Gek want ik zou niet weten waar iemand anders op vakantie zou willen komenquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:16 schreef Guanabana het volgende:
Ik kwam iets leuks tegen:
https://virtualvacation.us/guess
Zie je een filmpje en moet je raden waar je bent.
Ik deed bij de eerste waar @:Strani woont, maar het was fout.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:01 schreef H_T het volgende:
Oh Bantega ligt nog echt in Friesland ook
Dat zal dan wel Charleroi zijnquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het voelde Oost-Europees aan, maar op een verkeersbord staat de snelweg naar Parijs.
Riga dan he.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit nu in een stad met sneeuw. En onbekende woorden, ziet er Hongaars of zo uit. Die hoek kwam taal.
Edit: LT op nummerbord. Nu alleen nog de stad.
Ik ben nu ook wel klaar met Europa, ik ga eens in de USA kijken (hoewel ik er dan supergraag heen wil waarschijnlijk, net als jij met Frankrijkquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:11 schreef ijs_beer het volgende:
Nieuw-Zeeland. Uitzicht op bergen. Ik blijf nog even kijken.
Dat wist je toch al als echte pubquizzer? Sjinkie komt er vandaan.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:01 schreef H_T het volgende:
Oh Bantega ligt nog echt in Friesland ook
Ja, dat stond daar netquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
'- Hoe heette dat plaatsje ook alweer?'
'- LYOOOOOOOOOON'.
Centre of Belgrade. Ja, dat helpt wel.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu ergens waar het 33 graden is.
Als ik het wist dan wist ik niet dat ik het wist, dus denk ik dat ik kan stellen dat ik het niet wistquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat wist je toch al als echte pubquizzer? Sjinkie komt er vandaan.
quote:
Je ging ervan uit dat Riga de enige stad is waar het wel eens sneeuwt?quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zag weer sneeuw, dus ik gokte op opnieuw Riga, maar het was Helsinki.
Nice heb ik ook al drie keer voorbij gehad.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je ging ervan uit dat Riga de enige stad is waar het wel eens sneeuwt?
Ik heb ook zin in sneeuw!!quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zag weer sneeuw, dus ik gokte op opnieuw Riga, maar het was Helsinki.
USA even geprobeerd. Filmpje twee: een loopbrug over een snelweg nabij een bouwplaats. Niet te doen. Dat ik maar twee staten er naast zat vond ik al een beste prestatie van mezelfquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben nu ook wel klaar met Europa, ik ga eens in de USA kijken (hoewel ik er dan supergraag heen wil waarschijnlijk, net als jij met Frankrijk).
Mandy!quote:
Ja, in USA heb je veel minder een frame of reference. Hoewel ik net wel Venice Beach LA goed hadquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:25 schreef H_T het volgende:
[..]
USA even geprobeerd. Filmpje twee: een loopbrug over een snelweg nabij een bouwplaats. Niet te doen. Dat ik maar twee staten er naast zat vond ik al een beste prestatie van mezelf
Hoi Mandy, alles goed?quote:
Waarschijnlijk al die City Guessers hier in het topic ook, maar het lijkt weinigen tegen te houden.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:26 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Tim!![]()
Goed, moet eigenlijk werken.
Metjoudan?
Oh is dat wat het is.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarschijnlijk al die City Guessers hier in het topic ook, maar het lijkt weinigen tegen te houden.
Ik zag palmbomen en hotels dus dacht Hawaii, maar zag die niet op de kaart staan en had geen zin om in te zoomen. Dan maar zuid-Californië. Was wel Hawaii, 2500 mijl ernaastquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, in USA heb je veel minder een frame of reference. Hoewel ik net wel Venice Beach LA goed had![]()
(Daarna dacht ik dat ik in New York was, maar het was Seattle aan de andere kant van het land).
Pff, Epiales moet maar lekker voor zichzelf opkomen als hij meegerekend wil worden.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:30 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ja.![]()
Met jou?
Of is het jullie en moet ik Epiales meerekenen?
Mooi!quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pff, Epiales moet maar lekker voor zichzelf opkomen als hij meegerekend wil worden.![]()
Ja hoor, hier ook prima.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
Pff, Epiales moet maar lekker voor zichzelf opkomen als hij meegerekend wil worden.![]()
quote:
Ah! Nu is het duidelijk. Ik kwam ff binnenwaaien en wist al niet waar het over ging.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:31 schreef H_T het volgende:
[..]
https://virtualvacation.us/guess als je ook wil spelen
Doe eens wild en gok Moskou.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:33 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben nu in een raar land waar ik in het straatbeeld zowel Frans als Spaans zie, heb vooralsnog geen idee.
Zal helemaal chaos worden dan als je daadwerkelijk in mijn dorp terechtkomtquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:33 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben nu in een raar land waar ik in het straatbeeld zowel Frans als Spaans zie, heb vooralsnog geen idee.
STRANNNIEEEEEquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:33 schreef Strani het volgende:
[..]
MENMENMENMENMENMENMENDIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEI!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Andorra?quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:33 schreef Guanabana het volgende:
Ik mag niet klagen! Althans dat is mij door meerdere mensen verteld dus dat doe ik dan maar niet!quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:35 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
STRANNNIEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe is het met mijn favoriete Spanjaard?
Ja ook wel! En klagen mag soms best toch.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen! Althans dat is mij door meerdere mensen verteld dus dat doe ik dan maar niet!
Nee gaat best prima, en met jou??
Ik had er net zelfs één in een vliegtuigquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:25 schreef H_T het volgende:
[..]
USA even geprobeerd. Filmpje twee: een loopbrug over een snelweg nabij een bouwplaats. Niet te doen. Dat ik maar twee staten er naast zat vond ik al een beste prestatie van mezelf
Dan moet ik gelijk hieraan denken.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:43 schreef Em31 het volgende:
Voor de liefhebbers van de Efteling, krijg deze net in de mail
https://www.sissy-boy.com/efteling-ornamenten/
quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet ik gelijk hieraan denken.
Leuk is dat hequote:Op dinsdag 16 november 2021 14:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zit je een heel stuk te schrijven, crasht je browser. Alles weg.
Daar gaat onze geschiedenisles van 1807.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zit je een heel stuk te schrijven, crasht je browser. Alles weg.
Jij tegen je computer: 'Stack er maar lekker in!quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wilde een Excel bestand openen, kreeg ik de melding onvoldoende stackruimte. huh wat?
Inderdaadquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jij tegen je computer: 'Stack er maar lekker in!'
Nou ja. Wie weet zit de stacker er wel niet in.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jij tegen je computer: 'Stack er maar lekker in!'
Dubbel pijnlijk als je er 2 keer over moet schrijvenquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
1807
Een pijnlijk jaar om over te schrijven.
Zit je stiekem te pokeren?quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wilde een Excel bestand openen, kreeg ik de melding onvoldoende stackruimte. huh wat?
Heel stiekem dan, zodat zelfs ikzelf het niet weet.quote:
Ja, dat maakte het helemaal erg.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dubbel pijnlijk als je er 2 keer over moet schrijven
Is dit Geoguessr?quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:40 schreef H_T het volgende:
Weer een paar video's geraden.
'Ah, duidelijk Nederlandse tekst op dat scherm. Hm, rare gebouwen. Vast Rotterdam, misschien Eindhoven'
Was dus toch Eindhoven
Rare gebouwen, zal Rotterdam wel zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:40 schreef H_T het volgende:
Weer een paar video's geraden.
'Ah, duidelijk Nederlandse tekst op dat scherm. Hm, rare gebouwen. Vast Rotterdam, misschien Eindhoven'
Was dus toch Eindhoven
Ah hetzelfde eigenlijk maar dan lijkt het niet betaald te zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kunnen jullie elkaars schoonouders niet bellen dan? Dat jij @Guanabana's schoonfamilie afzegt en zij die van jou, maakt het misschien voor jullie allebei wat makkelijker.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:46 schreef Arizona het volgende:
@:guanabana ik wil het etentje met mijn schoonouders ook heel graag cancellen, die corona cijfers zijn echt niet grappig meer
Ja, die wist ik zelfs.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah hetzelfde eigenlijk maar dan lijkt het niet betaald te zijn.
Klikt op Europa, eerste filmpje: pontificaal de Eifeltoren in beeld
Facebook raakt wat versleten inderdaad.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:08 schreef H_T het volgende:
Volgens een Facebookherinnering heb ik vandaag exact dezelfde trui aan als zeven jaar geledenVerklaart ook waarom ie toch een beetje aan het slijten is
Wordt 3-0. Niet per se voor Nederlandquote:Op dinsdag 16 november 2021 16:08 schreef Fred_B het volgende:
Cillessen keept vanavond. Blind doet de coaching vanuit de dugout. De Ligt probeert achterin een wedstrijd zonder gekkigheden te spelen.
Dit kan niet meer mis, dit.
Jij noemt gewoon een uitslag van een willekeurige wedstrijd die vanavond gespeeld wordt?quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:15 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wordt 3-0. Niet per se voor Nederland
Ook maar eens geprobeerd, ik vind het kijken naar de filmpjes leuker dan het spelletje zelf eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik heb daar geen facebook voor nodig, ik weet zelf ook dat ik deze trui zeven jaar geleden ook aanhad.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:08 schreef H_T het volgende:
Volgens een Facebookherinnering heb ik vandaag exact dezelfde trui aan als zeven jaar geledenVerklaart ook waarom ie toch een beetje aan het slijten is
Als ie lekker zit en niet stuk is, waarom dan vervangen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb daar geen facebook voor nodig, ik weet zelf ook dat ik deze trui zeven jaar geleden ook aanhad.
Sterker nog, 15 jaar geleden ook al.
Gewoon doen danquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:46 schreef Arizona het volgende:
@:guanabana ik wil het etentje met mijn schoonouders ook heel graag cancellen, die corona cijfers zijn echt niet grappig meer
Die van ons is inmiddels uitgesteld naar januari. Heeft me wat dagen stress opgeleverdquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kunnen jullie elkaars schoonouders niet bellen dan? Dat jij @:Guanabana's schoonfamilie afzegt en zij die van jou, maakt het misschien voor jullie allebei wat makkelijker.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:24 schreef Guanabana het volgende:
[..
[..]
Die van ons is inmiddels uitgesteld naar januari. Heeft me wat dagen stress opgeleverd
Facebook helpt wel om te bepalen dat het ook op dezelfde datum wasquote:Op dinsdag 16 november 2021 16:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb daar geen facebook voor nodig, ik weet zelf ook dat ik deze trui zeven jaar geleden ook aanhad.
Sterker nog, 15 jaar geleden ook al.
Kan Timber niet worden opgesteld? Die vind ik beter dan De Ligt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:08 schreef Fred_B het volgende:
Cillessen keept vanavond. Blind doet de coaching vanuit de dugout. De Ligt probeert achterin een wedstrijd zonder gekkigheden te spelen.
Daarom, er zitten een paar ritsjes op die niet meer werken (twee zakken die dicht konden), verder zijn ze nog prima, heb er twee. Gekocht voor een tientje per stuk bij de Hema, gaan dus al ruim 15 jaar mee. Dat is minder dan ¤0,70 per jaar per trui.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ie lekker zit en niet stuk is, waarom dan vervangen.
Zeer goede deal. Daarom gaat de Hema ook failliet.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daarom, er zitten een paar ritsjes op die niet meer werken (twee zakken die dicht konden), verder zijn ze nog prima, heb er twee. Gekocht voor een tientje per stuk bij de Hema, gaan dus al ruim 15 jaar mee. Dat is minder dan ¤0,70 per jaar per trui.
We kunnen zo beter niet eens meer aan de wedstrijd beginnenquote:Op dinsdag 16 november 2021 16:08 schreef Fred_B het volgende:
Daarom zijn ze dus failliet hè.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:33 schreef H_T het volgende:
Ik heb ook nog een trui die ik bij V&D heb gekocht. Dat zegt ook wel wat over de leeftijd
Of het zegt dat je hem online hebt gekocht.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:33 schreef H_T het volgende:
Ik heb ook nog een trui die ik bij V&D heb gekocht. Dat zegt ook wel wat over de leeftijd
Gelukkig niet, die truien zitten me nu ruimer dan toen zal ik maar zeggen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:36 schreef Guanabana het volgende:
Allemaal verkapte 'ik heb nog hetzelfde figuur als jaren geleden'-posts!
Dat ligt er maar aan wat je wil, ruimer of krapperquote:Op dinsdag 16 november 2021 16:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gelukkig niet, die truien zitten me nu ruimer dan toen zal ik maar zeggen.
Watquote:Op dinsdag 16 november 2021 16:36 schreef AgnesGru het volgende:
Anouk doet niet meer mee:
[ instagram ]
Stopt ze ook met zingen?quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:36 schreef AgnesGru het volgende:
[ instagram ]
Toch interessant hoe sommige mensen hun true colors showen. Of cracken onder de druk of whatever.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:36 schreef AgnesGru het volgende:
[ instagram ]
Pff, heb je ook nooit wat aan, die dame.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:36 schreef AgnesGru het volgende:
[ instagram ]
Toch begrijp ik die post beter dan deze:quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:42 schreef Guanabana het volgende:
Sorry dat was weer eens Engels en Nederlands door elkaar.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:42 schreef molloot200 het volgende:
Nou nog minder dan 50 scrobbles op m'n Last FM en ik zit op de 100k in totaalMijlpaal
Die zat eerst toch opgesloten thuis omdat ze zo bang was voor covid?quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:36 schreef AgnesGru het volgende:
[ instagram ]
En in Marokko omdat ze het land niet uit mocht vanwege reisverboden vanwege covidquote:Op dinsdag 16 november 2021 16:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Die zat eerst toch opgesloten thuis omdat ze zo bang was voor covid?
Scrobble, Gonzenbord of Yohtzee waren aan jou nooit besteed?quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Toch begrijp ik die post beter dan deze:
[..]
quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Scrobble, Gonzenbord of Yohtzee waren aan jou nooit besteed?
Hebben we het niet eerder deze week hier nog over Last FM gehad?quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Toch begrijp ik die post beter dan deze:
[..]
Dit is toch ironisch bedoeld?quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Met Anouk weet je het denk ik niet. In de comments zie je allemaal mensen die "blij zijn dat Anouk ook wakker is"quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit is toch ironisch bedoeld?
Nam ik aan.
Ze komt gewoon haar nieuwe single doen.
Dacht ik.
Zou zomaar kunnen, maar dat heb ik dan niet gelezen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hebben we het niet eerder deze week hier nog over Last FM gehad?
Kan het bijna niet geloven aangezien ze altijd in die box zat bij The Voice ook en zo omdat ze voor vaccinatie niet bij anderen in de buurt wilde komen...quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Met Anouk weet je het denk ik niet. In de comments zie je allemaal mensen die "blij zijn dat Anouk ook wakker is"
Volgende week vrijdag.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gewoon doen danWanneer zou het zijn?
[..]
Die van ons is inmiddels uitgesteld naar januari. Heeft me wat dagen stress opgeleverd
Al mijn bezwaren gelden voor januari eigenlijk nog steeds, maar goed, we hebben nu in ieder geval een keer onze zin gekregenquote:Op dinsdag 16 november 2021 17:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag.
Jaaaaa feest! Gelukkig maar dat je er voorlopig van verlost bent!
Ik heb nog een vest dat al zeker 15 jaar oud isquote:Op dinsdag 16 november 2021 16:38 schreef Guanabana het volgende:
Het oudste kledingstuk dat ik nog heb en draag is ruim 10 jaar oudMaar dat is dermate gesleten dat ik het alleen thuis nog draag en helaas toch volgende zomer weggaat.
Zou een beetje vreemd zijn inderdaadquote:Op dinsdag 16 november 2021 16:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Soms komt van uitstel afstelquote:Op dinsdag 16 november 2021 17:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Al mijn bezwaren gelden voor januari eigenlijk nog steeds, maar goed, we hebben nu in ieder geval een keer onze zin gekregen![]()
En dan zie ik het verder wel.
Misschien een stevig vooroordeel, maar de gemiddelde vrouw heeft toch wel een dusdanige kledingcollectie dat er achterin de kast genoeg oude meuk ligt?quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb nog een vest dat al zeker 15 jaar oud isVan Abercrombie & Fitch. En dat was toen nog heel speciaal, want dat kon je toen nog niet rechtstreeks in Nederland komen maar moest helemaal uit de VS komen.
Ik draag het nog steeds en het ziet er ook nog prima uit.
Nou ja elk nummer dat je luistert (in mijn geval via Spotify) is één scrobble, dat betekent dat ik nu sinds 12 mei 2018 bijna op 100k scrobbles (= nummers geluisterd via Spotify) zit.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, maar dat heb ik dan niet gelezen.
Ah zo, helder.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja elk nummer dat je luistert (in mijn geval via Spotify) is één scrobble, dat betekent dat ik nu sinds 12 mei 2018 bijna op 100k scrobbles (= nummers geluisterd via Spotify) zit.
Nee gewoon al je afgespeelde nummers. Dus 1000x hetzelfde nummer is 1000 scrobbles.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah zo, helder.
Dat is heel wat dan, telt hij alleen individuele nummers, of telt hij door naar 1.000 als je een nummer 1.000 keer draait?
100.000 nummers van een minuut of 4 tikt dan aardig door.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee gewoon al je afgespeelde nummers. Dus 1000x hetzelfde nummer is 1000 scrobbles.
Ok, dus gewoon "je hebt zoveel keer 'iets' geluisterd bij ons".quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee gewoon al je afgespeelde nummers. Dus 1000x hetzelfde nummer is 1000 scrobbles.
Het is wel serieus een gave site hoorquote:Op dinsdag 16 november 2021 17:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, dus gewoon "je hebt zoveel keer 'iets' geluisterd bij ons".
Helder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:38 schreef Strani het volgende:
Nou ik heb ook even een paar rondjes gespeeld met het vakantiespel en meerdere malen het verkeerde continent gegokt, maar ook twee keer binnen de mile:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Nou... ik heb inderdaad een zeer goed gevulde kledingkastquote:Op dinsdag 16 november 2021 17:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien een stevig vooroordeel, maar de gemiddelde vrouw heeft toch wel een dusdanige kledingcollectie dat er achterin de kast genoeg oude meuk ligt?
quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zie ga ik vanzelf stotteren hoorquote:Op dinsdag 16 november 2021 17:41 schreef ijs_beer het volgende:
(dat is de code @:strani ,doe je ding!)
quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:43 schreef Strani het volgende:
[..]Twee dacht ik, maar misschien is er inmiddels eentje bij gekomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Boh, lijkt me lekker. Moet ik ook nog een keer maken.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:44 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben net de heerlijke rodekool-ovenschotel gehadPaste wel heel goed bij dit weer
(gehakt met grof gesnipperde ui en hacheekruiden, dan een laag rodekool met appel en dan een laag aardappelpuree, afgetopt met een klein beetje romige kaas uiteraard)
En dan nog appelmoes erbij
quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Twee dacht ik, maar misschien is er inmiddels eentje bij gekomen?
Ahh ja snap ik, nee ik had het over De Rotterdam, had het inderdaad even fout dat jouw vader in het NN-gebouw zat.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]Ik heb het zelf hierover:
[ afbeelding ]
Denk dat De Rotterdam er nog niet was in die tijd!quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh ja snap ik, nee ik had het over De Rotterdam, had het inderdaad even fout dat jouw vader in het NN-gebouw zat.
Bouwwerkzaamheden gestart: 2009quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Denk dat De Rotterdam er nog niet was in die tijd!
Ah ja, het tweede gedeelte gebeurt hier in huis wat minderquote:Op dinsdag 16 november 2021 17:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou... ik heb inderdaad een zeer goed gevulde kledingkastmaar niet met veel oude meuk.
Ik gooi veel kleding weg (ik breng het naar een kringloop of mijn dochter verkoopt het) maar ik koop ook weer heel veel
Altijd een goed teken.quote:
Sowieso nooit begrepen waarom vrouwen meer dan één tas van ongeveer hetzelfde formaat nodig hebben. En dan elke keer voor je de deur uitgaat eerst weer wachten tot de volledige migratie van de ene tas naar de andere klaar is.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:49 schreef Guanabana het volgende:
Neem mij als vrouw, ik heb bedroevend weinig kleding, schoenen en tassen.
Snap ik ook niet nee. Misschien als ik ooit heel rijk word dat ik dan meer onbekommerd vanalles ga kopen. Maar het zit sowieso niet in mijn systeem. Ik ben van 'ik heb een tas, het is af'.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso nooit begrepen waarom vrouwen meer dan één tas van ongeveer hetzelfde formaat nodig hebben. En dan elke keer voor je de deur uitgaat eerst weer wachten tot de volledige migratie van de ene tas naar de andere klaar is.
Om nou hierom de Voltooid Leven-wet toe te passen vind ik wel wat overdreven. Je mag nog best dromen over één klein extra tasje.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Snap ik ook niet nee. Misschien als ik ooit heel rijk word dat ik dan meer onbekommerd vanalles ga kopen. Maar het zit sowieso niet in mijn systeem. Ik ben van 'ik heb een tas, het is af'.
Neenee, niets mis met de Ik Heb Al Een Boek-mentaliteitquote:Op dinsdag 16 november 2021 17:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Om nou hierom de Voltooid Leven-wet toe te passen vind ik wel wat overdreven. Je mag nog best dromen over één klein extra tasje.
Oh, je doet die tongpiercing steeds uit als je op pad gaat?quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik draag buitenshuis altijd een ketting en één of twee polsbanden, maar allemaal niet duur.
Nog mazzel dat je je beperkt tot een tongpiercing.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, je doet die tongpiercing steeds uit als je op pad gaat?
Ja, er lezen om deze tijd nog kinderen mee.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog mazzel dat je je beperkt tot een tongpiercing.
Ik ben dus juist weer van de "ik heb al schoenen" mentaliteit.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:55 schreef Arizona het volgende:
Tassen heb ik ook heel weinig, daar geef ik helemaal niets om.
Ik heb één medium tas waarin ik de belangrijkste spullen kwijt kan en dan heb ik nog een heel klein tasje dat ik omdoe als we gaan wandelen, alleen voor mijn telefoon en sleutels.
Schoenen heb ik echt heel erg veel, heb ik we eerder verteldVooral sneakers.
En sweaters heb ik ook heel veel.
Ik ook ja, ben allang blij als ik een paar heb gevonden dat naar mijn zin is, moet er niet aan denken dat ik dan nog meer moet kopen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben dus juist weer van de "ik heb al schoenen" mentaliteit.
Mijn standaardprocedure als ik schoenen koop in een fysieke winkel, is ze daarna meteen aandoen en de oude schoenen direct weggooien in de dichtstbijzijnde container.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sieraden heb ik ook vrij weinig. Ringen kan ik niet hebben, ik word helemaal kriegel van dat gevoel van zo'n ding om je vinger. Armbandjes tikken zo irritant op je bureau of laptop. Alleen met een feestje wil ik wel eens een armband om doen, maar ringen, nooit.quote:
Is dit waarom jullie niet trouwen?quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:59 schreef Arizona het volgende:
Ringen kan ik niet hebben, ik word helemaal kriegel van dat gevoel van zo'n ding om je vinger.
Dat deed ik laatst ook toen ik nieuwe voetbalschoenen kocht. Was geen winnaarquote:Op dinsdag 16 november 2021 17:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn standaardprocedure als ik schoenen koop in een fysieke winkel, is ze daarna meteen aandoen en de oude schoenen direct weggooien in de dichtstbijzijnde container.
Jup, zelfs tijdens de opnames van TVOH zat ze niet in de studio.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, het draait allemaal om het feit dat ik geen ringen kan dragenquote:Op dinsdag 16 november 2021 18:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dit waarom jullie niet trouwen?
Ik draag trouwens ook al een jaar of twee geen ring meer.
Zou ook kunnen, weet het bij haar niet zo goedquote:Op dinsdag 16 november 2021 16:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit is toch ironisch bedoeld?
Nam ik aan.
Ze komt gewoon haar nieuwe single doen.
Dacht ik.
Sneakersquote:Op dinsdag 16 november 2021 18:07 schreef Arizona het volgende:
Door dit gepraat over schoenen ben ik weer online naar sneakers aan het kijken
Zeker met maat 49 ben ik al blij als ik een leuk en betaalbaar paar gevonden heb, ik ga dan niet ook nog de moeite doen verschillende paren erbij te zoeken.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook ja, ben allang blij als ik een paar heb gevonden dat naar mijn zin is, moet er niet aan denken dat ik dan nog meer moet kopen.![]()
Nou ja, heb ook laarsjes met hak als de gelegenheid erom vraagt (wat zelden is) maar dan houdt het wel zo'n beetje op.
Ik kom bijna nooit meer in fysieke schoenwinkels. Mijn ervaring daar is dat ik vraag of ze mijn maat hebben om dan meteen "Nee" als antwoord te krijgen. Soms nog met een half lachje alsof ze willen zeggen "Nee, natuurlijk niet, wat denk je zelf?".quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn standaardprocedure als ik schoenen koop in een fysieke winkel, is ze daarna meteen aandoen en de oude schoenen direct weggooien in de dichtstbijzijnde container.
We zullen het over bitterballen gaan hebben.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:07 schreef Arizona het volgende:
Door dit gepraat over schoenen ben ik weer online naar sneakers aan het kijken
Mijn dochter heeft recent heel mooie mid Jordan Air 1's gescoord en ik ben een beetje jaloersquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We zullen het over bitterballen gaan hebben.
Persoonlijk vind ik het wel fijn om te kunnen wisselen tussen schoenen. Helpt goed tegen stinkschoenen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wadde?quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja zie ga ik vanzelf stotteren hoor
Retterketet, en raak besmet.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:23 schreef AgnesGru het volgende:
Bij EditieNL een item dat ouders/mensen een oproep doen op Twitter, ze zoeken iemand die positief getest is om zo hun kind of zichzelf te besmetten![]()
Je leest weleens over die gasten uit de Centraal Afrikaanse Republiek of Somalië die klagen, maar in het Westen hebben we het ook niet makkelijkquote:Op dinsdag 16 november 2021 18:25 schreef Arizona het volgende:
En ik moet nog nieuwe bontlaarsjes van Skechers hebben voor de winter, ik heb de oude 4 winters gedragen maar die zijn écht op nu, niet meer zwart te krijgen
Precies! Daar wordt het nooit zo koud dat ze gevoerde warme laarsjes nodig hebbenquote:Op dinsdag 16 november 2021 18:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je leest weleens over die gasten uit de Centraal Afrikaanse Republiek of Somalië die klagen, maar in het Westen hebben we het ook niet makkelijk
Zo erg is dat niet, toch?quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:45 schreef Cyan9 het volgende:
Ik weet niet hoe laat m'n pizza wordt bezorgd.
We willen zeker niet weten hoe ze dat dan doenquote:Op dinsdag 16 november 2021 18:23 schreef AgnesGru het volgende:
Bij EditieNL een item dat ouders/mensen een oproep doen op Twitter, ze zoeken iemand die positief getest is om zo hun kind of zichzelf te besmetten![]()
Ik zou het heel bijzonder vinden als jij dat wel zou weten.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zo erg is dat niet, toch?ik weet ook niet hoe laat jouw pizza bezorgd wordt en dat vind ik geen enkel probleem.
Bij mij wordt niet eens pizza bezorgdquote:Op dinsdag 16 november 2021 18:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zo erg is dat niet, toch?ik weet ook niet hoe laat jouw pizza bezorgd wordt en dat vind ik geen enkel probleem.
De pizza is er om 19.04!quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zou het heel bijzonder vinden als jij dat wel zou weten.
Tongen. Intensief. Om daarna een aanklacht in te dienen vanwege aanranding, om een schadeclaim mee te pakken.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
We willen zeker niet weten hoe ze dat dan doen
18:59!quote:
Een pizza?quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als het klopt verdien je een prijs.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tongen. Intensief. Om daarna een aanklacht in te dienen vanwege aanranding, om een schadeclaim mee te pakken.
Een gezonde dosis waardering, te besteden is de waarderingsshop.quote:
Geen Nederlands programma?quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom kan ik iets van npostart niet terugkijken?
Jupiter staat in het verkeerde huisquote:Op dinsdag 16 november 2021 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom kan ik iets van npostart niet terugkijken?
Hunted en De Grote kleine treinencompetitie.quote:
Oké nee dat is raarquote:Op dinsdag 16 november 2021 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hunted en De Grote kleine treinencompetitie.
Ah, dat verklaart het. En hoelang gaat dat duren?quote:
Ik had zoiets van. een van die kan ik nog net voor de voetbal terugkijken, maar dat lukt nu dus niet.quote:
Hij moet eerst de taxi bellen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart het. En hoelang gaat dat duren?
Paar yottaseconden, zo voorbijquote:Op dinsdag 16 november 2021 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tot de maan in het zevende huis staatquote:Op dinsdag 16 november 2021 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nop, nog helemaal niks. En ik heb honger.quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:03 schreef H_T het volgende:
@:Cyan9 is je pizza er al? Zo nee, dan zit Bill er met zijn voorspelling dichterbij dan ik
19:25 komt ie.quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nop, nog helemaal niks. En ik heb honger.
Ineens zin in een sportdrankjequote:Op dinsdag 16 november 2021 19:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tot de maan in het zevende huis staat
Ik kan daar echt geirriteerd door raken, als je honger hebt en je eten komt maar nietquote:Op dinsdag 16 november 2021 19:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Stom zegquote:Op dinsdag 16 november 2021 19:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb met eten bestellen nog wel eens dat ik niet echt weet wat ik wil, verdwaald raak in menu's en daarna bedenk dat ik geen zin heb om te wachten op de bezorger, waarna ik alsnog een diepvriespizza bij de supermarkt haalquote:Op dinsdag 16 november 2021 19:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan daar echt geirriteerd door raken, als je honger hebt en je eten komt maar niet
Weet je wat je daar voor moet doen tegenwoordig? Mij niet gezienquote:
Dan moet je eerst een cameraman pijpen.quote:
Zolang ik niet op een onbewoond eiland zit hoef ik geen fratsen uit te halen voor een Marsquote:Op dinsdag 16 november 2021 19:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Weet je wat je daar voor moet doen tegenwoordig? Mij niet gezien
Herkenbaar. Heeft het desondanks gesmaakt?quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:13 schreef Cyan9 het volgende:
Wel grappig dat ik een pizza bestel die Cheese en Bacon heet (met aanvullingen) en er dan geen bacon op lijkt te zitten..
Maar ik heb zo geen zin om er achteraan te bellen.
Spotify deed het ook niet en inmiddels wel. Zou het iets te maken hebben met hetzelfde systeem of is dat vergezocht?quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hunted kijken. npostart werkt
Geen idee. Npostart is lijkt me Nederlands en Spotify is dat toch niet?quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Spotify deed het ook niet en inmiddels wel. Zou het iets te maken hebben met hetzelfde systeem of is dat vergezocht?
Als ze bij hetzelfde serverbedrijf zitten en dat bedrijf heeft een probleem kan het bestquote:Op dinsdag 16 november 2021 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Npostart is lijkt me Nederlands en Spotify is dat toch niet?
quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Als ze bij hetzelfde serverbedrijf zitten en dat bedrijf heeft een probleem kan het best
Ik ook. Als ik eraan denk hoe slecht het was. Brrrrquote:Op dinsdag 16 november 2021 18:59 schreef AgnesGru het volgende:
Ben benieuwd vanavond met de voetbal, al vrees ik het ergste.
Hoooi Mendieeequote:Op dinsdag 16 november 2021 13:37 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ja ook wel! En klagen mag soms best toch.
Dat is voor mij een reden om geen eten thuis te laten bezorgen, maar gewoon op te halen. Goed, ik woon dan ook nog wel makkelijk in de binnenstadquote:Op dinsdag 16 november 2021 19:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan daar echt geirriteerd door raken, als je honger hebt en je eten komt maar niet
Ik heb er vertrouwen in, George! We gaan winnen, met 3-0, zoals hier vanmiddag al gezegd werd.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ook. Als ik eraan denk hoe slecht het was. Brrrr![]()
En die lege Kuip
*maakt screenshotquote:Op dinsdag 16 november 2021 17:44 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben net de heerlijke rodekool-ovenschotel gehadPaste wel heel goed bij dit weer
(gehakt met grof gesnipperde ui en hacheekruiden, dan een laag rodekool met appel en dan een laag aardappelpuree, afgetopt met een klein beetje romige kaas uiteraard)
En dan nog appelmoes erbij
Ik vertrouw op jou Billquote:Op dinsdag 16 november 2021 20:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb er vertrouwen in, George! We gaan winnen, met 3-0, zoals hier vanmiddag al gezegd werd.
In de Kuip verliezen we niet en dat doen we vanavond ook niet.
Ik geef meestal een vrij vroege bezorgtijd door, mocht het later worden.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is voor mij een reden om geen eten thuis te laten bezorgen, maar gewoon op te halen. Goed, ik woon dan ook nog wel makkelijk in de binnenstad
Heb ik nog steeds het maatprobleem, kan ik gewoon twee dezelfde paren kopen, maar dat vind ik dan ook weer zowat.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het wel fijn om te kunnen wisselen tussen schoenen. Helpt goed tegen stinkschoenen.
Vanmiddag heb ik het niet gelezen, maar ik ben blij te zien dat we iig niet schromen te jinxen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb er vertrouwen in, George! We gaan winnen, met 3-0, zoals hier vanmiddag al gezegd werd.
In de Kuip verliezen we niet en dat doen we vanavond ook niet.
Ook lekker Hollands weer, dus dat zit wel goed.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:40 schreef Fred_B het volgende:
6 graden en regen is best wel Noors weer.
Ik 5-2, maar ik kijk dartsquote:Op dinsdag 16 november 2021 20:41 schreef Fred_B het volgende:
Ik verwacht trouwens een 3-1 overwinning.
Danjuma zie ik nog wel wat voorzetten in de buitenste ring schieten.quote:
Och, nu zie je tenminste goed hoe mooi die stoeltjes zijn.quote:
Emquote:Op dinsdag 16 november 2021 20:43 schreef Em31 het volgende:
Zou wel echt een blamage zijn als we derde worden![]()
Turkije die dan nog doorgaat![]()
Mijn vriend zei zowat hetzelfdequote:Op dinsdag 16 november 2021 20:45 schreef Fred_B het volgende:
Met deze scheidsrechter verwacht ik nog wel een rode kaart, al dan niet voor een Ligte overtreding.
Er wordt vanavond niet gegokt op de uitslag, maar in welke minuut De Ligt een slippertje maakt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:45 schreef Fred_B het volgende:
Met deze scheidsrechter verwacht ik nog wel een rode kaart, al dan niet voor een Ligte overtreding.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Turkije moet 13 doelpunten goed maken, dus die zullen wel met 14-0 winnen, terwijl wij 1-1 spelen.
Jaquote:Op dinsdag 16 november 2021 20:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
Begrijp ik nou goed dat het bij gelijkspel nog mis kan gaan als Turkije met 13-0 van Montenegro wint?
Mooi dat Montenegro lekker lijkt te beginnen dan.quote:
Mwah, Turpin is de afgelopen jaren flink beter geworden hoor. Die wanprestatie bij Feyenoord toen heeft ie daarna nooit meer laten zien, als hij een Nederlandse ploeg moest fluiten.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:45 schreef Fred_B het volgende:
quote:
Dus je zegt dat de kans bestaat dat hij al zijn gemiste wanprestaties bij Nederlandse clubs nu in één Nederlandse wedstrijd gaat proppen?quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mwah, Turpin is de afgelopen jaren flink beter geworden hoor. Die wanprestatie bij Feyenoord toen heeft ie daarna nooit meer laten zien, als hij een Nederlandse ploeg moest fluiten.
Tsja, Higler heeft ook nog weleens een terugvalquote:Op dinsdag 16 november 2021 20:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mwah, Turpin is de afgelopen jaren flink beter geworden hoor. Die wanprestatie bij Feyenoord toen heeft ie daarna nooit meer laten zien, als hij een Nederlandse ploeg moest fluiten.
Er gebeurt al 10 minuten geen reetquote:Op dinsdag 16 november 2021 20:52 schreef Redefine het volgende:
De Noren moeten winnen, dat kun je wel zien
Allemaal zenuwachtigquote:Op dinsdag 16 november 2021 20:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er gebeurt al 10 minuten geen reet
Een leeuw in een hemdquote:Op dinsdag 16 november 2021 20:55 schreef Em31 het volgende:
HUP HOLLAND HUP
LAAT DE LEEUW NIET IN ZN HEMPIE STAAN
Even de bestellingen opnemen voor de rust.quote:
Het is een schaakwedstrijd.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er gebeurt al 10 minuten geen reet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |