abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202173658
quote:
10s.gif Op zondag 14 november 2021 15:55 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
For the love of God kom met iets nieuws

Met je niet al te creatieve ' insults'
Het zijn geen insults, het zijn constateringen. Probeer jij eens op een andere manier te verklaren dat mensen je ideeën belachelijk vinden behalve "ze kijken het journaal" :D

Je kan wel complotjes blijven verzinnen om je bubbel in stand te houden maar dat is een oneindige herhalingsoefening.
Conscience do cost.
  zondag 14 november 2021 @ 16:16:37 #227
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202173686
quote:
The comparisons to 1930s Nazi Germany are valid

Nee dat zijn ze niet, of konden joden met een simpel prikje voorkomen dat ze opgejaagd en afgeslacht werden?
Huilen dan.
pi_202173716
quote:
7s.gif Op zondag 14 november 2021 16:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nee dat zijn ze niet, of konden joden met een simpel prikje voorkomen dat ze opgejaagd en afgeslacht werden?
ze konden emigreren of zich voor doen als Christen. dat hebben er dan ook veel gedaan.
Plaats hier uw advertentie
  zondag 14 november 2021 @ 16:23:55 #229
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202173781
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 16:18 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
ze konden emigreren of zich voor doen als Christen. dat hebben er dan ook veel gedaan.
Daarbovenop zijn we er nog niet. De eerste stapjes zijn gezet, wie zegt dat dit de enige zijn. Vooralsnog overtreffen ze zichzelf continue.
Mai pben rai~!
  zondag 14 november 2021 @ 16:26:02 #230
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202173802
quote:

[..]
En maakte dat ze minder Joods?
Huilen dan.
pi_202173804
quote:
7s.gif Op zondag 14 november 2021 16:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202173816
quote:
7s.gif Op zondag 14 november 2021 16:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En maakte dat ze minder Joods?
Het voorkwam dat ze opgejaagd en afgeslacht werden, dat was je vraag toch.
  zondag 14 november 2021 @ 16:29:12 #233
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202173837
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 16:27 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Het voorkwam dat ze opgejaagd en afgeslacht werden, dat was je vraag toch.
Dat deed het in veel gevallen niet.
Huilen dan.
  zondag 14 november 2021 @ 16:30:45 #234
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202173852
Dat we het hier überhaupt moeten hebben over hoe belachelijk dat soort vergelijkingen zijn 8)7 .
Huilen dan.
pi_202173888
quote:
7s.gif Op zondag 14 november 2021 16:30 schreef Isdatzo het volgende:
Dat we het hier überhaupt moeten hebben over hoe belachelijk dat soort vergelijkingen zijn 8)7 .
Gelijk stellen aan en zeggen dat er overeenkomsten zijn zijn 2 verschillende dingen.
pi_202173892
quote:

[..]
Dat heeft (als kleine kindje) de super gezellig,lieve moeder van een vriendin van me gedaan. Vanuit Warzaw gevlucht en de hele oorlog in een convent in Belgium gewoond.
En wel Joodse gebleven.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202173933
quote:
7s.gif Op zondag 14 november 2021 16:30 schreef Isdatzo het volgende:
Beetje overdreven ja. Erg belachelijk niet. imo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202173941
Vakbond FNV Spoor heeft zijn leden opgeroepen om te weigeren een QR-code te tonen om naar het werk te gaan. De FNV Spoor Divisieraad NS Reizigers heeft dit naar aanleiding van de persconferentie over de aangescherpte coronaregels bekendgemaakt.

De afdeling van de vakbond geeft aan niet te accepteren dat “NS onderscheid gaan maken aan de hand van een QR-code wie wel toegelaten wordt tot het werk en wie niet”. “FNV Spoor is voor een hoge vaccinatiegraad, maar tegen aantasten van rechten werknemers”, aldus de vakbond.

Kabinet werkt aan wetswijziging
De komende weken wordt gewerkt aan een wetswijziging om nieuwe maatregelen voor de langere termijn mogelijk te maken. Vanaf dan wordt onder meer ingezet op de mogelijkheid voor ondernemers om te werken met een 2G-systeem waarbij een negatieve test geen coronatoegangsbewijs is. De coronapas wordt dan ook verplicht in niet-essentiële winkels en kan ook op de werkvloer worden gevraagd.

FNV Spoor vindt dat de plannen van het kabinet en andere betrokkenen bij de corona-aanpak leiden “tot een gevaarlijk hellend vlak”. De vakbond wil daarvan ‘wegblijven’. “Onze leden moeten werken om aan een inkomen te komen.”

De bond zegt meegezogen te worden in discussies over de QR-code bij bars en restaurants of bioscopen. “Wij gaan over werk en inkomen van onze leden op de werkplek en niet hoe onze leden hun vrije tijd willen inrichten en hun inkomen willen spenderen. Wij vragen jullie dit te respecteren van jullie vakbond. Ook vragen wij jullie andere maatregelen zoals de 1,5 meter en indien nodig mondmaskers te respecteren tijdens en op het werk”, schrijft de organisatie aan zijn leden.

https://www.spoorpro.nl/p(...)e-tonen/?gdpr=accept
pi_202173962
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 16:37 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Vakbond FNV Spoor heeft zijn leden opgeroepen om te weigeren een QR-code te tonen om naar het werk te gaan. De FNV Spoor Divisieraad NS Reizigers heeft dit naar aanleiding van de persconferentie over de aangescherpte coronaregels bekendgemaakt.

De afdeling van de vakbond geeft aan niet te accepteren dat “NS onderscheid gaan maken aan de hand van een QR-code wie wel toegelaten wordt tot het werk en wie niet”. “FNV Spoor is voor een hoge vaccinatiegraad, maar tegen aantasten van rechten werknemers”, aldus de vakbond.

Kabinet werkt aan wetswijziging
De komende weken wordt gewerkt aan een wetswijziging om nieuwe maatregelen voor de langere termijn mogelijk te maken. Vanaf dan wordt onder meer ingezet op de mogelijkheid voor ondernemers om te werken met een 2G-systeem waarbij een negatieve test geen coronatoegangsbewijs is. De coronapas wordt dan ook verplicht in niet-essentiële winkels en kan ook op de werkvloer worden gevraagd.

FNV Spoor vindt dat de plannen van het kabinet en andere betrokkenen bij de corona-aanpak leiden “tot een gevaarlijk hellend vlak”. De vakbond wil daarvan ‘wegblijven’. “Onze leden moeten werken om aan een inkomen te komen.”

De bond zegt meegezogen te worden in discussies over de QR-code bij bars en restaurants of bioscopen. “Wij gaan over werk en inkomen van onze leden op de werkplek en niet hoe onze leden hun vrije tijd willen inrichten en hun inkomen willen spenderen. Wij vragen jullie dit te respecteren van jullie vakbond. Ook vragen wij jullie andere maatregelen zoals de 1,5 meter en indien nodig mondmaskers te respecteren tijdens en op het werk”, schrijft de organisatie aan zijn leden.

https://www.spoorpro.nl/p(...)e-tonen/?gdpr=accept
FNV _O_

Ik ben ook lid.
  zondag 14 november 2021 @ 16:41:00 #240
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202173971
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 16:33 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Gelijk stellen aan en zeggen dat er overeenkomsten zijn zijn 2 verschillende dingen.
Zo zijn er ook overeenkomsten tussen jou (of mij) en een hondendrol. Dat wil nog niet zeggen dat zo'n vergelijking gepast is, laat staan dat hij ergens op slaat.
Huilen dan.
pi_202173987
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 16:14 schreef ems. het volgende:

[..]
Het zijn geen insults, het zijn constateringen. Probeer jij eens op een andere manier te verklaren dat mensen je ideeën belachelijk vinden behalve "ze kijken het journaal" :D

Je kan wel complotjes blijven verzinnen om je bubbel in stand te houden maar dat is een oneindige herhalingsoefening.
Oke cringelord :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 14-11-2021 16:51:43 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202174054
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202174074
quote:
7s.gif Op zondag 14 november 2021 16:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Zo zijn er ook overeenkomsten tussen jou (of mij) en een hondendrol. Dat wil nog niet zeggen dat zo'n vergelijking gepast is, laat staan dat hij ergens op slaat.
Dus ik mag straks niet meer naar mn werk, zolang er druk is in het ziekenhuis. Hoewel ik op geen enkele manier een gevaar vorm en me altijd getest heb.

Het is uitsluiting en dat kan leiden tot ergere dingen.

Dat signaal is fout. Heel fout.

Lekker skieen terwijl de halve bevolking ban Oostenrijk de deur niet uit mag. Swoosh swiish.. vingers in je oren en vooral doen alsof het normaal is.
pi_202174098
quote:
7s.gif Op zondag 14 november 2021 16:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
maar je zou er altijd over moeten kunnen praten en niet gelijk het verwijt (niet per se van jou) dat je er niet mee mag vergelijken.
pi_202174159
NWS / Virologen: nooit meer terug naar normaal

tot zover het sprookje dat vaccins de uitweg zijn.
pi_202174248
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 16:54 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
NWS / Virologen: nooit meer terug naar normaal

tot zover het sprookje dat vaccins de uitweg zijn.
Niet dus! :N
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
  zondag 14 november 2021 @ 17:02:46 #247
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202174250
quote:
11s.gif Op zondag 14 november 2021 16:47 schreef _I het volgende:

[..]
Dus ik mag straks niet meer naar mn werk, zolang er druk is in het ziekenhuis. Hoewel ik op geen enkele manier een gevaar vorm en me altijd getest heb.

Het is uitsluiting en dat kan leiden tot ergere dingen.

Dat signaal is fout. Heel fout.

Lekker skieen terwijl de halve bevolking ban Oostenrijk de deur niet uit mag. Swoosh swiish.. vingers in je oren en vooral doen alsof het normaal is.
Ik was ook niet van plan om mijn QR-code op het werk te laten zien hoor, maar dat betekent niet dat ik allerlei rare vergelijkingen ga maken met de jodenvervolging.
Huilen dan.
  zondag 14 november 2021 @ 17:04:10 #248
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202174259
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 16:49 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
maar je zou er altijd over moeten kunnen praten en niet gelijk het verwijt (niet per se van jou) dat je er niet mee mag vergelijken.
Maar wanneer ik jou vergelijk met een hondendrol dan impliceer ik daar wel wat mee. Kijk ook eventjes naar de tweet waar het allemaal mee begon, dat is gewoon je reinste stemmingmakerij.
Huilen dan.
pi_202174272
quote:
7s.gif Op zondag 14 november 2021 17:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik was ook niet van plan om mijn QR-code op het werk te laten zien hoor, maar dat betekent niet dat ik allerlei rare vergelijkingen ga maken met de jodenvervolging.
het ging over de jaren 30 he, niet over de Holocaust.
pi_202174287
quote:
7s.gif Op zondag 14 november 2021 17:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het is nog niet in dat stadium. Vind het zelf ook niet een gepaste vergelijking, maar zie wel overeenkomsten uit het vroege begin. Zie ook de blinde haat ontstaan.

Wappies, tuurlijk doen ook foute dingen, maar dit is haat op een niet homogene groep die je normaal niet zou kunnen identificeren. Met 2G wordt het wel bekend. Ik vind dat geen goede ontwikkeling.

Waar is de compassie. Ook voor andersdenkenden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')