Ben nog niet goed wakker geloof ikquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij staat een paar post hierboven ook
Dat kan jij 👍quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:32 schreef Emmerdeur het volgende:
Ik wil eigenlijk nog wel wat toevoegen aan de OP
Even @yvonne of @Lavenderr vragenquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:34 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Weet zo niet of dat gewaardeerd wordt
Heb je een bron met goede statistieken? Lareb is ook maar half betrouwbaar.quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hartproblemen zijn slechts het tipje van het ijsberg
Wordt pas leuk als de professionals in een grote krant het OMT advies te kak zetten.quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:34 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
meer mainstream figuren worden wakker?
hele volksstammen praten na wat er in de media gezegd wordt dus het heeft zeker invloed.quote:Op zaterdag 13 november 2021 13:39 schreef ems. het volgende:
Lekker geilen op wat de "mainstream media" vindt. Ondertussen minachtend doen maar stiekem ontzettend belangrijk vinden wat Umberto Tan zegt
Vooral BNWers laten zich de boel dicteren door massamedia. Zo blijkt maar weer uit dit topic.quote:Op zaterdag 13 november 2021 13:41 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
hele volksstammen praten na wat er in de media gezegd wordt dus het heeft zeker invloed.
Ruis.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:19 schreef ems. het volgende:
[..]
Vooral BNWers laten zich de boel dicteren door massamedia. Zo blijkt maar weer uit dit topic.
De echte massamedia is trouwens gewoon Social media. En laat dat nou net de plaats zijn waar wappies in hun echokamers zitten om hun slachtoffer-fetish te bevredigen.
Dit klopt ook, vd totale bevolking is 63% gevaccineerd.quote:
quote:Het Outbreak Management Team (OMT) heeft het kabinet aangeraden geen nieuwe maatregelen in te voeren voor contactberoepen, essentiële winkels als supermarkten en het hoger onderwijs. Voor alle drie die sectoren kondigden demissionair premier Mark Rutte en coronaminister Hugo de Jonge toch maatregelen aan op de coronapersconferentie vrijdagavond.
https://www.telegraaf.nl/(...)en-onderwijs-ontzien
Als je ( naar zo lijkt ) zo'n hekel aan BNW hebt..quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:19 schreef ems. het volgende:
[..]
Vooral BNWers laten zich de boel dicteren door massamedia. Zo blijkt maar weer uit dit topic.
De echte massamedia is trouwens gewoon Social media. En laat dat nou net de plaats zijn waar wappies in hun echokamers zitten om hun slachtoffer-fetish te bevredigen.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:42 schreef _I het volgende:
[..]
Dit klopt ook, vd totale bevolking is 63% gevaccineerd.
Kinderen worden nu dus opgenomen in het totaal niet gevaccineerden. Die zijn straks ook aan de beurt en de eerste testen met kinderen 0-5 lopen ook al!
Dat zie je verkeerd. Ik vind BNW bij uitstek het meest vermakelijke deelforumquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je ( naar zo lijkt ) zo'n hekel aan BNW hebt..
waarom post je er dan?
Goede zaak!quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:42 schreef _I het volgende:
[..]
Kinderen worden nu dus opgenomen in het totaal niet gevaccineerden. Die zijn straks ook aan de beurt en de eerste testen met kinderen 0-5 lopen ook al!
dus je komt om te trollen?quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:54 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Ik vind BNW bij uitstek het meest vermakelijke deelforum
[..]
Goede zaak!
6.4 van 18 miljoen? Dusseh 35% ofzo?quote:
blijkbaarquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
6.4 van 18 miljoen? Dusseh 35% ofzo?
Tis ruis.. Lekker laten ruizen..quote:
lekker VVD stemmenquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:05 schreef ludovico het volgende:
Eerst wel heel slim het recht op referendum afschaffen...
Die grote partijen bestaan ook uit klapvee. Als dat klapvee zelf zou nadenken zouden die maatregelen nooit doorkomen...
Maar hey men kiest er toch zelf voor met de verkiezingen..
Dan zoek je toch de primaire bron erbij?quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
blijkbaar
ik vind het elke keer al vreemd dat die getallen van elkaar afwijken..
dan is het 1.8 dan weer 2.2 miljoen
Dit is over een maand hier ook.quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:37 schreef Ali_boo het volgende:
Ze hebben iig genoeg historisch besef om de ongevaccineerden geen gele armbandje mee te geven![]()
[ twitter ]
De indoctrinatie is groot man. Dit inkleuren van de meerderheid van een minderheid en die dan overrulen...quote:
Las net nog een stuk over manipuleren van de bevolkingquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
De indoctrinatie is groot man. Dit inkleuren van de meerderheid van een minderheid en die dan overrulen...
Dat overrulen vergaart dan uit een minderheid een meerderheid. Dus een progressieve WEF minderheid heeft een soort van stem multiplier in handen.
En dan moet de EU nog komen, die WEF minderheid houdt zich koest in eigen land zodat ze nog stemmen krijgen in dit land.. Maar bij het uitvaardigen van EU beleid kunnen de werkelijke opinies wel ff los. Die EU is dus nog een tand radicaler dan de afzonderlijke overheden hier.
Volgens mij is er ook niemand die ontkent dat de EU "progressiever" is dan de afzonderlijke overheden.
Het is ook ergens inherent aan veranderingen willen doorvoeren en aan de knoppen willen draaien. Je belangrijk willen voelen... Och och.. Dat zullen altijd die thema's zijn waar de propaganda het sterkst aanwezig is..
Zeg het allemaal maar, ik ben de laatste jaren anti EU geworden. Ik voel me Nederlander, daarna pas ver weg een Europeaan. De Belg hoeft niet te beslissen hoe wij met elkaar omgaan in dit land.
Internationale handel, belastingregels, economische verschillen wegnemen daar mag de EU zich op richten.
Niet Hongarije en Polen vervelen met interne aangelegenheden.
Was best jaloers op je, in deze tijd in een zonvakantie.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hier nu ook, 3-4u na de lunch ineens
volgens mij gaat er iets misquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was best jaloers op je, in deze tijd in een zonvakantie.
Maar gelukkig mis ik het slechte vreten niet.
Lol.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is over een maand hier ook.
Ga gewoon vaccineren. Als er 98% vr is zijn we helemaal van dat gezeik af.
quote:Simultaneously trying to sell the 3rd and 4th shots to people who took the first 2 or 3, whilst trying to sell the 1st one as 'highly effective' to people who have taken zero, is a bold strategy.
Ja dat meen ik.quote:
dat zeiden ze ook als 70% gevaccineerd zou zijn, daarna 80, daarna 95. dit stopt niet meer. er wordt niet voor niks 10x het aantal spuiten ingekocht per hoofd vd bevolking.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is over een maand hier ook.
Ga gewoon vaccineren. Als er 98% vr is zijn we helemaal van dat gezeik af.
Ollongren helpt het zooitje wel lekker vooruit met haar fake news agenda.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Las net nog een stuk over manipuleren van de bevolking
zal het eens even opzoeken
https://unlimitedhangout.(...)acturing-of-trust-1/
Ach joh tuurlk niet.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:30 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
dat zeiden ze ook als 70% gevaccineerd zou zijn, daarna 80, daarna 95. dit stopt niet meer. er wordt niet voor niks 10x het aantal spuiten ingekocht per hoofd vd bevolking.
tuurlijk niet??quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ach joh tuurlk niet.
You are losing it.
90% van de IC's wordt bezet door...... Verzin maar de groepen die met de minste populatie de IC bezetten.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat meen ik.
Je kunt wel wegkwijnen in conspirancies.
Maar je kunt de hele “er is dwang, we worden bestuurd door NWO” gewoon wegnemen door allemaal te vaccineren.
Dan kun je ook met recht zeggen, nou dit was het dan, opbokken met QR, pas, 2G enz.
Bottem line, onethische propaganda wordt dus uitgevoerd zou je kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Las net nog een stuk over manipuleren van de bevolking
zal het eens even opzoeken
https://unlimitedhangout.(...)acturing-of-trust-1/
Als je denkt dat die man onderdeel uitmaakt van een sluw plan gestuurd door wereldse proporties dan zie je het niet goed.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
tuurlijk niet??
dat is gewoon heel simpel te laten zien dat ons Huugje dit toch echt duidelijk heeft gezegd
Mijn lijf is niet van de staat.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je denkt dat die man onderdeel uitmaakt van een sluw plan gestuurd door wereldse proporties dan zie je het niet goed.
Dit is gewoon een omhooggevallen schoolmeester die ook maar wat doet. En half de adviezen van experts en half de adviezen van de (schreeuwende) bevolking uitvoert.
NL wil met Europa naar een 100% VR. Get over it.
komop nuquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je denkt dat die man onderdeel uitmaakt van een sluw plan gestuurd door wereldse proporties dan zie je het niet goed.
Dit is gewoon een omhooggevallen schoolmeester die ook maar wat doet. En half de adviezen van experts en half de adviezen van de (schreeuwende) bevolking uitvoert.
NL wil met Europa naar een 100% VR. Get over it.
Ik ben niet bang voor Corona en ik ben niet bang voor vaccin prikje.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mijn lijf is niet van de staat.
Waar ligt jouw grens!?
Ja tuurlijk is dat zo, maar wat dan nog?quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
komop nu
als je niet ziet dat er echt een heel team achter zit die op slinkse wijze een verkooppraatje doet
Dus, ik ben bang voor een staat die eigendom heeft over mijn lijf. Waar ligt jouw grens??quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor Corona en ik ben niet bang voor vaccin prikje.
Ik wil deze teringzooi achterlaten en dat heel NL of prikje of Corona oploopt.
Opbokken nu laffe herders met die mongoloïde ideeën.
We hebben helemaal geen staat in Nederland.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dus, ik ben bang voor een staat die eigendom heeft over mijn lijf. Waar ligt jouw grens??
Ik vraag je waar je grens ligt....quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We hebben helemaal geen staat in Nederland.
We hebben mensen en een overheid en wij zijn de overheid.
In China daar hebben ze een staat.
In NL heeft het grote deel besloten dat we gaan vaccineren, artsen op zkh zien dat ook als beste oplossing gezien de omstandigheden.
De overheid volgt daar in. Zo zie ik het.
lastige vraagquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vraag je waar je grens ligt....
ja johquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Vooral de regel “bij klachten blijf thuis” irriteert me, dat is al vanaf het begin killing voor de mandaat in de zorg en de echte reden dat operaties gecanceld worden.
Prikken en “bij lichte klachten blijf je godverdomme werken” zou de nieuwe instelling moeten zijn.
Besmettingen moeten we helemaal loslaten, zo wat als je “besmet” bent, iedereen heeft weleens een verkoudheidje.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja joh
lekker aan het werk gaan
en iedereen besmetten![]()
![]()
Gek he!quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Besmettingen moeten we helemaal loslaten, zo wat als je “besmet” bent, iedereen heeft weleens een verkoudheidje.
Daarom is het ziekteverzuim in heel NL van4% naar een minimale 15% gegaan hè.
Meest foute regel ook.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gek he!
volgens mij is het ook 1 van de regels waar je je aan dient te houden.. een van de meest logische nog wel
leuk beredeneerdquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meest foute regel ook.
Iedereen met een snotneusje of geen zin kan maar thuis zitten.
Ja zo raakt de zorg vanzelf overbelast want de mensen die nog wel werken draaien dan weer meer diensten en raken overbelast.
Niet overtuigd.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
leuk beredeneerd
maar het grootste deel van de zorg test en werkt door
dat heb ik bij mij op het werk ook gemerkt. mensen met lichte symptomen of in de buurt zijn geweest van die mensen laten zich testen en kunnen weer 10 dagen thuis blijven.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meest foute regel ook.
Iedereen met een snotneusje of geen zin kan maar thuis zitten.
Ja zo raakt de zorg vanzelf overbelast want de mensen die nog wel werken draaien dan weer meer diensten en raken overbelast.
Ja in elk vakgebied. En de naweeën daarvan worden nu steeds duidelijker. De werkende worden steeds drukker, de ontwijkers blijven maar steeds thuis.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:46 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
dat heb ik bij mij op het werk ook gemerkt. mensen met lichte symptomen of in de buurt zijn geweest van die mensen laten zich testen en kunnen weer 10 dagen thuis blijven.
koekoekquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja in elk vakgebied. En de naweeën daarvan worden nu steeds duidelijker. De werkende worden steeds drukker, de ontwijkers blijven maar steeds thuis.
Dat is ook een reden dat ik zeg dat iedereen maar zijn prikkie haalt en dat lichte klachten geen reden meer zijn om niks te doen en thuis te blijven.
Op mijn zaak heb ik ook een aantal anti-vaxxers. We doen regelmatig leuke dingen, zoals laatst karten met eten, die mogen dan weer niet mee.
Binnenkort weer een weekendje buitenland, weer niet.
En straks mogen ze bij bepaalde klanten ook niet meer komen.
Ben ze momenteel liever kwijt dan rijk. Ze zonderen zich ook erg af van de andere mensen.
moeten mensen die gevaccineerd zijn met klachten ook niet gewoon testen?quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja in elk vakgebied. En de naweeën daarvan worden nu steeds duidelijker. De werkende worden steeds drukker, de ontwijkers blijven maar steeds thuis.
Dat is ook een reden dat ik zeg dat iedereen maar zijn prikkie haalt en dat lichte klachten geen reden meer zijn om niks te doen en thuis te blijven.
Op mijn zaak heb ik ook een aantal anti-vaxxers. We doen regelmatig leuke dingen, zoals laatst karten met eten, die mogen dan weer niet mee.
Binnenkort weer een weekendje buitenland, weer niet.
En straks mogen ze bij bepaalde klanten ook niet meer komen.
Ben ze momenteel liever kwijt dan rijk. Ze zonderen zich ook erg af van de andere mensen.
hoeveel gaat het water stijgen volgens hen???quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:51 schreef ludovico het volgende:
https://www.nu.nl/wonen/6(...)eeniveau-liggen.html
Professor van klimaatpropaganda.
dom Verhaal ook weer, en dat noemt zich hoogleraar.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:51 schreef ludovico het volgende:
gelukkig woon ik niet op de begane grondquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:51 schreef ludovico het volgende:
Nee bij 99% VR gewoon alles loslaten.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:52 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
moeten mensen die gevaccineerd zijn met klachten ook niet gewoon testen?
dat doen ze nietquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee bij 99% VR gewoon alles loslaten.
De laatste bijna 2 jaar hebben we keer op keer gezien dat het kabinet zo snel mogelijk weer van maatregelen af willen, maar telkens door de realiteit ingehaald werden.quote:
bij 75% zou alles weer kunnenquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De laatste bijna 2 jaar hebben we keer op keer gezien dat het kabinet zo snel mogelijk weer van maatregelen af willen, maar telkens door de realiteit ingehaald werden.
Zal later ff voor je kijkenquote:Op zaterdag 13 november 2021 13:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Heb je een bron met goede statistieken? Lareb is ook maar half betrouwbaar.
Dat kan je overdreven optimisme of pure incompetentie van Mark en Hugo noemen, maar je kan moeilijk beweren dat zij ingevoerde maatregelen nooit meer terug willen draaien. Dat hebben we met zo'n beetje iedere maatregel gezien. En dat geld ook voor uitspraken van hen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij 75% zou alles weer kunnen
weet je nog
het is de doelpalen verschuivenquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat kan je overdreven optimisme of pure incompetentie van Mark en Hugo noemen, maar je kan moeilijk beweren dat zij ingevoerde maatregelen nooit meer terug willen draaien. Dat hebben we met zo'n beetje iedere maatregel gezien. En dat geld ook voor uitspraken van hen.
Voor het geval dat je de eerste 2 heb overleefd, hier nog 10 extra boosters man man manquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:33 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
mensen dachten zeker dat het na 1 booster klaar was
Onhaalbaar..quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee bij 99% VR gewoon alles loslaten.
Het is ook een niet subtiele vorm van dwangquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
Wat een man, het zijn gewoon dreigementen niks meer en niks minder.
Ik begin je zowaar te mogen haha. Mijn Fiesta is gemaakt om gewoon lekker met 130 te rijden.. kwam ineens die 100km...quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Iedereen is uiteindelijk een kuddedier
Mijn grens is de 130km op de snelweg. Die rijdt ik nog steeds +20kmu opbokken met je halve stikstof maatregel
Sure, maar vrijwillig en open en helder en eerlijk in communicatie.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ben het gewoon helemaal eens met lospedrosa. Hugo heeft vaak geen idee waar hij het over heeft. Al die conspiracy theorieën hier zijn lachwekkende onzin. Een prikje halen stelt niks voor, is de beste manier om jezelf te beschermen en je krijgt direct al je beperkingen terug. En hoewel ik me afvraag in hoeverre dat mogelijk is moeten we erg ons best doen om onze gezondheidszorg op te gaan schalen.
Test uitslag heb je binnen 20min dus zou moeten kunnen als je niet met fragiele mensen werkt.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja joh
lekker aan het werk gaan
en iedereen besmetten![]()
![]()
Zulke uitspraken vinden die provaxxers allemaal normaal en zelfs gerechtvaardigd straks als Hugo's knechten mensen aan de deur komen lastigvallen? Vraag me af tot hoever men blijft wegkijken? Gordijntjes dicht en net doen alsof je niks door hebt?quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:01 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het is ook een niet subtiele vorm van dwang
Hoe moet ik het voor me zien ?
Jij noemt alle punten op waar je je zorgen om maakt . Zij antwoorden nee hoor is allemaal fake news , zie CDC, RIVM voor de enige echte waarheid
Wilt u nu zo vriendelijk zijn om in het busje te stappen om je prik te halen
Denk dat het beter idee is om gewoon niet open te doen
Tja gevalletje van wie wind zaait zal storm oogsten.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:10 schreef _I het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)cineerden-binnenlaat
“Verboden voor ongevaccineerden”
Meters denk anders doe je geen radicale bs.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel gaat het water stijgen volgens hen???
Er zullen genoeg burgers zijn die die vaxx brigade even opbelt om de buren op laten te halen. Tis tenslotte een pandemie.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Zulke uitspraken vinden die provaxxers allemaal normaal en zelfs gerechtvaardigd straks als Hugo's knechten mensen aan de deur komen lastigvallen? Vraag me af tot hoever men blijft wegkijken? Gordijntjes dicht en net doen alsof je niks door hebt?
Ja dat zag je al met de maatregel x aantal personen bezoek in huis. De goede burgerij in de gaten hielden hoeveel bezoekers de buren over de vloer hadden, daar nog een extra rondje met de hond voor gingen maken erna grote schande over spraken, nog erger de tiplijn gingen bellen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:20 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Er zullen genoeg burgers zijn die die vaxx brigade even opbelt om de buren op laten te halen. Tis tenslotte een pandemie.
Wie zijn het dan precies ? BOA's (via UZB's) of zo die een twee-weken flut cursus heeft gedaan? Bij mij moeten ze eerst door de hoofdingang en zou ik echt niet open maken voor de gasten. Bij mijn deur zou ik ze vriendelijk vragen om te oprotten.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:01 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het is ook een niet subtiele vorm van dwang
Hoe moet ik het voor me zien ?
Jij noemt alle punten op waar je je zorgen om maakt . Zij antwoorden nee hoor is allemaal fake news , zie CDC, RIVM voor de enige echte waarheid
Wilt u nu zo vriendelijk zijn om in het busje te stappen om je prik te halen
Denk dat het beter idee is om gewoon niet open te doen
Lol wat een idioot open en bloot discrimineren. En de autoriteiten vinden het prima.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:10 schreef _I het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)cineerden-binnenlaat
“Verboden voor ongevaccineerden”
zodra 2G ingevoerd wordt is dat 'normaal'.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Lol wat een idioot open en bloot discrimineren. En de autoriteiten vinden het prima.
Dat is wat ik zegquote:Op zaterdag 13 november 2021 18:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Test uitslag heb je binnen 20min dus zou moeten kunnen als je niet met fragiele mensen werkt.
Nee je mag met je herstelbewijsje dan ook nog.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:37 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
zodra 2G ingevoerd wordt is dat 'normaal'.
ja oke maar ongevaccineerden worden sowieso scheef aangekeken, herstelbewijs of niet.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee je mag met je herstelbewijsje dan ook nog.
Rlly? Zal wel meevallen, die bekrompen gekkies moet je maar gewoon een hand geven oid... Zijn ze bang voor.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:50 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
ja oke maar ongevaccineerden worden sowieso scheef aangekeken, herstelbewijs of niet.
iedereen wordt over 1 kam geschoren, zelfs jongeren die 0 risico lopen. maar wie weet hoe t zal lopen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Rlly? Zal wel meevallen, die bekrompen gekkies moet je maar gewoon een hand geven oid... Zijn ze bang voor.
Er is maar een groep die wegkijken van de realiteit en dat zijn de antivaxers.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zulke uitspraken vinden die provaxxers allemaal normaal en zelfs gerechtvaardigd straks als Hugo's knechten mensen aan de deur komen lastigvallen? Vraag me af tot hoever men blijft wegkijken? Gordijntjes dicht en net doen alsof je niks door hebt?
[..]
Tja gevalletje van wie wind zaait zal storm oogsten.
En Hugoquote:Op zaterdag 13 november 2021 18:55 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Er is maar een groep die wegkijken van de realiteit en dat zijn de antivaxers.
Voor beide zijden geldt:quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:55 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Er is maar een groep die wegkijken van de realiteit en dat zijn de antivaxers.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:25 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja dat zag je al met de maatregel x aantal personen bezoek in huis. De goede burgerij in de gaten hielden hoeveel bezoekers de buren over de vloer hadden, daar nog een extra rondje met de hond voor gingen maken erna grote schande over spraken, nog erger de tiplijn gingen bellen.
Echt heel erg ziekquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:17 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
account inmiddels verwijderd.
I see no point whatsoever to even address these clowns if they could come and knock on my door . Just treat them as you would treat a telemarketeers .NO not interested, I havve my reasons for not taking the jab and NO you can not ask me why. HAVE A NICE DAY . As you slam the door in their facequote:Op zaterdag 13 november 2021 18:26 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wie zijn het dan precies ? BOA's (via UZB's) of zo die een twee-weken flut cursus heeft gedaan? Bij mij moeten ze eerst door de hoofdingang en zou ik echt niet open maken voor de gasten. Bij mijn deur zou ik ze vriendelijk vragen om te oprotten.
Nou zegt ze vaccinatiekampen en niet concentratiekampen hè.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:17 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
account inmiddels verwijderd.
Heb je die tekst gelezen?quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:52 schreef GwanGwaa het volgende:
Even iets anders, het gerucht gaat dat Klaus Schwab gearresteerd is.
https://deathmilitia.com/klaus-schwab-wef-founder-arrested/ en ook andere bronnen.
Ben benieuwd of het waar is.
Deur voor deur, arm voor arm .....quote:
Ben je verdwaalt ofzoquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:52 schreef GwanGwaa het volgende:
Even iets anders, het gerucht gaat dat Klaus Schwab gearresteerd is.
https://deathmilitia.com/klaus-schwab-wef-founder-arrested/ en ook andere bronnen.
Ben benieuwd of het waar is.
https://commonsensetv.nl/(...)-de-wereldbevolking/quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:28 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Deur voor deur, arm voor arm .....
Heeft iemand nog de audio van die Duitse politicus, wil het nog een keer goed horen
net als deze?quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je weet dat dit fake shit is?
die getypte brief vind je terug in vele talen.quote:
dat zou wel een dingetje worden als dit echt zo isquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:28 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Straks misschien allemaal mensen met ADE?
Je doet er nogal luchtig over hoor, toen ik dit bericht net zag heb ik gelijk de telefoon gepakt om een prik date te maken..... Ze waren dicht.. Kutzooi!quote:
Tjah... Fucking small minded People.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:03 schreef Ali_boo het volgende:
Hoe het begon
[ afbeelding ]
Paar weken later
Cardiologist Who Said He ‘Won’t Cry at Funeral’ For “Selfish” Unvaccinated People Suddenly Dies in His Sleep 2 Weeks After 3rd Covid Jab
https://www.thegatewaypun(...)weeks-3rd-covid-jab/
RIP
Een reactie van iemand op een website...quote:Wanneer begint het muntje nu te vallen?
Op deze site wordt vaak gerefereerd naar een toekomstige klimaatvaccin dictatuur. Het volgende klinkt wat ongemakkelijk, maar ergens is er wel een punt.
Het vliegtuig in om te shoppen in Londen, 3 keer per week uit eten, drie keer per jaar op vakantie naar verre bestemmingen, tweeverdieners waardoor beide kostwinners in de file staan, elke dag vlees op tafel met het bijbehorend dierenleed, overbevolking, zeeën die volzitten met plastic afval, een complete nederlandse colonne die in de zomer de kusten van de middellandse zee teistert en in de winter de Alpen, hoeveel meer wilt u horen . .
Daar hebben de globalisten van gezegd: aan die overconsumptie, daar gaan we wat aan doen. Luxe leven is alleen voor de heersende klasse. De middenklasse gaat verdwijnen. Daarnaast is deze klasse ook niet meer nodig, inclusief de nutteloze mee-eters.
Wie ga je dan opruimen? De ongevaccineerde die zich door alle maatregelen, onmogelijk schuldig kan maken aan overconsumptie? Of de gevaccineerde QR slaaf die weer terug wil naar normaal en zijn overconsumptieve leuke dingetjes weer al te graag en zo snel mogelijk op wil pakken?
Begint het muntje te vallen?
En als je naar een nieuwe communistische wereldorde wil? Dat gaat niet zolang er nationale regeringen zijn. Die zullen omver geworpen moeten worden. Dat zal pas, en zal gebeuren op het moment dat de gevaccineerden beseffen dat ze in de maling genomen zijn. Stervend en gesterilliseerd.
Wees blij met het 2g beleid. Helemaal met de boostershots op komst. Onder gevaccineerden zullen de levensgevaarlijke mrna spike eiwitten wederom verspreidt worden. Daar wil je toch echt niet tussen zitten. Even een half jaartje doorbijten mensen!
Als ongevaccineerde zit je nu op de ark van Noach. Ga er niet vanaf, of je verzuipt door de zondvloed.
Bill Gates, dat is een eugenist. Die streeft naar rassenverbetering. Het uitroeien van nadenkende mensen, da’s niet bepaald rassenverbetering, toch? Nee, het is volstrekt duidelijk met wie ze door willen en wie niet.
Het deel van de onnadenkende, gevaccineerde mensen dat dit overleeft, zal worden gekoppeld aan kunstmatige intelligentie. Volstrekt logisch natuurlijk, want zelf nadenken kunnen ze niet.
Voor creatieve, technologisch vooruitstrevende projecten heb je intelligente mensen nodig. Die komen nu vanzelf boven drijven.
Wil je je leuke dingetjes weer doen en daarvoor bereid je gezondheid te vernietigen, dan lig je eruit. Zo simpel is het.
Sick fucks.quote:
Oh. En welke kanshebber acht jij het meest waarschijnlijk?quote:Op zondag 14 november 2021 02:08 schreef KNAK het volgende:
[..]
Een reactie van iemand op een website...
Ook een kanshebber naast de tal van andere mogelijkheden waarom we zo nodig in deze shit moeten verkeren en welke kant het mogelijk op kan gaan.
Dat zegt hij niet. En hij heeft wel een punt natuurlijk.quote:Op zondag 14 november 2021 08:07 schreef _I het volgende:
Dr Doshi - The data is locked till 2025. Without data it’s no science.
https://thehighwire.com/videos/dr-peter-doshi-testimony-part-2/quote:Op zondag 14 november 2021 09:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet. En hij heeft wel een punt natuurlijk.
Knappe suicideprik die zo traag werkt, niet opvalt bij het publiek op side effects in die extreme mate dat het genocide genoemd moet worden.. En wetenschappelijk vastgesteld kan worden dat het wel wat doet tegen kans op ernstige ziekte.quote:Op zondag 14 november 2021 02:08 schreef KNAK het volgende:
[..]
Een reactie van iemand op een website...
Ook een kanshebber naast de tal van andere mogelijkheden waarom we zo nodig in deze shit moeten verkeren en welke kant het mogelijk op kan gaan.
Haha, kom nou toch. Mensen ontslaan als er een zorgcrisis is? Lol. Ze willen het land slopen.quote:Op zondag 14 november 2021 07:16 schreef _I het volgende:
https://www.nature.com/articles/d41586-021-03110-4
Artikel in Nature over natuurlijk weerstand door blootstelling bij mensen in de gezondheidszorg.
Mensen die nu overal ontslagen worden!
Waarom worden hier geen onderzoeken naar gedaan in NL! Deze mensen werden nooit ziek en moeten wel gevaccineerd worden.
Herstel. Niet goed gelezen blijkbaar.quote:Op zondag 14 november 2021 08:32 schreef _I het volgende:
https://www.cdc.gov/coron(...)nduced-immunity.html
“For certain populations, such as the elderly and immunocomprised the levels of protection [van natuurlijk immunisatie na ziekte] may be decreased following both vaccination and infection.”
CDC
Eh wat!? “Decreased”…
Zoveel is mij wel duidelijk. Dit is gebed zonder end.quote:Op zondag 14 november 2021 09:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Haha, kom nou toch. Mensen ontslaan als er een zorgcrisis is? Lol. Ze willen het land slopen.
Communisme... Waarom denkt men dat dat efficiënt is steeds? Debiel gedoe. Tenzij AI hyperefficient is that is... Dan is je economie central planned hyperefficient door mega slimme robots.quote:
Denk eerlijk gezegd dat de onderliggende data daarin niet heel substantial is tbh.quote:Op zondag 14 november 2021 08:32 schreef _I het volgende:
https://www.cdc.gov/coron(...)nduced-immunity.html
“For certain populations, such as the elderly and immunocomprised the levels of protection [van natuurlijk immunisatie na ziekte] may be decreased following both vaccination and infection.”
CDC
Eh wat!? “Decreased”…
Had mezelf al gecorrigeerd iets later.quote:Op zondag 14 november 2021 10:23 schreef ludovico het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd dat de onderliggende data daarin niet heel substantial is tbh.
Neejohquote:Op zondag 14 november 2021 10:24 schreef _I het volgende:
https://humansarefree.com(...)ks-and-vaccines.html
Die Bill; “punish anyone who opposes masks and vaccins online”
Ik log even uit een tijdje.
Flatten the curvequote:Op zondag 14 november 2021 08:14 schreef Lospedrosa het volgende:
2022 dan is het virus voor de Westerse wereld wel klaar.
https://www.economist.com(...)to-fade-away-in-2022
Dat geldt voor alle maatregelen. behalve bij corona daar gelden maatregelen voor gezonde mensenquote:Op zondag 14 november 2021 11:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Medicijnen slik je ook pas je ziek bent.
Ik kom daar niet zo vaak, gelukkig maar want ik zie dat een aantal van die lui die ook op bnw vreemd genoeg hun neus laten zien, daar volop hun haatpraat kunnen spuwen en zelfs bnw'ers bij naam in hun topic noemen. Ben je best zielig bezig en... get a life! Ik reageer er niet op.quote:Op zondag 14 november 2021 12:17 schreef PSVCL het volgende:
In COR ongevaccineerde uitmaken voor smerig kutvolk, voorstander van een duivels 2G systeem..
En dan vervolgens hier schijnheilig komen doen, rot toch op man
Daar doe je goed aan.. zowel het negeren van die kneusjes als rondhangen in COR.quote:Op zondag 14 november 2021 12:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik kom daar niet zo vaak, gelukkig maar want ik zie dat een aantal van die lui die ook op bnw vreemd genoeg hun neus laten zien, daar volop hun haatpraat kunnen spuwen en zelfs bnw'ers bij naam in hun topic noemen. Ben je best zielig bezig en... get a life! Ik reageer er niet op.
Gisteren zag ik een bericht van disclosure tv, die meldde dat de Amerikanen 16000 soldaten naar Duitsland sturen om de Duitsers te assisteren in de vaccinatiecampagnequote:Op zondag 14 november 2021 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trump heeft mensen al herhaaldelijk aangemoedigd een vaccin te nemen, dus dat zal weinig verschil maken.
Dat is andersom natuurijk net zo. Beide kampen delen elkaar deze verwijten uit.quote:Op zondag 14 november 2021 12:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En ondertussen anderen verwijten blinde en naïeve schapen te zijn. Tja.
Maar hoe zit dat nou met die Amerikaanse soldaten die mogelijk naar Duitsland gaan?quote:Op zondag 14 november 2021 13:01 schreef Ali_boo het volgende:
Meer opmerkelijk nieuws
[ afbeelding ]
Klimaatverandering en bacon zijn de oorzaak voor de hartkwalen die we zien , aldus de experts
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig maar, je zet jezelf ook wel erg voor gek zo en komt bovenal niet erg wijs over.quote:Op zondag 14 november 2021 12:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Daar doe je goed aan.. zowel het negeren van die kneusjes als rondhangen in COR.
Moet wel zeggen dat de meerderheid daar gewoon normaal is.
Gaat nergens meer over joh..quote:Op zondag 14 november 2021 13:13 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Gelukkig maar, je zet jezelf ook wel erg voor gek zo en komt bovenal niet erg wijs over.
quote:Op zondag 14 november 2021 13:36 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
dat zeiden ze in de jaren 30 ook
Ik ben gevaccineerd. Zou niet weten waarom mij het lachen zal vergaan.quote:Op zondag 14 november 2021 13:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ook jou zal het lachen snel vergaan.. vooral blijven toegeven kerel.
Yes, something like that....but I'll cross that bridge when I come to it.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:49 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
I see no point whatsoever to even address these clowns if they could come and knock on my door . Just treat them as you would treat a telemarketeers .NO not interested, I havve my reasons for not taking the jab and NO you can not ask me why. HAVE A NICE DAY . As you slam the door in their face
Schaf dat hele sinterklaasfeest maar af, ik heb gisteren een stukje gekeken van de intocht. Wat een aanfluiting met al die multiculti verantwoorde bleke Pieten, er is nog maar weinig over van de traditie en de sint is er voor elk kind gaat nu al helemaal niet meer op.quote:Op zondag 14 november 2021 13:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gaat nergens meer over joh..
[ twitter ]
![]()
Als je niet voor jezelf doet doe het dan voor de kinderen, nieuwe generatie.
Deze zag ik ook langskomen ja.quote:Op zondag 14 november 2021 13:01 schreef Ali_boo het volgende:
Meer opmerkelijk nieuws
[ afbeelding ]
Klimaatverandering en bacon zijn de oorzaak voor de hartkwalen die we zien , aldus de experts
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn kleine neefje heeft zich gisteren uitstekend vermaakt en daarna met veel plezier z'n schoen gezet.quote:Op zondag 14 november 2021 14:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Schaf dat hele sinterklaasfeest maar af, ik heb gisteren een stukje gekeken van de intocht. Wat een aanfluiting met al die multiculti verantwoorde bleke Pieten, er is nog maar weinig over van de traditie en de sint is er voor elk kind gaat nu al helemaal niet meer op.
als je vol met hugo's toverdrankje zit dan is cognitieve dissonantie groot lijkt me.quote:Op zondag 14 november 2021 14:36 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Het is echt lachwekkend.
Dat mensen hier nog intrappen.
Net alsof het alleen daarom draait. Sinterklaasfeest is allang de nek omgedraaid, het is inmiddels ook uit de etalage en het straatbeeld verdwenen. En dan nu dat een aantal kinderen als ongedierte achter een schot moeten staan en hun het uitzicht wordt ontnomen vanwege wat? Het virus? Een walgelijke vertoning dat is het.quote:Op zondag 14 november 2021 14:32 schreef Isdatzo het volgende:
Volwassenen die zich gigantisch druk maken over welk kleurtje de pieten zouden moeten hebben. Alsof het voor de kinderen ook maar iets uitmaakt
Alle kinderen idd.quote:Op zondag 14 november 2021 14:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn kleine neefje heeft zich gisteren uitstekend vermaakt en daarna met veel plezier z'n schoen gezet.
Daar gaat het uiteindelijk toch om, dat kinderen er plezier aan beleven?
Er is zoveel onzin aan de gang dat het lastig in te schatten is. Jij denkt zeker dat dit alles voor de gezondheid is?quote:Op zondag 14 november 2021 09:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh. En welke kanshebber acht jij het meest waarschijnlijk?
QR-check bij intocht Sinterklaas: 'Dat is wel even wennen'quote:
quote:Op zondag 14 november 2021 14:38 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Deze zag ik ook langskomen ja.
In Canada is de eerste diagnose van ziekte door 'climate change' vastgesteld.
Wereld is knettergek geworden.
https://news.sky.com/stor(...)d-wildfires-12465131
En zo zijn we dus een nieuwe fase ingegaan. Nu al benieuwd wat de volgende is. Blijf het vooral goedpraten, blijf het vooral negeren, zolang jij met je gifspuit-abbo maar denkt dat je aan de juiste kant van dit hele verhaal staat.quote:WENEN - In Oostenrijk wordt maandag een lockdown ingevoerd voor mensen die niet volledig zijn gevaccineerd tegen het coronavirus. Dat is de uitkomst van topoverleg tussen bondskanselier Alexander Schallenberg en leiders van deelstaten. De ingrijpende maatregel heeft gevolgen voor miljoenen mensen.
quote:Maurice de Hond woedend want 2G-maatregel, voor straf geen opiniepeiling
'2G zal juist voor toename ziekenhuisopnames zorgen'
Al zeventien jaar stuur ik vrijwel iedere zondag een mail met de laatste peiling. Dat doe ik vandaag niet. Ik was en ben teveel aangedaan omdat blijkbaar toch ons landsbestuur het voornemen heeft om via de 2G-regeling een deel van de bevolking uit te sluiten bij een groot deel van hun mogelijke activiteiten buitenshuis.
Doneer aan TPO!
En daar heb ik twee belangrijke redenen voor: een principiele reden en een reden op basis van data-analyse.
Ik heb me in april/mei laten vaccineren dus voor de activiteiten die ik zou willen doen betekent de 2G-regeling voor mij ten aanzien van de activiteiten die ik nu doe feitelijk geen belemmering.
Maar in werkelijkheid is dat het wel. Want ik weet op basis van de verhalen van mijn ouders uit de zwartste bladzijde van onze geschiedenis maar al te goed wat het uitsluiten van een deel van de bevolking betekent bij het mogen doen van bepaalde activiteiten. Die mochten op een gegeven moment ook bepaalde plekken niet meer bezoeken waar ze vaak kwamen. En wat hen daarbij het meeste trof was dat degenen die deze plekken nog wel mochten bezoeken dat gewoon bleven doen. Die het blijkbaar niets deed om op plekken te komen waar hun buurtgenoten, stadsgenoten, landgenoten niet meer mochten komen.
Neem een TPO+-abonnement!
Als de 2G-regeling wordt ingevoerd zal ik dat gevoel wat ik van mijn ouders heb gehoord meenemen bij mijn eigen beslissing of ik überhaupt ergens binnen wil gaan waar de 2G-regeling voor geldt. Want ik zal in mijn gedachten de mensen buiten zien staan die niet meer naar binnen mogen.
Maar los van het principiële punt zal de 2G-regeling precies het tegenovergestelde bereiken van wat er geclaimd wordt. Want -helaas- datgene wat blijkbaar het landsbestuur voorgeschoteld krijgt ten aanzien van de vaccinatiegraad van de patiënten die in de ziekenhuizen worden opgenomen, is irrelevant ten opzichte van de situatie van dit moment.
Dat het vaccineren zorgt dat men een zeventien keer zo kleine kans heeft om in het ziekenhuis te komen, zoals Hugo de Jonge vertelde in zijn persconferentie, is wel de situatie hoe het gemiddeld was tussen juli en 20 oktober. Maar het negeert dat de situatie inmiddels een heel andere is dan in juli. En vooral dat onder de ouderen, die met name in de ziekenhuizen komen, de bescherming van het virus tegen ziekenhuisopnames in de tijd gezien sterk is afgenomen. Die factor zeventien voor het gemiddelde is bij de groep boven de 70 jaar inmiddels gedaald naar een cijfer niet ver van de twee af.
Door de hoge incidentie is de coronatoegangspas inmiddels juist een aanjager van de besmettingen. Omdat steeds meer gevaccineerden anderen kunnen besmetten, maar ook omdat de ouderen onder degenen die aanwezig zijn op een 3G- of 2G-plek een beduidend grotere kans hebben wél in het ziekenhuis te komen dan het getal zeventien van Hugo de Jonge lijkt aan te geven.
In zeventien jaar heb ik vrijwel wekelijks een mail gestuurd met informatie waarvan ik aannam dat u die interesseerde en wellicht zou bekijken. Maar ik vraag, nee ik smeek: lees dit artikel dat ik geschreven heb waarin ik de cijfermatige misvatting rondom de coronatoegangspas heb uitgewerkt.
Ook als u zich niet aangesproken voelt voor de principiële overwegingen met betrekking tot het besluit van de 2G-regeling dan hoop ik in ieder geval dat u op basis van de data-analyse begrijpt dat het niet zal werken en juist voor een toename van de ziekenhuisopnames zal zorgen. Door zowel de schijnveiligheid als het feitelijke gevaar dat aanwezigen elkaar besmetten en mensen wel in de ziekenhuizen komen.
En als u mij niet gelooft luister dan naar Marcel Levi, vorige week in het Reformatorisch Dagblad:
“Klopt, maar wat is die coronapas nou waard? Die zorgt alleen voor schijnveiligheid. Ik ben voorstander van vaccinatie, laat dat duidelijk zijn. Maar met zo’n pas kun je overal naar binnen, ook al ben je als gevaccineerde die morgen wakker geworden met koorts en hoesten. Wat een malloterie.”
Tenslotte: ik heb in het afgelopen anderhalf jaar ook contact gehad met mensen met een bepaalde gezondheidssituatie waardoor ze niet gevaccineerd konden worden. Ik adviseerde ze hoe ze dan toch nog zo veilig mogelijk konden leven. Besef wat de 2G-regeling voor die mensen betekent. Ik heb letterlijk een mail gekregen van één van die personen die aangaf dat ze dan liever zelfmoord pleegt dan compleet opgesloten te worden in haar huis.
Ik las onlangs een uitspraak van iemand die aangaf: ‘Wat betekenen grondrechten precies als in een tijd van crisis die grondrechten niet meer gelden?’
Ik hoop oprecht dat u of u nu actief bent in de politiek of in de media (want dat zijn de mensen die op mijn mailinglist staan) eens goed in de spiegel wilt kijken en u afvragen of u als een maatregel die enerzijds principieel een grens overgaat en anderzijds contraproductief werkt daar direct of indirect uw medewerking aan wilt geven.
Veel wijsheid toegewenst.
wat n onzinquote:Op zondag 14 november 2021 15:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
QR-check bij intocht Sinterklaas: 'Dat is wel even wennen'
QR hoort erbij in deze tijd want is goed voor de volgende generatie zegt die doos. Beetje sneu datdanweerwel, de kindjes van ongevaccineerde ouders kunnen vanaf de brug toekijken. Alleen het reinheidsvolk mag dichtbij sinterklaasje.
Terechte vraagquote:Op zondag 14 november 2021 15:41 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
waarom worden al die posts verwijderd?
Hevig op de achtergrond gemodereerd subforumpje gezien dit over een wereldwijde fuckup gaat waar enorm veel vanaf hangt. Niet zo vreemd dus...quote:Op zondag 14 november 2021 15:45 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Terechte vraag
Normaal gesproken merk je nauwelijks iets van de aanwezigheid van de mods, maar zodra de joden aan bod komen verwijnt er binnen aan paar sec 4 of 5 post
Geen idee, was toch niks verkeerd geschreven.quote:Op zondag 14 november 2021 15:41 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
waarom worden al die posts verwijderd?
En weer een complotje voor het slachtofferwerk bedacht. Zo makkelijk gaat datquote:Op zondag 14 november 2021 15:45 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Terechte vraag
Normaal gesproken merk je nauwelijks iets van de aanwezigheid van de mods, maar zodra de joden aan bod komen verwijnt er binnen aan paar sec 4 of 5 post
mods die bepaalde posts verwijderen is een complot. dan is alles een complotquote:Op zondag 14 november 2021 15:52 schreef ems. het volgende:
[..]
En weer een complotje voor het slachtofferwerk bedacht. Zo makkelijk gaat dat
For the love of God kom met iets nieuwsquote:Op zondag 14 november 2021 15:52 schreef ems. het volgende:
[..]
En weer een complotje voor het slachtofferwerk bedacht. Zo makkelijk gaat dat
Het zijn geen insults, het zijn constateringen. Probeer jij eens op een andere manier te verklaren dat mensen je ideeën belachelijk vinden behalve "ze kijken het journaal"quote:Op zondag 14 november 2021 15:55 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
For the love of God kom met iets nieuws
Met je niet al te creatieve ' insults'
The comparisons to 1930s Nazi Germany are validquote:
ze konden emigreren of zich voor doen als Christen. dat hebben er dan ook veel gedaan.quote:Op zondag 14 november 2021 16:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
The comparisons to 1930s Nazi Germany are valid
Nee dat zijn ze niet, of konden joden met een simpel prikje voorkomen dat ze opgejaagd en afgeslacht werden?
Daarbovenop zijn we er nog niet. De eerste stapjes zijn gezet, wie zegt dat dit de enige zijn. Vooralsnog overtreffen ze zichzelf continue.quote:Op zondag 14 november 2021 16:18 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
ze konden emigreren of zich voor doen als Christen. dat hebben er dan ook veel gedaan.
En maakte dat ze minder Joods?quote:Op zondag 14 november 2021 16:18 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
ze konden emigreren of zich voor doen als Christen. dat hebben er dan ook veel gedaan.
quote:Op zondag 14 november 2021 16:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
The comparisons to 1930s Nazi Germany are valid
Nee dat zijn ze niet, of konden joden met een simpel prikje voorkomen dat ze opgejaagd en afgeslacht werden?
Het voorkwam dat ze opgejaagd en afgeslacht werden, dat was je vraag toch.quote:
Dat deed het in veel gevallen niet.quote:Op zondag 14 november 2021 16:27 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Het voorkwam dat ze opgejaagd en afgeslacht werden, dat was je vraag toch.
Gelijk stellen aan en zeggen dat er overeenkomsten zijn zijn 2 verschillende dingen.quote:Op zondag 14 november 2021 16:30 schreef Isdatzo het volgende:
Dat we het hier überhaupt moeten hebben over hoe belachelijk dat soort vergelijkingen zijn.
Dat heeft (als kleine kindje) de super gezellig,lieve moeder van een vriendin van me gedaan. Vanuit Warzaw gevlucht en de hele oorlog in een convent in Belgium gewoond.quote:Op zondag 14 november 2021 16:18 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Beetje overdreven ja. Erg belachelijk niet. imo.quote:Op zondag 14 november 2021 16:30 schreef Isdatzo het volgende:
Dat we het hier überhaupt moeten hebben over hoe belachelijk dat soort vergelijkingen zijn.
FNVquote:Op zondag 14 november 2021 16:37 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Vakbond FNV Spoor heeft zijn leden opgeroepen om te weigeren een QR-code te tonen om naar het werk te gaan. De FNV Spoor Divisieraad NS Reizigers heeft dit naar aanleiding van de persconferentie over de aangescherpte coronaregels bekendgemaakt.
De afdeling van de vakbond geeft aan niet te accepteren dat “NS onderscheid gaan maken aan de hand van een QR-code wie wel toegelaten wordt tot het werk en wie niet”. “FNV Spoor is voor een hoge vaccinatiegraad, maar tegen aantasten van rechten werknemers”, aldus de vakbond.
Kabinet werkt aan wetswijziging
De komende weken wordt gewerkt aan een wetswijziging om nieuwe maatregelen voor de langere termijn mogelijk te maken. Vanaf dan wordt onder meer ingezet op de mogelijkheid voor ondernemers om te werken met een 2G-systeem waarbij een negatieve test geen coronatoegangsbewijs is. De coronapas wordt dan ook verplicht in niet-essentiële winkels en kan ook op de werkvloer worden gevraagd.
FNV Spoor vindt dat de plannen van het kabinet en andere betrokkenen bij de corona-aanpak leiden “tot een gevaarlijk hellend vlak”. De vakbond wil daarvan ‘wegblijven’. “Onze leden moeten werken om aan een inkomen te komen.”
De bond zegt meegezogen te worden in discussies over de QR-code bij bars en restaurants of bioscopen. “Wij gaan over werk en inkomen van onze leden op de werkplek en niet hoe onze leden hun vrije tijd willen inrichten en hun inkomen willen spenderen. Wij vragen jullie dit te respecteren van jullie vakbond. Ook vragen wij jullie andere maatregelen zoals de 1,5 meter en indien nodig mondmaskers te respecteren tijdens en op het werk”, schrijft de organisatie aan zijn leden.
https://www.spoorpro.nl/p(...)e-tonen/?gdpr=accept
Zo zijn er ook overeenkomsten tussen jou (of mij) en een hondendrol. Dat wil nog niet zeggen dat zo'n vergelijking gepast is, laat staan dat hij ergens op slaat.quote:Op zondag 14 november 2021 16:33 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Gelijk stellen aan en zeggen dat er overeenkomsten zijn zijn 2 verschillende dingen.
Oke cringelordquote:Op zondag 14 november 2021 16:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Het zijn geen insults, het zijn constateringen. Probeer jij eens op een andere manier te verklaren dat mensen je ideeën belachelijk vinden behalve "ze kijken het journaal"
Je kan wel complotjes blijven verzinnen om je bubbel in stand te houden maar dat is een oneindige herhalingsoefening.
Dus ik mag straks niet meer naar mn werk, zolang er druk is in het ziekenhuis. Hoewel ik op geen enkele manier een gevaar vorm en me altijd getest heb.quote:Op zondag 14 november 2021 16:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo zijn er ook overeenkomsten tussen jou (of mij) en een hondendrol. Dat wil nog niet zeggen dat zo'n vergelijking gepast is, laat staan dat hij ergens op slaat.
maar je zou er altijd over moeten kunnen praten en niet gelijk het verwijt (niet per se van jou) dat je er niet mee mag vergelijken.quote:Op zondag 14 november 2021 16:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo zijn er ook overeenkomsten tussen jou (of mij) en een hondendrol. Dat wil nog niet zeggen dat zo'n vergelijking gepast is, laat staan dat hij ergens op slaat.
Niet dus!quote:Op zondag 14 november 2021 16:54 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
NWS / Virologen: nooit meer terug naar normaal
tot zover het sprookje dat vaccins de uitweg zijn.
Ik was ook niet van plan om mijn QR-code op het werk te laten zien hoor, maar dat betekent niet dat ik allerlei rare vergelijkingen ga maken met de jodenvervolging.quote:Op zondag 14 november 2021 16:47 schreef _I het volgende:
[..]
Dus ik mag straks niet meer naar mn werk, zolang er druk is in het ziekenhuis. Hoewel ik op geen enkele manier een gevaar vorm en me altijd getest heb.
Het is uitsluiting en dat kan leiden tot ergere dingen.
Dat signaal is fout. Heel fout.
Lekker skieen terwijl de halve bevolking ban Oostenrijk de deur niet uit mag. Swoosh swiish.. vingers in je oren en vooral doen alsof het normaal is.
Maar wanneer ik jou vergelijk met een hondendrol dan impliceer ik daar wel wat mee. Kijk ook eventjes naar de tweet waar het allemaal mee begon, dat is gewoon je reinste stemmingmakerij.quote:Op zondag 14 november 2021 16:49 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
maar je zou er altijd over moeten kunnen praten en niet gelijk het verwijt (niet per se van jou) dat je er niet mee mag vergelijken.
het ging over de jaren 30 he, niet over de Holocaust.quote:Op zondag 14 november 2021 17:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan om mijn QR-code op het werk te laten zien hoor, maar dat betekent niet dat ik allerlei rare vergelijkingen ga maken met de jodenvervolging.
Het is nog niet in dat stadium. Vind het zelf ook niet een gepaste vergelijking, maar zie wel overeenkomsten uit het vroege begin. Zie ook de blinde haat ontstaan.quote:Op zondag 14 november 2021 17:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan om mijn QR-code op het werk te laten zien hoor, maar dat betekent niet dat ik allerlei rare vergelijkingen ga maken met de jodenvervolging.
Die wet komt er gewoon door ga ik van uit.quote:Op zondag 14 november 2021 17:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan om mijn QR-code op het werk te laten zien hoor,
quote:Op zondag 14 november 2021 17:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
quote:
Ik snap het probleem nooit zo goed dat wappies hebben met het inenten van kinderen en baby's... Hebben jullie toevallig allemaal niet het DKTP prikje gehad, of de hielprik?quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:42 schreef _I het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat word het oorlogquote:Op zondag 14 november 2021 17:06 schreef _I het volgende:
[..]
Het is nog niet in dat stadium. Vind het zelf ook niet een gepaste vergelijking, maar zie wel overeenkomsten uit het vroege begin. Zie ook de blinde haat ontstaan.
Wappies, tuurlijk doen ook foute dingen, maar dit is haat op een niet homogene groep die je normaal niet zou kunnen identificeren. Met 2G wordt het wel bekend. Ik vind dat geen goede ontwikkeling.
Waar is de compassie. Ook voor andersdenkenden.
Zeg cloon van wappie1982 , had je geen ban hier op bnw ?quote:Op zondag 14 november 2021 17:06 schreef Schaapje1989 het volgende:
[..]
Ik snap het probleem nooit zo goed dat wappies hebben met het inenten van kinderen en baby's... Hebben jullie toevallig allemaal niet het DKTP prikje gehad, of de hielprik?
https://rijksvaccinatieprogramma.nl/vaccinaties/dktp
Dat zou verklaren waarom wappies zijn wat ze zijn... Maar toch denk ik dat 95% van de wappies die prikjes wel gehad heeft en daarom geen kinkhoest, geen difterie, geen tering en geen polio... In plaats van daar dankbaar voor te zijn, gaan wappies de kant op die ze gaan..
Een paar jaar geleden was nog de vraag "mogen bso's en kinderopvang kinderen weigeren die die prikjes nog niet gehad hebben" en het antwoord was, ja dat mag...
De mensheid is echt helemaal aan het doorslaan.. Vooral de wappies dan, de rest hoor en lees ik er niet over.
devlin?quote:Op zondag 14 november 2021 17:08 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zeg cloon van wappie1982 , had je geen ban hier op bnw ?
80+ jaren geleden dus.quote:Op zondag 14 november 2021 17:05 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
het ging over de jaren 30 he, niet over de Holocaust.
Hans! Hans!quote:Op zondag 14 november 2021 17:06 schreef Schaapje1989 het volgende:
[..]
Ik snap het probleem nooit zo goed dat wappies hebben met het inenten van kinderen en baby's... Hebben jullie toevallig allemaal niet het DKTP prikje gehad, of de hielprik?
Dat zou verklaren waarom wappies zijn wat ze zijn... Maar toch denk ik dat 95% van de wappies die prikjes wel gehad heeft en daarom geen kinkhoest, geen difterie, geen tering en geen polio... In plaats van daar dankbaar voor te zijn, gaan wappies de kant op die ze gaan..
Een paar jaar geleden was nog de vraag "mogen bso's en kinderopvang kinderen weigeren die die prikjes nog niet gehad hebben" en het antwoord was, ja dat mag...
De mensheid is echt helemaal aan het doorslaan.. Vooral de wappies dan, de rest hoor en lees ik er niet over.
Ik niet en ik lees dat je pas op ze kan rekenen met juridisch advies als je langer dan 6 maanden lid bent. Dus nu nog lid worden lijkt me zinloos.quote:
Ik denk dat zuivere mensen heel veel vaccinaties hebben gehad. Het is meer het experimentele gedeelte van een mRNA therapie op kleine kinderen toepassen hoewel de lange termijn studies nog niet bekend zijn.quote:Op zondag 14 november 2021 17:06 schreef Schaapje1989 het volgende:
[..]
Mwah. Dat zal wel meevallen. Men loopt wel in de pas en haalt de schouders op.quote:Op zondag 14 november 2021 17:08 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat word het oorlog
2g gaat veel te ver. Ook ik heb een QR code maar ben niet van plan me weer te laten inenten. Ik vind het echt nergens op slaan waar ze naar toe willen. Het heeft ook helemaal geen nut.quote:Op zondag 14 november 2021 17:10 schreef JohnDDD het volgende:
persoonlijk vind ik 2G ook wel zo ver gaan dat ik zou overwegen om er niet aan mee te doen, ook al heb ik een QR-code
de 3G momenteel vind ik ook belachelijk, maar ik maak nu meestal wel de afweging dat ik toch liever (ook voor mijn eigen geestelijke gezondheid) wat onderneem af en toe, dan dat ik er principieel voor kies om niet te gaan
als 3G in niet-essentiële winkels wordt ingevoerd, vind ik dat ook wel echt een brug te ver gaan
ik ga niet mijn QR-code laten scannen om de boekhandel binnen te gaan, gewoon omdat het totaal absurd is
als zelfstandige heb ik gelukkig niet te maken met werkgerelateerde problemen
Nee , zijn vorige username was iets met wappie1981 of iets in die trend . Herkende zijn kansloze en lompe manier van posten meteenquote:
Die blinde haat komt vooral van rechts/uhh wappieland. Niet van de MSM of de mensen die de regels hier bepalen. Heb je de persconferentie gezien? Hoe omzichtig men te werk gaat om de wappies niet voor het hoofd te stoten?quote:Op zondag 14 november 2021 17:06 schreef _I het volgende:
[..]
Het is nog niet in dat stadium. Vind het zelf ook niet een gepaste vergelijking, maar zie wel overeenkomsten uit het vroege begin. Zie ook de blinde haat ontstaan.
Wappies, tuurlijk doen ook foute dingen, maar dit is haat op een niet homogene groep die je normaal niet zou kunnen identificeren. Met 2G wordt het wel bekend. Ik vind dat geen goede ontwikkeling.
Ik hoop het ook niet, maar het gaat allemaal wel veel te ver hieroquote:Op zondag 14 november 2021 17:14 schreef _I het volgende:
[..]
Mwah. Dat zal wel meevallen. Men loopt wel in de pas en haalt de schouders op.
Maar serieus. Neem aan dat het niet zover zal komen.
ik mis hem niet hoorquote:Op zondag 14 november 2021 17:17 schreef Ali_boo het volgende:
Ps delvin heeft ook een ban maar die zie je voornamelijk terug in NWS en COR deze dagen
Ik ben geen kloon, van niemand...quote:Op zondag 14 november 2021 17:15 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nee , zijn vorige username was iets met wappie1981 of iets in die trend . Herkende zijn kansloze en lompe manier van posten meteen
Als je naar zijn postgeschiedenis kijkt dan zie je dat het een nieuwe account is en uit het niets komt die voornamelijk hier op bnw posten
Net als zijn vorige cloom . Zelfde taalgebruik, zelfde agressie en vijandigheid
Mischien is het beter om het in de fb topic te plaatsen
Thank heavens for small mercies.quote:Op zondag 14 november 2021 17:17 schreef Ali_boo het volgende:
Ps delvin heeft ook een ban maar die zie je voornamelijk terug in NWS en COR deze dagen
Dat is geen haat, dat is onvrede met een systeem en niet gericht op een bepaalde groep mensen. Maar nee, kom niet op die websites.quote:Op zondag 14 november 2021 17:16 schreef Schaapje1989 het volgende:
[..]
Die blinde haat komt vooral van rechts/uhh wappieland. Niet van de MSM of de mensen die de regels hier bepalen. Heb je de persconferentie gezien? Hoe omzichtig men te werk gaat om de wappies niet voor het hoofd te stoten?
Man, als er elders 15% vs 85% is dan worden die 15% weggezet als de gekken en worden die mensen genegeerd. Maar hier is men bezig de 15% juist enorm groot te maken...Waardoor die mensen nu al elk weekend staan te protesteren. En word er in de media gezegd "men moet de wappies niet hard aanpakken, dan creeer je een tweedeling"... 15% vs 85% IS geen tweedeling. 55-45, 40-60 DAT is een tweedeling..
Ik denk dat meer dan 15% van de Nederlanders in schepping gelooft, maar neemt men die serieus? Nee.. Gaat de media klagen dat op scholen de schepping niet geleerd wordt, en dat je dan die groep tegen het hoofd stoot? Nee. Dan is het wetenschap vs pseudowetenschap..
Dat zou men op dit gebied ook moeten doen. Wappies zijn pseudowetenschap, de gematigden zijn wetenschap..
Kom je trouwens weleens op sites waar de wappies hun informatie vandaan halen? Xandernieuws, Ninefornews, robertjensen.nl?
Daar zit de haat er al vanaf het begin in. Tegen de "MSM", tegen de regering, tegen de schaapjes die een spuitje halen etc...
Dus als je toch kijkt naar de haat, begin dan bij de bron.
Dus de mods alhier gaan alle normale mensen die normaal gevaccineerd worden en zich beklagen over jullie groep een ban geven?quote:Op zondag 14 november 2021 17:17 schreef Ali_boo het volgende:
Dat zeker! Maar oorlog..quote:Op zondag 14 november 2021 17:18 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet, maar het gaat allemaal wel veel te ver hiero
Die QR mag van mij ook zeker wel wegquote:Op zondag 14 november 2021 17:22 schreef _I het volgende:
[..]
Dat zeker! Maar oorlog..
Laten we hopen dat het afneemt en er geen griepseizoenen meer komen, dan kan die qr pas ook weg. (Ijdele hoop)
ja manquote:Op zondag 14 november 2021 17:22 schreef Schaapje1989 het volgende:
[..]
Dus de mods alhier gaan alle normale mensen die normaal gevaccineerd worden en zich beklagen over jullie groep een ban geven?
Doet me denken aan wappiesites waar men jouw reactie eerst modereerd en als het goed bevonden is pas laat posten...Een beetje aan het communisme zeg maar..
Terwijl jullie soort wel op het gewone nieuwsforum van fok mag posten zonder een ban te krijgen...
Zijn de mods van die subforum ook wappies of zo?
Je hebt niet door dat bijvoorbeeld het griepvaccin ook jaarlijks aan mensen wordt gegeven in risicogroepen?quote:Op zondag 14 november 2021 17:15 schreef Moonlight het volgende:
[..]
2g gaat veel te ver. Ook ik heb een QR code maar ben niet van plan me weer te laten inenten. Ik vind het echt nergens op slaan waar ze naar toe willen. Het heeft ook helemaal geen nut.
quote:Op zondag 14 november 2021 17:28 schreef Schaapje1989 het volgende:
[..]
Je hebt niet door dat bijvoorbeeld het griepvaccin ook jaarlijks aan mensen wordt gegeven in risicogroepen?
Waarom dan klagen over het feit dat men wil dat we ons vaker laten inenten tegen covid?
Of dacht je dat ze al zo ver waren dat 1 prik voldoende was voor een heel leven?
En die QR code is toch niet zo vreemd? Waarom spreken mensen toch steeds van discriminatie als het hierop aankomt? Vorig jaar was er een algehele lockdown, omdat niemand nog ingeënt was. Nu zijn er mensen ingeent en is het logisch dat de ingeente mensen meer vrijheid krijgen dan de niet ingeente.. Waarom zouden die mensen niet de lasten moeten dragen maar wel de lusten?
Veel mensen die niet ingeënt zijn denken dat de gevaccineerden nog maar een paar jaar te leven hebben. Laat ze ons dan een verzetje gunnen..
Ze kunnen met ons meevieren als ze een test gedaan hebben..
Ik heb zelf geen rijbewijs voor een schakelauto. Zie je mij al protesteren omdat ik ook in een schakelauto wil rijden? En dat het niet mag als discriminatie wegzetten?
ja manquote:Op zondag 14 november 2021 17:28 schreef Schaapje1989 het volgende:
[..]
Je hebt niet door dat bijvoorbeeld het griepvaccin ook jaarlijks aan mensen wordt gegeven in risicogroepen?
Waarom dan klagen over het feit dat men wil dat we ons vaker laten inenten tegen covid?
Of dacht je dat ze al zo ver waren dat 1 prik voldoende was voor een heel leven?
En die QR code is toch niet zo vreemd? Waarom spreken mensen toch steeds van discriminatie als het hierop aankomt? Vorig jaar was er een algehele lockdown, omdat niemand nog ingeënt was. Nu zijn er mensen ingeent en is het logisch dat de ingeente mensen meer vrijheid krijgen dan de niet ingeente.. Waarom zouden die mensen niet de lasten moeten dragen maar wel de lusten?
Veel mensen die niet ingeënt zijn denken dat de gevaccineerden nog maar een paar jaar te leven hebben. Laat ze ons dan een verzetje gunnen..
Ik heb zelf geen rijbewijs voor een schakelauto. Zie je mij al protesteren omdat ik ook in een schakelauto wil rijden? En dat het niet mag als discriminatie wegzetten?
Wat een domme tweet, zoals wel vaker op twitter..quote:Op zondag 14 november 2021 17:27 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
tijd voor nieuwe boosters, de oude werkte eigenlijk niet goed.
Volgens mij ben jij de enige die hier fake news gelooft als je in die vaccins gelooft.quote:Op zondag 14 november 2021 17:31 schreef Schaapje1989 het volgende:
[..]
Wat een domme tweet, zoals wel vaker op twitter..
Natuurlijk werken de vaccins niet voor eeuwig. Griepvaccin moet ook jaarlijks gegeven worden..
En natuurlijke immuniteit werkt ook niet voor eeuwig maar een half jaar. Dus je moet ieder half jaar covid krijgen om het effect te bereiken van een vaccinatie...
Maar goed, dat krijg je ervan als je fakenews volgt. Je creeert een eigen bubbel (en fok houdt dit in stand door op BNW alleen wappietaal te accepteren) en gelooft hierdoor alleen fake news..
Wat een debielquote:Op zondag 14 november 2021 17:28 schreef Schaapje1989 het volgende:
[..]
Fake news? Dit is Bill Gates, de vaccin messias. jouw held zou je denken.quote:Op zondag 14 november 2021 17:31 schreef Schaapje1989 het volgende:
[..]
Wat een domme tweet, zoals wel vaker op twitter..
Natuurlijk werken de vaccins niet voor eeuwig. Griepvaccin moet ook jaarlijks gegeven worden..
En natuurlijke immuniteit werkt ook niet voor eeuwig maar een half jaar. Dus je moet ieder half jaar covid krijgen om het effect te bereiken van een vaccinatie...
Maar goed, dat krijg je ervan als je fakenews volgt. Je creeert een eigen bubbel (en fok houdt dit in stand door op BNW alleen wappietaal te accepteren) en gelooft hierdoor alleen fake news..
Hoezo gaat dat te ver?quote:Op zondag 14 november 2021 17:30 schreef Moonlight het volgende:
[..]hoe kun je dit vergelijken met het rijbewijs voor een schakel auto alleen dat gaat al te ver.
2G gaat gewoon veel te ver.
Meh- die 'wappie' gedoe ook opgezette bullshit/makkelijke zondebok of zo vanaf het begin was.quote:Op zondag 14 november 2021 17:06 schreef _I het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 november 2021 17:16 schreef Schaapje1989 het volgende:
Kom je trouwens weleens op sites waar de wappies hun informatie vandaan halen? Xandernieuws, Ninefornews, robertjensen.nl?
Daar zit de haat er al vanaf het begin in. Tegen de "MSM", tegen de regering, tegen de schaapjes die een spuitje halen etc...
Get fucked wappie1986quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:07 schreef wappie1986 het volgende:
[..]
God zegent dus vrijdenkerij?
Jij doet me enorm denken aan Ali... En aan veel mensen op xandernieuws..
Overal verbanden in lezen die je met goed fatsoen ook niet verbonden kan zien.
[..]
Heb je niet wat dringende taken te doen Hugo?quote:Op zondag 14 november 2021 17:34 schreef Schaapje1989 het volgende:
[..]
Hoezo gaat dat te ver?
De mensen die niet ingeënt zijn zijn een groot gevaar, voor zichzelf en voor anderen. Precies dezelfde reden dat mensen zonder rijbewijs niet mogen autorijden. Die zijn ook een groot gevaar voor zichzelf en anderen..
En je negeert het feit dat we vorig jaar in een totale lockdown zaten. Voor de antivaccin wappies is er nog niks veranderd dus hoezo moeten zij nu weer alles mogen waar de gevaccineerden iets aan hebben bijgedragen?
Een iemand heeft 2G discriminatie genoemd en mensen praten elkaar na zonder erover na te denken.
Het feit dat vaccinatie niet eeuwig werkte is bij alle normaal denken mensen wel bekend...quote:Op zondag 14 november 2021 17:33 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Fake news? Dit is Bill Gates, de vaccin messias. jouw held zou je denken.
Dus omdat mensen dezelfde sites lezen of hebben gelezen zijn ze dezelfde personen?quote:
Ab Osterhaus?quote:Op zondag 14 november 2021 17:42 schreef Schaapje1989 het volgende:
[..]
Het feit dat vaccinatie niet eeuwig werkte is bij alle normaal denken mensen wel bekend...
Het virus evolueert omdat het wereldwijd nog welig tiert. Als je het helemaal kan uitroeien moet je iedereen laten vaccineren..
Dat weet iedereen denk ik..
Tevens is Bill Gates niet mijn messias. Hij betaalt mensen die aan vaccins werken. Mij niet. Wat de man verder doet zal mij een zorg zijn. Ik denk dat wappies hem beter kennen dan ik...
Tevens begrijp ik niet wat Bill Gates precies te zeggen heeft over vaccinatie. Hij zou dat moeten overlaten aan de experts.
Je denkt echt dat er hier gemod omdat anders "de waarheid" aan het licht komt of zo? En dat de rest van de wereld ook maar een moment aandacht besteed aan een subforumpje op FOK!? Dat is wel heel bijzonder.quote:Op zondag 14 november 2021 15:49 schreef KNAK het volgende:
[..]
Hevig op de achtergrond gemodereerd subforumpje gezien dit over een wereldwijde fuckup gaat waar enorm veel vanaf hangt. Niet zo vreemd dus...
Nee. Goodbye.quote:Op zondag 14 november 2021 17:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je denkt echt dat er hier gemod omdat anders "de waarheid" aan het licht komt of zo? En dat de rest van de wereld ook maar een moment aandacht besteed aan een subforumpje op FOK!? Dat is wel heel bijzonder.
Zoveel bla bla. Doet pijn aan de ogen.quote:Op zondag 14 november 2021 17:16 schreef Schaapje1989 het volgende:
[..]
Die blinde haat komt vooral van rechts/uhh wappieland. Niet van de MSM of de mensen die de regels hier bepalen. Heb je de persconferentie gezien? Hoe omzichtig men te werk gaat om de wappies niet voor het hoofd te stoten?
Man, als er elders 15% vs 85% is dan worden die 15% weggezet als de gekken en worden die mensen genegeerd. Maar hier is men bezig de 15% juist enorm groot te maken...Waardoor die mensen nu al elk weekend staan te protesteren. En word er in de media gezegd "men moet de wappies niet hard aanpakken, dan creeer je een tweedeling"... 15% vs 85% IS geen tweedeling. 55-45, 40-60 DAT is een tweedeling..
Ik denk dat meer dan 15% van de Nederlanders in schepping gelooft, maar neemt men die serieus? Nee.. Gaat de media klagen dat op scholen de schepping niet geleerd wordt, en dat je dan die groep tegen het hoofd stoot? Nee. Dan is het wetenschap vs pseudowetenschap..
Dat zou men op dit gebied ook moeten doen. Wappies zijn pseudowetenschap, de gematigden zijn wetenschap..
Ik weet niet van welke kant jij bent (de goede of de wappie kant) maar die subforum wordt wel behoorlijk gemodereerd. Namelijk "je hoeft niet te bewijzen dat het waar is, daar is dit subforum niet voor" en als je mensen hier blijft lastigvallen met vragen als "kun je het bewijzen" dan wordt je geband..quote:Op zondag 14 november 2021 17:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je denkt echt dat er hier gemod omdat anders "de waarheid" aan het licht komt of zo? En dat de rest van de wereld ook maar een moment aandacht besteed aan een subforumpje op FOK!? Dat is wel heel bijzonder.
Die vergelijking met een rijbewijs is inmiddels zo afgezaagd johquote:Op zondag 14 november 2021 17:34 schreef Schaapje1989 het volgende:
[..]
Hoezo gaat dat te ver?
De mensen die niet ingeënt zijn zijn een groot gevaar, voor zichzelf en voor anderen. Precies dezelfde reden dat mensen zonder rijbewijs niet mogen autorijden. Die zijn ook een groot gevaar voor zichzelf en anderen..
En je negeert het feit dat we vorig jaar in een totale lockdown zaten. Voor de antivaccin wappies is er nog niks veranderd dus hoezo moeten zij nu weer alles mogen waar de gevaccineerden iets aan hebben bijgedragen?
Een iemand heeft 2G discriminatie genoemd en mensen praten elkaar na zonder erover na te denken.
Hmm oke. Als je lid wil worden hierom kan je het altijd gewoon proberen toch. Je zou ze even kunnen bellen om uit te leggen waar je mee zit en of ze nog wat kunnen betekenen voor je als je je nu aanmeld. Wie weet kan er wel wat.quote:Op zondag 14 november 2021 17:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik niet en ik lees dat je pas op ze kan rekenen met juridisch advies als je langer dan 6 maanden lid bent. Dus nu nog lid worden lijkt me zinloos.
Inhoudelijkheid bestaat op dit subforum niet meer...quote:Op zondag 14 november 2021 17:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zoveel bla bla. Doet pijn aan de ogen.
Niet meer te redden jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |