Ben nog niet goed wakker geloof ikquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij staat een paar post hierboven ook
Dat kan jij 👍quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:32 schreef Emmerdeur het volgende:
Ik wil eigenlijk nog wel wat toevoegen aan de OP
Even @yvonne of @Lavenderr vragenquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:34 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Weet zo niet of dat gewaardeerd wordt
Heb je een bron met goede statistieken? Lareb is ook maar half betrouwbaar.quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hartproblemen zijn slechts het tipje van het ijsberg
Wordt pas leuk als de professionals in een grote krant het OMT advies te kak zetten.quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:34 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
meer mainstream figuren worden wakker?
hele volksstammen praten na wat er in de media gezegd wordt dus het heeft zeker invloed.quote:Op zaterdag 13 november 2021 13:39 schreef ems. het volgende:
Lekker geilen op wat de "mainstream media" vindt. Ondertussen minachtend doen maar stiekem ontzettend belangrijk vinden wat Umberto Tan zegt
Vooral BNWers laten zich de boel dicteren door massamedia. Zo blijkt maar weer uit dit topic.quote:Op zaterdag 13 november 2021 13:41 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
hele volksstammen praten na wat er in de media gezegd wordt dus het heeft zeker invloed.
Ruis.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:19 schreef ems. het volgende:
[..]
Vooral BNWers laten zich de boel dicteren door massamedia. Zo blijkt maar weer uit dit topic.
De echte massamedia is trouwens gewoon Social media. En laat dat nou net de plaats zijn waar wappies in hun echokamers zitten om hun slachtoffer-fetish te bevredigen.
Dit klopt ook, vd totale bevolking is 63% gevaccineerd.quote:
quote:Het Outbreak Management Team (OMT) heeft het kabinet aangeraden geen nieuwe maatregelen in te voeren voor contactberoepen, essentiële winkels als supermarkten en het hoger onderwijs. Voor alle drie die sectoren kondigden demissionair premier Mark Rutte en coronaminister Hugo de Jonge toch maatregelen aan op de coronapersconferentie vrijdagavond.
https://www.telegraaf.nl/(...)en-onderwijs-ontzien
Als je ( naar zo lijkt ) zo'n hekel aan BNW hebt..quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:19 schreef ems. het volgende:
[..]
Vooral BNWers laten zich de boel dicteren door massamedia. Zo blijkt maar weer uit dit topic.
De echte massamedia is trouwens gewoon Social media. En laat dat nou net de plaats zijn waar wappies in hun echokamers zitten om hun slachtoffer-fetish te bevredigen.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:42 schreef _I het volgende:
[..]
Dit klopt ook, vd totale bevolking is 63% gevaccineerd.
Kinderen worden nu dus opgenomen in het totaal niet gevaccineerden. Die zijn straks ook aan de beurt en de eerste testen met kinderen 0-5 lopen ook al!
Dat zie je verkeerd. Ik vind BNW bij uitstek het meest vermakelijke deelforumquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je ( naar zo lijkt ) zo'n hekel aan BNW hebt..
waarom post je er dan?
Goede zaak!quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:42 schreef _I het volgende:
[..]
Dit klopt ook, vd totale bevolking is 63% gevaccineerd.
Kinderen worden nu dus opgenomen in het totaal niet gevaccineerden. Die zijn straks ook aan de beurt en de eerste testen met kinderen 0-5 lopen ook al!
dus je komt om te trollen?quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:54 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Ik vind BNW bij uitstek het meest vermakelijke deelforum
[..]
Goede zaak!
6.4 van 18 miljoen? Dusseh 35% ofzo?quote:
blijkbaarquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
6.4 van 18 miljoen? Dusseh 35% ofzo?
Tis ruis.. Lekker laten ruizen..quote:
lekker VVD stemmenquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:05 schreef ludovico het volgende:
Eerst wel heel slim het recht op referendum afschaffen...
Die grote partijen bestaan ook uit klapvee. Als dat klapvee zelf zou nadenken zouden die maatregelen nooit doorkomen...
Maar hey men kiest er toch zelf voor met de verkiezingen..
Dan zoek je toch de primaire bron erbij?quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
blijkbaar
ik vind het elke keer al vreemd dat die getallen van elkaar afwijken..
dan is het 1.8 dan weer 2.2 miljoen
Dit is over een maand hier ook.quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:37 schreef Ali_boo het volgende:
Ze hebben iig genoeg historisch besef om de ongevaccineerden geen gele armbandje mee te geven![]()
[ twitter ]
De indoctrinatie is groot man. Dit inkleuren van de meerderheid van een minderheid en die dan overrulen...quote:
Las net nog een stuk over manipuleren van de bevolkingquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
De indoctrinatie is groot man. Dit inkleuren van de meerderheid van een minderheid en die dan overrulen...
Dat overrulen vergaart dan uit een minderheid een meerderheid. Dus een progressieve WEF minderheid heeft een soort van stem multiplier in handen.
En dan moet de EU nog komen, die WEF minderheid houdt zich koest in eigen land zodat ze nog stemmen krijgen in dit land.. Maar bij het uitvaardigen van EU beleid kunnen de werkelijke opinies wel ff los. Die EU is dus nog een tand radicaler dan de afzonderlijke overheden hier.
Volgens mij is er ook niemand die ontkent dat de EU "progressiever" is dan de afzonderlijke overheden.
Het is ook ergens inherent aan veranderingen willen doorvoeren en aan de knoppen willen draaien. Je belangrijk willen voelen... Och och.. Dat zullen altijd die thema's zijn waar de propaganda het sterkst aanwezig is..
Zeg het allemaal maar, ik ben de laatste jaren anti EU geworden. Ik voel me Nederlander, daarna pas ver weg een Europeaan. De Belg hoeft niet te beslissen hoe wij met elkaar omgaan in dit land.
Internationale handel, belastingregels, economische verschillen wegnemen daar mag de EU zich op richten.
Niet Hongarije en Polen vervelen met interne aangelegenheden.
Was best jaloers op je, in deze tijd in een zonvakantie.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hier nu ook, 3-4u na de lunch ineens
volgens mij gaat er iets misquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was best jaloers op je, in deze tijd in een zonvakantie.
Maar gelukkig mis ik het slechte vreten niet.
Lol.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is over een maand hier ook.
Ga gewoon vaccineren. Als er 98% vr is zijn we helemaal van dat gezeik af.
quote:Simultaneously trying to sell the 3rd and 4th shots to people who took the first 2 or 3, whilst trying to sell the 1st one as 'highly effective' to people who have taken zero, is a bold strategy.
Ja dat meen ik.quote:
dat zeiden ze ook als 70% gevaccineerd zou zijn, daarna 80, daarna 95. dit stopt niet meer. er wordt niet voor niks 10x het aantal spuiten ingekocht per hoofd vd bevolking.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is over een maand hier ook.
Ga gewoon vaccineren. Als er 98% vr is zijn we helemaal van dat gezeik af.
Ollongren helpt het zooitje wel lekker vooruit met haar fake news agenda.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Las net nog een stuk over manipuleren van de bevolking
zal het eens even opzoeken
https://unlimitedhangout.(...)acturing-of-trust-1/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |