abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202148638

Vragen over je eigen gezondheid: huisarts of GGD
Andere vragen: 0800-1351 (08:00-22:00)

Bij klachten, blijf thuis, en laat je testen!
Om een afspraak te maken voor een Coronatest bel je tussen 08:00 en 20:00 met 0800-1202.
Je kunt ook online een afspraak maken voor een Coronatest via https://coronatest.nl/, hier heb je wel een DigiD voor nodig.

Afspraak maken kan via www.coronatest.nl , www.coronavaccinatie-afspraak.nl of telefoonnummer 0800-7070.

Helpen?
https://www.extrahandenvoordezorg.nl/
https://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland/ready2help/

SPOILER: Hont
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Linkjes voor informatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)

Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)
SPOILER
SPOILER: Informatie over dagcijfers
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Niet elkaar uitmaken voor schapen of wappies
• "Covid is maar een griepje", muilkorven/mondluiers/angsthazen mag je ook voor je laten
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen onzinnige gifjes (on tour, nazi, etc.)
• Geen tweetdumps van meningen van random mensen online
• Geen artikelen plaatsen/niet linken naar vage websites

Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.

pi_202148650
FOK is gelijk weer een stuk sneller.

Vier op een rij. :lijstje: @Coco @Neef_Wuppie
pi_202148654
quote:
13s.gif Op vrijdag 12 november 2021 20:14 schreef vosss het volgende:
Die goorlap van een Hugo staat alweer glashard te liegen. Ik kan GEEN QR-code aanvragen, want langer dan 180 dagen geleden besmet en minder dan een jaar.

Gore huichelaar :r

Steek hem in je teet vuige charlatan :r
Prikje pakken of jezelf laten besmetten dus.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 12 november 2021 @ 20:17:58 #4
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_202148662
Wat een aids :') :') daar gaan we weer. Korte snelle ingreep. Uhu, straks weer tig verlengd met avondklok en al die shit weer.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_202148663
quote:
Rutte: heftige discussies in het Catshuis
Volgens demissionair premier Rutte waren er de afgelopen dagen "heftige debatten in het Catshuis" over de nieuwe maatregelen. Hij neemt ook een voorschot op het Kamerdebat van komende dinsdag over de nieuwe 2G- en 3G-regels die over drie weken moeten ingaan.

"Het is redelijk dat je daarover het debat voert, ook in de Kamer", zegt de bewindsman. "Die discussie vindt in alle landen plaats en het is onvermijdelijk dat we die met elkaar voeren."
Maar die discussie is voor de show... Ze drukken er toch wel doorheen wat ze willen hebben, los van welke discussie dan ook. Het is puur macht.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 12 november 2021 @ 20:18:06 #6
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_202148664
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 20:11 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Dus je doet het alleen maar om dwars te zijn?

Het idee er achter is niet zo gek toch? Vuurwerk zorgt elk jaar voor heel veel mensen in het ziekenhuis. En die hebben het al vrij druk. Dan zou je toch uit je zelf er ook mee kunnen stoppen voor een jaartje. Of het nou van hun moet of niet.
Dat zou zomaar kunnen ja. Gaat niet gebeuren :s)
Tics van je petten.
  Moderator vrijdag 12 november 2021 @ 20:18:11 #7
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_202148667
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 20:17 schreef Zipportal het volgende:
FOK is gelijk weer een stuk sneller.

Vier op een rij. :lijstje: @:Coco @:neef_wuppie
Kan nog sneller.

Zet dat likes archief maar weer uit.
What can change the nature of a man?
pi_202148671
Iemand een korte recensie van de persco? Was Hugo goed?
  Moderator vrijdag 12 november 2021 @ 20:18:25 #9
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_202148673
Boys. Ik heb lekker zitten gamen tijdens de persco.

Maar ehh wat waren de belangrijkste reacties hier, samenvatting? :D
pi_202148676
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 20:13 schreef tja77 het volgende:

[..]
Nou meneer de dokter, zeg jij het dan.
Waarom mag ze niet naar het toilet in de Hema? Wat is daar voor levensgevaarlijks aan?
Zoals ik eerder al aangaf, als zij drinkt en rookt in combinatie met Prednison, dan zal zelfs de dokter moeite hebben met een diagnose stellen omdat beide de werking van haar medicatie beïnvloeden.

Maar sowieso beïnvloedt Prednison het immuunsysteem. Van mij mag ze best in de Hema naar de WC, maar als ze verstandig is, dan doet ze alles wat ze kan om het virus te ontlopen. Want met een slecht werkend immuunsysteem en een laag Hb (hoogstwaarschijnlijk, want ik weet niet welke bloedwaarde verkeerd zijn) is Corona voor haar gewoon echt een heel slecht idee.

Maar hey, ik heb haar bloedwaarden niet, dus kan het niet met zekerheid zeggen. Maar dat zij geen vaccinatie MAG en geen afspraak KAN maken, zit hem in het feit dat die vaccinatie ofwel geen zin heeft (omdat haar immuunsysteem na vaccinatie geen antistoffen maakt) of omdat het mogelijk zelfs gevaarlijk is om die vaccinatie te nemen.

Maar ik mag vooral hopen dat JIJ weet waarom ze dan niet MAG en KAN, omdat jij er hier over loopt te klagen en het groot onrecht vindt.
  Moderator vrijdag 12 november 2021 @ 20:18:47 #11
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_202148682
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2021 20:18 schreef dick_laurent het volgende:

Welke game?
What can change the nature of a man?
pi_202148697
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 20:17 schreef YourCaptor het volgende:
Wat een aids :') :') daar gaan we weer. Korte snelle ingreep. Uhu, straks weer tig verlengd met avondklok en al die shit weer.
Dit is geen korte snelle ingreep.
Denk jij dat het virus hiermee een klap krijgt?
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  vrijdag 12 november 2021 @ 20:20:03 #13
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_202148702
volgende week een concert. zou dat nog doorgaan?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_202148710
Als je persco hebt gemist dan gelden de maatregelen niet voor jou toch? Ik bestel nog een rondje 🍻
  vrijdag 12 november 2021 @ 20:20:22 #15
65846 Bocaj
47th President.
pi_202148712
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2021 20:18 schreef dick_laurent het volgende:

https://www.rijksoverheid(...)1-in-eenvoudige-taal
pi_202148719
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 20:19 schreef capricia het volgende:

[..]
Het is een halve ingreep omdat ze niet harder durven omdat ze niet nog meer tweedeling willen veroorzaken.
pi_202148721
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 20:19 schreef capricia het volgende:

[..]
Vooral het mentaal welzijn van de Nederlander krijgt hiermee een klap.
zie email 27 oktober
  Moderator vrijdag 12 november 2021 @ 20:20:53 #18
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_202148724
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 20:18 schreef Coco het volgende:

[..]
Welke game?
The last of us II.

Lekker apocalyptisch, vond ik wel in stijl met de huidige ontwikkelingen.
pi_202148729
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 20:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Zoals ik eerder al aangaf, als zij drinkt en rookt in combinatie met Prednison, dan zal zelfs de dokter moeite hebben met een diagnose stellen omdat beide de werking van haar medicatie beïnvloeden.

Maar sowieso beïnvloedt Prednison het immuunsysteem. Van mij mag ze best in de Hema naar de WC, maar als ze verstandig is, dan doet ze alles wat ze kan om het virus te ontlopen. Want met een slecht werkend immuunsysteem en een laag Hb (hoogstwaarschijnlijk, want ik weet niet welke bloedwaarde verkeerd zijn) is Corona voor haar gewoon echt een heel slecht idee.

Maar hey, ik heb haar bloedwaarden niet, dus kan het niet met zekerheid zeggen. Maar dat zij geen vaccinatie MAG en geen afspraak KAN maken, zit hem in het feit dat die vaccinatie ofwel geen zin heeft (omdat haar immuunsysteem na vaccinatie geen antistoffen maakt) of omdat het mogelijk zelfs gevaarlijk is om die vaccinatie te nemen.

Maar ik mag vooral hopen dat JIJ weet waarom ze dan niet MAG en KAN, omdat jij er hier over loopt te klagen en het groot onrecht vindt.
Stop hier maar mee. Einde discussie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_202148741
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 20:17 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Maar die discussie is voor de show... Ze drukken er toch wel doorheen wat ze willen hebben, los van welke discussie dan ook. Het is puur macht.
ze lachen zit rot om al die idioten die dit nog geloven.

[ Bericht 0% gewijzigd door FLATTTENtheCURVE op 12-11-2021 21:57:58 ]
Plaats hier uw advertentie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')