Dan hoop ik niet dat hij bij dezelfde tent bestelt als Cyan9, want dan is hij straks de hele wedstrijd afgeleid door de vraag hoe laat die bezorgd wordt.quote:
Laatst nog gezienquote:
Jawel ik zag wel dat ik LaPo had maar wist niks.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Om een nieuw topic te openen.
Wel iets om bezorgd over te zijnquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat hij bij dezelfde tent bestelt als Cyan9, want dan is hij straks de hele wedstrijd afgeleid door de vraag hoe laat die bezorgt wordt.
Loekiequote:Op dinsdag 16 november 2021 21:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Laatst nog gezienLoekie, in een reclame
Ik had laatst ook al “uuuhhhm” als TTquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jawel ik zag wel dat ik LaPo had maar wist niks.
Wat voor? En waarom spijt?quote:
Liefst een van ons.quote:
Spoilerquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:01 schreef Redefine het volgende:
Die Noren gaan 80 minuten niks doen en dan de laatste 10 vol gas.
Ik drink Fanta Mango!quote:
Ik weet niet hoe hij heet, en spijt omdat ik eigenlijk helemaal niet meer tegen alcohol kan en ik moe/hoofdpijny word.quote:
Maar dan niet in ons eigen doel.quote:
Dat wil niet zeggen dat ze scoren hequote:
Ja bedankt nu heb ik hier zin in.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik drink Fanta Mango!![]()
Zou opnieuw kopen
Meestal staat dat ergens op de fles.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hij heet, en spijt omdat ik eigenlijk helemaal niet meer tegen alcohol kan en ik moe/hoofdpijny word.
Qftquote:
Die is niet in mijn bereik. En ik ga toch zeker niet OPSTAAN.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meestal staat dat ergens op de fles.
Dat was anders meer de stijl van Frank Dittrich dan Johan Olav Koss.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:01 schreef Redefine het volgende:
Die Noren gaan 80 minuten niks doen en dan de laatste 10 vol gas.
In Duitsland gekochtquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja bedankt nu heb ik hier zin in.
Lijkt me lekkerNooit gezien.
Als het niet meer gaat kan je de rest gewoon laten staan of aan je vriend geven hequote:Op dinsdag 16 november 2021 21:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hij heet, en spijt omdat ik eigenlijk helemaal niet meer tegen alcohol kan en ik moe/hoofdpijny word.
Dat zou betekenen dat ze er dus veel te laat aan beginnen een daardoor naast de prijzen vallenquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was anders meer de stijl van Frank Dittrich dan Johan Olav Koss.
Ja ik zei al dat hij het verder mag opdrinkenquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Als het niet meer gaat kan je de rest gewoon laten staan of aan je vriend geven heEn misschien gaat het beter als je aan de verdwaalde blaf van een collie denkt
quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:04 schreef Fred_B het volgende:
Gibraltar heeft ook 1-0 gemaakt. Er is maar één wedstrijd in onze poule waar het nog geen 1-0 is.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik zei al dat hij het verder mag opdrinken
En dat laatste snap ik niet
quote:Striemende regen, tegen de kliffen opbeukende oceaanwinden die vrij spel hebben, een verdwaalde blaf van een Collie die z’n kudde bijeendrijft en alle schakeringen groen over de lappendeken bedekte heuvels zover het oog reikt. Bij binnenkomst in de pub komt de rijke kruidige geur van Haggis je bij de kapstok al tegemoet. Je doet je wollen muts af, blaast warmte in je natte handen, schopt je rubberlaarzen uit en hangt je wax coat aan dat ene haakje dat nog vrij is. Een paraplu had je natuurlijk weer niet bij je – je leert het ook nooit. Alsof ze het wisten, is ook jouw favoriete barkruk nog vrij. In de dampende zaal schuif je aan, het gezellige geroezemoes omarmt je. In de hoek knappert het haardvuur, en dan schuift er een hand in beeld. Ongevraagd. Die je een heerlijk glas Glen Talloch voorzet. Je bent thuis. Meer dan ooit.
en wat dan wel?quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
Als we dan toch delen, ik drink 0,0 bier.
Niet voor Letland.quote:
Ik drink helemaal niks op het moment. Laatste wat ik had was een flesje sinaasappel/aardbeisapquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
Als we dan toch delen, ik drink 0,0 bier.
quote:
Gewoon zo op het veld, waar iedereen bij staat te kijken?quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
bijna slippertje van De Ligt.
Wat een gepruts daar achterinquote:
Ook lekkerquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik drink helemaal niks op het moment. Laatste wat ik had was een flesje sinaasappel/aardbeisap
Ja.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon zo op het veld, waar iedereen bij staat te kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |