Flatten the curvequote:Op zondag 14 november 2021 08:14 schreef Lospedrosa het volgende:
2022 dan is het virus voor de Westerse wereld wel klaar.
https://www.economist.com(...)to-fade-away-in-2022
Dat geldt voor alle maatregelen. behalve bij corona daar gelden maatregelen voor gezonde mensenquote:Op zondag 14 november 2021 11:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Medicijnen slik je ook pas je ziek bent.
Ik kom daar niet zo vaak, gelukkig maar want ik zie dat een aantal van die lui die ook op bnw vreemd genoeg hun neus laten zien, daar volop hun haatpraat kunnen spuwen en zelfs bnw'ers bij naam in hun topic noemen. Ben je best zielig bezig en... get a life! Ik reageer er niet op.quote:Op zondag 14 november 2021 12:17 schreef PSVCL het volgende:
In COR ongevaccineerde uitmaken voor smerig kutvolk, voorstander van een duivels 2G systeem..
En dan vervolgens hier schijnheilig komen doen, rot toch op man
Daar doe je goed aan.. zowel het negeren van die kneusjes als rondhangen in COR.quote:Op zondag 14 november 2021 12:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik kom daar niet zo vaak, gelukkig maar want ik zie dat een aantal van die lui die ook op bnw vreemd genoeg hun neus laten zien, daar volop hun haatpraat kunnen spuwen en zelfs bnw'ers bij naam in hun topic noemen. Ben je best zielig bezig en... get a life! Ik reageer er niet op.
Gisteren zag ik een bericht van disclosure tv, die meldde dat de Amerikanen 16000 soldaten naar Duitsland sturen om de Duitsers te assisteren in de vaccinatiecampagnequote:Op zondag 14 november 2021 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trump heeft mensen al herhaaldelijk aangemoedigd een vaccin te nemen, dus dat zal weinig verschil maken.
Dat is andersom natuurijk net zo. Beide kampen delen elkaar deze verwijten uit.quote:Op zondag 14 november 2021 12:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En ondertussen anderen verwijten blinde en naïeve schapen te zijn. Tja.
Maar hoe zit dat nou met die Amerikaanse soldaten die mogelijk naar Duitsland gaan?quote:Op zondag 14 november 2021 13:01 schreef Ali_boo het volgende:
Meer opmerkelijk nieuws
[ afbeelding ]
Klimaatverandering en bacon zijn de oorzaak voor de hartkwalen die we zien , aldus de experts
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig maar, je zet jezelf ook wel erg voor gek zo en komt bovenal niet erg wijs over.quote:Op zondag 14 november 2021 12:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Daar doe je goed aan.. zowel het negeren van die kneusjes als rondhangen in COR.
Moet wel zeggen dat de meerderheid daar gewoon normaal is.
Gaat nergens meer over joh..quote:Op zondag 14 november 2021 13:13 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Gelukkig maar, je zet jezelf ook wel erg voor gek zo en komt bovenal niet erg wijs over.
quote:Op zondag 14 november 2021 13:36 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
dat zeiden ze in de jaren 30 ook
Ik ben gevaccineerd. Zou niet weten waarom mij het lachen zal vergaan.quote:Op zondag 14 november 2021 13:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ook jou zal het lachen snel vergaan.. vooral blijven toegeven kerel.
Yes, something like that....but I'll cross that bridge when I come to it.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:49 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
I see no point whatsoever to even address these clowns if they could come and knock on my door . Just treat them as you would treat a telemarketeers .NO not interested, I havve my reasons for not taking the jab and NO you can not ask me why. HAVE A NICE DAY . As you slam the door in their face
Schaf dat hele sinterklaasfeest maar af, ik heb gisteren een stukje gekeken van de intocht. Wat een aanfluiting met al die multiculti verantwoorde bleke Pieten, er is nog maar weinig over van de traditie en de sint is er voor elk kind gaat nu al helemaal niet meer op.quote:Op zondag 14 november 2021 13:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gaat nergens meer over joh..
[ twitter ]
![]()
Als je niet voor jezelf doet doe het dan voor de kinderen, nieuwe generatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |