zElfde als: meT! hOOFDLETTERS.quote:Op maandag 15 november 2021 20:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Interpunctie? jij doet; ermee. Wat, je wil"
nog mooier dan kan ik die voortaan ook lekker achterwege laten maakt alles nog makkelijker dit gaat alles zo veel sneller maken misschien kan ik dan zelfs een keer proberen in een livetopic mee te komenquote:
heb je al eens meegelezen in het barbiegate topic daar komen regelmatig posts langs die zo zijn geschreven haha maar dan wel door barbie natuurlijk haahah en niet door een van de users jatog?quote:Op maandag 15 november 2021 20:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
nog mooier dan kan ik die voortaan ook lekker achterwege laten maakt alles nog makkelijker dit gaat alles zo veel sneller maken misschien kan ik dan zelfs een keer proberen in een livetopic mee te komen
hetzounatuurlijkhelemaalmooizijnalsjijookallespatiesvoorjerekeningkonnemenzodatwijdaarallemaalnietmeerovernahoeventedenkendankomterlekkereenbeetjesnelheidterugindeslowchatenkanscvoortaanstaanvoorsnellechatofzoquote:
needaarkomiknooiteerlijkgezegdzalereensgaankijkenquote:Op maandag 15 november 2021 20:55 schreef H_T het volgende:
[..]
heb je al eens meegelezen in het barbiegate topic daar komen regelmatig posts langs die zo zijn geschreven haha maar dan wel door barbie natuurlijk haahah en niet door een van de users jatog?
potverdorievolgensmijzagikineensietsbewegeninjeuibenikaanhethallucinerenofhebjeinderdaadeenaanpassinggedaanquote:Op maandag 15 november 2021 20:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
hetzounatuurlijkhelemaalmooizijnalsjijookallespatiesvoorjerekeningkonnemenzodatwijdaarallemaalnietmeerovernahoeventedenkendankomterlekkereenbeetjesnelheidterugindeslowchatenkanscvoortaanstaanvoorsnellechatofzo
Daarnaast nam hij de hertogdommen Kleef en Berg, voegde ze samen tot het hertogdom Kleef-Berg (wat een creatieve geest, die Napoleonquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
1806: De Bataafse republiek wordt door Napoleon omgezet in het Koningrijk Holland (geen spelfout, zo deed men dat toen) en hij zette zijn broer op de troon.
jadatkandatjeietszagbewegenikheberinderdaadvoorheteersteenseensinterklaasaanpassingaangedaanwatnatuurlijknietwilquote:Op maandag 15 november 2021 20:58 schreef H_T het volgende:
[..]
potverdorievolgensmijzagikineensietsbewegeninjeuibenikaanhethallucinerenofhebjeinderdaadeenaanpassinggedaan
Goed bezig.quote:Op maandag 15 november 2021 21:19 schreef Arizona het volgende:
hoi allemaal ik heb getennist en het was heel leuk en ik was heel goed mijn heup deed wel pijn maar ik sloeg wel supergoed nou ik ga douchen gr gr
primawekijkengezelligmeequote:Op maandag 15 november 2021 21:19 schreef Arizona het volgende:
hoi allemaal ik heb getennist en het was heel leuk en ik was heel goed mijn heup deed wel pijn maar ik sloeg wel supergoed nou ik ga douchen gr gr
Ach lekker toch even tennissen even lekker eruit en je heup kan nooit zo erg zijn als Lowietje toch en hopelijk heb je nog gewonnenquote:Op maandag 15 november 2021 21:19 schreef Arizona het volgende:
wat goed dat je sportief bezig bent geweest en dat het goed ging wel jammer van de heup maar gaat dat al de betere kant op en heb je jezelf al op een warme chocomel getrakteerd want een ander doet dat niet zomaar voor je hahaha hoe is het met de katquote:Op maandag 15 november 2021 21:19 schreef Arizona het volgende:
Ze kunnen me wat, ben gevaccineerd, ik ga niet dan alsnog STOKSNAVELEN.quote:De ChristenUnie heeft grote principiële bezwaren tegen het voorstel van het kabinet voor een 2G-toegangspas, waarbij ongevaccineerden geen QR-code meer kunnen krijgen. De partij wil in plaats daarvan dat iedereen, ook gevaccineerden, zich moet laten testen om een QR-code te krijgen.
Het leven is een feestje maar je moet wel zelf de slingers ophangen zeg ik zelf altijdquote:Op maandag 15 november 2021 21:22 schreef H_T het volgende:
[..]
wat goed dat je sportief bezig bent geweest en dat het goed ging wel jammer van de heup maar gaat dat al de betere kant op en heb je jezelf al op een warme chocomel getrakteerd want een ander doet dat niet zomaar voor je hahaha hoe is het met de kat
Godsakkesquote:Op maandag 15 november 2021 21:24 schreef Guanabana het volgende:
Sorry dat het weer even over KERONA gaat, kan ook leukere onderwerpen bedenken, maar zou wel WEOST zijn als dit gaat gebeuren:
[..]
Ze kunnen me wat, ben gevaccineerd, ik ga niet dan alsnog STOKSNAVELEN.
Zó erg zijn die paar SinterklaasUI's toch niet?quote:Op maandag 15 november 2021 21:23 schreef Cyan9 het volgende:
De inhoud van dit topic tot op heden doet me fysiek pijn.
Laten we hopen dat het ze alleen om de achterban te doen is.quote:Op maandag 15 november 2021 21:24 schreef Guanabana het volgende:
Sorry dat het weer even over KERONA gaat, kan ook leukere onderwerpen bedenken, maar zou wel WEOST zijn als dit gaat gebeuren:
[..]
Ja, dat gaat niet gebeuren natuurlijk. Waarom zou je dan een vaccin nemen?quote:Op maandag 15 november 2021 21:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Om beschermd te zijn tegen de zwaar ziekmakende effecten van het virus?quote:Op maandag 15 november 2021 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat gaat niet gebeuren natuurlijk. Waarom zou je dan een vaccin nemen?
Want dan doen de ongevaccineerde nu wel?quote:Op maandag 15 november 2021 21:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Om beschermd te zijn tegen de zwaar ziekmakende effecten van het virus?
Eerlijk? Wat ze willen zit natuurlijk wel wat in. Alleen door te testen kan je uitsluiten of iemand op het moment van binnentreden van een evenement oid corona heeft (of in ieder geval zo dicht mogelijk in de buurt komen). Voor het stoppen van verspreiding op dat soort plekken is misschien dit wel nodig.quote:Op maandag 15 november 2021 21:31 schreef Guanabana het volgende:
KutChristenUnie ook altijd.
Sorry @:Hamlapjes![]()
Het maakt ook nog wel wat uit wat de ondergrens gaat worden voor het testen. Testen voor een festival of iets anders groots, nou, vooruit dan maar. Testen om morgenmiddag naar het zwembad te mogen? Dat is al behoorlijk irritantquote:Op maandag 15 november 2021 21:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Eerlijk? Wat ze willen zit natuurlijk wel wat in. Alleen door te testen kan je uitsluiten of iemand op het moment van binnentreden van een evenement oid corona heeft (of in ieder geval zo dicht mogelijk in de buurt komen). Voor het stoppen van verspreiding op dat soort plekken is misschien dit wel nodig.
Ik zou het liever ook niet zien. Maar eerlijk is eerlijk, het is wel veiliger en meer waterdicht dan het 2G beleid waarschijnlijk
Ja, dat is wel zo. Maar om meer mensen gevaccineerd te krijgen, helpt het natuurlijk niks.quote:Op maandag 15 november 2021 21:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Eerlijk? Wat ze willen zit natuurlijk wel wat in. Alleen door te testen kan je uitsluiten of iemand op het moment van binnentreden van een evenement oid corona heeft (of in ieder geval zo dicht mogelijk in de buurt komen). Voor het stoppen van verspreiding op dat soort plekken is misschien dit wel nodig.
Ik zou het liever ook niet zien. Maar eerlijk is eerlijk, het is wel veiliger en meer waterdicht dan het 2G beleid waarschijnlijk
Nja, dit beetje ja.quote:Op maandag 15 november 2021 21:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Het maakt ook nog wel wat uit wat de ondergrens gaat worden voor het testen. Testen voor een festival of iets anders groots, nou, vooruit dan maar. Testen om morgenmiddag naar het zwembad te mogen? Dat is al behoorlijk irritant
Eerlijk is eerlijk, ik heb ook principiële bezwaren tegen dat 2g systeem.quote:Op maandag 15 november 2021 21:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
@Cyan9 zal je dankbaar zijn voor deze suggestiequote:Op maandag 15 november 2021 21:42 schreef Guanabana het volgende:
Maar goed, sorry, eigenlijk wil ik dit onderwerp zelf ook helemaal nietGa vooral door over interpunctie.
Ik gooi er wel even een domme poll inquote:Op maandag 15 november 2021 21:42 schreef Guanabana het volgende:
Maar goed, sorry, eigenlijk wil ik dit onderwerp zelf ook helemaal nietGa vooral door over interpunctie.
quote:Op maandag 15 november 2021 21:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Het maakt ook nog wel wat uit wat de ondergrens gaat worden voor het testen. Testen voor een festival of iets anders groots, nou, vooruit dan maar. Testen om morgenmiddag naar het zwembad te mogen? Dat is al behoorlijk irritant
Door de teststraat om naar een evenement in de open lucht als FC Dordrecht-Telstar te mogen.quote:De partij komt met een alternatief: een 1G-beleid. Voor plekken "waar de risico's groot zijn" en grotere evenementen, zoals een voetbalwedstrijd, moet iedereen een PCR-test doen, ook mensen die gevaccineerd zijn of genezen van corona. "Je weet heel goed wanneer je naar een evenement gaat en dan kan je je prima laten testen", zegt Bikker. Voor bijvoorbeeld een bezoek aan een café of restaurant zou een sneltest volstaan.
Gestemd, maar ik zeg lekker niet waarop.quote:Op maandag 15 november 2021 21:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik gooi er wel even een domme poll in
[poll=3110]
Poe je liet me schrikken met dit bericht dus ik heb met de lamp uit gedoucht haha toen kon je niks zienquote:
Nee ik zit niet in een rolstoel en ik heb inderdaad gewonnen want ik was zelfs met zere heup gewoon de brate weetjewelquote:Op maandag 15 november 2021 21:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ach lekker toch even tennissen even lekker eruit en je heup kan nooit zo erg zijn als Lowietje toch en hopelijk heb je nog gewonnen
ik heb thee gehad geen chocomel en de kat heeft de adventkalender ontdekt en hem bijna geslooptquote:Op maandag 15 november 2021 21:22 schreef H_T het volgende:
[..]
wat goed dat je sportief bezig bent geweest en dat het goed ging wel jammer van de heup maar gaat dat al de betere kant op en heb je jezelf al op een warme chocomel getrakteerd want een ander doet dat niet zomaar voor je hahaha hoe is het met de kat
quote:Op maandag 15 november 2021 21:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Poe je liet me schrikken met dit bericht dus ik heb met de lamp uit gedoucht haha toen kon je niks zien
[..]
Nee ik zit niet in een rolstoel en ik heb inderdaad gewonnen want ik was zelfs met zere heup gewoon de brate weetjewel
[..]
ik heb thee gehad geen chocomel en de kat heeft de adventkalender ontdekt en hem bijna gesloopt
Dit en de vaccinatiebereidheid zou er ook door afnemen, ook voor eventuele boosters.quote:Op maandag 15 november 2021 21:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een grotere straf is.quote:Op maandag 15 november 2021 21:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Door de teststraat om naar een evenement in de open lucht als FC Dordrecht-Telstar te mogen.
Arizona is twee wasberen?quote:
Inderdaad, schandalig dat FC Dordrecht nog geen dak op het stadion heeftquote:Op maandag 15 november 2021 21:49 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een grotere straf is.
Nee, nu krijg je ook mijn mening over corona!quote:Op maandag 15 november 2021 21:42 schreef Guanabana het volgende:
Les 1 in "Hoe maak ik een post creepy zonder ook maar een woord te typen."?quote:
Heeft geen zin dat te bouwen. Elke week gaat het dak er af bij de Schapekoppen Eilandbewoners!quote:Op maandag 15 november 2021 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad, schandalig dat FC Dordrecht nog geen dak op het stadion heeft
Ik ben daar een meester in Rogerquote:Op maandag 15 november 2021 21:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Les 1 in "Hoe maak ik een post creepy zonder ook maar een woord te typen."?
In een vuilnisbakquote:
Penotti is echt veel lekkerder. Vooral op wit brood vind ik chocopasta lekker. Net snoepquote:Op maandag 15 november 2021 21:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik gooi er wel even een domme poll in
[poll=3110]
Zo blijven veel meer mensen thuis, dus gaan de besmettingen ook omlaag! Erg slim.quote:Op maandag 15 november 2021 21:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Christenen geloven juist weer in 3G: De V, de Z en de HG.quote:Op maandag 15 november 2021 21:59 schreef Em31 het volgende:
1G, maar met uitzondering voor de kerk zeker?
Uiteraard.quote:Op maandag 15 november 2021 21:59 schreef Em31 het volgende:
1G, maar met uitzondering voor de kerk zeker?
De dichte kantine op de tennisclub is ook een daverend succesquote:Op maandag 15 november 2021 21:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo blijven veel meer mensen thuis, dus gaan de besmettingen ook omlaag! Erg slim.
Maar dit gaat natuurlijk niet gebeuren, maar snap dat de CU het op moet nemen voor haar ongevaccineerde achterban.
quote:Op maandag 15 november 2021 22:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
De dichte kantine op de tennisclub is ook een daverend succesIedereen stond nu in het kleine halletje te wachten en/of na te praten in plaats van in de zeer ruime kantine
quote:Op maandag 15 november 2021 22:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
De dichte kantine op de tennisclub is ook een daverend succesIedereen stond nu in het kleine halletje te wachten en/of na te praten in plaats van in de zeer ruime kantine
Doe het dan tenminste goed.quote:Op maandag 15 november 2021 21:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
@:Cyan9 zal je dankbaar zijn voor deze suggestie
Oh ja, sportkantines mogen ook niet meer open na 20 uur natuurlijk.quote:Op maandag 15 november 2021 22:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sorry, ik was even afgeleid, wat deed ik goed?quote:
quote:Op maandag 15 november 2021 22:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sorry, ik was even afgeleid, wat deed ik goed?
Halve Garen?quote:Op maandag 15 november 2021 22:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Christenen geloven juist weer in 3G: De V, de Z en de HG.
quote:
Wat Ari zegtquote:Op maandag 15 november 2021 21:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
je etentje: jouw mening is minstens zo belangrijk als die van de rest. Als jij (en je vriend) je er nu niet prettig bij voelen, dan is het je goed recht jullie aanwezigheid te cancellen.
Ik voel me nu toch een beetje Chandlerquote:
Yesquote:
Bulgarijequote:Op maandag 15 november 2021 22:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]En tegen wie spelen ze?
quote:
Noord-Ierland toch?quote:
Ja, we kunnen beter hopen alleen kleine landjes tegen het lijf te lopen.quote:Op maandag 15 november 2021 22:37 schreef Fred_B het volgende:
Italië en Portugal naar de playoffs.![]()
Ik stel voor dat wij die ontlopen.
Italië - Noord-Ierlandquote:
Wordt makkelijk, gewoon verliezen van Noorwegen en voor je het weet haal je die hele play-offs niet eens.quote:Op maandag 15 november 2021 22:37 schreef Fred_B het volgende:
Ja, dat lijkt me slim.quote:Op maandag 15 november 2021 22:37 schreef Fred_B het volgende:
Fierljeppen.quote:Op maandag 15 november 2021 22:37 schreef H_T het volgende:
[..]Op welk onderdeel mogen ze nu verder?
Ja, dat kan niet mis gaan.quote:Op maandag 15 november 2021 22:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, we kunnen beter hopen alleen kleine landjes tegen het lijf te lopen.
Montenegro of zo.
Oh zo, ja.quote:Op maandag 15 november 2021 22:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Italië - Noord-Ierland
Zwitserland - Bulgarije.
Die playoffs kunnen we bijna niet halen. Als we verliezen worden we waarschijnlijk 3e. Het is echt alles of niks.quote:Op maandag 15 november 2021 22:37 schreef Fred_B het volgende:
Ah mooi! Switserlân boppe!quote:
quote:Op maandag 15 november 2021 22:37 schreef Fred_B het volgende:
Hélemaal foutloosquote:Op maandag 15 november 2021 22:44 schreef H_T het volgende:
En nu wachten op een Friezin die me gaat verbeteren
Ik heb mijn eigen research gedaan (quote:
quote:De Nederlandse televisiepersoonlijkheid Britt Dekker heeft onthuld dat het er niet altijd even netjes aan toe gaat tijdens de opnames van Expeditie Robinson. Dat vertelt ze tijdens haar bezoek aan Media Inside. Zo zou één van de kandidaten ooit een cameraman oraal hebben bevredigd in ruil voor een Mars.
quote:Dekker, die al even meeloopt in de televisiewereld, vertelde vervolgens over hoe een kandidaat van Expeditie Robinson wel heel ver ging voor een chocoladereep. Daarbij keerde ze zich eerst tot de andere gast, Adriaan van Dis, en excuseerde ze zich voor haar taalgebruik. "Bij Expeditie Robinson had je dus een kandidaat, die ken ik goed. Die moest dus een cameraman pijpen en dan kreeg ze een Mars," zo zegt Dekker, die ervan overtuigd was dat dit voor veel andere meeste mensen in Hilversum geen nieuws is. "Een cameraman had gezegd: 'Als je me pijpt, krijg je een Mars'. Want zij hebben natuurlijk honger. Ik weet niet of je eerst een Mars kreeg, of daarna."
Geen Fries die weet hoe je Fries moet schrijven, dus helemaal prima!quote:Op maandag 15 november 2021 22:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen research gedaan () en in ryperkrittetsjiis heb ik geloof ik al drie fouten gemaakt
Edit: nee, vier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |