abonnement Unibet Coolblue
pi_202115813
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 11 november 2021 @ 10:09:18 #252
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_202121792
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 13:52 schreef Metalfreak het volgende:

[..]
Waarom hebben die mensen altijd zo'n moeite om alleen iets te doen? Ik vind het op heel veel momenten heerlijk :D Ben zelfs alleen op vakantie geweest, best leuk om eens te doen.
Met een camera op je snufferd en een huis vol party people die t samen gezellig maken is t natuurlijk wel ff wat anders ;) Ik zou ook graag een avond alleen zijn, maar daar is dit programma natuurlijk niet voor bedoeld.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_202122784
Haha, dat wat Niels zegt over Julia is die playlist van Zach :D
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  donderdag 11 november 2021 @ 11:51:10 #254
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_202123823
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:58 schreef aquawoman het volgende:
Haha, dat wat Niels zegt over Julia is die playlist van Zach :D
Ja die KK lijst :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_202124515
Die Nico is zo’n kneus. 😂
  donderdag 11 november 2021 @ 12:44:50 #256
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_202124634
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:37 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Die Nico is zo’n kneus. 😂
En tioch vind ik m aandoenlijk en knap, ondanks dat softe doetjes geslis van m.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_202124691
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:44 schreef Ang3l het volgende:

[..]
En tioch vind ik m aandoenlijk en knap, ondanks dat softe doetjes geslis van m.
Oh heb ik niet :P hij roept bij mij alleen maar ergernis op. Dat heb ik sowieso bij alle mannen waar ik meteen kan zien dat je er makkelijk overheen kan lopen.
pi_202124970
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_202125137
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 13:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 11 november 2021 @ 13:28:58 #260
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_202125329
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 13:15 schreef EdVe het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben wel benieuwd naar #teambert in dat verhaal :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_202126073
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 13:28 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ben wel benieuwd naar #teambert in dat verhaal :D
_O-
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 11 november 2021 @ 14:40:34 #262
335263 freaky40
pi_202126140
Interessante aflevering, maar met de kennis van nu totaal achterhaald. Zo schijnen Nico en Donna weer bij elkaar te zijn dus ik weet niet in hoeverre de beelden van hun confrontatie actueel waren?
Wel een mooie plot twist met Wouter en Julia. Ik dacht dat die er wel goed uit zouden komen totdat de beelden kwamen waarbij Donna dacht dat ze ongemerkt dingen kon zeggen tegen Niels. Maar dat verhaaltje van die Spotify playlist is hetzelfde 'script' als vorig seizoen (of een ander seizoen van temptation). Dus de productie wilde dit nog even up spicen tussen die twee.
Volgende week wordt leuk met Bertje. En zo melken ze nog even door met afleveringen. Terwijl juist misschien de terugkomst in Nederland en wat daar allemaal gebeurd leuker is om te zien. Die reguliere afleveringen zijn toch ook maar een momentopname. Als je thuis bent, en alles weer normaal is en niet in een 'vakantie' stemming bent is het toch weer anders. Eigenlijk zouden ze daar een aparte serie van moeten maken i.p.v. die korte confrontaties die je nu ziet.
Allemaal cabaretteketet!
pi_202132570
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_202135957
Het venijn zat hem toch weer in de staart. Was wel oprecht enorm verbaasd over de uitkomst. Voor beide koppels in deze aflevering, maar natuurlijk vooral bij Julia en Wouter. Daar schrok ik van, maar tegelijkertijd natuurlijk ook de reden dat je het programma kijkt. Die hebben echt een enorme U turn gemaakt zeg, bizar. Zo zie je hoe snel emoties/gevoels kunnen veranderen, zowel positief als negatief.

Ik had bij Nico en Donna wel verwacht dat ze met hun nieuwe liefde zouden vertrekken, die Nico heeft overigens wel echt overduidelijk kenmerken van een notoire vreemdganger, dat zie je van 10 kilometer nog.
Jammer trouwens van de presentatie, dat is bij de originele Love or Leave editie in Amerika met Mark Wahlberg echt zooooveel beter, uit die Monica en Victor komt echt helemaal niks zinnigs. Er waren zoveel vragen en/of opmerkingen te maken en ze komen niet verder als “het moet heel erg zijn om dit te zien” en “gaan jullie alleen verder of als koppel?”
Dat was echt tenenkrommend slecht zeg, je had zo’n Nico echt helemaal kunnen uithoren bijvoorbeeld. Echt diep teleurstellend dat ze zulke jonge lichtgewichten op dit programma zetten, terwijl ze JUIST gekozen hebben voor een wat diepgaandere editie dus dan verwacht je toch ook een veel serieuzere (en oudere meer ervaren?) presenttor/presentatrice.
pi_202138326
Wouter en Julia was toch wel de verassing , al zag je in de discussie wel meteen terug waar hun problemen in de relatie waarschijnlijk lagen. Vond Wouter er trouwens een stuk slechter uitzien daar.
pi_202138386
Dat Julia en Wouter uit elkaar zijn had ik niet verwacht. Maar Wouter deed voor Temptation niet genoeg voor de relatie, als hij dat daarna nog niet is gaan doen is het maar beter zo.

Ik geloof ook niet dat Nico maar 1 keer is vreemdgegaan. Hij leek de schuld daarvan ook bij Donna neer te willen leggen, dat ze onzeker was en slecht gehumeurd. Zou ik ook zijn als ik vermoedens zou hebben dat je met andere meisjes bezig bent. En haar verwijten dat ze zelf toch met Jimi bezig is geweest, terwijl het al uit was. :{w

Volgende week Bert en Delphine, zelfs mijn man kijkt ernaar uit. >:) :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_202138725
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 november 2021 10:02 schreef PKM het volgende:
Dat Julia en Wouter uit elkaar zijn had ik niet verwacht. Maar Wouter deed voor Temptation niet genoeg voor de relatie, als hij dat daarna nog niet is gaan doen is het maar beter zo.

Ik geloof ook niet dat Nico maar 1 keer is vreemdgegaan. Hij leek de schuld daarvan ook bij Donna neer te willen leggen, dat ze onzeker was en slecht gehumeurd. Zou ik ook zijn als ik vermoedens zou hebben dat je met andere meisjes bezig bent. En haar verwijten dat ze zelf toch met Jimi bezig is geweest, terwijl het al uit was. :{w

Volgende week Bert en Delphine, zelfs mijn man kijkt ernaar uit. >:) :D
Wat ik ook mooi vond was dat Nico aangaf in zijn videoboodschap dat die het deed in een slechte periode van de relatie. Toen Donna vroeg wanneer dan gaf die aan een paar weken voor temptation :’).
pi_202138910
Wouter stelde wel een goede vraag aan Niels. Geen gesloten vraag van "hebben jullie geneukt".

Hij was wel vermagerd bij het stukje in Nederland. Niet verwacht dat ze het niet zouden redden, maar misschien was Julia ook wel iets te schijnheilig voor hem.

Kutmontage weer de helft van het eindkampvuur naar volgende week tillen :')
pi_202138952
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 13:15 schreef EdVe het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')!!
pi_202139034
Wouter vond ik de enige die wel oké was :)
pi_202139711
Wouter heeft me positief verrast. Hij heeft de uitstraling van een kneus, maar was in alle opzichten de beste deelnemer.
  vrijdag 12 november 2021 @ 12:34:22 #272
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_202140540
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 11:34 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wouter heeft me positief verrast. Hij heeft de uitstraling van een kneus, maar was in alle opzichten de beste deelnemer.
Op t muurtjemeppen na vond ik t verder een hele relaxte verstandige gast.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_202144877
Wouter was wel extreem afgevallen zeg…of gestopt met de anabolen natuurlijk….
pi_202145648
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 11:34 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wouter heeft me positief verrast. Hij heeft de uitstraling van een kneus, maar was in alle opzichten de beste deelnemer.
Ja goeie gozer. Ik lag in een deuk dat die meid in vol ornaat in het zwart half naakt met wapperende nep haren en wimpers op hem af kwam _O- Wouter is niet de prins op het witte paard. Hij is beter
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_202147536
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 10:50 schreef viceversa het volgende:
Wouter vond ik de enige die wel oké was :)
Dit ja, de rest is echt verschrikkelijk. Ik vind het allemaal van die enge mensen.
Wouter is een beetje dom, maar voor de rest prima.
SOONY
pi_202147591
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2021 19:41 schreef DKUp het volgende:

[..]
Dit ja, de rest is echt verschrikkelijk. Ik vind het allemaal van die enge mensen.
Wouter is een beetje dom, maar voor de rest prima.
Goeie gast, gewoon ook met beide benen op de grond en verder geen gedoe....
pi_202227493
Vanavond ff meltdown Bertje en Fientje kijken. ^O^
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_202227747
Ik ben de laatste aflevering aan het kijken. Wat een raar gewauwel van Bert. Nu was de intentie met de prostituee er wel, en niet een massage. En Delphine ontkent nu alles met Joop. Ze zijn allebei knettergek.
He puts up with my extravagance and my nonsense
  donderdag 18 november 2021 @ 11:59:20 #279
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_202228435
Die Aylin...... die zou je toch achter t behang plakken?
Wat een verwend irritant kleinzerig jaloers prinsessenpopje zeg :r
Met d'r arrogante prinses op de erwt blik steeds.
Kind jankt echt om niks en is overal boos op.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 18 november 2021 @ 12:28:32 #280
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_202228761
En Delphine...
Duidelijk te horen dat ze Joop vraagt z'n lul te laten zien en zich af te trekken.
"Heb je dat gezien? Nee hoor isn niet gebeurd" Nee gehoord. Zelfs de presentator moest t zeggen dat t te horen was.
"O, maar heb ik dat gedaan dan? Gevraagd? Ja.. zou kunnen, maar ik heb niet gekeken toen!"
Als zelfs de presentator Delphine moet gaan zeggen "Het is gek dat je er over liegt: :')
Man man man.... Is t nu gebeurd of niet? Het staat op geluidsband schat, het wordt moeilijk te ontkennen!

:')

Dat is echt hetzelfde laken een pak als Bert die wel naar de hoeren gaat maar voor een massage, en nooit de intentie had seks te hebben. Maar nu wel de intentie had, alleen t niet gedaan heeft.... ze komen telkens terug op hun woorden als ze geconfronteerd worden, dus m.a.w. ze liegen beide vanaf t begin.

En dan die redenaties:

* Ik heb gevraagd of ie zich voor mijn neus wilde aftrekken, maar ik heb niet gekeken. Dus niks aan de hand!
* Ik ben naar de hoeren gegaan om vreemd te gaan, maar ik durfde toch niet toen ik er zat. Dus niks aan de hand!

What the actual fuck :D Die mensen kun je toch niet serieus nemen. _O-
Ze verdienen elkaar echt, tot ze elkaar he-le-maal kapot maken.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_202228834
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 12:28 schreef Ang3l het volgende:
En Delphine...
Duidelijk te horen dat ze Joop vraagt z'n lul te laten zien en zich af te trekken.
"Heb je dat gezien? Nee hoor isn niet gebeurd" Nee gehoord. Zelfs de presentator moest t zeggen dat t te horen was.
"O, maar heb ik dat gedaan dan? Gevraagd? Ja.. zou kunnen, maar ik heb niet gekeken toen!"
Als zelfs de presentator Delphine moet gaan zeggen "Het is gek dat je er over liegt: :')
Man man man.... Is t nu gebeurd of niet? Het staat op geluidsband schat, het wordt moeilijk te ontkennen!

:')

Dat is echt hetzelfde laken een pak als Bert die wel naar de hoeren gaat maar voor een massage, en nooit de intentie had seks te hebben. Maar nu wel de intentie had, alleen t niet gedaan heeft.... ze komen telkens terug op hun woorden als ze geconfronteerd worden, dus m.a.w. ze liegen beide vanaf t begin.

En dan die redenaties:

* Ik heb gevraagd of ie zich voor mijn neus wilde aftrekken, maar ik heb niet gekeken. Dus niks aan de hand!
* Ik ben naar de hoeren gegaan om vreemd te gaan, maar ik durfde toch niet toen ik er zat. Dus niks aan de hand!

What the actual fuck :D Die mensen kun je toch niet serieus nemen. _O-
Ze verdienen elkaar echt, tot ze elkaar he-le-maal kapot maken.
Ik vond het zo mooi toen Victor ging mee doen met het gesprek. "Je hebt hem gevraagd of hij wilde masturberen". _O- Ik dacht zelfs een kleine grijns bij Victor te zien.

Overigens heel raar dat Aylin en Efrain beiden geen beelden kregen. Je kunt toch ook een keer wél iets positiefs zeggen? Verder ook raar dat ze nog wel samen zijn maar dat alleen hij het gesprek met Temptation voerde..
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 18 november 2021 @ 14:38:46 #282
335263 freaky40
pi_202230771
Interessante laatste aflevering, maar in het vervolg ook graag cams in de 'dreamdate' kamers want met enkel geluiden kom je er niet. Dat blijkt maar weer met Delphine. Dan hadden we echt kunnen zien of ze loog of niet. Nu moet je dat maar aannemen.
Bertje gaf weer eens antwoorden op zijn eigen vragen. Blijft hilarisch hoe vaak hij dit doet. Op naar een nieuw seizoen dat volgens de geruchten in december al wordt gedraaid dus vermoedelijk in de eerste helft van 2022 al te zien is op Videoland.
Allemaal cabaretteketet!
pi_202230853
Victor was tof deze aflevering, voor de rest allemaal enge mensen wow gewoon _O-
SOONY
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 18 november 2021 @ 14:55:45 #284
335263 freaky40
pi_202230995
Ik vind die Viktor helemaal niets. Sowieso het principe van 2 hosts vind ik wat vreemd. Ik kan de gedachtengang van de productie wel begrijpen omdat het met de Belgen wordt gedaan dat er 2 hosts zijn, zo ook bij Big Brother. Maar je kunt toch ook kiezen dat je het ene seizoen een Nederlandse en het andere seizoen een Belgische host neemt. Vind dat niet zo'n dingetje, het gaat om de kwaliteit van een host en niet uit welk land hij/zij komt. Daarom vind ik de USA versie een verademing. 1 host en die is ook nog eens erg goed.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 18 november 2021 @ 15:04:13 #285
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_202231096
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 14:55 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind die Viktor helemaal niets. Sowieso het principe van 2 hosts vind ik wat vreemd. Ik kan de gedachtengang van de productie wel begrijpen omdat het met de Belgen wordt gedaan dat er 2 hosts zijn, zo ook bij Big Brother. Maar je kunt toch ook kiezen dat je het ene seizoen een Nederlandse en het andere seizoen een Belgische host neemt. Vind dat niet zo'n dingetje, het gaat om de kwaliteit van een host en niet uit welk land hij/zij komt. Daarom vind ik de USA versie een verademing. 1 host en die is ook nog eens erg goed.
Het is niet alleen 1 Belg en 1 Nederlander.
De ene zit bij de mannen, de andere bij de vrouwen.
Slechts af en toe samen.

Verder is de hele presentatie prut.
Maar ja, wie wil dit soort crap nou op z'n CV hebben staan :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_202231201
Maar echt dit seizoen was echt slecht _O-
Efrain en die domme doos zijn echt ingezet als een soort van nepkoppel.
SOONY
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 18 november 2021 @ 15:13:48 #287
335263 freaky40
pi_202231221
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 15:04 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Het is niet alleen 1 Belg en 1 Nederlander.
De ene zit bij de mannen, de andere bij de vrouwen.
Slechts af en toe samen.

Verder is de hele presentatie prut.
Maar ja, wie wil dit soort crap nou op z'n CV hebben staan :D

Dat klopt, maar die situatie is er in de USA versie natuurlijk ook. Hij deed het beide.
Allemaal cabaretteketet!
pi_202232167
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 15:13 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Dat klopt, maar die situatie is er in de USA versie natuurlijk ook. Hij deed het beide.
Ja hij kwam bij beide huizen inderdaad hè? Hij kon tenminste nog zinnig advies geven of proberen uit te leggen wat ze nou eigenlijk op de beelden hadden gezien.

Anyway bezint er ge begint met een tattoo zetten :o


En als je denkt alles te weten van Bert en Delphine: dat hondje heet Fiona??
pi_202232181
Haha maar even he: Deborah en Koen, wat een grap is dat dan: kom we zetten een tattoo met "Infinity and beyond"... Deborah: "Ik weet eigenlijk niet echt wat het betekent wat ik op mijn lijf laat vereeuwigen, maar hé kan altijd nog weg gelaserd worden" |:(

Scene later: "Koen is vreemd gegaan en we zijn uit elkaar" :')
Ik voel een afspraak voor het laseren van die tattoo aankomen _O-
pi_202232366
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 16:12 schreef Crohnjurist het volgende:
Haha maar even he: Deborah en Koen, wat een grap is dat dan: kom we zetten een tattoo met "Infinity and beyond"... Deborah: "Ik weet eigenlijk niet echt wat het betekent wat ik op mijn lijf laat vereeuwigen, maar hé kan altijd nog weg gelaserd worden" |:(

Scene later: "Koen is vreemd gegaan en we zijn uit elkaar" :')
Ik voel een afspraak voor het laseren van die tattoo aankomen _O-
Dit was een beetje out of the blue :+
SOONY
pi_202232369
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 16:12 schreef Crohnjurist het volgende:
Haha maar even he: Deborah en Koen, wat een grap is dat dan: kom we zetten een tattoo met "Infinity and beyond"... Deborah: "Ik weet eigenlijk niet echt wat het betekent wat ik op mijn lijf laat vereeuwigen, maar hé kan altijd nog weg gelaserd worden" |:(

Scene later: "Koen is vreemd gegaan en we zijn uit elkaar" :')
Ik voel een afspraak voor het laseren van die tattoo aankomen _O-
Of "and beyond" er op je eigen arm laten bijzetten en dan Buzz Lightyear erbij :+

Just once I want my life to be like an eighties movie..
  Moderator donderdag 18 november 2021 @ 18:37:43 #292
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_202233720
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 12:28 schreef Ang3l het volgende:
En Delphine...
Duidelijk te horen dat ze Joop vraagt z'n lul te laten zien en zich af te trekken.
"Heb je dat gezien? Nee hoor isn niet gebeurd" Nee gehoord. Zelfs de presentator moest t zeggen dat t te horen was.
"O, maar heb ik dat gedaan dan? Gevraagd? Ja.. zou kunnen, maar ik heb niet gekeken toen!"
Als zelfs de presentator Delphine moet gaan zeggen "Het is gek dat je er over liegt: :')
Man man man.... Is t nu gebeurd of niet? Het staat op geluidsband schat, het wordt moeilijk te ontkennen!

:')

Dat is echt hetzelfde laken een pak als Bert die wel naar de hoeren gaat maar voor een massage, en nooit de intentie had seks te hebben. Maar nu wel de intentie had, alleen t niet gedaan heeft.... ze komen telkens terug op hun woorden als ze geconfronteerd worden, dus m.a.w. ze liegen beide vanaf t begin.

En dan die redenaties:

* Ik heb gevraagd of ie zich voor mijn neus wilde aftrekken, maar ik heb niet gekeken. Dus niks aan de hand!
* Ik ben naar de hoeren gegaan om vreemd te gaan, maar ik durfde toch niet toen ik er zat. Dus niks aan de hand!

What the actual fuck :D Die mensen kun je toch niet serieus nemen. _O-
Ze verdienen elkaar echt, tot ze elkaar he-le-maal kapot maken.
Het is verschrikkelijk!!! Deze hebben professionele hulp nodig. Niet-te-doen.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  donderdag 18 november 2021 @ 19:21:45 #293
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_202234277
En nu heeft Bert al een nieuw vriendin , of denkt ie dat :')
pi_202234346
ViktorGOD
pi_202234654
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 19:27 schreef Wereldgozer het volgende:
ViktorGOD
Vind hem in die reallife soap met zijn ouders wel leuk, maar dit hele seizoen Temptation heb ik echt maar één gezichtsuitdrukking gezien :)
  Moderator donderdag 18 november 2021 @ 19:42:30 #296
9859 crew  Karina
Woman
pi_202234665
Ik zag een foto van de nieuwe vriend van Delphine, nou het is niet de knapste kerel :')

Verder vond ik Aylin en Efrain in de laatste aflevering bij het gesprekje nog steeds een beetje nep overkomen, alsof het ingestudeerd was. Vooral Aylin praatte heel erg gemaakt.

Dat gedoe met het brandende zwembad was ik helemaal vergeten :') Sloeg ook nergens op achteraf.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 18 november 2021 @ 23:22:26 #297
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_202238842
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 16:12 schreef Crohnjurist het volgende:
Haha maar even he: Deborah en Koen, wat een grap is dat dan: kom we zetten een tattoo met "Infinity and beyond"... Deborah: "Ik weet eigenlijk niet echt wat het betekent wat ik op mijn lijf laat vereeuwigen, maar hé kan altijd nog weg gelaserd worden" |:(

Scene later: "Koen is vreemd gegaan en we zijn uit elkaar" :')
Ik voel een afspraak voor het laseren van die tattoo aankomen _O-
en nu zitten we in het zelfde beschuitje

haha weer beschuitje hoorde je
pi_202238893
quote:
99s.gif Op donderdag 18 november 2021 19:42 schreef Karina het volgende:
Ik zag een foto van de nieuwe vriend van Delphine, nou het is niet de knapste kerel :')

Verder vond ik Aylin en Efrain in de laatste aflevering bij het gesprekje nog steeds een beetje nep overkomen, alsof het ingestudeerd was. Vooral Aylin praatte heel erg gemaakt.

Dat gedoe met het brandende zwembad was ik helemaal vergeten :') Sloeg ook nergens op achteraf.
Delphine is verschrikkelijk lol :+
Nep koppel
Tja allebei vreemdgegaan dat weggestuurde stel en dan die tattoos _O-
SOONY
pi_202239309
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 12:28 schreef Ang3l het volgende:
En Delphine...
Duidelijk te horen dat ze Joop vraagt z'n lul te laten zien en zich af te trekken.
"Heb je dat gezien? Nee hoor isn niet gebeurd" Nee gehoord. Zelfs de presentator moest t zeggen dat t te horen was.
"O, maar heb ik dat gedaan dan? Gevraagd? Ja.. zou kunnen, maar ik heb niet gekeken toen!"
Als zelfs de presentator Delphine moet gaan zeggen "Het is gek dat je er over liegt: :')
Man man man.... Is t nu gebeurd of niet? Het staat op geluidsband schat, het wordt moeilijk te ontkennen!

:')

Dat is echt hetzelfde laken een pak als Bert die wel naar de hoeren gaat maar voor een massage, en nooit de intentie had seks te hebben. Maar nu wel de intentie had, alleen t niet gedaan heeft.... ze komen telkens terug op hun woorden als ze geconfronteerd worden, dus m.a.w. ze liegen beide vanaf t begin.

En dan die redenaties:

* Ik heb gevraagd of ie zich voor mijn neus wilde aftrekken, maar ik heb niet gekeken. Dus niks aan de hand!
* Ik ben naar de hoeren gegaan om vreemd te gaan, maar ik durfde toch niet toen ik er zat. Dus niks aan de hand!

What the actual fuck :D Die mensen kun je toch niet serieus nemen. _O-
Ze verdienen elkaar echt, tot ze elkaar he-le-maal kapot maken.
Nou eigenlijk was er niks aan de hand, ze is tenslotte single
Dat er omheen draaien is wel een beetje jammer en onnodig.
Maar misschien wist ze het niet meer :P
pi_202239315
quote:
11s.gif Op donderdag 18 november 2021 12:34 schreef Yesse het volgende:

[..]
Verder ook raar dat ze nog wel samen zijn maar dat alleen hij het gesprek met Temptation voerde..
Heel vreemd dat :?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')