Dan hoop ik niet dat hij bij dezelfde tent bestelt als Cyan9, want dan is hij straks de hele wedstrijd afgeleid door de vraag hoe laat die bezorgd wordt.quote:
Laatst nog gezienquote:
Jawel ik zag wel dat ik LaPo had maar wist niks.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Om een nieuw topic te openen.
Wel iets om bezorgd over te zijnquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat hij bij dezelfde tent bestelt als Cyan9, want dan is hij straks de hele wedstrijd afgeleid door de vraag hoe laat die bezorgt wordt.
Loekiequote:Op dinsdag 16 november 2021 21:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Laatst nog gezienLoekie, in een reclame
Ik had laatst ook al “uuuhhhm” als TTquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jawel ik zag wel dat ik LaPo had maar wist niks.
Wat voor? En waarom spijt?quote:
Liefst een van ons.quote:
Spoilerquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:01 schreef Redefine het volgende:
Die Noren gaan 80 minuten niks doen en dan de laatste 10 vol gas.
Ik drink Fanta Mango!quote:
Ik weet niet hoe hij heet, en spijt omdat ik eigenlijk helemaal niet meer tegen alcohol kan en ik moe/hoofdpijny word.quote:
Maar dan niet in ons eigen doel.quote:
Dat wil niet zeggen dat ze scoren hequote:
Ja bedankt nu heb ik hier zin in.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik drink Fanta Mango!![]()
Zou opnieuw kopen
Meestal staat dat ergens op de fles.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hij heet, en spijt omdat ik eigenlijk helemaal niet meer tegen alcohol kan en ik moe/hoofdpijny word.
Qftquote:
Die is niet in mijn bereik. En ik ga toch zeker niet OPSTAAN.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meestal staat dat ergens op de fles.
Dat was anders meer de stijl van Frank Dittrich dan Johan Olav Koss.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:01 schreef Redefine het volgende:
Die Noren gaan 80 minuten niks doen en dan de laatste 10 vol gas.
In Duitsland gekochtquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja bedankt nu heb ik hier zin in.
Lijkt me lekkerNooit gezien.
Als het niet meer gaat kan je de rest gewoon laten staan of aan je vriend geven hequote:Op dinsdag 16 november 2021 21:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hij heet, en spijt omdat ik eigenlijk helemaal niet meer tegen alcohol kan en ik moe/hoofdpijny word.
Dat zou betekenen dat ze er dus veel te laat aan beginnen een daardoor naast de prijzen vallenquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was anders meer de stijl van Frank Dittrich dan Johan Olav Koss.
Ja ik zei al dat hij het verder mag opdrinkenquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Als het niet meer gaat kan je de rest gewoon laten staan of aan je vriend geven heEn misschien gaat het beter als je aan de verdwaalde blaf van een collie denkt
quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:04 schreef Fred_B het volgende:
Gibraltar heeft ook 1-0 gemaakt. Er is maar één wedstrijd in onze poule waar het nog geen 1-0 is.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik zei al dat hij het verder mag opdrinken
En dat laatste snap ik niet
quote:Striemende regen, tegen de kliffen opbeukende oceaanwinden die vrij spel hebben, een verdwaalde blaf van een Collie die z’n kudde bijeendrijft en alle schakeringen groen over de lappendeken bedekte heuvels zover het oog reikt. Bij binnenkomst in de pub komt de rijke kruidige geur van Haggis je bij de kapstok al tegemoet. Je doet je wollen muts af, blaast warmte in je natte handen, schopt je rubberlaarzen uit en hangt je wax coat aan dat ene haakje dat nog vrij is. Een paraplu had je natuurlijk weer niet bij je – je leert het ook nooit. Alsof ze het wisten, is ook jouw favoriete barkruk nog vrij. In de dampende zaal schuif je aan, het gezellige geroezemoes omarmt je. In de hoek knappert het haardvuur, en dan schuift er een hand in beeld. Ongevraagd. Die je een heerlijk glas Glen Talloch voorzet. Je bent thuis. Meer dan ooit.
en wat dan wel?quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
Als we dan toch delen, ik drink 0,0 bier.
Niet voor Letland.quote:
Ik drink helemaal niks op het moment. Laatste wat ik had was een flesje sinaasappel/aardbeisapquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
Als we dan toch delen, ik drink 0,0 bier.
quote:
Gewoon zo op het veld, waar iedereen bij staat te kijken?quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
bijna slippertje van De Ligt.
Wat een gepruts daar achterinquote:
Ook lekkerquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik drink helemaal niks op het moment. Laatste wat ik had was een flesje sinaasappel/aardbeisap
Ja.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon zo op het veld, waar iedereen bij staat te kijken?
Geen Mars?quote:
Niet zo handig met al die camera's erbij natuurlijk.quote:
Elke keer als ik nu iets lees of hoor voor een Mars kan ik alleen maar aan dat Expeditie Robinson-behind the scenes gerucht denkenquote:
Heb geen cameraman in huis.quote:
Ja hoor, daar gaan we al. Turkije gaat dus voor een makkelijke 1-14 en dan gaat het voor ons alsnog mis met deze stand.quote:
Misschien heeft de buurman nog een marsje over van Halloween.quote:
oehquote:
Dan laat ik de Mars maar zittenquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien heeft de buurman nog een marsje over van Halloween.
Niet slecht.quote:
Montenegrijnen zijn geen Maltezersquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja hoor, daar gaan we al. Turkije gaat dus voor een makkelijke 1-14 en dan gaat het voor ons alsnog mis met deze stand.
Je had je ninja-edit gedaan voor ik het filmpje had gevonden, maar je krijgt hem tochquote:
Nicequote:Op dinsdag 16 november 2021 21:12 schreef Em31 het volgende:
Moest wel lachen zag dat Sylvana op Instagram reageerde dat zij het niet was, stond erbij: (misschien voor een Snickers, maar niet voor een Mars, bah)
Jaaa heerlijke comebackquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:12 schreef Em31 het volgende:
Moest wel lachen zag dat Sylvana op Instagram reageerde dat zij het niet was, stond erbij: (misschien voor een Snickers, maar niet voor een Mars, bah)
Kutkeeper.quote:
Het lijkt wel alsof hij het expres doet, steeds die bal tegenhouden.quote:
Ben je mooi klaar mee want er stonden zooooveel reacties over die Mars onder haar posts. Wat een kneus.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jaaa heerlijke comeback
EnJan Roos
die dat de wereld in bracht
Het oorspronkelijke bericht. Of dat zij het was geweest?quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jaaa heerlijke comeback
EnJan Roos
die dat de wereld in bracht
https://roddelpraat.nl/sc(...)en-is-de-marspijper/quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het oorspronkelijke bericht. Of dat zij het was geweest?
Komt ook allemaal zogenaamd uit de eerste hand maar is niet eens overeenstemmend met het oorspronkelijke verhaal. Doe dan in ieder geval een minimaal beetje researchquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:17 schreef Redefine het volgende:
Ik blijf het debiel vinden dat Britt had gezegd dat het jaren geleden was. En dat de roddel rubrieken dan vervolgens iemand van dit jaar aanwijzen
Zo achterlijk. Dat hebben ze alleen maar geschreven omdat ze graag willen dat zij het isquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
https://roddelpraat.nl/sc(...)en-is-de-marspijper/
Dit.
Oh ja, die deed dit seizoen ook mee. Blij dat ie weg is.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo achterlijk. Dat hebben ze alleen maar geschreven omdat ze graag willen dat zij het is![]()
Het zal wel weer uit de koker van Dennis Schouten komen. Die roept ook al dat die met diverse bn'ers seks heeft gehad, inclusief Sylvana, wat door iedereen ontkent wordt.
Zeker. Maar het levert ze meer kliks op om nu Sylvana te noemenquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Komt ook allemaal zogenaamd uit de eerste hand maar is niet eens overeenstemmend met het oorspronkelijke verhaal. Doe dan in ieder geval een minimaal beetje research
Ja, vast. Gewoon even mannen kieken.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ging dus serieus googelen wat macho's voor zoutjes waren
Hey nu je het zegt, hij is nog best rustig verderquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:21 schreef Fred_B het volgende:
“Van een doelpunt word je beter”
F. Snoeks 2021
Dennis Schouten? Is dat ook weer zo'n nobody?quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo achterlijk. Dat hebben ze alleen maar geschreven omdat ze graag willen dat zij het is![]()
Het zal wel weer uit de koker van Dennis Schouten komen. Die roept ook al dat die met diverse bn'ers seks heeft gehad, inclusief Sylvana, wat door iedereen ontkent wordt.
Mind is blown.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:21 schreef Fred_B het volgende:
“Van een doelpunt word je beter”
F. Snoeks 2021
Dat programmaatje van ze hangt ook alleen aan elkaar van "huil huil Hilversum mag ons niet doneer ons"quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, die deed dit seizoen ook mee. Blij dat ie weg is.
Ja. Die vooral denkt dat die echt wat voorstelt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dennis Schouten? Is dat ook weer zo'n nobody?
Pownews jochiequote:Op dinsdag 16 november 2021 21:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dennis Schouten? Is dat ook weer zo'n nobody?
Wormvormig aanhangsel van een scheefgegroeide wrat met een bril is het. Maar ach, er zal vast publiek zijn voor die twee.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Die vooral denkt dat die echt wat voorstelt.
Nu, of is over tien minuten ook goed?quote:
En dan beweerd die dus ook seks te hebben gehad met haarquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Pownews jochie
Dit fragment ken je vast
Als het IQ van deze twee een temperatuur was geweest, zouden in Friesland de rayonhoofden bij elkaar komen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Pownews jochie
Dit fragment ken je vast
Powned. Niet geklikt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Pownews jochie
Dit fragment ken je vast
Godver, Fred.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als het IQ van deze twee een temperatuur was geweest, zouden in Friesland de rayonhoofden bij elkaar komen.
gewoon het komende uur, voor de zekerheid!quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu, of is over tien minuten ook goed?
quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als het IQ van deze twee een temperatuur was geweest, zouden in Friesland de rayonhoofden bij elkaar komen.
Prima, zal er meteen maar mee beginnen dan.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
gewoon het komende uur, voor de zekerheid!
Deze ongekende gevatheid.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja jeetje Fred!quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deze is origineel van Theo Maassen hoor
Dit had je gewoon niet moeten zeggen johquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het begint voorzichtig te werken.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Prima, zal er meteen maar mee beginnen dan.
Ja, straks zit die hier toevallig ook in het topicquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit had je gewoon niet moeten zeggen joh
Ondertussen heb je een extra tv in de keuken en heeft het geen zin meerquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Prima, zal er meteen maar mee beginnen dan.
Zou wat zijn als er opeens iemand roept 'Hey, dat is mijn grapquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, straks zit die hier toevallig ook in het topic
Maar hij had van jou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar hij had van jou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nog nooit Telstar tegen Stormvogels gekeken, zo te zien.quote:
Wie maakt de kloonquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou wat zijn als er opeens iemand roept 'Hey, dat is mijn grap'
Waarom steeds terug naar de keeper?quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:29 schreef Em31 het volgende:
Dat gekloot in de verdediging gaat zo een keer fout
Living on the edgequote:Op dinsdag 16 november 2021 21:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Waarom steeds terug naar de keeper?
Zal na de rust meteen nog eens gaan, wel even doordrinken nu dan.quote:
Je kan ook een ladyfapje gaan doenquote:
Gelukkig nooit gekeken. En daar ben ik wel blij mee.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat programmaatje van ze hangt ook alleen aan elkaar van "huil huil Hilversum mag ons niet doneer ons"
Walgelijk programma imo
Misschien meer druk voor Noorwegen?quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:46 schreef BillDauterive het volgende:
Ik begrijp niet waarom ze het elke keer over de wedstrijd van Montenegro tegen Turkije hebben. Dat is niet relevant voor ons, zolang we maar winnen of gelijkspelen.
Dat is bij 0-0 natuurlijk nog lang niet zeker.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:46 schreef BillDauterive het volgende:
Ik begrijp niet waarom ze het elke keer over de wedstrijd van Montenegro tegen Turkije hebben. Dat is niet relevant voor ons, zolang we maar winnen of gelijkspelen.
We zijn er nog niet.quote:
Dat laatste zie ik ook niet gebeuren. Noorwegen heeft meer kans tegen Nederland dan tegen een Italië of Portugal in de play-offs.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is bij 0-0 natuurlijk nog lang niet zeker.
En mocht Montenegro onverwacht gaan winnen dan kunnen Nederland en Noorwegen het op een akkoord gooien.
Dat is maar even over het origineel geplakt waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:49 schreef Cee het volgende:
Wat een lelijke muur deco in die gang naar de catacomben zeg.
Moest behoorlijk lang denken wie het ook alweer wasquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:51 schreef Cee het volgende:
Laatste keer dat Noorwegen in Rotterdam speelde haalden ze ook boven verwachting de volgende ronde dus ik hou m’n hart vast.
Als maandag zul je bedoelen. Zaterdagen zijn meestal wel fijnquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:53 schreef Redefine het volgende:
Klaassen en Wijnaldum zijn net zo matig als zaterdag.
Alleen daarom al mot dat nieuwe stadion er komen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:49 schreef Cee het volgende:
Wat een lelijke muur deco in die gang naar de catacomben zeg.
Maar die had dan ook veel Red Bull op.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:51 schreef Cee het volgende:
Laatste keer dat Noorwegen in Rotterdam speelde haalden ze ook boven verwachting de volgende ronde dus ik hou m’n hart vast.
Gewoon een likje verf erover of een schilderijtje ophangen lijkt me dan toch een goedkoper idee.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Alleen daarom al mot dat nieuwe stadion er komen.
Ook hij wordt in slaap gesust.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:55 schreef Em31 het volgende:
Snoeks is wel echt rustig hoorweten nog niet eens waar al die Noren geboren zijn
Ze spelen op de counter denk ikquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:56 schreef GeorgeM het volgende:
Denken die Noren soms ook dat ze aan een gelijkspel genoeg hebben?
Zou wel bij hem passen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:55 schreef Cee het volgende:
Zou eigenlijk wel tof zijn geweest als Van Gaal vanuit z’n Skybox via de speaker met wat extra galm als een soort Stem van God de boel kon coachen.
Ik mis idd cruciale informatie. Zoals waar de zuster van de vriend van het kassameisje van de lokale buurtsuper van de Noorse keeper meestal haar pindakaas koopt. Hoe kan ik die wedstrijd nou volgen als ik dat niet eens weet?quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:55 schreef Em31 het volgende:
Snoeks is wel echt rustig hoorweten nog niet eens waar al die Noren geboren zijn
Wel een lastige tactiek als de tegenstander ook niets doet.quote:
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon een likje verf erover of een schilderijtje ophangen lijkt me dan toch een goedkoper idee.
Ja. Waar is Sierd?quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik mis idd cruciale informatie. Zoals waar de zuster van de vriend van het kassameisje van de lokale buurtsuper van de Noorse keeper meestal haar pindakaas koopt. Hoe kan ik die wedstrijd nou volgen als ik dat niet eens weet?
Met deze prijs kunnen ze dat beter flink exporteren inderdaad.quote:
Gas hebben zij ook wel genoeg.quote:
Aan ons? Dat is aardig van ze, dan kan die kraan sneller dicht.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met deze prijs kunnen ze dat beter flink exporteren inderdaad.
quote:
Wat is hilarisch zijn toch makkelijk voor julliequote:Op dinsdag 16 november 2021 22:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Aan ons? Dat is aardig van ze, dan kan die kraan sneller dicht.
Ik wist niet dat de Noren zo begaan waren met Groningen.
Hoezo? Gelijkspel is genoeg hè.quote:
Whoehoe. Weer zo’n onbekende naam voor mijquote:
Vrees het ookquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:04 schreef Redefine het volgende:
Doe Noorse aanvallen stellen echt niets voor. Maar toch vrees ik dat een bal er zo in dwarrelt
Ja hequote:Op dinsdag 16 november 2021 22:04 schreef Redefine het volgende:
Doe Noorse aanvallen stellen echt niets voor. Maar toch vrees ik dat een bal er zo in dwarrelt
Weet ik, maar ik heb het gevoel dat de Noren zo gaan scoren.quote:
Maar Turkije staat al voor intussen. Die gaan gewoon nog die 1-14 spelen.quote:
Theo Maassen zal ons zo wel bestraffend toespreken.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat is hilarisch zijn toch makkelijk voor jullie
Er komt vanzelf nog wel een grote kans.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:04 schreef Redefine het volgende:
Huhquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar Turkije staat al voor intussen. Die gaan gewoon nog die 1-14 spelen.
Dat lijkt me behoorlijk lang voor een ladyfap! Dan moet je je hele dag er omheen plannenquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog niet eens de 10 uur gehaald vanavond!
quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:05 schreef Guanabana het volgende:
Ik wil uit verveling gaan eten, ik word nog er nog #viesdik van ook.
Hoe goed moet je wel niet je best doen om zo'n grote mars te krijgen?quote:
Meerdere cameramannen!quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoe goed moet je wel niet je best doen om zo'n grote mars te krijgen?
Dan was ik gewoon 90 minuten gaan strijkenquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:07 schreef Redefine het volgende:
Moet wel zeggen dat het al minder billenknijpen is zonder Haaland. Als die had meegedaan was het een stuk onrustiger geweest.
Als je zo redeneert verdienen ook de toplanden het niet. Die hebben ook van dit soort wedstrijden.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:09 schreef Arizona het volgende:
Maar even he. Als dit het niveau is, verdienen we het ook eigenlijk niet.
Ja. Dat wel. Al vind ik dit geen representatieve wedstrijd.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:10 schreef ijs_beer het volgende:
't is heel typisch met dit NL elftal, de ene keer serieus goed en de andere dit soort matig spel. Blergh
Nee zit veel te veel spanning op, ook wel logischquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Dat wel. Al vind ik dit geen representatieve wedstrijd.
Ja. Dat zeker. Vooral die wedstrijd van zaterdag.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee zit veel te veel spanning op, ook wel logisch
Al sla je jezelf voor je kop als het op het eind toch 0-1 wordt
Zelfs de Duitsersquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je zo redeneert verdienen ook de toplanden het niet. Die hebben ook van dit soort wedstrijden.
In Drenthe.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:11 schreef Redefine het volgende:
Louis blijft maar bellen waar die pizza blijft.
En de Italianen en Portugezen.quote:
Nu kende ik die gast tot een paar maanden terug niet eens en dat had zo mogen blijvenquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:13 schreef Fred_B het volgende:
Danjuma vind ik nog niet echt een versterking.
Toch nietquote:
Hopelijk heeft die er dan niet een met bacon besteld.quote:
Hij zal juist zonder hebben gevraagd, @Cyan9 heeft de pizza van van Gaal gekregen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hopelijk heeft die er dan niet een met bacon besteld.
Oh ja natuurlijkquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij zal juist zonder hebben gevraagd, @:Cyan9 heeft de pizza van van Gaal gekregen.
Ik heb idd ook liever gewone balleb.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:16 schreef Arizona het volgende:
Die enge terugspeelballeb iedere keer
Waarommmmquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:16 schreef Arizona het volgende:
Die enge terugspeelballeb iedere keer
Vooral om fatsoenlijk thuis te komen. Want met wat ze tot nu toe hebben laten zien, leek het er niet op dat ze moeten winnen om door te gaan.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:18 schreef ijs_beer het volgende:
Noren gaan een slotoffensiefje proberen. Die moeten nog wat natuurlijk.
Dan komt er ruimtequote:Op dinsdag 16 november 2021 22:18 schreef ijs_beer het volgende:
Noren gaan een slotoffensiefje proberen. Die moeten nog wat natuurlijk.
Memphis wel.quote:
Belediging voor alle kutten ditquote:
Bestond er toen nog geen voetbal?quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:21 schreef Em31 het volgende:
Het kan niet meer normaal
Vroeger toen ik jong was hoefde je je hier helemaal geen zorgen over te maken
Nee. Wij maakten ons zorgen om zure regen enzoquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:21 schreef Em31 het volgende:
Toen vlogen we er tenminste nog uit tegen Ierland.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:21 schreef Em31 het volgende:
Gullit. van Basten. Rijkaardquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:21 schreef Em31 het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
Ik heb het idee aan ze aan het tijdrekken zijn
Toen ik jong was wonnen we nog beslissingswedstrijden tegen Ierland.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toen vlogen we er tenminste nog uit tegen Ierland.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toen ik jong was wonnen we nog beslissingswedstrijden tegen Ierland.
quote:
Dat was ook mijn tijd ja.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toen ik jong was wonnen we nog beslissingswedstrijden tegen Ierland.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
Ik heb het idee aan ze aan het tijdrekken zijn
Jaquote:
slechte wedstrijden moet je ook winnen, dit dat.quote:
In die tijd waren wij nog het Zweden van de eindtoernooien (en niet alleen bij de vakjury)quote:
Het lijkt wel uren te duren.quote:
Praise the lordquote:
Zure zult in mensvormquote:
Jinx kwadraatquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:28 schreef Fred_B het volgende:
Nou, twee tegendoelpunten in de laatste tien minuten gaat natuurlijk niet gebeuren.
quote:
FREDquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:28 schreef Fred_B het volgende:
Nou, twee tegendoelpunten in de laatste tien minuten gaat natuurlijk niet gebeuren.
Was je in de keuken?quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nu niet meteen weer weggeven aub! [ afbeelding ]
Niet eens, ik zag het zo gebeuren, live en alles.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet eens, ik zag het zo gebeuren, live en alles.
Op je tweede tv in de keuken.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Roger.quote:
Was je tenminste wel aan het eten dan?quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |