Wel grappig dat de kerk de enige vrijplaats is, je zou je bijna bekeren. Volgende keer persco in de kerk, zodat men veilig zit ook zonder vaccin.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:28 schreef Kickinalfa het volgende:
Ook fijn dat je bij de gamma je QR code moet laten zien maar dat je zo weer de kerk en moskee kan inlopen.
Oef. Die is heftig.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
The last of us II.
Lekker apocalyptisch, vond ik wel in stijl met de huidige ontwikkelingen.
Wellicht kunnen we gaan handballen in de lokale kerk...quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:31 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Wel grappig dat de kerk de enige vrijplaats is, je zou bijna bekeren. Volgende keer persco in de kerk, zodat men veilig zit ook zonder vaccin.
Hij kletst nog steedsquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:18 schreef alpeko het volgende:
Iemand een korte recensie van de persco? Was Hugo goed?
Prima, de discussie is wel klaar.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach, je ziet dat je fout zit dus pas verzin je iets anders. En nogmaals, ik gaf geen medicijnadvies. Sowieso was dat niet de strekking van de post.
Gamma is een essentiële bouwmarkt!quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:28 schreef Kickinalfa het volgende:
Ook fijn dat je bij de gamma je QR code moet laten zien maar dat je zo weer de kerk en moskee kan inlopen.
Een vaccin werkt prima als niet afdoende werkend middel. Je moet alleen begrijpen wat het eigenlijke doel is.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:29 schreef Za het volgende:
Er komt een moment voor dat je als overheid moet erkennen dat wat je voor ogen had niet werkt om een virus te bestrijden, dat een vaccin het antwoord niet is.
Ik double juist down: Dit jaar begonnen aan de Legacy variant.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:31 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Oef. Die is heftig.
Ik vermijd al maanden het bordspel Pandemie. Kan het thema niet meer zien.
Ook dat je met 1250 man in een zaal mag zitten, maar met 100 man bij FC Bal op het Dak kijken mag niet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:28 schreef Kickinalfa het volgende:
Wie is ooit begonnen met dat drang? Dat moet dwang zijn.quote:
Die 1250 zal wel van een terloops genoemde 1000-1500 komen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ook dat je met 1250 man in een zaal mag zitten, maar met 100 man bij FC Bal op het Dak kijken mag niet.
Echt flikker toch een eind op met je beleid.
Lijkt het virus wel. Gaat maar door.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hij kletst nog steeds![]()
Hij houdt niet op...niet vanzelf
Die is erg goed. Vóór Corona season 1 al uitgespeeld. We hebben season 2 nog liggen. Maar niemand heeft er zin in.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:32 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik double juist down: Dit jaar begonnen aan de Legacy variant.
Hoe zit het dan met doorloopevenementen zoals jaarmarkten/kerstmarkten en beurzen? Dan worden zitplaatsen wat lastig, maar je blijft ook niet op één plek staan.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:35 schreef galantis het volgende:
[..]
Die 1250 zal wel van een terloops genoemde 1000-1500 komen.
Hij is gestoptquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:35 schreef alpeko het volgende:
[..]
Lijkt het virus wel. Gaat maar door.
Vooral een hoop irritatie. Is met een intern consistent pakket komen nou echt zo moeilijk dan?quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:36 schreef capricia het volgende:
Zijn er meer mensen die een soort pervers genoegen uit dit soort avonden halen?![]()
![]()
tot 18 uur, 1,5 meter zoiets..quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:37 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met doorloopevenementen zoals jaarmarkten/kerstmarkten en beurzen?
Geen idee. Zal wel niet mogen. Sowieso heeft de helft zichzelf al opgeheven in aanloop naar het najaar.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:37 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met doorloopevenementen zoals jaarmarkten/kerstmarkten en beurzen?
1,5 meter én coronatoegangsbewijs én mondkapjes zeker?quote:
https://www.volkskrant.nl(...)ent&utm_content=freequote:Daarmee grijpt het kabinet terug op het recept van de vorige twee lockdowns, waarin alles draaide om het terugbrengen van het aantal contactmomenten. Het effect daarvan is inmiddels bewezen, maar impliciet is het ook een erkennning dat het coronatoegangsbewijs - de pijler van de strategie van deze herfst - tot nu toe niet aan de verwachtingen heeft voldaan.
Ja eens.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vooral een hoop irritatie. Is met een intern consistent pakket komen nou echt zo moeilijk dan?
Tsja, idem. Ik ben dit spuugzat eigenlijk. En dan niet eens zozeer het virus zelf (dat is er nu eenmaal) maar vooral de onnavolgbare beslissingen en doorzichtige toneelstukjes van Hugo en Mark.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vooral een hoop irritatie. Is met een intern consistent pakket komen nou echt zo moeilijk dan?
Jep. Helaas.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)ent&utm_content=free
De Volkskrant zegt hoe het is...
Ja, soort van, maar de alcohol doet dat vooral. Morgen komt de kater.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:36 schreef capricia het volgende:
Zijn er meer mensen die een soort pervers genoegen uit dit soort avonden halen?![]()
![]()
Ik denk dat 2G daar serieus wel eens flinke verandering in kan brengen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Artikel eronder is ook een mooie: https://www.volkskrant.nl(...)gelopen-arbeidsmarktquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Eerst de verantwoordelijk minister een functie elders. Groep 6 lijkt me wel wat.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:44 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Jep. Helaas.
En daarom blij dat we nu 2G een kans gaan geven.
Ik heb schijtmelig met jongste zoon zitten kijken en de versprekingen van de beide heren nagedaan.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Tsja, idem. Ik ben dit spuugzat eigenlijk. En dan niet eens zozeer het virus zelf (dat is er nu eenmaal) maar vooral de onnavolgbare beslissingen en doorzichtige toneelstukjes van Hugo en Mark.
Maar goed, evenals Dick maar een gamepje aangezet.
Keep on dreamingquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:45 schreef alpeko het volgende:
[..]
Functie neergelegd? Oplossing is nabij
2G is niet veiliger dan 3Gquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik denk dat 2G daar serieus wel eens flinke verandering in kan brengen.
Ik heb wel een idee maar ik denk dat het daar eigenlijk te laat voor is en dat had je beter van de zomer kunnen doen. Dat is het vooral lekker rond laten gaan in de niet-risicogroepen. Maar dat is nu lastig omdat de zorgcapaciteit eerdere is gedaald dan gestegen. Want ik zie steeds vaker voorbij komen dat na een natuurlijke besmettingen antistoffen langer in je bloed blijven. Bij op1 liet die man van Sanquin ook zien dat vaccinatie en natuurlijke besmetting eigenlijk het beste is. Plus natuurlijk zo snel mogelijk de risicogroep een booster geven.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:21 schreef capricia het volgende:
Ik wil eigenlijk alle commentatoren vragen die het hier niet mee eens zijn: wat dan wel?
Mijn persoonlijke mening is dat we te laat ingrijpen. Telkens weer.
2G is leuk en aardig maar dan wel als al die andere kutregeltjes weer teruggedraaid worden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:44 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Jep. Helaas.
Eensquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
2G is leuk en aardig maar dan wel als al die andere kutregeltjes weer teruggedraaid worden.
Wij worden alweer genaaid in de amateursport, ben er zo ontzettend klaar mee.
Ja, gezellig na t werk, gauw naar mn ouders om samen de persconferentie te kijken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:36 schreef capricia het volgende:
![]()
Niet voor winkels want daar is de mondkap en te belastend voor ongevaccineerden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:44 schreef Drekkoning het volgende:
Wat heerlijk voor julliequote:Op vrijdag 12 november 2021 20:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, gezellig na t werk, gauw naar mn ouders om samen de persconferentie te kijken.
Gelukkig gaan uitvaarten nog wel door zei Mark dus even een high fiveje gezet met mn vader.
Dat was mijn punt ook. Wie laat zich dan nog testen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:59 schreef PzKpfw het volgende:
Als ze vaccinatie verplichten (want 2G op de werkvloer komt daar wel op neer) hoeven ze in ieder geval niet meer te verwachten dat ik me ooit nog laat testen bij wat voor klachten dan ook.
Ja, serieus. Nog 1 weekje en dan is het klaar en heb ik de grootste home gym die er is dus laat die lockdown maar komen. Met dank aan corona wel.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat heerlijk voor jullie![]()
Maar even serieus, ik begreep dat je uit de gezondheidsbranche stapt?
Wat is er dan wel veiliger en tegelijkertijd ook nog uitvoerbaar?quote:
Bij 2G hebben ongevaccineerden geen zeg meer en aan de kant gezet!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |