Ben nog niet goed wakker geloof ikquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij staat een paar post hierboven ook
Dat kan jij 👍quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:32 schreef Emmerdeur het volgende:
Ik wil eigenlijk nog wel wat toevoegen aan de OP
Even @yvonne of @Lavenderr vragenquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:34 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Weet zo niet of dat gewaardeerd wordt
Heb je een bron met goede statistieken? Lareb is ook maar half betrouwbaar.quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hartproblemen zijn slechts het tipje van het ijsberg
Wordt pas leuk als de professionals in een grote krant het OMT advies te kak zetten.quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:34 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
meer mainstream figuren worden wakker?
hele volksstammen praten na wat er in de media gezegd wordt dus het heeft zeker invloed.quote:Op zaterdag 13 november 2021 13:39 schreef ems. het volgende:
Lekker geilen op wat de "mainstream media" vindt. Ondertussen minachtend doen maar stiekem ontzettend belangrijk vinden wat Umberto Tan zegt
Vooral BNWers laten zich de boel dicteren door massamedia. Zo blijkt maar weer uit dit topic.quote:Op zaterdag 13 november 2021 13:41 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
hele volksstammen praten na wat er in de media gezegd wordt dus het heeft zeker invloed.
Ruis.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:19 schreef ems. het volgende:
[..]
Vooral BNWers laten zich de boel dicteren door massamedia. Zo blijkt maar weer uit dit topic.
De echte massamedia is trouwens gewoon Social media. En laat dat nou net de plaats zijn waar wappies in hun echokamers zitten om hun slachtoffer-fetish te bevredigen.
Dit klopt ook, vd totale bevolking is 63% gevaccineerd.quote:
quote:Het Outbreak Management Team (OMT) heeft het kabinet aangeraden geen nieuwe maatregelen in te voeren voor contactberoepen, essentiële winkels als supermarkten en het hoger onderwijs. Voor alle drie die sectoren kondigden demissionair premier Mark Rutte en coronaminister Hugo de Jonge toch maatregelen aan op de coronapersconferentie vrijdagavond.
https://www.telegraaf.nl/(...)en-onderwijs-ontzien
Als je ( naar zo lijkt ) zo'n hekel aan BNW hebt..quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:19 schreef ems. het volgende:
[..]
Vooral BNWers laten zich de boel dicteren door massamedia. Zo blijkt maar weer uit dit topic.
De echte massamedia is trouwens gewoon Social media. En laat dat nou net de plaats zijn waar wappies in hun echokamers zitten om hun slachtoffer-fetish te bevredigen.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:42 schreef _I het volgende:
[..]
Dit klopt ook, vd totale bevolking is 63% gevaccineerd.
Kinderen worden nu dus opgenomen in het totaal niet gevaccineerden. Die zijn straks ook aan de beurt en de eerste testen met kinderen 0-5 lopen ook al!
Dat zie je verkeerd. Ik vind BNW bij uitstek het meest vermakelijke deelforumquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je ( naar zo lijkt ) zo'n hekel aan BNW hebt..
waarom post je er dan?
Goede zaak!quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:42 schreef _I het volgende:
[..]
Dit klopt ook, vd totale bevolking is 63% gevaccineerd.
Kinderen worden nu dus opgenomen in het totaal niet gevaccineerden. Die zijn straks ook aan de beurt en de eerste testen met kinderen 0-5 lopen ook al!
dus je komt om te trollen?quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:54 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Ik vind BNW bij uitstek het meest vermakelijke deelforum
[..]
Goede zaak!
6.4 van 18 miljoen? Dusseh 35% ofzo?quote:
blijkbaarquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
6.4 van 18 miljoen? Dusseh 35% ofzo?
Tis ruis.. Lekker laten ruizen..quote:
lekker VVD stemmenquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:05 schreef ludovico het volgende:
Eerst wel heel slim het recht op referendum afschaffen...
Die grote partijen bestaan ook uit klapvee. Als dat klapvee zelf zou nadenken zouden die maatregelen nooit doorkomen...
Maar hey men kiest er toch zelf voor met de verkiezingen..
Dan zoek je toch de primaire bron erbij?quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
blijkbaar
ik vind het elke keer al vreemd dat die getallen van elkaar afwijken..
dan is het 1.8 dan weer 2.2 miljoen
Dit is over een maand hier ook.quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:37 schreef Ali_boo het volgende:
Ze hebben iig genoeg historisch besef om de ongevaccineerden geen gele armbandje mee te geven![]()
[ twitter ]
De indoctrinatie is groot man. Dit inkleuren van de meerderheid van een minderheid en die dan overrulen...quote:
Las net nog een stuk over manipuleren van de bevolkingquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
De indoctrinatie is groot man. Dit inkleuren van de meerderheid van een minderheid en die dan overrulen...
Dat overrulen vergaart dan uit een minderheid een meerderheid. Dus een progressieve WEF minderheid heeft een soort van stem multiplier in handen.
En dan moet de EU nog komen, die WEF minderheid houdt zich koest in eigen land zodat ze nog stemmen krijgen in dit land.. Maar bij het uitvaardigen van EU beleid kunnen de werkelijke opinies wel ff los. Die EU is dus nog een tand radicaler dan de afzonderlijke overheden hier.
Volgens mij is er ook niemand die ontkent dat de EU "progressiever" is dan de afzonderlijke overheden.
Het is ook ergens inherent aan veranderingen willen doorvoeren en aan de knoppen willen draaien. Je belangrijk willen voelen... Och och.. Dat zullen altijd die thema's zijn waar de propaganda het sterkst aanwezig is..
Zeg het allemaal maar, ik ben de laatste jaren anti EU geworden. Ik voel me Nederlander, daarna pas ver weg een Europeaan. De Belg hoeft niet te beslissen hoe wij met elkaar omgaan in dit land.
Internationale handel, belastingregels, economische verschillen wegnemen daar mag de EU zich op richten.
Niet Hongarije en Polen vervelen met interne aangelegenheden.
Was best jaloers op je, in deze tijd in een zonvakantie.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hier nu ook, 3-4u na de lunch ineens
volgens mij gaat er iets misquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was best jaloers op je, in deze tijd in een zonvakantie.
Maar gelukkig mis ik het slechte vreten niet.
Lol.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is over een maand hier ook.
Ga gewoon vaccineren. Als er 98% vr is zijn we helemaal van dat gezeik af.
quote:Simultaneously trying to sell the 3rd and 4th shots to people who took the first 2 or 3, whilst trying to sell the 1st one as 'highly effective' to people who have taken zero, is a bold strategy.
Ja dat meen ik.quote:
dat zeiden ze ook als 70% gevaccineerd zou zijn, daarna 80, daarna 95. dit stopt niet meer. er wordt niet voor niks 10x het aantal spuiten ingekocht per hoofd vd bevolking.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is over een maand hier ook.
Ga gewoon vaccineren. Als er 98% vr is zijn we helemaal van dat gezeik af.
Ollongren helpt het zooitje wel lekker vooruit met haar fake news agenda.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Las net nog een stuk over manipuleren van de bevolking
zal het eens even opzoeken
https://unlimitedhangout.(...)acturing-of-trust-1/
Ach joh tuurlk niet.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:30 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
dat zeiden ze ook als 70% gevaccineerd zou zijn, daarna 80, daarna 95. dit stopt niet meer. er wordt niet voor niks 10x het aantal spuiten ingekocht per hoofd vd bevolking.
tuurlijk niet??quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ach joh tuurlk niet.
You are losing it.
90% van de IC's wordt bezet door...... Verzin maar de groepen die met de minste populatie de IC bezetten.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat meen ik.
Je kunt wel wegkwijnen in conspirancies.
Maar je kunt de hele “er is dwang, we worden bestuurd door NWO” gewoon wegnemen door allemaal te vaccineren.
Dan kun je ook met recht zeggen, nou dit was het dan, opbokken met QR, pas, 2G enz.
Bottem line, onethische propaganda wordt dus uitgevoerd zou je kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Las net nog een stuk over manipuleren van de bevolking
zal het eens even opzoeken
https://unlimitedhangout.(...)acturing-of-trust-1/
Als je denkt dat die man onderdeel uitmaakt van een sluw plan gestuurd door wereldse proporties dan zie je het niet goed.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
tuurlijk niet??
dat is gewoon heel simpel te laten zien dat ons Huugje dit toch echt duidelijk heeft gezegd
Mijn lijf is niet van de staat.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je denkt dat die man onderdeel uitmaakt van een sluw plan gestuurd door wereldse proporties dan zie je het niet goed.
Dit is gewoon een omhooggevallen schoolmeester die ook maar wat doet. En half de adviezen van experts en half de adviezen van de (schreeuwende) bevolking uitvoert.
NL wil met Europa naar een 100% VR. Get over it.
komop nuquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je denkt dat die man onderdeel uitmaakt van een sluw plan gestuurd door wereldse proporties dan zie je het niet goed.
Dit is gewoon een omhooggevallen schoolmeester die ook maar wat doet. En half de adviezen van experts en half de adviezen van de (schreeuwende) bevolking uitvoert.
NL wil met Europa naar een 100% VR. Get over it.
Ik ben niet bang voor Corona en ik ben niet bang voor vaccin prikje.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mijn lijf is niet van de staat.
Waar ligt jouw grens!?
Ja tuurlijk is dat zo, maar wat dan nog?quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
komop nu
als je niet ziet dat er echt een heel team achter zit die op slinkse wijze een verkooppraatje doet
Dus, ik ben bang voor een staat die eigendom heeft over mijn lijf. Waar ligt jouw grens??quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor Corona en ik ben niet bang voor vaccin prikje.
Ik wil deze teringzooi achterlaten en dat heel NL of prikje of Corona oploopt.
Opbokken nu laffe herders met die mongoloïde ideeën.
We hebben helemaal geen staat in Nederland.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dus, ik ben bang voor een staat die eigendom heeft over mijn lijf. Waar ligt jouw grens??
Ik vraag je waar je grens ligt....quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We hebben helemaal geen staat in Nederland.
We hebben mensen en een overheid en wij zijn de overheid.
In China daar hebben ze een staat.
In NL heeft het grote deel besloten dat we gaan vaccineren, artsen op zkh zien dat ook als beste oplossing gezien de omstandigheden.
De overheid volgt daar in. Zo zie ik het.
lastige vraagquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vraag je waar je grens ligt....
ja johquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Vooral de regel “bij klachten blijf thuis” irriteert me, dat is al vanaf het begin killing voor de mandaat in de zorg en de echte reden dat operaties gecanceld worden.
Prikken en “bij lichte klachten blijf je godverdomme werken” zou de nieuwe instelling moeten zijn.
Besmettingen moeten we helemaal loslaten, zo wat als je “besmet” bent, iedereen heeft weleens een verkoudheidje.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja joh
lekker aan het werk gaan
en iedereen besmetten![]()
![]()
Gek he!quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Besmettingen moeten we helemaal loslaten, zo wat als je “besmet” bent, iedereen heeft weleens een verkoudheidje.
Daarom is het ziekteverzuim in heel NL van4% naar een minimale 15% gegaan hè.
Meest foute regel ook.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gek he!
volgens mij is het ook 1 van de regels waar je je aan dient te houden.. een van de meest logische nog wel
leuk beredeneerdquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meest foute regel ook.
Iedereen met een snotneusje of geen zin kan maar thuis zitten.
Ja zo raakt de zorg vanzelf overbelast want de mensen die nog wel werken draaien dan weer meer diensten en raken overbelast.
Niet overtuigd.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
leuk beredeneerd
maar het grootste deel van de zorg test en werkt door
dat heb ik bij mij op het werk ook gemerkt. mensen met lichte symptomen of in de buurt zijn geweest van die mensen laten zich testen en kunnen weer 10 dagen thuis blijven.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meest foute regel ook.
Iedereen met een snotneusje of geen zin kan maar thuis zitten.
Ja zo raakt de zorg vanzelf overbelast want de mensen die nog wel werken draaien dan weer meer diensten en raken overbelast.
Ja in elk vakgebied. En de naweeën daarvan worden nu steeds duidelijker. De werkende worden steeds drukker, de ontwijkers blijven maar steeds thuis.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:46 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
dat heb ik bij mij op het werk ook gemerkt. mensen met lichte symptomen of in de buurt zijn geweest van die mensen laten zich testen en kunnen weer 10 dagen thuis blijven.
koekoekquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja in elk vakgebied. En de naweeën daarvan worden nu steeds duidelijker. De werkende worden steeds drukker, de ontwijkers blijven maar steeds thuis.
Dat is ook een reden dat ik zeg dat iedereen maar zijn prikkie haalt en dat lichte klachten geen reden meer zijn om niks te doen en thuis te blijven.
Op mijn zaak heb ik ook een aantal anti-vaxxers. We doen regelmatig leuke dingen, zoals laatst karten met eten, die mogen dan weer niet mee.
Binnenkort weer een weekendje buitenland, weer niet.
En straks mogen ze bij bepaalde klanten ook niet meer komen.
Ben ze momenteel liever kwijt dan rijk. Ze zonderen zich ook erg af van de andere mensen.
moeten mensen die gevaccineerd zijn met klachten ook niet gewoon testen?quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja in elk vakgebied. En de naweeën daarvan worden nu steeds duidelijker. De werkende worden steeds drukker, de ontwijkers blijven maar steeds thuis.
Dat is ook een reden dat ik zeg dat iedereen maar zijn prikkie haalt en dat lichte klachten geen reden meer zijn om niks te doen en thuis te blijven.
Op mijn zaak heb ik ook een aantal anti-vaxxers. We doen regelmatig leuke dingen, zoals laatst karten met eten, die mogen dan weer niet mee.
Binnenkort weer een weekendje buitenland, weer niet.
En straks mogen ze bij bepaalde klanten ook niet meer komen.
Ben ze momenteel liever kwijt dan rijk. Ze zonderen zich ook erg af van de andere mensen.
hoeveel gaat het water stijgen volgens hen???quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:51 schreef ludovico het volgende:
https://www.nu.nl/wonen/6(...)eeniveau-liggen.html
Professor van klimaatpropaganda.
dom Verhaal ook weer, en dat noemt zich hoogleraar.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:51 schreef ludovico het volgende:
gelukkig woon ik niet op de begane grondquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:51 schreef ludovico het volgende:
Nee bij 99% VR gewoon alles loslaten.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:52 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
moeten mensen die gevaccineerd zijn met klachten ook niet gewoon testen?
dat doen ze nietquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee bij 99% VR gewoon alles loslaten.
De laatste bijna 2 jaar hebben we keer op keer gezien dat het kabinet zo snel mogelijk weer van maatregelen af willen, maar telkens door de realiteit ingehaald werden.quote:
bij 75% zou alles weer kunnenquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De laatste bijna 2 jaar hebben we keer op keer gezien dat het kabinet zo snel mogelijk weer van maatregelen af willen, maar telkens door de realiteit ingehaald werden.
Zal later ff voor je kijkenquote:Op zaterdag 13 november 2021 13:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Heb je een bron met goede statistieken? Lareb is ook maar half betrouwbaar.
Dat kan je overdreven optimisme of pure incompetentie van Mark en Hugo noemen, maar je kan moeilijk beweren dat zij ingevoerde maatregelen nooit meer terug willen draaien. Dat hebben we met zo'n beetje iedere maatregel gezien. En dat geld ook voor uitspraken van hen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij 75% zou alles weer kunnen
weet je nog
het is de doelpalen verschuivenquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat kan je overdreven optimisme of pure incompetentie van Mark en Hugo noemen, maar je kan moeilijk beweren dat zij ingevoerde maatregelen nooit meer terug willen draaien. Dat hebben we met zo'n beetje iedere maatregel gezien. En dat geld ook voor uitspraken van hen.
Voor het geval dat je de eerste 2 heb overleefd, hier nog 10 extra boosters man man manquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:33 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
mensen dachten zeker dat het na 1 booster klaar was
Onhaalbaar..quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee bij 99% VR gewoon alles loslaten.
Het is ook een niet subtiele vorm van dwangquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
Wat een man, het zijn gewoon dreigementen niks meer en niks minder.
Ik begin je zowaar te mogen haha. Mijn Fiesta is gemaakt om gewoon lekker met 130 te rijden.. kwam ineens die 100km...quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Iedereen is uiteindelijk een kuddedier
Mijn grens is de 130km op de snelweg. Die rijdt ik nog steeds +20kmu opbokken met je halve stikstof maatregel
Sure, maar vrijwillig en open en helder en eerlijk in communicatie.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ben het gewoon helemaal eens met lospedrosa. Hugo heeft vaak geen idee waar hij het over heeft. Al die conspiracy theorieën hier zijn lachwekkende onzin. Een prikje halen stelt niks voor, is de beste manier om jezelf te beschermen en je krijgt direct al je beperkingen terug. En hoewel ik me afvraag in hoeverre dat mogelijk is moeten we erg ons best doen om onze gezondheidszorg op te gaan schalen.
Test uitslag heb je binnen 20min dus zou moeten kunnen als je niet met fragiele mensen werkt.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja joh
lekker aan het werk gaan
en iedereen besmetten![]()
![]()
Zulke uitspraken vinden die provaxxers allemaal normaal en zelfs gerechtvaardigd straks als Hugo's knechten mensen aan de deur komen lastigvallen? Vraag me af tot hoever men blijft wegkijken? Gordijntjes dicht en net doen alsof je niks door hebt?quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:01 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het is ook een niet subtiele vorm van dwang
Hoe moet ik het voor me zien ?
Jij noemt alle punten op waar je je zorgen om maakt . Zij antwoorden nee hoor is allemaal fake news , zie CDC, RIVM voor de enige echte waarheid
Wilt u nu zo vriendelijk zijn om in het busje te stappen om je prik te halen
Denk dat het beter idee is om gewoon niet open te doen
Tja gevalletje van wie wind zaait zal storm oogsten.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:10 schreef _I het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)cineerden-binnenlaat
“Verboden voor ongevaccineerden”
Meters denk anders doe je geen radicale bs.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel gaat het water stijgen volgens hen???
Er zullen genoeg burgers zijn die die vaxx brigade even opbelt om de buren op laten te halen. Tis tenslotte een pandemie.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Zulke uitspraken vinden die provaxxers allemaal normaal en zelfs gerechtvaardigd straks als Hugo's knechten mensen aan de deur komen lastigvallen? Vraag me af tot hoever men blijft wegkijken? Gordijntjes dicht en net doen alsof je niks door hebt?
Ja dat zag je al met de maatregel x aantal personen bezoek in huis. De goede burgerij in de gaten hielden hoeveel bezoekers de buren over de vloer hadden, daar nog een extra rondje met de hond voor gingen maken erna grote schande over spraken, nog erger de tiplijn gingen bellen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:20 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Er zullen genoeg burgers zijn die die vaxx brigade even opbelt om de buren op laten te halen. Tis tenslotte een pandemie.
Wie zijn het dan precies ? BOA's (via UZB's) of zo die een twee-weken flut cursus heeft gedaan? Bij mij moeten ze eerst door de hoofdingang en zou ik echt niet open maken voor de gasten. Bij mijn deur zou ik ze vriendelijk vragen om te oprotten.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:01 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het is ook een niet subtiele vorm van dwang
Hoe moet ik het voor me zien ?
Jij noemt alle punten op waar je je zorgen om maakt . Zij antwoorden nee hoor is allemaal fake news , zie CDC, RIVM voor de enige echte waarheid
Wilt u nu zo vriendelijk zijn om in het busje te stappen om je prik te halen
Denk dat het beter idee is om gewoon niet open te doen
Lol wat een idioot open en bloot discrimineren. En de autoriteiten vinden het prima.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:10 schreef _I het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)cineerden-binnenlaat
“Verboden voor ongevaccineerden”
zodra 2G ingevoerd wordt is dat 'normaal'.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Lol wat een idioot open en bloot discrimineren. En de autoriteiten vinden het prima.
Dat is wat ik zegquote:Op zaterdag 13 november 2021 18:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Test uitslag heb je binnen 20min dus zou moeten kunnen als je niet met fragiele mensen werkt.
Nee je mag met je herstelbewijsje dan ook nog.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:37 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
zodra 2G ingevoerd wordt is dat 'normaal'.
ja oke maar ongevaccineerden worden sowieso scheef aangekeken, herstelbewijs of niet.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee je mag met je herstelbewijsje dan ook nog.
Rlly? Zal wel meevallen, die bekrompen gekkies moet je maar gewoon een hand geven oid... Zijn ze bang voor.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:50 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
ja oke maar ongevaccineerden worden sowieso scheef aangekeken, herstelbewijs of niet.
iedereen wordt over 1 kam geschoren, zelfs jongeren die 0 risico lopen. maar wie weet hoe t zal lopen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Rlly? Zal wel meevallen, die bekrompen gekkies moet je maar gewoon een hand geven oid... Zijn ze bang voor.
Er is maar een groep die wegkijken van de realiteit en dat zijn de antivaxers.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zulke uitspraken vinden die provaxxers allemaal normaal en zelfs gerechtvaardigd straks als Hugo's knechten mensen aan de deur komen lastigvallen? Vraag me af tot hoever men blijft wegkijken? Gordijntjes dicht en net doen alsof je niks door hebt?
[..]
Tja gevalletje van wie wind zaait zal storm oogsten.
En Hugoquote:Op zaterdag 13 november 2021 18:55 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Er is maar een groep die wegkijken van de realiteit en dat zijn de antivaxers.
Voor beide zijden geldt:quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:55 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Er is maar een groep die wegkijken van de realiteit en dat zijn de antivaxers.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:25 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja dat zag je al met de maatregel x aantal personen bezoek in huis. De goede burgerij in de gaten hielden hoeveel bezoekers de buren over de vloer hadden, daar nog een extra rondje met de hond voor gingen maken erna grote schande over spraken, nog erger de tiplijn gingen bellen.
Echt heel erg ziekquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:17 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
account inmiddels verwijderd.
I see no point whatsoever to even address these clowns if they could come and knock on my door . Just treat them as you would treat a telemarketeers .NO not interested, I havve my reasons for not taking the jab and NO you can not ask me why. HAVE A NICE DAY . As you slam the door in their facequote:Op zaterdag 13 november 2021 18:26 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wie zijn het dan precies ? BOA's (via UZB's) of zo die een twee-weken flut cursus heeft gedaan? Bij mij moeten ze eerst door de hoofdingang en zou ik echt niet open maken voor de gasten. Bij mijn deur zou ik ze vriendelijk vragen om te oprotten.
Nou zegt ze vaccinatiekampen en niet concentratiekampen hè.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:17 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
account inmiddels verwijderd.
Heb je die tekst gelezen?quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:52 schreef GwanGwaa het volgende:
Even iets anders, het gerucht gaat dat Klaus Schwab gearresteerd is.
https://deathmilitia.com/klaus-schwab-wef-founder-arrested/ en ook andere bronnen.
Ben benieuwd of het waar is.
Deur voor deur, arm voor arm .....quote:
Ben je verdwaalt ofzoquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:52 schreef GwanGwaa het volgende:
Even iets anders, het gerucht gaat dat Klaus Schwab gearresteerd is.
https://deathmilitia.com/klaus-schwab-wef-founder-arrested/ en ook andere bronnen.
Ben benieuwd of het waar is.
https://commonsensetv.nl/(...)-de-wereldbevolking/quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:28 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Deur voor deur, arm voor arm .....
Heeft iemand nog de audio van die Duitse politicus, wil het nog een keer goed horen
net als deze?quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je weet dat dit fake shit is?
die getypte brief vind je terug in vele talen.quote:
dat zou wel een dingetje worden als dit echt zo isquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:28 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Straks misschien allemaal mensen met ADE?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |