zElfde als: meT! hOOFDLETTERS.quote:Op maandag 15 november 2021 20:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Interpunctie? jij doet; ermee. Wat, je wil"
nog mooier dan kan ik die voortaan ook lekker achterwege laten maakt alles nog makkelijker dit gaat alles zo veel sneller maken misschien kan ik dan zelfs een keer proberen in een livetopic mee te komenquote:
heb je al eens meegelezen in het barbiegate topic daar komen regelmatig posts langs die zo zijn geschreven haha maar dan wel door barbie natuurlijk haahah en niet door een van de users jatog?quote:Op maandag 15 november 2021 20:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
nog mooier dan kan ik die voortaan ook lekker achterwege laten maakt alles nog makkelijker dit gaat alles zo veel sneller maken misschien kan ik dan zelfs een keer proberen in een livetopic mee te komen
hetzounatuurlijkhelemaalmooizijnalsjijookallespatiesvoorjerekeningkonnemenzodatwijdaarallemaalnietmeerovernahoeventedenkendankomterlekkereenbeetjesnelheidterugindeslowchatenkanscvoortaanstaanvoorsnellechatofzoquote:
needaarkomiknooiteerlijkgezegdzalereensgaankijkenquote:Op maandag 15 november 2021 20:55 schreef H_T het volgende:
[..]
heb je al eens meegelezen in het barbiegate topic daar komen regelmatig posts langs die zo zijn geschreven haha maar dan wel door barbie natuurlijk haahah en niet door een van de users jatog?
potverdorievolgensmijzagikineensietsbewegeninjeuibenikaanhethallucinerenofhebjeinderdaadeenaanpassinggedaanquote:Op maandag 15 november 2021 20:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
hetzounatuurlijkhelemaalmooizijnalsjijookallespatiesvoorjerekeningkonnemenzodatwijdaarallemaalnietmeerovernahoeventedenkendankomterlekkereenbeetjesnelheidterugindeslowchatenkanscvoortaanstaanvoorsnellechatofzo
Daarnaast nam hij de hertogdommen Kleef en Berg, voegde ze samen tot het hertogdom Kleef-Berg (wat een creatieve geest, die Napoleonquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
1806: De Bataafse republiek wordt door Napoleon omgezet in het Koningrijk Holland (geen spelfout, zo deed men dat toen) en hij zette zijn broer op de troon.
jadatkandatjeietszagbewegenikheberinderdaadvoorheteersteenseensinterklaasaanpassingaangedaanwatnatuurlijknietwilquote:Op maandag 15 november 2021 20:58 schreef H_T het volgende:
[..]
potverdorievolgensmijzagikineensietsbewegeninjeuibenikaanhethallucinerenofhebjeinderdaadeenaanpassinggedaan
Goed bezig.quote:Op maandag 15 november 2021 21:19 schreef Arizona het volgende:
hoi allemaal ik heb getennist en het was heel leuk en ik was heel goed mijn heup deed wel pijn maar ik sloeg wel supergoed nou ik ga douchen gr gr
primawekijkengezelligmeequote:Op maandag 15 november 2021 21:19 schreef Arizona het volgende:
hoi allemaal ik heb getennist en het was heel leuk en ik was heel goed mijn heup deed wel pijn maar ik sloeg wel supergoed nou ik ga douchen gr gr
Ach lekker toch even tennissen even lekker eruit en je heup kan nooit zo erg zijn als Lowietje toch en hopelijk heb je nog gewonnenquote:Op maandag 15 november 2021 21:19 schreef Arizona het volgende:
wat goed dat je sportief bezig bent geweest en dat het goed ging wel jammer van de heup maar gaat dat al de betere kant op en heb je jezelf al op een warme chocomel getrakteerd want een ander doet dat niet zomaar voor je hahaha hoe is het met de katquote:Op maandag 15 november 2021 21:19 schreef Arizona het volgende:
Ze kunnen me wat, ben gevaccineerd, ik ga niet dan alsnog STOKSNAVELEN.quote:De ChristenUnie heeft grote principile bezwaren tegen het voorstel van het kabinet voor een 2G-toegangspas, waarbij ongevaccineerden geen QR-code meer kunnen krijgen. De partij wil in plaats daarvan dat iedereen, ook gevaccineerden, zich moet laten testen om een QR-code te krijgen.
Het leven is een feestje maar je moet wel zelf de slingers ophangen zeg ik zelf altijdquote:Op maandag 15 november 2021 21:22 schreef H_T het volgende:
[..]
wat goed dat je sportief bezig bent geweest en dat het goed ging wel jammer van de heup maar gaat dat al de betere kant op en heb je jezelf al op een warme chocomel getrakteerd want een ander doet dat niet zomaar voor je hahaha hoe is het met de kat
Godsakkesquote:Op maandag 15 november 2021 21:24 schreef Guanabana het volgende:
Sorry dat het weer even over KERONA gaat, kan ook leukere onderwerpen bedenken, maar zou wel WEOST zijn als dit gaat gebeuren:
[..]
Ze kunnen me wat, ben gevaccineerd, ik ga niet dan alsnog STOKSNAVELEN.
Z erg zijn die paar SinterklaasUI's toch niet?quote:Op maandag 15 november 2021 21:23 schreef Cyan9 het volgende:
De inhoud van dit topic tot op heden doet me fysiek pijn.
Laten we hopen dat het ze alleen om de achterban te doen is.quote:Op maandag 15 november 2021 21:24 schreef Guanabana het volgende:
Sorry dat het weer even over KERONA gaat, kan ook leukere onderwerpen bedenken, maar zou wel WEOST zijn als dit gaat gebeuren:
[..]
Ja, dat gaat niet gebeuren natuurlijk. Waarom zou je dan een vaccin nemen?quote:Op maandag 15 november 2021 21:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Om beschermd te zijn tegen de zwaar ziekmakende effecten van het virus?quote:Op maandag 15 november 2021 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat gaat niet gebeuren natuurlijk. Waarom zou je dan een vaccin nemen?
Want dan doen de ongevaccineerde nu wel?quote:Op maandag 15 november 2021 21:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Om beschermd te zijn tegen de zwaar ziekmakende effecten van het virus?
Eerlijk? Wat ze willen zit natuurlijk wel wat in. Alleen door te testen kan je uitsluiten of iemand op het moment van binnentreden van een evenement oid corona heeft (of in ieder geval zo dicht mogelijk in de buurt komen). Voor het stoppen van verspreiding op dat soort plekken is misschien dit wel nodig.quote:Op maandag 15 november 2021 21:31 schreef Guanabana het volgende:
KutChristenUnie ook altijd.
Sorry @:Hamlapjes![]()
Het maakt ook nog wel wat uit wat de ondergrens gaat worden voor het testen. Testen voor een festival of iets anders groots, nou, vooruit dan maar. Testen om morgenmiddag naar het zwembad te mogen? Dat is al behoorlijk irritantquote:Op maandag 15 november 2021 21:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Eerlijk? Wat ze willen zit natuurlijk wel wat in. Alleen door te testen kan je uitsluiten of iemand op het moment van binnentreden van een evenement oid corona heeft (of in ieder geval zo dicht mogelijk in de buurt komen). Voor het stoppen van verspreiding op dat soort plekken is misschien dit wel nodig.
Ik zou het liever ook niet zien. Maar eerlijk is eerlijk, het is wel veiliger en meer waterdicht dan het 2G beleid waarschijnlijk
Ja, dat is wel zo. Maar om meer mensen gevaccineerd te krijgen, helpt het natuurlijk niks.quote:Op maandag 15 november 2021 21:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Eerlijk? Wat ze willen zit natuurlijk wel wat in. Alleen door te testen kan je uitsluiten of iemand op het moment van binnentreden van een evenement oid corona heeft (of in ieder geval zo dicht mogelijk in de buurt komen). Voor het stoppen van verspreiding op dat soort plekken is misschien dit wel nodig.
Ik zou het liever ook niet zien. Maar eerlijk is eerlijk, het is wel veiliger en meer waterdicht dan het 2G beleid waarschijnlijk
Nja, dit beetje ja.quote:Op maandag 15 november 2021 21:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Het maakt ook nog wel wat uit wat de ondergrens gaat worden voor het testen. Testen voor een festival of iets anders groots, nou, vooruit dan maar. Testen om morgenmiddag naar het zwembad te mogen? Dat is al behoorlijk irritant
Eerlijk is eerlijk, ik heb ook principile bezwaren tegen dat 2g systeem.quote:Op maandag 15 november 2021 21:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
@Cyan9 zal je dankbaar zijn voor deze suggestiequote:Op maandag 15 november 2021 21:42 schreef Guanabana het volgende:
Maar goed, sorry, eigenlijk wil ik dit onderwerp zelf ook helemaal nietGa vooral door over interpunctie.
Ik gooi er wel even een domme poll inquote:Op maandag 15 november 2021 21:42 schreef Guanabana het volgende:
Maar goed, sorry, eigenlijk wil ik dit onderwerp zelf ook helemaal nietGa vooral door over interpunctie.
quote:Op maandag 15 november 2021 21:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Het maakt ook nog wel wat uit wat de ondergrens gaat worden voor het testen. Testen voor een festival of iets anders groots, nou, vooruit dan maar. Testen om morgenmiddag naar het zwembad te mogen? Dat is al behoorlijk irritant
Door de teststraat om naar een evenement in de open lucht als FC Dordrecht-Telstar te mogen.quote:De partij komt met een alternatief: een 1G-beleid. Voor plekken "waar de risico's groot zijn" en grotere evenementen, zoals een voetbalwedstrijd, moet iedereen een PCR-test doen, ook mensen die gevaccineerd zijn of genezen van corona. "Je weet heel goed wanneer je naar een evenement gaat en dan kan je je prima laten testen", zegt Bikker. Voor bijvoorbeeld een bezoek aan een caf of restaurant zou een sneltest volstaan.
Gestemd, maar ik zeg lekker niet waarop.quote:Op maandag 15 november 2021 21:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik gooi er wel even een domme poll in
[poll=3110]
Poe je liet me schrikken met dit bericht dus ik heb met de lamp uit gedoucht haha toen kon je niks zienquote:
Nee ik zit niet in een rolstoel en ik heb inderdaad gewonnen want ik was zelfs met zere heup gewoon de brate weetjewelquote:Op maandag 15 november 2021 21:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ach lekker toch even tennissen even lekker eruit en je heup kan nooit zo erg zijn als Lowietje toch en hopelijk heb je nog gewonnen
ik heb thee gehad geen chocomel en de kat heeft de adventkalender ontdekt en hem bijna geslooptquote:Op maandag 15 november 2021 21:22 schreef H_T het volgende:
[..]
wat goed dat je sportief bezig bent geweest en dat het goed ging wel jammer van de heup maar gaat dat al de betere kant op en heb je jezelf al op een warme chocomel getrakteerd want een ander doet dat niet zomaar voor je hahaha hoe is het met de kat
quote:Op maandag 15 november 2021 21:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Poe je liet me schrikken met dit bericht dus ik heb met de lamp uit gedoucht haha toen kon je niks zien
[..]
Nee ik zit niet in een rolstoel en ik heb inderdaad gewonnen want ik was zelfs met zere heup gewoon de brate weetjewel
[..]
ik heb thee gehad geen chocomel en de kat heeft de adventkalender ontdekt en hem bijna gesloopt
Dit en de vaccinatiebereidheid zou er ook door afnemen, ook voor eventuele boosters.quote:Op maandag 15 november 2021 21:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een grotere straf is.quote:Op maandag 15 november 2021 21:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Door de teststraat om naar een evenement in de open lucht als FC Dordrecht-Telstar te mogen.
Arizona is twee wasberen?quote:
Inderdaad, schandalig dat FC Dordrecht nog geen dak op het stadion heeftquote:Op maandag 15 november 2021 21:49 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een grotere straf is.
Nee, nu krijg je ook mijn mening over corona!quote:Op maandag 15 november 2021 21:42 schreef Guanabana het volgende:
Les 1 in "Hoe maak ik een post creepy zonder ook maar een woord te typen."?quote:
Heeft geen zin dat te bouwen. Elke week gaat het dak er af bij de Schapekoppen Eilandbewoners!quote:Op maandag 15 november 2021 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad, schandalig dat FC Dordrecht nog geen dak op het stadion heeft
Ik ben daar een meester in Rogerquote:Op maandag 15 november 2021 21:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Les 1 in "Hoe maak ik een post creepy zonder ook maar een woord te typen."?
In een vuilnisbakquote:
Penotti is echt veel lekkerder. Vooral op wit brood vind ik chocopasta lekker. Net snoepquote:Op maandag 15 november 2021 21:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik gooi er wel even een domme poll in
[poll=3110]
Zo blijven veel meer mensen thuis, dus gaan de besmettingen ook omlaag! Erg slim.quote:Op maandag 15 november 2021 21:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Christenen geloven juist weer in 3G: De V, de Z en de HG.quote:Op maandag 15 november 2021 21:59 schreef Em31 het volgende:
1G, maar met uitzondering voor de kerk zeker?
Uiteraard.quote:Op maandag 15 november 2021 21:59 schreef Em31 het volgende:
1G, maar met uitzondering voor de kerk zeker?
De dichte kantine op de tennisclub is ook een daverend succesquote:Op maandag 15 november 2021 21:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo blijven veel meer mensen thuis, dus gaan de besmettingen ook omlaag! Erg slim.
Maar dit gaat natuurlijk niet gebeuren, maar snap dat de CU het op moet nemen voor haar ongevaccineerde achterban.
quote:Op maandag 15 november 2021 22:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
De dichte kantine op de tennisclub is ook een daverend succesIedereen stond nu in het kleine halletje te wachten en/of na te praten in plaats van in de zeer ruime kantine
quote:Op maandag 15 november 2021 22:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
De dichte kantine op de tennisclub is ook een daverend succesIedereen stond nu in het kleine halletje te wachten en/of na te praten in plaats van in de zeer ruime kantine
Doe het dan tenminste goed.quote:Op maandag 15 november 2021 21:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
@:Cyan9 zal je dankbaar zijn voor deze suggestie
Oh ja, sportkantines mogen ook niet meer open na 20 uur natuurlijk.quote:Op maandag 15 november 2021 22:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sorry, ik was even afgeleid, wat deed ik goed?quote:
quote:Op maandag 15 november 2021 22:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sorry, ik was even afgeleid, wat deed ik goed?
Halve Garen?quote:Op maandag 15 november 2021 22:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Christenen geloven juist weer in 3G: De V, de Z en de HG.
quote:
Wat Ari zegtquote:Op maandag 15 november 2021 21:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
je etentje: jouw mening is minstens zo belangrijk als die van de rest. Als jij (en je vriend) je er nu niet prettig bij voelen, dan is het je goed recht jullie aanwezigheid te cancellen.
Ik voel me nu toch een beetje Chandlerquote:
Yesquote:
Bulgarijequote:Op maandag 15 november 2021 22:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]En tegen wie spelen ze?
quote:
Noord-Ierland toch?quote:
Ja, we kunnen beter hopen alleen kleine landjes tegen het lijf te lopen.quote:Op maandag 15 november 2021 22:37 schreef Fred_B het volgende:
Itali en Portugal naar de playoffs.![]()
Ik stel voor dat wij die ontlopen.
Itali - Noord-Ierlandquote:
Wordt makkelijk, gewoon verliezen van Noorwegen en voor je het weet haal je die hele play-offs niet eens.quote:Op maandag 15 november 2021 22:37 schreef Fred_B het volgende:
Ja, dat lijkt me slim.quote:Op maandag 15 november 2021 22:37 schreef Fred_B het volgende:
Fierljeppen.quote:Op maandag 15 november 2021 22:37 schreef H_T het volgende:
[..]Op welk onderdeel mogen ze nu verder?
Ja, dat kan niet mis gaan.quote:Op maandag 15 november 2021 22:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, we kunnen beter hopen alleen kleine landjes tegen het lijf te lopen.
Montenegro of zo.
Oh zo, ja.quote:Op maandag 15 november 2021 22:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Itali - Noord-Ierland
Zwitserland - Bulgarije.
Die playoffs kunnen we bijna niet halen. Als we verliezen worden we waarschijnlijk 3e. Het is echt alles of niks.quote:Op maandag 15 november 2021 22:37 schreef Fred_B het volgende:
Ah mooi! Switserln boppe!quote:
quote:Op maandag 15 november 2021 22:37 schreef Fred_B het volgende:
Hlemaal foutloosquote:Op maandag 15 november 2021 22:44 schreef H_T het volgende:
En nu wachten op een Friezin die me gaat verbeteren
Ik heb mijn eigen research gedaan (quote:
quote:De Nederlandse televisiepersoonlijkheid Britt Dekker heeft onthuld dat het er niet altijd even netjes aan toe gaat tijdens de opnames van Expeditie Robinson. Dat vertelt ze tijdens haar bezoek aan Media Inside. Zo zou n van de kandidaten ooit een cameraman oraal hebben bevredigd in ruil voor een Mars.
quote:Dekker, die al even meeloopt in de televisiewereld, vertelde vervolgens over hoe een kandidaat van Expeditie Robinson wel heel ver ging voor een chocoladereep. Daarbij keerde ze zich eerst tot de andere gast, Adriaan van Dis, en excuseerde ze zich voor haar taalgebruik. "Bij Expeditie Robinson had je dus een kandidaat, die ken ik goed. Die moest dus een cameraman pijpen en dan kreeg ze een Mars," zo zegt Dekker, die ervan overtuigd was dat dit voor veel andere meeste mensen in Hilversum geen nieuws is. "Een cameraman had gezegd: 'Als je me pijpt, krijg je een Mars'. Want zij hebben natuurlijk honger. Ik weet niet of je eerst een Mars kreeg, of daarna."
Geen Fries die weet hoe je Fries moet schrijven, dus helemaal prima!quote:Op maandag 15 november 2021 22:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen research gedaan () en in ryperkrittetsjiis heb ik geloof ik al drie fouten gemaakt
Edit: nee, vier!
Dat las ik eerder vandaag ookquote:
Dit is wel mijn ervaring jaquote:Op maandag 15 november 2021 22:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Geen Fries die weet hoe je Fries moet schrijven, dus helemaal prima!
Op roddelpraat.nl staat wel wie het was.quote:Op maandag 15 november 2021 22:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat las ik eerder vandaag ookEr stond geen definitieve conclusie bij wie het was. Niet dat dat voor mij veel verschil had gemaakt, want ik kende niemand uit het lijstje verdachten
Heb je ten minste wat om de smaak van de mannenpap weg te krijgenquote:Op maandag 15 november 2021 22:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik denk dat het handiger is als je daarn de Mars krijgt.
Omgquote:Op maandag 15 november 2021 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je ten minste wat om de smaak van de mannenpap weg te krijgen
Hahaha die is wel leuk, snap dat dat kan gebeuren jaquote:Op maandag 15 november 2021 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit is wel mijn ervaring ja
Het is me nooit gelukt om het woord voor suikerbrood correct uit te spreken. Ergens maakte ik een fout waardoor ik blijkbaar suikerstier zei
Volgens Mediacourant was zij het juist nietquote:Op maandag 15 november 2021 22:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Op roddelpraat.nl staat wel wie het was.
Wie??quote:Op maandag 15 november 2021 22:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Op roddelpraat.nl staat wel wie het was.
Nou je kan alle eiwitten gebruiken als je meedoet aan ER.quote:Op maandag 15 november 2021 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je ten minste wat om de smaak van de mannenpap weg te krijgen
Via de Nations League kan je er dan ook nog in komen.quote:Op maandag 15 november 2021 22:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die playoffs kunnen we bijna niet halen. Als we verliezen worden we waarschijnlijk 3e. Het is echt alles of niks.
quote:BN’ers zijn woest op de cameraman van het RTL-programma Expeditie Robinson die volgens Britt Dekker zijn machtspositie heeft misbruikt. “Wie is dat marsmannetje?”, vraagt men zich af.
Nope. Wij niet omdat we geen groepswinnaar waren.quote:Op maandag 15 november 2021 22:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Via de Nations League kan je er dan ook nog in komen.
Je kan natuurlijk die mars eerst krijgen en hem later pas opeten.quote:Op maandag 15 november 2021 22:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Omg![]()
Ja ik bedoelde meer, het is misschien niet zo fijn om met een kleverig chocolademondje dat te doen.
Oke, ik maak er een raar topic van. Maar goed, het is laat.
Ik begrijp er nog steeds geen ene kut vanquote:Op maandag 15 november 2021 22:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Via de Nations League kan je er dan ook nog in komen.
Oh, dan moet Montenegro ons nog maar een keer helpen tegen Turkijequote:Op maandag 15 november 2021 22:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nope. Wij niet omdat we geen groepswinnaar waren.
Ik zie het.quote:Op maandag 15 november 2021 22:59 schreef H_T het volgende:
@:Roger_Epiales Nutella gaat nu aan de leiding!
Ook waarquote:De showrubriek noemde gisteren de naam van Sylvana IJsselmuiden, maar zij heeft het stellig ontkend. Volgens Sylvana betreft het een kandidate uit de editie van zeven jaar geleden, toen onder meer Nadia Poeschmann en Ancilla Tillia meededen.
Janine Abbring vindt het verbijsterend dat er nu een soort jacht is geopend op de dame die op haar knien ging. “Zou de relevante vraag hier niet moeten zijn (als het al waar is) welke cameraman zijn positie heeft misbruikt?”, twittert de Zomergasten-presentatrice en ex-vriendin van Arjen Lubach.
Het zijn Oostenrijk en Tsjechi blijkbaar.quote:Op maandag 15 november 2021 22:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik begrijp er nog steeds geen ene kut van
quote:Op maandag 15 november 2021 23:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ziet er wel nice uit. Ik begrijp die cameraman wel.
Oke, ik ga naar bed
Way to ruin everyting with wokeness, ik wilde gewoon lache jaquote:Op maandag 15 november 2021 23:05 schreef Strani het volgende:
Nou ja aan de ene kant amusant maar aan de andere kant vraag ik me vooral af of er hier niet in elk geval ethisch sprake was van een scheve machtsverhouding. Daarom zeg ik ook dat het nog wel eens een staartje kan krijgen.
Ja dat doe je maar in je eigen tijd, lachenquote:Op maandag 15 november 2021 23:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Way to ruin everyting with wokeness, ik wilde gewoon lache ja
Er valt al zo weinig te lachenquote:Op maandag 15 november 2021 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat doe je maar in je eigen tijd, lachen
Deze SC is idd vooral een bijzonder serieuze aangelegenheidquote:Op maandag 15 november 2021 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat doe je maar in je eigen tijd, lachen
Dat helpt ons toch niet, wij hebben immers jouw spiegel niet.quote:Op maandag 15 november 2021 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon altijd in de spiegel als ik echt eens goed wil lachen
Nee maar wel m'n FoBo of m'n Instaquote:Op maandag 15 november 2021 23:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat helpt ons toch niet, wij hebben immers jouw spiegel niet.
Ok, je insta heb ik niet want insta heb ik niet, maar je fobo werkt idd meer dan prima.quote:Op maandag 15 november 2021 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar wel m'n FoBo of m'n Insta
Mochten we trouwens verliezen van Noorwegen en Wales speelt minimaal gelijk tegen Belgi en Turkije wint niet van Montenegro, dan zijn we ook nog unseeded in die loting van de playoffs. Dus spelen we tegen twee van de grote landen als Itali, Portugal, Polen, Schotland, Wales en Rusland.quote:Op maandag 15 november 2021 23:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zijn Oostenrijk en Tsjechi blijkbaar.
Da's toch anders.quote:Op maandag 15 november 2021 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar wel m'n FoBo of m'n Insta
Wat is het antwoord van jouw spiegel eigenlijk op die eerste vraag?quote:Op maandag 15 november 2021 23:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Da's toch anders.
'Spiegel, spiegel, aan het wandje, zeg eens eerlijk, wie heeft het lekkerste achterkantje?'
is toch niet hetzelfde als
'Insta, insta, op mijn telefoon, zeg eens eerlijk, wie bakt de lekkerste rode poon?'
Nou dan liever gewoon derde hoorquote:Op maandag 15 november 2021 23:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mochten we trouwens verliezen van Noorwegen en Wales speelt minimaal gelijk tegen Belgi en Turkije wint niet van Montenegro, dan zijn we ook nog unseeded in die loting van de playoffs. Dus spelen we tegen twee van de grote landen als Itali, Portugal, Polen, Schotland, Wales en Rusland.
Ja, ik constateer ook dat iedereen hier met dat lekkere wijf bezig is, maar ik dacht ik meld het even.
Kiek zelf moarquote:Op maandag 15 november 2021 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat is het antwoord van jouw spiegel eigenlijk op die eerste vraag?
Apart dat dit daar blijkbaar zo makkelijk gaat.quote:Op maandag 15 november 2021 23:15 schreef Em31 het volgende:
Wtfgewoon even je vlag aanpassen
![]()
[ twitter ]
Ik denk dat de Geuzenvlag wel opvaltquote:Op maandag 15 november 2021 23:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Apart dat dit daar blijkbaar zo makkelijk gaat.
Ik zou toch raar staan te kijken als Rutte morgen ineens uit zichzelf de Prinsenvlag weer zou invoeren.
Of de Geuzenvlag, nog mooier.
Het is sowieso raar om achter de bn'er aan te gaan ja. Al is dat natuurlijk spannender voor de rubrieken dan de cameraman.quote:
Ja dat denk ik ook, maar ik vind het wel een mooie vlag, dus daarom ook genoemd.quote:
Wel moeilijker te tekenen, en dat is ook wat waardquote:Op maandag 15 november 2021 23:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, maar ik vind het wel een mooie vlag, dus daarom ook genoemd.
Zowel de Dubbele Geus als het Geusje vind ik als vlag interessanter dan de standaard Nederlandse.
Een beetje maar.quote:Op maandag 15 november 2021 23:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel moeilijker te tekenen, en dat is ook wat waard
Deze vlaggenverkoopsite weet dat blijkbaar ook niet.quote:Op maandag 15 november 2021 23:52 schreef H_T het volgende:
Ik kon laatst aan een Amerikaanse vertellen dat de vlag van Ohio niet rechthoekig is. Wist ze niet
Of gaat ervan uit dat de kopers het ook niet wetenquote:Op maandag 15 november 2021 23:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Deze vlaggenverkoopsite weet dat blijkbaar ook niet.![]()
[ afbeelding ]
https://www.mastenenvlaggen.nl/product/vlag-ohio/
Ik gok dat er gewoon iemand op wikipedia gekeken heeft en gedacht heeft dat dat wit erbij hoorde.quote:Op maandag 15 november 2021 23:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Of gaat ervan uit dat de kopers het ook niet weten
Geven ze je een nieuw shirt voor het geval je je eigen shirt onder kotst?quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:05 schreef H_T het volgende:
Ohio is ook het thuis van Cedar Point, waar mogelijk de tofste achtbaan staat waar ik ooit in heb gezeten
Tevens de enige achtbaan waar ik een t-shirt van heb
Zeker niet! Moest er gewoon 20 dollar voor lappen!quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geven ze je een nieuw shirt voor het geval je je eigen shirt onder kotst?
Zeker dat laatste maakt mij niet enthousiaster over achtbanen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeker niet! Moest er gewoon 20 dollar voor lappen!
* H_T heeft nog nooit gekotst door een achtbaanrit
* H_T is wel eens heel tijdelijk kleurenzicht kwijtgeraakt door een achtbaanrit
Het is zeldzaamquote:Op dinsdag 16 november 2021 01:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeker dat laatste maakt mij niet enthousiaster over achtbanen.
Ik wil gewoon niet dat ene uitzonderlijke geval zijn (inb4 dat ben je alquote:Op dinsdag 16 november 2021 10:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is zeldzaamEn keer gehad, en bij andere ritjes in diezelfde achtbaan was er niets aan de hand
Huh, zag je geen kleuren meer??quote:Op dinsdag 16 november 2021 10:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is zeldzaamEn keer gehad, en bij andere ritjes in diezelfde achtbaan was er niets aan de hand
quote:Op dinsdag 16 november 2021 10:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Huh, zag je geen kleuren meer??
Ik heb weleens gehad, nadat ik 3 keer of vaker achter elkaar in de Vogel Rok was geweest dat mijn ogen heel raar deden (kan niet uitleggen hoe), waarschijnlijk door de wind in je ogen of zo?
Maar als ik geen kleuren meer zou zien zou ik wel even panikeren denk ik
Hahaha jezus, bizar, nog nooit gehoord dat dat kon.quote:Op dinsdag 16 november 2021 10:37 schreef H_T het volgende:
[..]Heel kort maar hoor
In een snelle en lange helix werd de wereld geleidelijk zwart-wit, en toen de bocht voorbij was kwam de kleur geleidelijk weer terug. Voor de trein stilstond was alles weer okay
quote:Op dinsdag 16 november 2021 10:40 schreef Guanabana het volgende:
Ah, @:Strani had gelijk over het staartje dat het zou krijgen:
RTL start onderzoek naar kandidaat 'Robinson' die pijpte in ruil voor eten
Na bijna 300 verschillende achtbanen en nog veel meer ritjes heb ik het n keer meegemaakt. Het kan wel, maar voor mij is het zeldzaamquote:Op dinsdag 16 november 2021 10:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hahaha jezus, bizar, nog nooit gehoord dat dat kon.
Daar wil ik nog steeds een keer heen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:02 schreef Arizona het volgende:
Ik heb wel gehad dat het zwart werd voor mijn ogen in een achtbaan. In Port Aventura, Dragon Kahn.
Eigenlijk nog nooit erger meegemaakt dan zwarte vlekken voor de ogen, in de helix van Fenixquote:Op dinsdag 16 november 2021 10:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Na bijna 300 verschillende achtbanen en nog veel meer ritjes heb ik het n keer meegemaakt. Het kan wel, maar voor mij is het zeldzaamMisschien heeft @:Hamlapjes het ook wel eens gehad
Zie je, kan niet goed zijn die onzinquote:Op dinsdag 16 november 2021 11:02 schreef Arizona het volgende:
Ik heb wel gehad dat het zwart werd voor mijn ogen in een achtbaan. In Port Aventura, Dragon Kahn.
Later die dag kreeg ik ook nog een zonnesteek. Ik verdenk de achtbaan daar ook vanquote:Op dinsdag 16 november 2021 11:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zie je, kan niet goed zijn die onzinBlij dat ik alleen in de Vogel Rok ga en verder niks
quote:Het is terug te lezen in de passages over Amalia's liefde voor cocktails shaken in de strandtent ("Ze is echt onze cocktail queen, hoor!") en de muziekkeuze van de prinses in de auto (Atje Voor De Sfeer en Anton aus Tirol).
Toch ben ik wel benieuwd naar het boekquote:
Ik ga voor deze SC iets heel geks zeggen (sorry voor deze dolk in je rug @Hamlapjes ) maar ik ben eigenlijk niet eens zo'n fan van pretparken. Ik woon al 6 jaar in de buurt van een pretpark en heb nooit echt de behoefte gevoeld om er eens te gaan kijkenquote:Op dinsdag 16 november 2021 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu wil ik weer naar een pretpark.
2000 om precies te zijn, groep 8 schooldisco memoriesquote:Op dinsdag 16 november 2021 11:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Anton aus Tirol.1996 belde. Ze willen hun muziek terug.
Groep 8quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
2000 om precies te zijn, groep 8 schooldisco memories
Bijna hetzelfdequote:Op dinsdag 16 november 2021 11:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
2000 om precies te zijn, groep 8 schooldisco memories
Het is nu geen lekker weer daarvoorquote:Op dinsdag 16 november 2021 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu wil ik weer naar een pretpark.
Dus ik kan bij jou overnachten wanneer ik naar dat pretpark ga.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga voor deze SC iets heel geks zeggen (sorry voor deze dolk in je rug @:hamlapjes ) maar ik ben eigenlijk niet eens zo'n fan van pretparken. Ik woon al 6 jaar in de buurt van een pretpark en heb nooit echt de behoefte gevoeld om er eens te gaan kijken
Prinses Pilsquote:
Tijd voor een cursus 'pretparken liefhebben!'quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga voor deze SC iets heel geks zeggen (sorry voor deze dolk in je rug @:hamlapjes ) maar ik ben eigenlijk niet eens zo'n fan van pretparken. Ik woon al 6 jaar in de buurt van een pretpark en heb nooit echt de behoefte gevoeld om er eens te gaan kijken
Wow. We zijn heel openminded hier, dat weet je, maar dit…. Dit kost even….quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, het is inderdaad geen lekker weer momenteel.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is nu geen lekker weer daarvoor![]()
Maar ik wil ook wel weer een keer. De laatste keer was bijna 1,5 jaar geleden, de Efteling.
Wat was jouw laatste?
Nou weet iedereen meteen waar ik woonquote:Op dinsdag 16 november 2021 11:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tijd voor een cursus 'pretparken liefhebben!'
Nu ken ik de Spaanse parken niet uit eigen ervaring, maar op basis van de verhalen is het daar ook allemaal niet per se heel erg geweldig, dus ik snap dat je Terra Mtica (denk ik?) niet wil bezoeken
*streept Em's naam door op lijstje.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:18 schreef Em31 het volgende:
Ik ben zowat nog nooit in een achtbaan geweest, heb extreem hoogtevrees.
Snap ik, neem je tijdquote:Op dinsdag 16 november 2021 11:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wow. We zijn heel openminded hier, dat weet je, maar dit…. Dit kost even….
Je hebt pretparken en pretparken. Een sfeerloos Walibi of ander park met vooral allemaal enge apparaten en drukte daar hoef ik ook niet naartoe, maar een Efteling vind ik iets heel anders. Magische sfeer, alles. Maar dat komt ook omdat ik dat park al vanaf mijn vroege jeugd gewend ben.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog nooit in Disneyland Parijs geweest? Vind ik eigenlijk wel een must do, hoorquote:Op dinsdag 16 november 2021 11:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou weet iedereen meteen waar ik woon![]()
Nee maar in andere landen vind ik het ook niet echt heel erg interessant hoor. Efteling vond ik wel heel mooi maar ben ik nu twee keer geweest dus heb ook niet zo de noodzaak om er nog eens heen te gaan
Met vriendengroep is het een soort van traditie om ieder jaar erheen te gaan. Maar ja, er kwam wat kleins tussen zeg maar de laatste jaren.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik bedacht laatst dat ik nu voor het eerst de Efteling wel een beetje 'ken' en er niet meer super per se heen hoef, maar ik wil dat niet toegeven aan mezelf, want wat heb ik dan nog om naar uit te kijken in dit nare bestaan
Ja moet je luisteren, voor de juiste vrouw ga ik zelfs nog naar Plopsaland. Zo ben ik ook wel weer.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nog nooit in Disneyland Parijs geweest? Vind ik eigenlijk wel een must do, hoor
Maar een goed gezelschap is altijd al de helft van een geslaagde pretparkdag, dus je bent gewoon nog niet met de juiste mensen geweest
De Efteling is magisch ja, dat vind ik ook van Disney.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Je hebt pretparken en pretparken. Een sfeerloos Walibi of ander park met vooral allemaal enge apparaten en drukte daar hoef ik ook niet naartoe, maar een Efteling vind ik iets heel anders. Magische sfeer, alles. Maar dat komt ook omdat ik dat park al vanaf mijn vroege jeugd gewend ben.
Ergens anders hoef ik eigenlijk ook niet per se heen.
Dus ja, eigenlijk wel eens
Het is zo erg dat ik een keer flauwviel toen we omhoog gingen in dat boomstam ding in Walibi.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*streept Em's naam door op lijstje.
Klopt, dat is een van de weinige waar ik ergens nog wel benieuwd naar ben. Maar denk niet dat ik er ook snel daadwerkelijk heen zal gaanquote:Op dinsdag 16 november 2021 11:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
De Efteling is magisch ja, dat vind ik ook van Disney.
Walibi vind ik ook niets speciaals.
Ik ben nog wel heel benieuwd naar Europa park!
H, Plopsaland heeft ook steeds meer unieke achtbanen staan, daar is niets mis mee, joh!quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja moet je luisteren, voor de juiste vrouw ga ik zelfs nog naar Plopsaland. Zo ben ik ook wel weer.
Oef, dan heb je het inderdaad aardig te pakkenquote:Op dinsdag 16 november 2021 11:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is zo erg dat ik een keer flauwviel toen we omhoog gingen in dat boomstam ding in Walibi.![]()
![]()
Krijg echt een extreem ‘laat ik maar gewoon naar beneden springen, alles beter dan dit’-gevoel.
Wanneer is de ESF SC pretpark meet?quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar een goed gezelschap is altijd al de helft van een geslaagde pretparkdag, dus je bent gewoon nog niet met de juiste mensen geweest
Dat is wel heel extreem hoor.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is zo erg dat ik een keer flauwviel toen we omhoog gingen in dat boomstam ding in Walibi.![]()
![]()
Krijg echt een extreem ‘laat ik maar gewoon naar beneden springen, alles beter dan dit’-gevoel.
Is er ook ergens een pretpark znder hoge attracties?quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
H, Plopsaland heeft ook steeds meer unieke achtbanen staan, daar is niets mis mee, joh!
Nou jaaaa, niets... met de horecaprijzen is alles mis
De Waarbeek, in Hengelo!quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Is er ook ergens een pretpark znder hoge attracties?
Ohja ook vreselijkquote:Op dinsdag 16 november 2021 11:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oef, dan heb je het inderdaad aardig te pakken![]()
Ik heb in attracties geen hoogtevrees, maar wel in de bergen, als er niets zit tussen mij en een afgrond.
Disneyland in nu juist een van de pretparken waar ik liever niet heen zou gaan. Komt op me over als veel te veel, groots, commercieel etc.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar als je met zo'n beugel goed vast zit in een achtbaan en er dus niet uit kan, heb je dat gevoel dan ook?quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
![]()
legolandquote:Op dinsdag 16 november 2021 11:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgend jaar maar eens doen dan, als het weer wat beter wordt?quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer is de ESF SC pretpark meet?
Ik kan hier zo slecht tegenquote:Op dinsdag 16 november 2021 11:30 schreef Guanabana het volgende:
Het is zo grijs buiten, dit gaat zelfs voor mij te ver.
Ja helaas wel, het is een open karretje, dus dat werkt gewoon niet.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar als je met zo'n beugel goed vast zit in een achtbaan en er dus niet uit kan, heb je dat gevoel dan ook?
Ik heb normaal best last van hoogte- en dieptevrees, maar in de veilige omgeving van zo'n achtbaankarretje is dat ineens helemaal geen probleem meer
Oh dat is wel vervelend jaquote:Op dinsdag 16 november 2021 11:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kan hier zo slecht tegen. Huisarts heeft ooit een soort lichttherapie aangeraden. Misschien maar eens doen. Alleen ellende is dat ik steeds naar het ziekenhuis moet daarvoor, voor elke sessie.
ja die heb je ook wel maar die zijn niet sterk genoeg, tenminste niet zoals die medische lichtdingen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh dat is wel vervelend jaJe hebt toch ook van die lichtbakken voor thuis? (Verder geen verstand van, ik ben normaal gesproken het tegenovergestelde, ik heb een hekel aan teveel zon en licht
)
Is het ook wel jaquote:Op dinsdag 16 november 2021 11:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja die heb je ook wel maar die zijn niet sterk genoeg, tenminste niet zoals die medische lichtdingen.
Oeh tegenovergestelde, dan moet de zomer ene hel voor je zijn? Hoewel deze zomer meeviel denk ik.
Daar wil ik ook nog steeds eens heen.quote:
Klinkt als een plan.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Volgend jaar maar eens doen dan, als het weer wat beter wordt?
niets mis mee!quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar wil ik ook nog steeds eens heen.
Balenquote:Op dinsdag 16 november 2021 11:41 schreef Prisha het volgende:
Mijn twee geplande concerten voor de komende weken gaan, uiteraard, nu niet door. Soen en Leprous. Vooral dat laatste vind ik zo jammer, had me er enorm op verheugd.
Hoop zo dat het Eurovisie Songfestival concert doorgaat, daar heb ik me ook ontzettend op verheugd.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:41 schreef Prisha het volgende:
Mijn twee geplande concerten voor de komende weken gaan, uiteraard, nu niet door. Soen en Leprous. Vooral dat laatste vind ik zo jammer, had me er enorm op verheugd.
Hoop zo dat het Eurovisie Songfestival concert doorgaat, daar heb ik me ook ontzettend op verheugd.
Een goed themapark moet ook een beetje groots zijn, in mijn ogen, je moet wel goed ondergedompeld worden in de andere wereld waar je terechtkomtquote:Op dinsdag 16 november 2021 11:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Disneyland in nu juist een van de pretparken waar ik liever niet heen zou gaan. Komt op me over als veel te veel, groots, commercieel etc.
jah...oh ja, Ajax - Sporting Lisabon gaat ook niet door, voorlopig, hoewel dit wel in de week n die milde lockdown week valtquote:Op dinsdag 16 november 2021 11:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Balen
(Beide bands luister ik weleens)
quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Volgend jaar maar eens doen dan, als het weer wat beter wordt?
Ziet er ook niet bepaald uit als een kinderritje, dus heel gek is dat nietquote:Op dinsdag 16 november 2021 11:02 schreef Arizona het volgende:
Jawel joh, het helpt bij nierstenenquote:Op dinsdag 16 november 2021 11:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zie je, kan niet goed zijn die onzinBlij dat ik alleen in de Vogel Rok ga en verder niks
Beetje groots kan nog wel, maar ik knap nogal snel af als het imo t groots en commercieel wordt. Een van de mooiste stukken van de Efteling vind ik juist nog steeds het sprookjesbos met hier en daar een tafereeltje gebaseerd op een sprookje, maar nergens too much of te veel in your face, wat wel mijn beeld van Disneyland is.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Een goed themapark moet ook een beetje groots zijn, in mijn ogen, je moet wel goed ondergedompeld worden in de andere wereld waar je terechtkomt
En het is natuurlijk wel redelijk commercieel, maar de exit through the gift shop is in de Efteling ook wel gemeengoed
Uiteindelijk blijft Disneyland naar mijn mening het beste themapark van Europa, het niveau van thematisering is gewoon ongevenaard (mede door de budgetten natuurlijk) en verhaallijnen zijn ver doorgevoerd en dat maakt het zo magisch
Sta je ons ook niet in de weg als wij er wel zijnquote:Op dinsdag 16 november 2021 11:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Eens. Ik vond Efteling mooier dan Disney. Ik wil er binnenkort weer heen, het is lang geleden geweest.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Beetje groots kan nog wel, maar ik knap nogal snel af als het imo t groots en commercieel wordt. Een van de mooiste stukken van de Efteling vind ik juist nog steeds het sprookjesbos met hier en daar een tafereeltje gebaseerd op een sprookje, maar nergens too much of te veel in your face, wat wel mijn beeld van Disneyland is.
Gewoon een tijdje niet gaan, dan komt de zin vanzelf weer terugquote:Op dinsdag 16 november 2021 11:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik bedacht laatst dat ik nu voor het eerst de Efteling wel een beetje 'ken' en er niet meer super per se heen hoef, maar ik wil dat niet toegeven aan mezelf, want wat heb ik dan nog om naar uit te kijken in dit nare bestaan
Wanneer gaan we?quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eens. Ik vond Efteling mooier dan Disney. Ik wil er binnenkort weer heen, het is lang geleden geweest.
Playmobil Fun Park! https://www.playmobil-funpark.de/en/quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Begin volgend jaar ergens denk ikquote:
Ah ja, ieder z'n eigen voorkeuren natuurlijkquote:Op dinsdag 16 november 2021 11:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Beetje groots kan nog wel, maar ik knap nogal snel af als het imo t groots en commercieel wordt. Een van de mooiste stukken van de Efteling vind ik juist nog steeds het sprookjesbos met hier en daar een tafereeltje gebaseerd op een sprookje, maar nergens too much of te veel in your face, wat wel mijn beeld van Disneyland is.
Balenquote:Op dinsdag 16 november 2021 11:41 schreef Prisha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:57 schreef ijs_beer het volgende:
EikelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Disney s comnercieel, maar toch voelde het niet zo toen ik er was, het voelde (dit klinkt heel gek) authentiek magischquote:Op dinsdag 16 november 2021 11:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.terechte boosheid.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat HT zegt vat het wel goed samen.quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik heb gisteren wel even zitten vloekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
En ik waa toen nog wel haast een kind, amper 18quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Ziet er ook niet bepaald uit als een kinderritje, dus heel gek is dat niet
Komt ook omdat ik een tijdje Eftelingvlogs ging kijken urenlang, dan is het ook net alsof je er zelf bent geweestquote:Op dinsdag 16 november 2021 11:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Gewoon een tijdje niet gaan, dan komt de zin vanzelf weer terugOf een keer een ander sfeerpark bezoeken. Disneyland heeft ook iets magisch dat ontbreekt bij de Walibi's en Six Flagsen van de wereld
Dat zijn frustrerende dingen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Koel en donker bewaren
Is dat een dingquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Komt ook omdat ik een tijdje Eftelingvlogs ging kijken urenlang, dan is het ook net alsof je er zelf bent geweest![]()
Dan heb ik juist weer de drang om zelf weer te gaan.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Komt ook omdat ik een tijdje Eftelingvlogs ging kijken urenlang, dan is het ook net alsof je er zelf bent geweest![]()
Dat had ik bij Disneyland in Amerika ookquote:Op dinsdag 16 november 2021 11:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Disney s comnercieel, maar toch voelde het niet zo toen ik er was, het voelde (dit klinkt heel gek) authentiek magisch
Alles is een ding op Youtube, alles!quote:
Ik heb een dagje Efteling op de planning staan voor volgende weekquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik heb gisteren wel even zitten vloekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Hoezo vind je me zo dik danquote:Op dinsdag 16 november 2021 11:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Sta je ons ook niet in de weg als wij er wel zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Kan, in dat geval zijn ze er niet goed in dat via hun commercials te communiceren, want op basis daarvan wil ik er echt niet heen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Disney s comnercieel, maar toch voelde het niet zo toen ik er was, het voelde (dit klinkt heel gek) authentiek magisch
Ah dan is net de WinterEfteling begonnen lees ik. Veel plezier!quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb een dagje Efteling op de planning staan voor volgende weekNog wel even checken wat dan de coronamaatregelen zijn en of dat een beetje okay is. Heel veel uitstellen heeft geen zin, want ik ga een waardebon gebruiken die begin volgend jaar verloopt. Dan is het eigenlijk alleen maar gokken of het eind januari beter is dan eind november. Zoveel verschil zal dat denk ik niet maken
Je hoeft niet dik te zijn om voor me in de rij te staanquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah dan is net de WinterEfteling begonnen lees ik. Veel plezier!
edit: Oh, gisteren al begonnen.
Wat een klojo's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja, vier keer is scheepsrecht dan maar, toch?
quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Nou nu ga ik gewoon alsnog, en ik neem l m'n vrienden meequote:Op dinsdag 16 november 2021 12:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Je hoeft niet dik te zijn om voor me in de rij te staan
Zullen we dan samen gaan. Neem ik ook al mijn vrienden mee. Zijn we met twee.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou nu ga ik gewoon alsnog, en ik neem l m'n vrienden mee
Yesquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou nu ga ik gewoon alsnog, en ik neem l m'n vrienden mee
De eerste was duidelijk londen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:16 schreef Guanabana het volgende:
Ik kwam iets leuks tegen:
https://virtualvacation.us/guess
Zie je een filmpje en moet je raden waar je bent.
Ik deed bij de eerste waar @:Strani woont, maar het was fout.
Iedereen kijkt toch naar de bouwupdates van Eftelwesley?quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Is dat een ding
Edit: ergens ook wel logisch.![]()
Ik dacht slim te zijn door een Crdit Agricole te spotten en daarom iets in Frankrijk aan te klikken, was het Zagrebquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:16 schreef Guanabana het volgende:
Ja ik dacht dat ik iets Duitstalig zag, was ik in Helsinkiquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik dacht slim te zijn door een Crdit Agricole te spotten en daarom iets in Frankrijk aan te klikken, was het Zagreb
Bij de tweede zagf ik alleen maar strand en zee. Ja geen idee joh. Ik gokte op Portugal, was het zuid-Frankrijk.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik dacht slim te zijn door een Crdit Agricole te spotten en daarom iets in Frankrijk aan te klikken, was het Zagreb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helsinki fopte me ookquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ik iets Duitstalig zag, was ik in HelsinkiFins lijkt niet bepaald op Duits.
Netjes!quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:24 schreef Guanabana het volgende:
Nu maar 5 miles![]()
Maar soms zie je aanwijzingen waar je iets mee kan.
Ja ik ben best laks ermee verder, ik ga het echt niet op de straat uitzoeken.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Netjes!
Dichtste bij wat ik had was iets van 11 miles, ik dacht het plein te herkennen en dat klopteAls ik ook nog de moeite had genomen in te zoomen had het nog wat minder kunnen zijn
Beetje zoals GeoGuessr?quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:16 schreef Guanabana het volgende:
Ja. Als het Parijs is en ik klik er net naast, dan vind ik dat ik het gewoon goed hebquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik ben best laks ermee verder, ik ga het echt niet op de straat uitzoeken.
oh shit daar heb ik niet eens aan gedacht. Zal daar eens wat dieper in duiken.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Balen![]()
Word je ook niet vrolijker van.
Hoe zit het met die lichttherapie en huidschade? Ik meen dat daar ook nog weer grenzen aan zitten, dat je daarom ook niet onbeperkt die lichttherapie kunt doen?
Ja maar GeoGuessr kan tegenwoordig alleen nog maar met een account dat geld kost ofzo.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Beetje zoals GeoGuessr?
Dat vond ik altijd wel leuk, zal vanmiddag eens kijken.
Hah. Was het maar binnen vier keer gepiept.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat een klojo's!
Naja, vier keer is scheepsrecht dan maar, toch?
quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Dit inderdaad. Ik zat er bij Londen 25 miles naast.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja. Als het Parijs is en ik klik er net naast, dan vind ik dat ik het gewoon goed heb
Efteling Managementland: Wereld vol Wonderen onwetendheid en domme keuzesquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hah. Was het maar binnen vier keer gepiept.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zullen we dan samen gaan. Neem ik ook al mijn vrienden mee. Zijn we met twee.
Bus Eieran helpt ook wel mee om uit te vinden dat het Dublin is.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht dat het een Italiaanse stad was, maar ik had nog geen idee welke. Komt er vervolgens een bus voorbij met Madrid city tour. Dat was wel een fijne hint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |