Een uitputtingsslag.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vooral het mentaal welzijn van de Nederlander krijgt hiermee een klap.
Nee de reacties hier. Die paupermaatregelen die ken ik inmiddels wel.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:20 schreef Bocaj het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)1-in-eenvoudige-taal
+1quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:21 schreef capricia het volgende:
Ik wil eigenlijk alle commentatoren vragen die het hier niet mee eens zijn: wat dan wel?
Mijn persoonlijke mening is dat we te laat ingrijpen. Telkens weer.
Héle vette game.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
The last of us II.
Lekker apocalyptisch, vond ik wel in stijl met de huidige ontwikkelingen.
Wanneer zullen wij ongevaxte clickers hebben?quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
The last of us II.
Lekker apocalyptisch, vond ik wel in stijl met de huidige ontwikkelingen.
Per direct Marcel Levi benoemen in de plaats van Hugo.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:21 schreef capricia het volgende:
Ik wil eigenlijk alle commentatoren vragen die het hier niet mee eens zijn: wat dan wel?
Mijn persoonlijke mening is dat we te laat ingrijpen. Telkens weer.
Want?quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Stop hier maar mee. Einde discussie.
Eens. Dat toneelstuk met 'het is geen drang' moet echt heel snel kappen. Iedereen prikt er doorheen. Het is ongeloofwaardig.quote:
wowquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Stop hier maar mee. Einde discussie.
Gij kunt alles teruglezen!quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee de reacties hier. Die paupermaatregelen die ken ik inmiddels wel.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:18 schreef dick_laurent het volgende:
Boys. Ik heb lekker zitten gamen tijdens de persco.
Maar ehh wat waren de belangrijkste reacties hier, samenvatting?
Omdat jij niet gekwalificeerd bent om via internet te bepalen dat iemand met bepaalde medicijnen moet stoppen. Einde discussie dus.quote:
Dit kan nog zo 10 jaar doorgaanquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:18 schreef dick_laurent het volgende:
Boys. Ik heb lekker zitten gamen tijdens de persco.
Maar ehh wat waren de belangrijkste reacties hier, samenvatting?
Zo! dat is gezegd! Nieuwsuur!quote:
Je kunt niet lezen? Waar zeg ik dat ze moet stoppen met medicijnen? Ik zeg dat ze moet stoppen met roken en zuipen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Omdat jij niet gekwalificeerd bent om via internet te bepalen dat iemand met bepaalde medicijnen moet stoppen. Einde discussie dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |