SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Niet elkaar uitmaken voor schapen of wappies
• "Covid is maar een griepje", muilkorven/mondluiers/angsthazen mag je ook voor je laten
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen onzinnige gifjes (on tour, nazi, etc.)
• Geen tweetdumps van meningen van random mensen online
• Geen artikelen plaatsen/niet linken naar vage websites
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.
![]()
Prikje pakken of jezelf laten besmetten dus.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:14 schreef vosss het volgende:
Die goorlap van een Hugo staat alweer glashard te liegen. Ik kan GEEN QR-code aanvragen, want langer dan 180 dagen geleden besmet en minder dan een jaar.
Gore huichelaar
Steek hem in je teet vuige charlatanSteun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
Wat een aids![]()
daar gaan we weer. Korte snelle ingreep. Uhu, straks weer tig verlengd met avondklok en al die shit weer.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Maar die discussie is voor de show... Ze drukken er toch wel doorheen wat ze willen hebben, los van welke discussie dan ook. Het is puur macht.quote:Rutte: heftige discussies in het Catshuis
Volgens demissionair premier Rutte waren er de afgelopen dagen "heftige debatten in het Catshuis" over de nieuwe maatregelen. Hij neemt ook een voorschot op het Kamerdebat van komende dinsdag over de nieuwe 2G- en 3G-regels die over drie weken moeten ingaan.
"Het is redelijk dat je daarover het debat voert, ook in de Kamer", zegt de bewindsman. "Die discussie vindt in alle landen plaats en het is onvermijdelijk dat we die met elkaar voeren."A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Dat zou zomaar kunnen ja. Gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dus je doet het alleen maar om dwars te zijn?
Het idee er achter is niet zo gek toch? Vuurwerk zorgt elk jaar voor heel veel mensen in het ziekenhuis. En die hebben het al vrij druk. Dan zou je toch uit je zelf er ook mee kunnen stoppen voor een jaartje. Of het nou van hun moet of niet.
Tics van je petten.![]()
Kan nog sneller.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:17 schreef Zipportal het volgende:
FOK is gelijk weer een stuk sneller.
Vier op een rij.@:Coco @:neef_wuppie
Zet dat likes archief maar weer uit.What can change the nature of a man?![]()
Boys. Ik heb lekker zitten gamen tijdens de persco.
Maar ehh wat waren de belangrijkste reacties hier, samenvatting?![]()
![]()
Zoals ik eerder al aangaf, als zij drinkt en rookt in combinatie met Prednison, dan zal zelfs de dokter moeite hebben met een diagnose stellen omdat beide de werking van haar medicatie beïnvloeden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nou meneer de dokter, zeg jij het dan.
Waarom mag ze niet naar het toilet in de Hema? Wat is daar voor levensgevaarlijks aan?
Maar sowieso beïnvloedt Prednison het immuunsysteem. Van mij mag ze best in de Hema naar de WC, maar als ze verstandig is, dan doet ze alles wat ze kan om het virus te ontlopen. Want met een slecht werkend immuunsysteem en een laag Hb (hoogstwaarschijnlijk, want ik weet niet welke bloedwaarde verkeerd zijn) is Corona voor haar gewoon echt een heel slecht idee.
Maar hey, ik heb haar bloedwaarden niet, dus kan het niet met zekerheid zeggen. Maar dat zij geen vaccinatie MAG en geen afspraak KAN maken, zit hem in het feit dat die vaccinatie ofwel geen zin heeft (omdat haar immuunsysteem na vaccinatie geen antistoffen maakt) of omdat het mogelijk zelfs gevaarlijk is om die vaccinatie te nemen.
Maar ik mag vooral hopen dat JIJ weet waarom ze dan niet MAG en KAN, omdat jij er hier over loopt te klagen en het groot onrecht vindt.![]()
Welke game?quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:18 schreef dick_laurent het volgende:
Maar ehh wat waren de belangrijkste reacties hier, samenvatting?What can change the nature of a man?![]()
Dit is geen korte snelle ingreep.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:17 schreef YourCaptor het volgende:
Wat een aids![]()
daar gaan we weer. Korte snelle ingreep. Uhu, straks weer tig verlengd met avondklok en al die shit weer.
Denk jij dat het virus hiermee een klap krijgt?I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”![]()
volgende week een concert. zou dat nog doorgaan?"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
https://www.rijksoverheid(...)1-in-eenvoudige-taalquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:18 schreef dick_laurent het volgende:
Maar ehh wat waren de belangrijkste reacties hier, samenvatting?NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Het is een halve ingreep omdat ze niet harder durven omdat ze niet nog meer tweedeling willen veroorzaken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit is geen korte snelle ingreep.
Denk jij dat het virus hiermee een klap krijgt?![]()
Vooral het mentaal welzijn van de Nederlander krijgt hiermee een klap.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit is geen korte snelle ingreep.
Denk jij dat het virus hiermee een klap krijgt?zie email 27 oktober![]()
Stop hier maar mee. Einde discussie.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al aangaf, als zij drinkt en rookt in combinatie met Prednison, dan zal zelfs de dokter moeite hebben met een diagnose stellen omdat beide de werking van haar medicatie beïnvloeden.
Maar sowieso beïnvloedt Prednison het immuunsysteem. Van mij mag ze best in de Hema naar de WC, maar als ze verstandig is, dan doet ze alles wat ze kan om het virus te ontlopen. Want met een slecht werkend immuunsysteem en een laag Hb (hoogstwaarschijnlijk, want ik weet niet welke bloedwaarde verkeerd zijn) is Corona voor haar gewoon echt een heel slecht idee.
Maar hey, ik heb haar bloedwaarden niet, dus kan het niet met zekerheid zeggen. Maar dat zij geen vaccinatie MAG en geen afspraak KAN maken, zit hem in het feit dat die vaccinatie ofwel geen zin heeft (omdat haar immuunsysteem na vaccinatie geen antistoffen maakt) of omdat het mogelijk zelfs gevaarlijk is om die vaccinatie te nemen.
Maar ik mag vooral hopen dat JIJ weet waarom ze dan niet MAG en KAN, omdat jij er hier over loopt te klagen en het groot onrecht vindt.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
ze lachen zit rot om al die idioten die dit nog geloven.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:17 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar die discussie is voor de show... Ze drukken er toch wel doorheen wat ze willen hebben, los van welke discussie dan ook. Het is puur macht.
[ Bericht 0% gewijzigd door FLATTTENtheCURVE op 12-11-2021 21:57:58 ]Plaats hier uw advertentie![]()
Ik wil eigenlijk alle commentatoren vragen die het hier niet mee eens zijn: wat dan wel?
Mijn persoonlijke mening is dat we te laat ingrijpen. Telkens weer.I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”![]()
Een uitputtingsslag.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vooral het mentaal welzijn van de Nederlander krijgt hiermee een klap.I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”![]()
Nee de reacties hier. Die paupermaatregelen die ken ik inmiddels wel.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:20 schreef Bocaj het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)1-in-eenvoudige-taal![]()
+1quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:21 schreef capricia het volgende:
Ik wil eigenlijk alle commentatoren vragen die het hier niet mee eens zijn: wat dan wel?
Mijn persoonlijke mening is dat we te laat ingrijpen. Telkens weer.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.![]()
Héle vette game.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
The last of us II.
Lekker apocalyptisch, vond ik wel in stijl met de huidige ontwikkelingen.Tics van je petten.![]()
Wanneer zullen wij ongevaxte clickers hebben?quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
The last of us II.
Lekker apocalyptisch, vond ik wel in stijl met de huidige ontwikkelingen.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
Zij is scherpIsn't it ironic, don't you think
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.![]()
Per direct Marcel Levi benoemen in de plaats van Hugo.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:21 schreef capricia het volgende:
Mijn persoonlijke mening is dat we te laat ingrijpen. Telkens weer.zie email 27 oktober![]()
Want?quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Stop hier maar mee. Einde discussie.![]()
Eens. Dat toneelstuk met 'het is geen drang' moet echt heel snel kappen. Iedereen prikt er doorheen. Het is ongeloofwaardig.quote:zie email 27 oktober![]()
wowquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Stop hier maar mee. Einde discussie.What can change the nature of a man?![]()
Gij kunt alles teruglezen!quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee de reacties hier. Die paupermaatregelen die ken ik inmiddels wel.
NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:18 schreef dick_laurent het volgende:
Maar ehh wat waren de belangrijkste reacties hier, samenvatting?![]()
![]()
Omdat jij niet gekwalificeerd bent om via internet te bepalen dat iemand met bepaalde medicijnen moet stoppen. Einde discussie dus.quote:And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Dit kan nog zo 10 jaar doorgaanquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:18 schreef dick_laurent het volgende:
Maar ehh wat waren de belangrijkste reacties hier, samenvatting?Isn't it ironic, don't you think
Zo! dat is gezegd! Nieuwsuur!quote:
Je kunt niet lezen? Waar zeg ik dat ze moet stoppen met medicijnen? Ik zeg dat ze moet stoppen met roken en zuipen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Omdat jij niet gekwalificeerd bent om via internet te bepalen dat iemand met bepaalde medicijnen moet stoppen. Einde discussie dus.
Als je niet kunt lezen, moet je ook niet oordelen. Het was THEFXR die riep dat ze moest stoppen met medicatie.![]()
Nou vooruit: 'De hoeren houden de benen wijd!'quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee de reacties hier. Die paupermaatregelen die ken ik inmiddels wel.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Een verandering. Ja!quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Per direct Marcel Levi benoemen in de plaats van Hugo.
Ook Mark kan al een tijdje een wissel gebruiken.
Tijd voor nieuwe energie. Dat zou heel veel verschil maken.
Ben geen directe fan van Levi, de beste man is opgestapt op het hoogtepunt van de Britse gezondheidscrisis.
Maar ben ook niet perse tegen.
Nieuwe energie is zeer welkom.I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”![]()
Dit is COR, geen Lifestyle en medicijnenadvies.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je kunt niet lezen? Waar zeg ik dat ze moet stoppen met medicijnen? Ik zeg dat ze moet stoppen met roken en zuipen.
Als je niet kunt lezen, moet je ook niet oordelen.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Ook fijn dat je bij de gamma je QR code moet laten zien maar dat je zo weer de kerk en moskee kan inlopen.![]()
Capabel is hij zeker wel die Levi!quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Per direct Marcel Levi benoemen in de plaats van Hugo.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Dan is de vergrijzing pas op z'n hoogtepunt.quote:“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
"Virus heeft het naar zijn zin"![]()
Waarom praat hij zo?Isn't it ironic, don't you think
Ach, je ziet dat je fout zit dus pas verzin je iets anders. En nogmaals, ik gaf geen medicijnadvies. Sowieso was dat niet de strekking van de post.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit is COR, geen Lifestyle en medicijnenadvies.
[ Bericht 4% gewijzigd door miss_sly op 12-11-2021 20:31:05 ]![]()
Over 10 dagen 22.000 - 25.000 positieve tests PD, al gooi je het hele land in 2G.
Er komt een moment voor dat je als overheid moet erkennen dat wat je voor ogen had niet werkt om een virus te bestrijden, dat een vaccin het antwoord niet is.
Voor de gevaccineerden, over 12 weken ben je waarschijnlijk ondergevaccineerd zonder booster, en kom je nergens meer in "om het virus af te remmen", ondanks dat het allemaal waarschijnlijk geen reet uitmaakt wat we doen, sterker nog, mogelijk maken we het alleen maar erger met al die manieren waarop we het virus "gaan verslaan".![]()
Ja maar Hugo, 2G is ook vreselijk!
Wel grappig dat de kerk de enige vrijplaats is, je zou je bijna bekeren. Volgende keer persco in de kerk, zodat men veilig zit ook zonder vaccin.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:28 schreef Kickinalfa het volgende:
Ook fijn dat je bij de gamma je QR code moet laten zien maar dat je zo weer de kerk en moskee kan inlopen.![]()
Oef. Die is heftig.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
The last of us II.
Lekker apocalyptisch, vond ik wel in stijl met de huidige ontwikkelingen.
Ik vermijd al maanden het bordspel Pandemie. Kan het thema niet meer zien.![]()
Wellicht kunnen we gaan handballen in de lokale kerk...quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:31 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Wel grappig dat de kerk de enige vrijplaats is, je zou bijna bekeren. Volgende keer persco in de kerk, zodat men veilig zit ook zonder vaccin.zie email 27 oktober![]()
Hij kletst nog steedsquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:18 schreef alpeko het volgende:
Iemand een korte recensie van de persco? Was Hugo goed?![]()
Hij houdt niet op...niet vanzelf
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Prima, de discussie is wel klaar.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach, je ziet dat je fout zit dus pas verzin je iets anders. En nogmaals, ik gaf geen medicijnadvies. Sowieso was dat niet de strekking van de post.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Gamma is een essentiële bouwmarkt!quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:28 schreef Kickinalfa het volgende:
Ook fijn dat je bij de gamma je QR code moet laten zien maar dat je zo weer de kerk en moskee kan inlopen.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Een vaccin werkt prima als niet afdoende werkend middel. Je moet alleen begrijpen wat het eigenlijke doel is.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:29 schreef Za het volgende:
Er komt een moment voor dat je als overheid moet erkennen dat wat je voor ogen had niet werkt om een virus te bestrijden, dat een vaccin het antwoord niet is.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Ik double juist down: Dit jaar begonnen aan de Legacy variant.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:31 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Oef. Die is heftig.
Ik vermijd al maanden het bordspel Pandemie. Kan het thema niet meer zien.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Ook dat je met 1250 man in een zaal mag zitten, maar met 100 man bij FC Bal op het Dak kijken mag niet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:28 schreef Kickinalfa het volgende:
Ook fijn dat je bij de gamma je QR code moet laten zien maar dat je zo weer de kerk en moskee kan inlopen.
Echt flikker toch een eind op met je beleid.![]()
Wie is ooit begonnen met dat drang? Dat moet dwang zijn.quote:
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Die 1250 zal wel van een terloops genoemde 1000-1500 komen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ook dat je met 1250 man in een zaal mag zitten, maar met 100 man bij FC Bal op het Dak kijken mag niet.
Echt flikker toch een eind op met je beleid.I'll give you something to do![]()
Mensen die de irrationaliteit van de regeltjes durven in te zien maar de rest van het circus serieus nemen zijn echt doodvermoeiend.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Lijkt het virus wel. Gaat maar door.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hij kletst nog steeds![]()
Hij houdt niet op...niet vanzelf![]()
Die is erg goed. Vóór Corona season 1 al uitgespeeld. We hebben season 2 nog liggen. Maar niemand heeft er zin in.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:32 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik double juist down: Dit jaar begonnen aan de Legacy variant.![]()
Zijn er meer mensen die een soort pervers genoegen uit dit soort avonden halen?![]()
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”![]()
Hoe zit het dan met doorloopevenementen zoals jaarmarkten/kerstmarkten en beurzen? Dan worden zitplaatsen wat lastig, maar je blijft ook niet op één plek staan.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:35 schreef galantis het volgende:
[..]
Die 1250 zal wel van een terloops genoemde 1000-1500 komen.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Hij is gestoptquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:35 schreef alpeko het volgende:
[..]
Lijkt het virus wel. Gaat maar door.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Vooral een hoop irritatie. Is met een intern consistent pakket komen nou echt zo moeilijk dan?quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:36 schreef capricia het volgende:
Zijn er meer mensen die een soort pervers genoegen uit dit soort avonden halen?![]()
zie email 27 oktober![]()
tot 18 uur, 1,5 meter zoiets..quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:37 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met doorloopevenementen zoals jaarmarkten/kerstmarkten en beurzen?[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Geen idee. Zal wel niet mogen. Sowieso heeft de helft zichzelf al opgeheven in aanloop naar het najaar.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:37 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met doorloopevenementen zoals jaarmarkten/kerstmarkten en beurzen?I'll give you something to do![]()
1,5 meter én coronatoegangsbewijs én mondkapjes zeker?quote:
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
https://www.volkskrant.nl(...)ent&utm_content=freequote:Daarmee grijpt het kabinet terug op het recept van de vorige twee lockdowns, waarin alles draaide om het terugbrengen van het aantal contactmomenten. Het effect daarvan is inmiddels bewezen, maar impliciet is het ook een erkennning dat het coronatoegangsbewijs - de pijler van de strategie van deze herfst - tot nu toe niet aan de verwachtingen heeft voldaan.
De Volkskrant zegt hoe het is...zie email 27 oktober![]()
Ja eens.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vooral een hoop irritatie. Is met een intern consistent pakket komen nou echt zo moeilijk dan?
Het verhaal was niet duidelijk. Daar hadden vandaag meer mensen last van.I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”![]()
Tsja, idem. Ik ben dit spuugzat eigenlijk. En dan niet eens zozeer het virus zelf (dat is er nu eenmaal) maar vooral de onnavolgbare beslissingen en doorzichtige toneelstukjes van Hugo en Mark.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vooral een hoop irritatie. Is met een intern consistent pakket komen nou echt zo moeilijk dan?
Maar goed, evenals Dick maar een gamepje aangezet.![]()
Jep. Helaas.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)ent&utm_content=free
De Volkskrant zegt hoe het is...
En daarom blij dat we nu 2G een kans gaan geven.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Ja, soort van, maar de alcohol doet dat vooral. Morgen komt de kater.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:36 schreef capricia het volgende:
![]()
![]()
Ik denk dat 2G daar serieus wel eens flinke verandering in kan brengen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De Volkskrant zegt hoe het is...“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Artikel eronder is ook een mooie: https://www.volkskrant.nl(...)gelopen-arbeidsmarktquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De Volkskrant zegt hoe het is...![]()
Eerst de verantwoordelijk minister een functie elders. Groep 6 lijkt me wel wat.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:44 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Jep. Helaas.
En daarom blij dat we nu 2G een kans gaan geven.zie email 27 oktober![]()
Ik heb schijtmelig met jongste zoon zitten kijken en de versprekingen van de beide heren nagedaan.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Tsja, idem. Ik ben dit spuugzat eigenlijk. En dan niet eens zozeer het virus zelf (dat is er nu eenmaal) maar vooral de onnavolgbare beslissingen en doorzichtige toneelstukjes van Hugo en Mark.
Maar goed, evenals Dick maar een gamepje aangezet.
Wa-wi-wandelen![]()
Ik lees later wel wat er eigenlijk gezegd is. Zin om het op een zuipen te zetten.![]()
Keep on dreamingquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:45 schreef alpeko het volgende:
[..]
Functie neergelegd? Oplossing is nabij
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
2G is niet veiliger dan 3Gquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik denk dat 2G daar serieus wel eens flinke verandering in kan brengen.![]()
Ik heb wel een idee maar ik denk dat het daar eigenlijk te laat voor is en dat had je beter van de zomer kunnen doen. Dat is het vooral lekker rond laten gaan in de niet-risicogroepen. Maar dat is nu lastig omdat de zorgcapaciteit eerdere is gedaald dan gestegen. Want ik zie steeds vaker voorbij komen dat na een natuurlijke besmettingen antistoffen langer in je bloed blijven. Bij op1 liet die man van Sanquin ook zien dat vaccinatie en natuurlijke besmetting eigenlijk het beste is. Plus natuurlijk zo snel mogelijk de risicogroep een booster geven.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:21 schreef capricia het volgende:
Mijn persoonlijke mening is dat we te laat ingrijpen. Telkens weer.![]()
2G is leuk en aardig maar dan wel als al die andere kutregeltjes weer teruggedraaid worden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:44 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Jep. Helaas.
En daarom blij dat we nu 2G een kans gaan geven.
Wij worden alweer genaaid in de amateursport, ben er zo ontzettend klaar mee.![]()
Eensquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
2G is leuk en aardig maar dan wel als al die andere kutregeltjes weer teruggedraaid worden.
Wij worden alweer genaaid in de amateursport, ben er zo ontzettend klaar mee.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Ja, gezellig na t werk, gauw naar mn ouders om samen de persconferentie te kijken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:36 schreef capricia het volgende:
![]()
Gelukkig gaan uitvaarten nog wel door zei Mark dus even een high fiveje gezet met mn vader.Go hard or go home![]()
Niet voor winkels want daar is de mondkap en te belastend voor ongevaccineerden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:44 schreef Drekkoning het volgende:
En daarom blij dat we nu 2G een kans gaan geven.
Op het werk hangt het ervan af hoe men omgaat met ongevaccineerden in deze.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Wat heerlijk voor julliequote:Op vrijdag 12 november 2021 20:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, gezellig na t werk, gauw naar mn ouders om samen de persconferentie te kijken.
Gelukkig gaan uitvaarten nog wel door zei Mark dus even een high fiveje gezet met mn vader.![]()
Maar even serieus, ik begreep dat je uit de gezondheidsbranche stapt?I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”![]()
Als ze vaccinatie verplichten (want 2G op de werkvloer komt daar wel op neer) hoeven ze in ieder geval niet meer te verwachten dat ik me ooit nog laat testen bij wat voor klachten dan ook.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Dat was mijn punt ook. Wie laat zich dan nog testen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:59 schreef PzKpfw het volgende:
Als ze vaccinatie verplichten (want 2G op de werkvloer komt daar wel op neer) hoeven ze in ieder geval niet meer te verwachten dat ik me ooit nog laat testen bij wat voor klachten dan ook.I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”![]()
Ja, serieus. Nog 1 weekje en dan is het klaar en heb ik de grootste home gym die er is dus laat die lockdown maar komen. Met dank aan corona wel.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat heerlijk voor jullie![]()
Maar even serieus, ik begreep dat je uit de gezondheidsbranche stapt?Go hard or go home![]()
Wat is er dan wel veiliger en tegelijkertijd ook nog uitvoerbaar?quote:
Iedereen testen is namelijk ook niet te doen.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Bij 2G hebben ongevaccineerden geen zeg meer en aan de kant gezet!quote:NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
Forum Opties Forumhop: Hop naar: