 2022 18:32 schreef roos94 het volgende:
Rodanya (van Morgan) heeft een kindje van 2, een kindje van half jaar en is nu zwanger van tweeling
Nou inderdaadquote:Op woensdag 15 juni 2022 18:46 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik zou echt helemaal gillend gek worden
Was ze ten tijde van die 2de nog samen met Morgan? Of is hij wandelende zaaddonor?quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:28 schreef roos94 het volgende:
[..]
Twee van Morgan en die tweeling is van een random kerel
Nee ze waren niet samen gewoon fuckbuddies ofzeuquote:Op woensdag 15 juni 2022 19:29 schreef Donna het volgende:
[..]
Was ze ten tijde van die 2de nog samen met Morgan? Of is hij wandelende zaaddonor?
oh wowquote:Op woensdag 15 juni 2022 18:32 schreef roos94 het volgende:
Rodanya (van Morgan) heeft een kindje van 2, een kindje van half jaar en is nu zwanger van tweeling
Echt wat doe je jezelf (en de wereld) aanquote:Op woensdag 15 juni 2022 18:32 schreef roos94 het volgende:
Ze krijgt iig een hele hoop gratis door er reclame voor te maken op insta, zoals luiers en kinderwagen, dat scheelt veel qua financieelquote:Op woensdag 15 juni 2022 19:57 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Echt wat doe je jezelf (en de wereld) aandat doet maar wat
ja dat zal wel, maar 4 kids echt wat een ellende zegquote:Op woensdag 15 juni 2022 20:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze krijgt iig een hele hoop gratis door er reclame voor te maken op insta, zoals luiers en kinderwagen, dat scheelt veel qua financieel
En als haar 'fans' dan vragen waar ze iets anders op de foto vandaan heeft niet reageren. Echt een hekel aan zulke nep influencers.quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze krijgt iig een hele hoop gratis door er reclame voor te maken op insta, zoals luiers en kinderwagen, dat scheelt veel qua financieel
Ohh die tweeling is niet van hem?quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:28 schreef roos94 het volgende:
[..]
Twee van Morgan en die tweeling is van een random kerel
Ik moest ff googlen wie dat ook alweer was.quote:Op woensdag 15 juni 2022 18:32 schreef roos94 het volgende:
Misschien was ze ná dat eerste programma wel opgelucht dat het niet uitgezonden werd en dit dus nog niet aan de grote klok werd gehangen. Tempa is een relatietest programma en die verleiders willen vooral dat er een relatie stukloopt en diegene dan alleen met die verleider verder gaat. Maar blijkbaar hebben Maris en Ivo dit van te voren niet goed overlegd.....quote:Op donderdag 16 juni 2022 09:58 schreef Ang3l het volgende:
Die Maris..... "Moet dit persee op TV besproken worden?"
Schat.... je deed al eerder mee met een programma speciaal over open relaties. Ook al is dat in NL uiteindelijk niet uitgezonden, dat was wel de bedoeling volgens mij. En je gaat nu meedoen aan Temptation Island. Wat denk je nou zelf?![]()
"Ik hoef je mening niet te hebben"/. Misschien dan ff nadenken voordat je straks aan een 3e reality show meedoet.
Of is dat allemaal Yvo?
Het zit haar er meer in wat de buitenwereld zegt, en volgens mij zelfs ook of ze dat zelf wel uberhaubt wil.
Waarom ze dan 2x aan zoiets meedoet is me een raadsel
Dat zou kunnen. Maar t is behoorlijk rara dat ze zich nu IN het programma beseft dat er zaken op tv gaan komenquote:Op donderdag 16 juni 2022 11:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Misschien was ze ná dat eerste programma wel opgelucht dat het niet uitgezonden werd en dit dus nog niet aan de grote klok werd gehangen. Tempa is een relatietest programma en die verleiders willen vooral dat er een relatie stukloopt en diegene dan alleen met die verleider verder gaat. Maar blijkbaar hebben Maris en Ivo dit van te voren niet goed overlegd.....
Maar als dat eerste programma wél was uitgezonden had ze nu waarschijnlijk niet zo ingewikkeld gedaan. Nu verwachtte ze wel dat er bepaalde zaken in beeld zouden komen, maar misschien niet over een open relatie....quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar t is behoorlijk rara dat ze zich nu IN het programma beseft dat er zaken op tv gaan komenJoh! Waarom doe je mee als je daar bang voor bent? Behoorlijk naief.
Nou, dat vind ik behoorlijk naief (als je met een relatie test programma meedoet en je weet dat dit speelt bij je relatie)quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar als dat eerste programma wél was uitgezonden had ze nu waarschijnlijk niet zo ingewikkeld gedaan. Nu verwachtte ze wel dat er bepaalde zaken in beeld zouden komen, maar misschien niet over een open relatie....
Eens. De eerste afleveringen schatte ik Rene in als echt de standaard sport-dombo. Dat begint een beetje bij te trekken. Hij kan iig best prima praten over wat hij denkt en voelt.quote:Op maandag 13 juni 2022 15:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik vind zowel René als Annebel gaandeweg een stuk intelligenter dan ze op basis van uiterlijk in eerste instantie lijken. Is eigenlijk ook het enige koppel waarvan ik hoop dat ze bij elkaar blijven; Maris, Iris en Cleo verdienen allemaal wel wat beters. Met name Ivo zit hoog in mijn irritatiezone, met zijn constante gelul over open relaties en zijn 'liefde die niet beperkt is tot één persoon' (persssoon). Ik snap wel dat René wegloopt.
Die Cleo idd, poh. Maar hgaar vriend ook hoor,. Echt zo'n toppertje breezer ananas jochie.quote:Op donderdag 16 juni 2022 12:09 schreef roos94 het volgende:
Die Cleo is toch gewoon een stereotype ordi-tokkie persiflage uit Koefnoen?
En Rene is bijna zwart, the hell![]()
Ik vind die Maris echt extreem vervelene om naar te luisteren, die stem en manier van praten, het lachje, alles.
Tja of je kunt ook gewoon monogaam zijnquote:Op donderdag 16 juni 2022 13:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind de reacties van de dames op een open relatie anno 2022 overigens best wel bekrompen. Dat je daar niet mee moet lopen pronken en zo. Dat je dat stiekem maar moet houden etc. Dat je niet zomaar vertelt dat je van triootjes houdt. Nee lekker allemaal vreemdgaan, dat is iets om te vertellen
Misschien omdat ik in een andere subcultuur zit, maar open relatie is voor mij echt niks nieuws en ik hoor t geregeld. Niet alleen in de gayscene trouwens (wel vaker), ook bij hetero vrienden. Ken sowieso 2 koppels in m'n omgeving die een open relatie hebben. Da's ene keuze. Hoef je t niet mee eens te zijn. Maar je er voor moeten schamen of t verbergen? Ja, voor mensen die er zo over oordelen misschien. Maar boeiend. Jouw relatie, jouw keuze. Niet die van buurvrouw Carla, ome Hans of Priscilla van de Jumbo.
Gelukkig zet de regie Rene aan de info docu om het uit te leggen aan de massa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |