Tis geen balk meer.. ze hebben er een heel huis van gebouwd al die balkenquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:41 schreef _I het volgende:
Vanaf het moment dat we hier gaan boosteren komen de berichten van dichtbij huis vanzelf wel.
En fear mongering. Uhu.
Iets met balk en splinter.
Als je nou een hele wereld hebt waar je de hele dag gelijkgestemden kan vinden, waarom zou je in godsnaam posten tussen de wappies die je niet serieus kan nemen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis geen balk meer.. ze hebben er een heel huis van gebouwd al die balken
quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:49 schreef _I het volgende:
[..]
Als je nou een hele wereld hebt waar je de hele dag gelijkgestemden kan vinden, waarom zou je in godsnaam posten tussen de wappies die je niet serieus kan nemen?
Is dat een bijwerking van het vaccin? Weerstand geven op mensen die je niet voor vol aanziet?
“Ik moet de wereld redden van staatsgevaarlijke wappies.” Whoeeeeeeee
Die gasten zijn zo diep in hypnose.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:38 schreef greysbones het volgende:
Ik wilde al zeggen ik verwacht nu ook een TT met puntjes![]()
![]()
Al mijn (gevaccineerde) collega’s zijn vandaag nog even snel uiteten en op kroegentocht. Nu kan het nog!!quote:
Er lopen vast vele ongevaccineerden met een valse qr codequote:Op vrijdag 12 november 2021 08:55 schreef _I het volgende:
[..]
Al mijn (gevaccineerde) collega’s zijn vandaag nog even snel uiteten en op kroegentocht. Nu kan het nog!!
Alle ongevaccineerden blijven thuis.
“We moeten ze opsluiten dat ongevaccineerde gespuis”
Wat ontzettend representatief! Stuur een brief naar het kabinet!quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:55 schreef _I het volgende:
[..]
Al mijn (gevaccineerde) collega’s zijn vandaag nog even snel uiteten en op kroegentocht. Nu kan het nog!!
Lol hoorde je dat? =pquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:55 schreef _I het volgende:
[..]
Ze zullen er vast zijn, maar geen 100.000-en.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er lopen vast vele ongevaccineerden met een valse qr code![]()
![]()
Echt hoor
Echt waar
Dat zegt het nos
Nou is dat niet wat die wappies elke keer zeggen??quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:02 schreef _I het volgende:
https://www.thelancet.com(...)(21)00648-4/fulltext
“Fully vaccinated break through cases have peak viral load similar to unvaccinated people and can efficiently transmit…”
Wat!? Meen je niet.
Juist want je moet het wel kunnen blijven afschuiven op de ongevaccineerdenquote:Op vrijdag 12 november 2021 09:03 schreef _I het volgende:
[..]
Ze zullen er vast zijn, maar geen 100.000-en.
Stemmingmakerij.
Ja.. maar.. eh.. een stilstaande klok… Weet je..quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou is dat niet wat die wappies elke keer zeggen??
Nee, voor maatregelen moeten we ook naar onszelf kijken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus
Als we kijken naar maatregelen moeten we om ons heen kijken
Maar voor cijfers vooral in NL
Vandaar dat je in BNW postquote:Op vrijdag 12 november 2021 09:12 schreef _I het volgende:
[..]
Ja.. maar.. eh.. een stilstaande klok… Weet je..
Voordeel is wel dat we twee weken na de start van 2g al weten dat het een foute keuze was. Net als in Duitsland waar het ook zo goed werkt.
Heb me er inmiddels al bij neergelegd dat men uiteindelijk ook voor kampen gaat kiezen als de maatregelen op zijn en de ziekenhuizen niet rustiger worden. En zelfs dan zou ik een vaccin weigeren.
Zat er eerst afwachtend in. Het is nu een principekwestie geworden.
Het is officieel. Ben een wappie.
Waar heb je het over man?quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
Die gasten zijn zo diep in hypnose.
Pavlov zou trots op Hugo en Mark zijn.
Iedere keer als iemand zegt "griep" schieten ze in de geprogrammeerde modus: "Covid nog steeds met griep vergelijken" en allerhande persiflages daarop, de vergelijking mag je niet aanraken en dient geridiculiseerd te worden. Erover spreken mag niet. Religieus gedrag.
Volgens diezelfde dame wordt er in Zweden volop gevaccineerd.quote:
Weet je, beste Wantie, ik kan ergens best begrijpen dat men 2g wil doorvoeren om ongevaccineerden “te beschermen”. Dat zou me niet eens zo storen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vandaar dat je in BNW post
Maar zonder gekheid, wat mij betreft ben je geen wappie als je het vaccin weigert. je beslist nog altijd over je eigen lichaam.
2g is nogal absurd, het is om te voorkomen dat de gevaccineerden de ongevaccineerden besmetten.
Of zoiets...
Ineens een half jaar later zou het door het vaccin komen? Beetje raar he...quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach ja
Ze zijn oud dus zullen allemaal overlijden aan een hartstilstand🤡
Dat is toch echt het toppunt
Dat zijn dan ook vrij gangbare bijwerkingen van vaccins.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:20 schreef _I het volgende:
[..]
https://www.abc12.com/202(...)will-reopen-tuesday/
School dicht wegens teveel bijwerkingen van de boosters.
Bijwerkingen schmijwerkingen.
“Een” zou kunnen. Maar vijf!?quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ineens een half jaar later zou het door het vaccin komen? Beetje raar he...
Want een oudere kan niet gewoon een hartstilstand krijgen natuurlijk....
Wappie schaap logica
Briljant is ook dat wappies anderen betichten van een 'schaapachtige' houding, om vervolgens zelf elke alarmistische tweet voor waarheid te nemen, ongeacht welke rando die heeft gepost.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ineens een half jaar later zou het door het vaccin komen? Beetje raar he...
Want een oudere kan niet gewoon een hartstilstand krijgen natuurlijk....
Wappie schaap logica
Zonder verdere details weten we niet of vijf veel is. Sterker, we weten niet eens of de dame in kwestie de waarheid spreekt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:48 schreef _I het volgende:
[..]
“Een” zou kunnen. Maar vijf!?
En reageer eens respectvol. Kost niets extra.
Zweden schijnen veel gedisciplineerder te zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens diezelfde dame wordt er in Zweden volop gevaccineerd.
[ twitter ]
En niemand krijgt hartaanvallen van vaccins, laat staan een half jaar of langer geleden van de vaccins.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:48 schreef _I het volgende:
[..]
“Een” zou kunnen. Maar vijf!?
En reageer eens respectvol. Kost niets extra.
En toen waren de cijfers nog veel lager ook.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, vorige van 4 weken heeft 7 maanden geduurd...
En een half jaar later of langer, totaal niet logisch dat het vaccin dat doet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zonder verdere details weten we niet of vijf veel is. Sterker, we weten niet eens of de dame in kwestie de waarheid spreekt.
Maar nee, hier wordt direct en zonder enige twijfel het vaccin aangewezen als dader.
Vandaar dat ik ze ook altijd wappie schaapjes noem.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:49 schreef KoosVogels het volgende:
Briljant is ook dat wappies anderen betichten van een 'schaapachtige' houding, om vervolgens zelf elke alarmistische tweet voor waarheid te nemen, ongeacht welke rando die heeft gepost.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, vorige van 4 weken heeft 7 maanden geduurd...
NL heeft nog nooit een lockdown gehad.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En toen waren de cijfers nog veel lager ook.
Gangbaar was een stijve arm.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook vrij gangbare bijwerkingen van vaccins.
Er wordt echter de suggestie gewekt dat mensen bij bosjes neervallen als gevolg van de vaccins. Dat is natuurlijk je reinste onzin, elk bewijs daarvoor ontbreekt.
Nee, andersom: gevaccineerden zijn gevaarlijk voor ongevaccineerden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:35 schreef _I het volgende:
[..]
Weet je, beste Wantie, ik kan ergens best begrijpen dat men 2g wil doorvoeren om ongevaccineerden “te beschermen”. Dat zou me niet eens zo storen.
Maar het beeld dat je als ongevaccineerde gevaarlijk zou zijn voor gevaccineerden gaat er niet in. Zeker niet als die groep ongebreideld door kan leven en alle signalen laten zien dat verspreiding vrolijk verder gaat.
"Uitsluiting ongevaccineerden, tweedeling maatschappij,... je ontkomt er niet aan"quote:
Nee, ook gangbaar is dat je enkele dagen niet lekker bent..quote:
Dat is altijd zo, daarom staat in elke bijsluiter dat je een bijwerking die niet vermeld staat moet melden en worden bijsluiters aangepast.quote:En het gaat er niet om dat elke tweet als harde waarheid wordt gezien of dat iedereen dood neer zou vallen.
Er zijn genoeg tekenen dat er tijdens de onderzoeken niet naar voren is gekomen wat alle bijwerkingen zijn en in welke hoeveelheid ze voorkomen.
Omdat er betere alternatieven zijn.quote:3 van de 4 vaccins worden in meerdere landen al niet meer gebruikt voor specifieke groepen.
Da's maar net hoe je die term uitlegt.quote:Onderzoeken blijken gefalsificeerd
Of juist niet,. bijvoorbeeld faers of lareb staan alle gemelde bijwerkingen en dat wordt door antivaxxers bestempeld als bewezen bijwerkingen van het vaccin, terwijl dat niet vast staat.quote:, VEARS staat vol met bijwerkingen, OSHA roept op om bijwerkingen niet bij te houden om vaccinatiebereidheid hoog te houden.
Open en eerlijke communicatie, dat zou fijn zijn!
Is dat niet TRU?quote:Belachelijk maken van anderen is vrij eenvoudig, maar er zijn wel degelijk geluiden dat er meer aan de hand is dan men doet voorkomen. En er zijn niet zoveel plekken waar dit besproken kan worden.
We bespreken dit in een forum waar normaal aliens en mysterieuze krachten van piramides worden besproken. Waarom is het zo moeilijk om men hier met rust te laten en lekker in de gangbare fora te posten?
Ja, wij twijfelen aan alles. En zoeken naar tekenen die iets zouden kunnen duiden. Laat het gaan. Laat ons geloven in eenhoorns, lach in stilte en wees blij dat je eigen intellect superieur is. Zo moeilijk is het niet.
Wel volgens Nederlandse maatstaven.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
NL heeft nog nooit een lockdown gehad.
Deze mentaliteit is wat we nodig hebbenquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
Brrrr.. zou meteen de deur uitlopen als ik daar zat te wachten voor de injectie.
[ afbeelding ]
Jup
[ twitter ]
Zo is dat meneer![]()
[ twitter ]
De wereld is nog steeds niet zo zwart wit.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
Brrrr.. zou meteen de deur uitlopen als ik daar zat te wachten voor de injectie.
[ afbeelding ]
Jup
[ twitter ]
Zo is dat meneer![]()
[ twitter ]
Héb ik ergens gepostquote:Op vrijdag 12 november 2021 09:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zonder verdere details weten we niet of vijf veel is. Sterker, we weten niet eens of de dame in kwestie de waarheid spreekt.
Maar nee, hier wordt direct en zonder enige twijfel het vaccin aangewezen als dader.
Nee, zo vreemd is dat niet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:25 schreef greysbones het volgende:
En het is vreemd dat 5 mensen overlijden aan een hartaanval .
Het is in een verzorgingstehuis niet de normaalste zaak
Nogmaals, we weten niet eens of dat daadwerkelijk is gebeurd.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Héb ik ergens gepost
Zie kijk
We hebben gelijk..
Nee
Het is een deel van een verhaal.
En het is vreemd dat 5 mensen overlijden aan een hartaanval .
Het is in een verzorgingstehuis niet de normaalste zaak
Wat ben je dan voor enorme klerelijer om dit te gaan filmen en openbaar te delen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Jup
[ twitter ]
Zo is dat meneer![]()
[ twitter ]
en is het daar nog steeds een vrije keusquote:Op vrijdag 12 november 2021 09:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
[ twitter ]
In het artikel staat dat hij er als tiener ook al last van had.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:02 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
gelukkig heeft een vaccin genomen anders was ie nu dood geweest.
ja en daarna niet meer.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:05 schreef mootie het volgende:
[..]
In het artikel staat dat hij er als tiener ook al last van had.
Toetsen en gesprekken allemaal prima.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Is dat niet TRU?
Hier worden onbewezen theorieën besproken, en dat betekent ook dat die getoetst kunnen worden.
BNW is sowieso geen ONZ...
'science' of scientism kan je t ook noemen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:11 schreef Ondskapt het volgende:
Tuurlijk dalen de cijfers met een 2g systeem.. niemand test meer. Maar dat betekent niet dat Corona weg is. Kijk het 2g systeem werkt. Sure
https://babylonbee.com/quote:
Ja ik weet, ik ken het.quote:
Kindertjes bestoken, daar zullen ze met sinterklaas ook vast bij stilstaan.quote:
is hier ook al afgezegdquote:Op vrijdag 12 november 2021 11:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Kindertjes bestoken, daar zullen ze met sinterklaas ook vast bij stilstaan.
Dieuwertje Blok: 'Sinterklaas is zeker gevaccineerd!'
Daar ben je echt een uitzondering op.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja hoor vind ik best, een goede deal, ik heb al vaker gezegd mijn IC-plek mag je houden, geef me een document en ik onderteken het. Ik maak me niet druk over corona, dat ik daar aan ten onder zou gaan. Allemaal aangedikte BS.
Waarom zou iemand zijn of haar IC plek op moeten geven omdat de overheid al 10 jaar lang die ziekenhuisbedden afschaalt? We betalen daar toch voor? En als je een gebroken been hebt wordt er een PCR stok in je neus geramd en ben je zogenaamd covidpatient en dan zou je niet in het ziekenhuis mogen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daar ben je echt een uitzondering op.
Ik heb wel meer gevraagd of ze dan afstand van de zorg willen nemen, maar op 2 na wilde niemand dat.
En dat is raar als je er zelfverzekerd van bent dat je niet in het ziekenhuis zal belanden.
Wat dat betreft houd jij tenminste de rug recht en dat waardeer ik.
Volgens de schapen zijn de booster prik en een 2g systeem nu de redding... dat soort volk ziet het nog steeds niet haha.Dan verdien je naar mijn mening ook helemaal geen vrijheid. Alleen is het jammer dat ook wij daar de dupe van zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:11 schreef Ondskapt het volgende:
Tuurlijk dalen de cijfers met een 2g systeem.. niemand test meer. Maar dat betekent niet dat Corona weg is. Kijk het 2g systeem werkt. Sure
idd eigen schuld. jammer voor de mensen die t wel zien.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Volgens de schapen zijn de booster prik en een 2g systeem nu de redding... dat soort volk ziet het nog steeds niet haha.Dan verdien je naar mijn mening ook helemaal geen vrijheid. Alleen is het jammer dat ook wij daar de dupe van zijn.
Nou, de kwestie is: als je er zo zeker van bent dat je geen IC plek nodig bent en dus geen vaccin hoeft om dat te voorkomen, waarom dan toch aanspraak maken op die plek.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:46 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Waarom zou iemand zijn of haar IC plek op moeten geven omdat de overheid al 10 jaar lang die ziekenhuisbedden afschaalt? We betalen daar toch voor? En als je een gebroken been hebt wordt er een PCR stok in je neus geramd en ben je zogenaamd covidpatient en dan zou je niet in het ziekenhuis mogen?
Vertel =pquote:Op vrijdag 12 november 2021 09:07 schreef _I het volgende:
[..]
Denk dat opsluiten nog een van de aardigere was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Je zou het dus ook een “steek je kop in het zand” systeem kunnen noemen.. maar je moet wel even je QR code laten zien, voordat je hier je kop in het zand mag steken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:11 schreef Ondskapt het volgende:
Voor covid verwacht ik niet op de IC te komen maar wie weet voor wat anders? Ze plakken zo het coronalabel op je. Daarom is deze discussie onzinnig. Straks: ouderen ongevaccineerden moeten hun plek opgeven want ze zijn oververtegenwoordigd. Of mensen die zwaarden zijn dan 100kg.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, de kwestie is: als je er zo zeker van bent dat je geen IC plek nodig bent en dus geen vaccin hoeft om dat te voorkomen, waarom dan toch aanspraak maken op die plek.
Het probleem waar we nu tegenaan lopen is dat individueel de overgrote meerderheid bijna geen risico loopt op ernstige Covid, maar alles bij elkaar opgeteld levert het wel duizenden opnames op
Wat gaan ze doen, iedereen non stop boosteren, iedere winter regels? Of laten ze vaccinatie regels gaan?quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:02 schreef _I het volgende:
https://www.thelancet.com(...)(21)00648-4/fulltext
“Fully vaccinated break through cases have peak viral load similar to unvaccinated people and can efficiently transmit…”
Wat!? Meen je niet.
Welkomquote:Op vrijdag 12 november 2021 09:12 schreef _I het volgende:
[..]
Ja.. maar.. eh.. een stilstaande klok… Weet je..
Voordeel is wel dat we twee weken na de start van 2g al weten dat het een foute keuze was. Net als in Duitsland waar het ook zo goed werkt.
Heb me er inmiddels al bij neergelegd dat men uiteindelijk ook voor kampen gaat kiezen als de maatregelen op zijn en de ziekenhuizen niet rustiger worden. En zelfs dan zou ik een vaccin weigeren.
Zat er eerst afwachtend in. Het is nu een principekwestie geworden.
Het is officieel. Ben een wappie.
Ja. Dat idee heb ik nog wel respect voor. Niet dat het veel effect heeft uiteindelijk maar ongevaccineerden beschermen van het virus makes more sense dan mensen die al beschermd zijn....quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vandaar dat je in BNW post
Maar zonder gekheid, wat mij betreft ben je geen wappie als je het vaccin weigert. je beslist nog altijd over je eigen lichaam.
2g is nogal absurd, het is om te voorkomen dat de gevaccineerden de ongevaccineerden besmetten.
Of zoiets...
Even over die onderste tweet he..quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
[ twitter ]
QFTquote:Op vrijdag 12 november 2021 09:35 schreef _I het volgende:
[..]
Weet je, beste Wantie, ik kan ergens best begrijpen dat men 2g wil doorvoeren om ongevaccineerden “te beschermen”. Dat zou me niet eens zo storen.
Maar het beeld dat je als ongevaccineerde gevaarlijk zou zijn voor gevaccineerden gaat er niet in. Zeker niet als die groep ongebreideld door kan leven en alle signalen laten zien dat verspreiding vrolijk verder gaat.
Bij bosjes sowieso niet maar 1/20.000 zou niet opvallen of wel? Dat zie je pas als je er gericht naar gaat zoeken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook vrij gangbare bijwerkingen van vaccins.
Er wordt echter de suggestie gewekt dat mensen bij bosjes neervallen als gevolg van de vaccins. Dat is natuurlijk je reinste onzin, elk bewijs daarvoor ontbreekt.
Daar heb ik ook zo mijn twijfels over of ik een uitzondering ben, maar soit dit moet iedereen zelf weten en daar valt zeker iets voor te zeggen. Elke NL'er betaalt zich blauw aan zorgpremie dus dan heb je ook gewoon recht op zorg. Als ongevaccineerden daar minder recht op zouden hebben dan graag ook de premie omlaag.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb wel meer gevraagd of ze dan afstand van de zorg willen nemen, maar op 2 na wilde niemand dat.
En dat is raar als je er zelfverzekerd van bent dat je niet in het ziekenhuis zal belanden.
Waarheid als een onderbuik.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zweden schijnen veel gedisciplineerder te zijn.
Hier gaan besmette gevaccineerden gewoon gezellig naar het café, want groen vinkje, terwijl ze als een buffel lopen te hoesten, want: groen vinkje..
En dan na 2 weken verbaast zijn dat ze corona hebben, want: groen vinkje.
Terwijl toch duidelijk de regel is: bij klachten laat je je testen...
Maar elk bewijs daarvoor ontbreekt, beste jongen. We moeten het doen met allerlei willekeurige figuren op Twitter die claimen dat in hun directe omgeving al minimaal vier mensen zijn overleden door het vaccin.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:11 schreef ludovico het volgende:
B
[..]
Bij bosjes sowieso niet maar 1/20.000 zou niet opvallen of wel? Dat zie je pas als je er gericht naar gaat zoeken.
MOCHT ik Corona krijgen..quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:12 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Daar heb ik ook zo mijn twijfels over of ik een uitzondering ben, maar soit dit moet iedereen zelf weten en daar valt zeker iets voor te zeggen. Elke NL'er betaalt zich blauw aan zorgpremie dus dan heb je ook gewoon recht op zorg. Als ongevaccineerden daar minder recht op zouden hebben dan graag ook de premie omlaag.
Fake news, is nep.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Jup
[ twitter ]
Zo is dat meneer![]()
[ twitter ]
Dat “fully” hangt vooral samen met de mogelijkheden van de qr-app.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Welkom
Ik heb minder sterk vlees, ga me wel vaccineren als het verplicht is om de states in te komen.
Snap verder geen fuck van de regeltjes. Hier ben je fully immunized na het virus meegemaakt te hebben...(op je woord) en 1 prik.
1x Janssen...
In het buitenland willen ze 2 prikken Janssen zien al, zit er een houdbaarheid op.. En ben je wel fully immunized naar hun idee dan met 1x ziek en 1x prik?
Niks aan te doen helaas, mensen zijn in de minderheid.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:49 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
idd eigen schuld. jammer voor de mensen die t wel zien.
Wat doe je met dat recht als alle bedden bezet zijn?quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:12 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Daar heb ik ook zo mijn twijfels over of ik een uitzondering ben, maar soit dit moet iedereen zelf weten en daar valt zeker iets voor te zeggen. Elke NL'er betaalt zich blauw aan zorgpremie dus dan heb je ook gewoon recht op zorg. Als ongevaccineerden daar minder recht op zouden hebben dan graag ook de premie omlaag.
Geen IC zegt die.. Serieus? Je wilt mensen dood laten gaan onnodig? Omdat ze een beslissing nemen die niet conform is van wat het collectief wilt opdringen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Deze mentaliteit is wat we nodig hebben
Ja, vind ik ook.
Niet gevaccineerd?
Dan met honingthee naar bed en kom er weer uit als je beter bent.
Geen ziekenhuiszorg, geen huisarts, geen IC.
Prima, ik teken, maar dan wel in de nihil kans dat ik het bedje nodig zou hebben bij Mark Rutte voor de stoep svp.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja hoor vind ik best, een goede deal, ik heb al vaker gezegd mijn IC-plek mag je houden, geef me een document en ik onderteken het. Ik maak me niet druk over corona, dat ik daar aan ten onder zou gaan. Allemaal aangedikte BS.
Ze plakken zo een coronalabel op je dus de discussie is onzin.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Prima, ik teken, maar dan wel in de nihil kans dat ik het bedje nodig zou hebben bij Mark Rutte voor de stoep svp.
100% man ook. Niet logisch lijkt mij überhaupt als "normale observatie".quote:
Ja dat zal helpenquote:Op vrijdag 12 november 2021 12:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niks aan te doen helaas, mensen zijn in de minderheid.
Hopelijk voeren ze een 2g+ beleid in plus verplicht boosteren (voor behoud) groene vink.
Toch zit ik er tussenin, ik zou zeggen, zolang we achterstanden hebben en maximaal opschalen niet afdoende effect hebben dan kun je maatregelen overwegen, iig die superspread events indammen als de prevalentie hoog is. Dus in de winter / zo half november.quote:
Haha, als 5% bij besmetting pas zou testen en we hebben 3 miljoen mensen raak getest dan is er 60 miljoen keer iemand geïnfecteerd?quote:
Is dat raar?quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dan is de halve wereld antivaxxer.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:31 schreef HowardRoark het volgende:
Lekkere Newspeak dit weer.
[ twitter ]
Misschien in Jip en Janneke taal.. we hebben 10 mensen en 10 aardappelen. De regering pakt 5 aardappelen af. Wie krijgt er te eten?quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat doe je met dat recht als alle bedden bezet zijn?
quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:51 schreef greysbones het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)espondentie-a4065129Het vlaggenschip van de great reset.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Bruls.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:52 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Voor covid verwacht ik niet op de IC te komen maar wie weet voor wat anders? Ze plakken zo het coronalabel op je. Daarom is deze discussie onzinnig. Straks: ouderen ongevaccineerden moeten hun plek opgeven want ze zijn oververtegenwoordigd. Of mensen die zwaarden zijn dan 100kg.
Oversterfte 65- 2021 VS 2020 die start in April / correspondeert met start vaccinatie van 65- groep.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar elk bewijs daarvoor ontbreekt, beste jongen. We moeten het doen met allerlei willekeurige figuren op Twitter die claimen dat in hun directe omgeving al minimaal vier mensen zijn overleden door het vaccin.
Daar hebben we natuurlijk geen zak aan.
Stel we gaan er van uit dat de great reset in meer of mindere mate wordt doorgezet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het vlaggenschip van de great reset.
Dat festival is gelul dat was verdrukking toch duidelijk?quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Oversterfte 65- 2021 VS 2020 die start in April / correspondeert met start vaccinatie van 65- groep.
En dat het vaccin op het hart kan slaan lijkt me bewezen, dat er sporters opeens bij bosjes neervallen is ook opvallend. En dat festival laatst 10 doden.. Hartaanval....
We gaan het zien, ik hou het voor mogelijk, de indicatie komt er nooit als je er niet naar zoekt natuurlijk.
Wellll... Zelf productie van energie iig. Maar die stimulans zal wel komen ook. Geen slecht geïsoleerd huis kopen.. Energie wordt op bepaalde tijden namelijk mega duur....quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Stel we gaan er van uit dat de great reset in meer of mindere mate wordt doorgezet.
Hoe erg is dit en wat kunnen we doen om daar als individu zoveel mogelijk uit te halen?
Het brengt ook wel weer kansen.
Heb gezocht naar filmpjes -want tegenwoordig wordt elke scheet gefilmd- maar kan geen verdrukkingfsragmenten vinden. Beetje apart. Alleen wanneer ze al op de grond liggen te stuipen of worden weggedragen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat festival is gelul dat was verdrukking toch duidelijk?
Verdrukking.. 10 mensen zonder totale chaos?.. Mweh. Teveel, ik sta er skeptisch in... Geen bewijs maar deze observatie klinkt ook extremely unlikely.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat festival is gelul dat was verdrukking toch duidelijk?
Dat dus.. En allemaal mannen weer...quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:04 schreef KNAK het volgende:
[..]
Heb gezocht naar filmpjes -want tegenwoordig wordt elke scheet gefilmd- maar kan geen verdrukkingfsragmenten vinden. Beetje apart. Alleen wanneer ze al op de grond liggen te stuipen of worden weggedragen.
Je hoort/leest er bijna niets over. Alleen de usual text dat het vreselijk was.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat dus.. En allemaal mannen weer...
Schijnt dat er voorafgaande al een duistere sfeer hing.. zelfs mensen die dachten dat het kwam omdat er speciale tonen/frequenties speelden, waarna mensen begonnen te stuiptrekken.. mensen die met een bepaald vloeistof zijn ingespoten tijdens het optreden enzoquote:Op vrijdag 12 november 2021 13:04 schreef KNAK het volgende:
[..]
Heb gezocht naar filmpjes -want tegenwoordig wordt elke scheet gefilmd- maar kan geen verdrukkingfsragmenten vinden. Beetje apart. Alleen wanneer ze al op de grond liggen te stuipen of worden weggedragen.
Mensen spiken pakken ze meestal vrouwen voor.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:15 schreef Ondskapt het volgende:
[..]
Schijnt dat er voorafgaande al een duistere sfeer hing.. zelfs mensen die dachten dat het kwam omdat er speciale tonen/frequenties speelden, waarna mensen begonnen te stuiptrekken.. mensen die met een bepaald vloeistof zijn ingespoten tijdens het optreden enzo
Wauw wauw wauw!quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, zo vreemd is dat niet.
Mensen zitten in een verzorgingstehuis met reden.... Niet omdat ze gezond zijn.
Daarnaast is het niet 1 dag na een vaccinatie geweest. Dus een verband leggen tussen vaccinatie en hartaanval slaat letterlijk helemaal nergens op.
Het zijn gewoon oudere mensen die binnen een paar weken van elkaar een hartaanval hebben gekregen. Zo gek is dat niet.
Wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mensen spiken pakken ze meestal vrouwen voor.
Stuk voor stuk jonge mannen praten we over
Binnen 2 dagen hè..quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:08 schreef KNAK het volgende:
[..]
Je hoort/leest er bijna niets over. Alleen de usual text dat het vreselijk was.
Even afwachten of het lokaal nog een staartje gaat krijgen. Ik kom helaas niet verder dan dat iemand $1.000.000,00 claimt.
Het stinkt aan alle kanten, maar probeer maar eens die putlucht te onderscheiden van al die andere shit om ons heen. De ene bizarre na de andere onlogische situatie doet zich voor...
Dat als er mensen worden gedrogeerd dat dit over het algemeen vrouwen zijn.quote:
Ja oké, ik zeg ook maar alleen wat er in het artikel stond 😀quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat als er mensen worden gedrogeerd dat dit over het algemeen vrouwen zijn.
En alle slachtoffers waren mannen
Drogeren.quote:
Ook ik ben bereid mijn IC bed op te geven ( voor corona gerelateerde zaken)quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Echt he. Ijzer smeden terwijl het heet is.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Binnen 2 dagen hè..
Of hij al klaar stond de advocaat..
Je zit waarschijnlijk aan je CO2 tax en je hebt je booster niet genomen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:52 schreef KNAK het volgende:
Mag je trouwens al een tijdje maar max ¤125 tanken? Of heeft dat met contactloos betalen te maken en hebben ze die lijn ook naar code-invoer betalen doorgetrokken ?
Viel me zojuist op…
Wel mooi hoe iedereen enorm voor de regels is..quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:57 schreef _I het volgende:
[..]
Wel mooi hoe iedereen enorm voor de regels is..
Behalve als het zichzelf treft. Of het nu de zwembaden, sportscholen, horeca, theatermakers betreft..
35% van de Oostenrijkers wordt anders behandeld vanwege een vrije keuze.
Niemand ageert. Maar als de horeca om 19:00 dicht moet gaan we op de kisten staan.
100% dat het hier ook gaat gebeuren. 100% dat mensen hier hun baan gaan kwijtraken als ze niet zijn gevaccineerd.
En niemand zal een kick geven, want uiteten en ‘de voetbal’.. je zou er verdrietig van worden.
Ik kan gewoon open blijven met bezorging. Ik heb dit al een tijdje aan zien komen en schakel met uiterst veel gemak (uiteraard met tegenzin) om.quote:
En op vakantie, al die lui die niet wisten hoe ze snel ze de caravan aan moesten haken of een vliegticket boekten nadat ze hun spuitjes hadden gehad.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:57 schreef _I het volgende:
[..]
Wel mooi hoe iedereen enorm voor de regels is..
Behalve als het zichzelf treft. Of het nu de zwembaden, sportscholen, horeca, theatermakers betreft..
35% van de Oostenrijkers wordt anders behandeld vanwege een vrije keuze.
Niemand ageert. Maar als de horeca om 19:00 dicht moet gaan we op de kisten staan.
100% dat het hier ook gaat gebeuren. 100% dat mensen hier hun baan gaan kwijtraken als ze niet zijn gevaccineerd.
En niemand zal een kick geven, want uiteten en ‘de voetbal’.. je zou er verdrietig van worden.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:53 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Je zit waarschijnlijk aan je CO2 tax en je hebt je booster niet genomen.
Rofl, de VS zeker.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:58 schreef Ali_boo het volgende:
Nog een mysterie opgelost . Thank you science!
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:32 schreef ludovico het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plaats hier uw advertentie
quote:
Hmmmzquote:Op vrijdag 12 november 2021 13:58 schreef Ali_boo het volgende:
Nog een mysterie opgelost . Thank you science!
[ afbeelding ]
Krijgt zij niet teveel caloriën binnen van zo een vaccin?quote:
You are going to dieeeequote:Op vrijdag 12 november 2021 14:38 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Hmmmz
Vraag me af waarom ik niet al 10000 heartattacks heb gehad
American heart assosiation lees ik netquote:
Zal wel allemaal troep in hun wiet zitten.quote:Op vrijdag 12 november 2021 16:18 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
American heart assosiation lees ik net
Common sense, maarehh, er is natuurlijk een reden dat Gompie en Kuipertz niet aan tafel zitten als Marcel er zit.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:11 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
volgens een aantal fokkers mogen we het niet over opschalen hebben maar is toch niet zo'n slecht idee.
Alleen veel te laat. De zorg is op alle gebied finaal uitgeknepen. Al jaar en dag.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:11 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
volgens een aantal fokkers mogen we het niet over opschalen hebben maar is toch niet zo'n slecht idee.
Dat klopt idd. dan lijkt t me ook logisch dat de woede zich richt op de overheid en niet op ongevaccineerden (het zijn voornamelijk ouderen die op de IC liggen).quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:23 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Alleen veel te laat. De zorg is op alle gebied finaal uitgeknepen. Al jaar en dag.
En zoals het in elk bedrijf gaat: als personeel niet gehoord en niet goed genoeg beloond wordt, haken ze (terecht) af. Dat Hugo en co er niks aan hebben gedaan om het personeel te behouden, is duidelijk. Met alle gevolgen van dien.
Als mensen iets verder kijken dan hun neus lang is, zien ze idd wel dat dit het gevolg is van fout beleid en niet de schuld is van de ongevaccineerden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:25 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Dat klopt idd. dan lijkt t me ook logisch dat de woede zich richt op de overheid en niet op ongevaccineerden (het zijn voornamelijk ouderen die op de IC liggen).
werkvloer zal wel later komen. en als laatste supermarkt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:20 schreef PSVCL het volgende:
Over 3 weken dus het 2G systeem.. ook verplicht voor op de werkvloer of alleen de horecea,bios etc?
2g hangt samen met de werkvloer. Wat doe je met horecapersoneel. Mag niet in de zaak zijn zonder vaccinatie, maar wel werken!?quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:25 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
werkvloer zal wel later komen. en als laatste supermarkt.
Dat is onzin, je krijgt geen covid sticker opgeplakt en bijhorende behandeling als je met een gebroken been in het ziekenhuis belandt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:52 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Voor covid verwacht ik niet op de IC te komen maar wie weet voor wat anders? Ze plakken zo het coronalabel op je. Daarom is deze discussie onzinnig. Straks: ouderen ongevaccineerden moeten hun plek opgeven want ze zijn oververtegenwoordigd. Of mensen die zwaarden zijn dan 100kg.
je moet een PCR test doen, als die (vals) positief is ben je n coronapatient.quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is onzin, je krijgt geen covid sticker opgeplakt en bijhorende behandeling als je met een gebroken been in het ziekenhuis belandt.
Dus jij verwacht dat deze persoon op de IC belandt?quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Geen IC zegt die.. Serieus? Je wilt mensen dood laten gaan onnodig? Omdat ze een beslissing nemen die niet conform is van wat het collectief wilt opdringen?
ja dat wil hijquote:Op vrijdag 12 november 2021 12:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Geen IC zegt die.. Serieus? Je wilt mensen dood laten gaan onnodig? Omdat ze een beslissing nemen die niet conform is van wat het collectief wilt opdringen?
precies. mensen denken te kunnen bepalen wie recht op zorg heeft. nl zit ineens vol met halve NSBers.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja dat wil hij
want niet gevaccineerd enzo
wat mij betreft heeft iedereen recht op zorg
ook degene die na vaccinatie in het ziekenhuis komen met schade van deze vaccinatie
wie ben ik om iemand de zorg te ontzeggen
absoluutquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:10 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
precies. mensen denken te kunnen bepalen wie recht op zorg heeft. nl zit ineens vol met halve NSBers.
Dat ie super ver gezocht hoorquote:Op vrijdag 12 november 2021 13:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Verdrukking.. 10 mensen zonder totale chaos?.. Mweh. Teveel, ik sta er skeptisch in... Geen bewijs maar deze observatie klinkt ook extremely unlikely.
Ik niet, maar jij kennelijk wel.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Is dat raar?
100 m&m's met 0.1 dodelijke er tussen en jij eet dat bakje leeg?
Is wel gekkenhuis.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja dat wil hij
want niet gevaccineerd enzo
wat mij betreft heeft iedereen recht op zorg
ook degene die na vaccinatie in het ziekenhuis komen met schade van deze vaccinatie
wie ben ik om iemand de zorg te ontzeggen
nu worden moordenaars en verkrachters ook verzorgd, maar als je een spuit niet neemt heb je er geen recht op?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is wel gekkenhuis.
Want zelfs in oorlog met je ergste vijand waren er nog ongeschreven regels dat je gewonden verzorgde ook al waren ze van de tegenpartij.
Als je de spuit niet neemt ben je verantwoordelijk voor al het leed in NLquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:19 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
nu worden moordenaars en verkrachters ook verzorgd, maar als je een spuit niet neemt heb je er geen recht op?
Die terrorist laatst die een tiental mensen doodmaakte en geschoten werd in in coma raakte, lag eerst op de IC tot de politie hem kon verhoren.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:19 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
nu worden moordenaars en verkrachters ook verzorgd, maar als je een spuit niet neemt heb je er geen recht op?
mensen zitten in een tunnelvisie en kunnen niet verder kijken dan corona. levensgevaarlijk.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die terrorist laatst die een tiental mensen doodmaakte en geschoten werd in in coma raakte, lag eerst op de IC tot de politie hem kon verhoren.
Maar ongevaccineerden mogen doodrotten in eigen huis.![]()
Disclaimer: ik ben gevaccineerd.
Ligt er aan wat je zwakke mensen noemt. Maar je zit niet in een verzorgingstehuis omdat je niet tot een kwetsbare groep hoort.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wauw wauw wauw!
Een verzorgingstehuis.. daar zitten niet per defenitie zieke zwakke mensen!
En als je niet binnen een dag een reactie hebt op een vaccinatie telt het niet meer?
Echt werkelijk!!
In een verzorgingstehuis sterven de meeste mensen van ouderdom.
In een griep seizoen vaak aan een longontsteking.
Jij denkt echt dat de meeste ouderen aan een hartproblemen sterven???
Mensen hebben recht op een veilige werkomgeving. Hij zei het echt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je de spuit niet neemt ben je verantwoordelijk voor al het leed in NL
een verzorgingstehuis is wat anders al een verpleegtehuis hequote:Op vrijdag 12 november 2021 19:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je zwakke mensen noemt. Maar je zit niet in een verzorgingstehuis omdat je niet tot een kwetsbare groep hoort.
Ik zeg niet dat het niet mee zou tellen, maar hartstilstanden gebeuren al niet. Laat staan dat er in 1 verpleegtehuis ineens 5 mensen binnen relatief korte tijd ineens allemaal een hartstilstand krijgen vanwege de vaccinaties. Dat is echt onzin.
Ik zeg toch niet dat de meeste ouderen aan hartproblemen sterven?
Ik zeg dat het niet raar is dat een ouder iemand sterft aan hartproblemen. Een hartstilstand kun je zo krijgen he.
Wappie schaapjes en de redenaties.... Ongehoord.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Die terrorist laatst die een tiental mensen doodmaakte en geschoten werd in in coma raakte, lag eerst op de IC tot de politie hem kon verhoren.
Maar ongevaccineerden mogen doodrotten in eigen huis.![]()
Disclaimer: ik ben gevaccineerd.
Wie zegt dat dan?quote:
Zitten in allebei de situaties geen mensen die jong en fit zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
een verzorgingstehuis is wat anders al een verpleegtehuis he
duhhhhhquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zitten in allebei de situaties geen mensen die jong en fit zijn.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:23 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dit is geen lock down. Scholen en opvang zijn niet dicht dus ik heb er exact 0 last van.
Maar vooruit ik ben de flauwste niet.
Dm je adres maar als je durft. Regel ik de taart.
En nee vrees niet dat ik mij FvD vriendjes op je afstuur. Zo zijn wij niet.
Collectivisme... Gevaar voor de mensheid. Gebeurt over de hele wereld nu.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:25 schreef _I het volgende:
[..]
Mensen hebben recht op een veilige werkomgeving. Hij zei het echt.
Zin later is het weer ter bescherming. Maar het slipt er al even tussendoor. Gevaar voor de gezondheid van anderen.
goede verdeel en heers psychologiequote:Op vrijdag 12 november 2021 19:37 schreef ludovico het volgende:
Co
[..]
Collectivisme... Gevaar voor de mensheid. Gebeurt over de hele wereld nu.
Is al jaren zo: https://www.tango.nl/faq/(...)kbeurt%20weer%20vrij.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:52 schreef KNAK het volgende:
Mag je trouwens al een tijdje maar max ¤125 tanken? Of heeft dat met contactloos betalen te maken en hebben ze die lijn ook naar code-invoer betalen doorgetrokken ?
Viel me zojuist op…
Egoïstische paranoïde lui zijn het probleem...quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:37 schreef ludovico het volgende:
Co
[..]
Ik schat ze niet zo hoog in maar collectief naar niet werkende maatregelen grijpen tjah, dat moet wel centraal aangestuurd zijn anders kom je tot andere oplossingen dunkt mij.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
goede verdeel en heers psychologie
dit is doordacht tot en met
Zelfde teksten, zelfde volgorde, zelfde ononderbouwde non-sense.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:37 schreef ludovico het volgende:
Co
[..]
Die mensen die dubbel vacced zijn en bang zijn besmet te raken van een ongevaccineerde terwijl die even vaak besmettelijk zijn als een gevaccineerde.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:39 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Egoïstische paranoïde lui zijn het probleem...
Gooi het eruit, die haat. Je kent ze. Wijs ze aan. Ze moeten het voelen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:39 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Egoïstische paranoïde lui zijn het probleem...
Waar heb jij het over, en waarom tag je mij?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Kijk @:DeVerzamelaar .....zo werkt dat nu:
[..]
Twinkle en ik hadden een weddenschap wanneer we een lockdown zouden krijgen. Ik zat er slechts 3 daagjes naast en nu krijg ik taart thuis gestuurd.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:44 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Waar heb jij het over, en waarom tag je mij?
er zit meer achter dan alleen humptie en dumptiequote:Op vrijdag 12 november 2021 19:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik schat ze niet zo hoog in maar collectief naar niet werkende maatregelen grijpen tjah, dat moet wel centraal aangestuurd zijn anders kom je tot andere oplossingen dunkt mij.
QR is sowieso een Europees project.
Waarom zou ik boos zijn, have fun met 2G!quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:44 schreef _I het volgende:
[..]
Gooi het eruit, die haat. Je kent ze. Wijs ze aan. Ze moeten het voelen.
Hier staat gewoon F1 aanquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Net terug van een stuk wandelen, leuk zo af en toe naar binnen loeren, daar zitten ze dan onze kijkbuiskinderen, sommige met chipjes erbij primetime Fabeltjeskrant
[ afbeelding ]
Hoe laat beginnen ze ? 8 uur volgens mij , toch?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Net terug van een stuk wandelen, leuk zo af en toe naar binnen loeren, daar zitten ze dan onze kijkbuiskinderen, sommige met chipjes erbij primetime Fabeltjeskrant
[ afbeelding ]
wtf klinkt niet best.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:51 schreef Ali_boo het volgende:
Voor de mensen die trek hebben in spannende theorieën![]()
[ twitter ]
Component of the ribosome, a large ribonucleoprotein complex responsible for the synthesis of proteins in the cell. The small ribosomal subunit (SSU) binds messenger RNAs (mRNAs) and translates the encoded message by selecting cognate aminoacyl-transfer RNA (tRNA) molecules. The large subunit (LSU) contains the ribosomal catalytic site termed the peptidyl transferase center (PTC), which catalyzes the formation of peptide bonds, thereby polymerizing the amino acids delivered by tRNAs into a polypeptide chain. The nascent polypeptides leave the ribosome through a tunnel in the LSU and interact with protein factors that function in enzymatic processing, targeting, and the membrane insertion of nascent chains at the exit of the ribosomal tunnel.
https://www.uniprot.org/uniprot/P05740
Ben je nou serieus?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:51 schreef Ali_boo het volgende:
Voor de mensen die trek hebben in spannende theorieën![]()
[ twitter ]
Component of the ribosome, a large ribonucleoprotein complex responsible for the synthesis of proteins in the cell. The small ribosomal subunit (SSU) binds messenger RNAs (mRNAs) and translates the encoded message by selecting cognate aminoacyl-transfer RNA (tRNA) molecules. The large subunit (LSU) contains the ribosomal catalytic site termed the peptidyl transferase center (PTC), which catalyzes the formation of peptide bonds, thereby polymerizing the amino acids delivered by tRNAs into a polypeptide chain. The nascent polypeptides leave the ribosome through a tunnel in the LSU and interact with protein factors that function in enzymatic processing, targeting, and the membrane insertion of nascent chains at the exit of the ribosomal tunnel.
https://www.uniprot.org/uniprot/P05740
Misschien is het tijd om ' full retard' te gaan . Heb echt zoveel berichten gezien de afgelopen 2 a 3 maanden die een soortgelijk verhaal vertellen . Maar vanwege die backslash die er ongetwijfeld zou komen heb ik het maar niet gedeeldquote:
Ik zag ze ook zittenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
:Je mist niets inderdaad, mooie was nog genoeg volk op de straat, ik kwam voorbij de coffeeshop ook nog aardig wat klandizie daar, kortom nog mensen genoeg die het ook geen ene reet meer boeit wat List & Bedrog allemaal uitkraamt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier staat gewoon F1 aan
ik hoef dat geneuzel niet meer te horen
19:00 Dacht ik. Op YT is de soap nog bezig zie ik. Ze krijgen er weer behoorlijk van langs op de chatquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:52 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hoe laat beginnen ze ? 8 uur volgens mij , toch?
aankomende dinsdagquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
:Je mist niets inderdaad, mooie was nog genoeg volk op de straat, ik kwam voorbij de coffeeshop ook nog aardig wat klandizie daar, kortom nog mensen genoeg die het ook geen ene reet meer boeit wat List & Bedrog allemaal uitkraamt.
[..]
19:00 Dacht ik. Op YT is de soap nog bezig zie ik. Ze krijgen er weer behoorlijk van langs op de chat
maar wat doet die lantaarnpaal volgens jou dan?quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:09 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Misschien is het tijd om ' full retard' te gaan . Heb echt zoveel berichten gezien de afgelopen 2 a 3 maanden die een soortgelijk verhaal vertellen . Maar vanwege die backslash die er ongetwijfeld zou komen heb ik het maar niet gedeeld
Maar waar begin 2020 het verhaal de ronde ging over nanobots and 5g , daar lijkt nu wel iets in te zitten .Of anders gezegd. Vandaag de dag zou je een veel sterkere case kunnen maken dan in het begin van de pandemie
Ligt er aan welk gelijkquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:18 schreef Complotwappie het volgende:
Ik kom hier mijn gelijk ophalen. Wie durft 'm al te geven?
Welke backslash?quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:09 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Misschien is het tijd om ' full retard' te gaan . Heb echt zoveel berichten gezien de afgelopen 2 a 3 maanden die een soortgelijk verhaal vertellen . Maar vanwege die backslash die er ongetwijfeld zou komen heb ik het maar niet gedeeld
Maar waar begin 2020 het verhaal de ronde ging over nanobots and 5g , daar lijkt nu wel iets in te zitten .Of anders gezegd. Vandaag de dag zou je een veel sterkere case kunnen maken dan in het begin van de pandemie
en daarmee bedoel je?quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Meesten zijn hun verstand verloren hier
Totaal niet juist.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Meesten zijn hun verstand verloren hier
ow zoquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je denkt dat er iets met de lantaarnpalen is…
Is er dan weer een voorstelling?quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
aankomende dinsdag
1500 uur dan kijk ik wel
in de kamer jaquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Is er dan weer een voorstelling?
Eerst een disclaimer , ik heb een hekel aan technologie , vraag me niet om de kleine details , ik weet het ook niet. Daarnaast is het een onderwerp waar ik me niet heel goed in heb verdiept . Dus zelf al zou ik het willen dan zou ik er niet veel over kunnen vertellenquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:15 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
maar wat doet die lantaarnpaal volgens jou dan?
Oja kan ook wel eens interessant zijn maar ook langdradig.quote:
als je nu savonds na 8 uur zittend in de supermarkt zou komenquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Oja kan ook wel eens interessant zijn maar ook langdradig.
In de horeca moet men blijven zitten lees ik en niet van plek wisselen, staande je drankje nuttigen of aan de toog is supergevaarlijk natuurlijk
wel interessant om in de gaten te houden met die palen, misschien is t ook niks bijzonders kan ook.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:52 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Eerst een disclaimer , ik heb een hekel aan technologie , vraag me niet om de kleine details , ik weet het ook niet. Daarnaast is het een onderwerp waar ik me niet heel goed in heb verdiept . Dus zelf al zou ik het willen dan zou ik er niet veel over kunnen vertellen
Maar wat ik tot nu toe heb gehoord :
- In het vaccin zouden nanobots zitten
- Hierdoor word je lichaam een grote operating systeem
- Informatie over je hart, longen, looppatronen word verzonden naar , ja wie eigenlijk
- Degene die het informatie ontvangt zou ik theorie de persoon kunnen sturen/beinvloeden of erger
Het is slechts een theorie en niet mijn persoonlijke mening , Wel belangrijk om het erbij te vermelden
Vrees van niet, enige uitweg zijn de oneindige spuitjes voor alles wat leeft en beweegt, 2G, de reinheidspas en dan zul je zien, is er nog steeds crisis op de IC want het virus is ons steeds te slim af en dat is dan weer allemaal de schuld van de lui die niet bijspuiten. Gebed zonder einde deze shitshow!quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je nu savonds na 8 uur zittend in de zupermarkt zou komen
zou het dan wel goed gaan?
Best leip allemaal.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:42 schreef _I het volgende:
[..]
Zelfde teksten, zelfde volgorde, zelfde ononderbouwde non-sense.
Zoveel mogelijk de maatschappij open houden.
Whaha, als ongevaccineerde kom je de komende jaren nergens meer. Even de wet wijzigen.
Ze leefden en ze lachten en ze zagen dat het goed was.
Oneindig meer respect voor Maurice dan Crooked Marion.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:35 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
interessante grafieken Maurice de Hond
Hier in Rotterdam zijn er al meerdere (afwijkende)palen gespot. Of het gaat om dezelfde als in de filmpje durf ik niet te zeggenquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:08 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
wel interessant om in de gaten te houden met die palen, misschien is t ook niks bijzonders kan ook.
edit: lees t nu goedquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam zijn er al meerdere (afwijkende)palen gespot. Of het gaat om dezelfde als in de filmpje durf ik niet te zeggen
Dat is alles wat ik er over kwijt wilde, terug ontopic maar weer
Maareh zijn hier betrouwbare statistieken van en waarom deelt hij dat niet om zijn statement kracht bij te zetten?quote:
Als kapitalist.. Als iemand die grote technologieën wilt implementeren en de wereld anders wilt maken en meer gecontroleerd de externaliteiten van climate change etc wilt controleren....quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:31 schreef KNAK het volgende:
We kunnen het allemaal wel eens worden over dat er iets niet pluis is, dat Corona gebruikt/misbruikt wordt voor heel iets anders. Wat precies is niet duidelijk, maar als je dus alle, maar dan ook echt alle gebeurtenissen, alle cijfers, geluiden, signalen, berichten analyseert kom je gewoon niet veel verder dan dat het allemaal onzin moet zijn...en mogelijk ook is.
Velen zullen nooit in dat stadium geraken, vaak vanwege angst, of onvoorwaardelijk vertrouwen dat het goed zit, goedgelovigheid, of geen keus vanwege whatever reden. Degene die het wel inzien staan nu voor de nog veel zwaardere taak, namelijk het 'waarom' ontdekken. Waarom flikken ze dit alles en wat is het uiteindelijke doel. Vanaf hier kan je alle kanten op, en dat zijn extreme, maar ook vrij eenvoudige en logische. Gaat het om vermindering van de wereldpopulatie? Of om controle? Of is het een rookgordijn en worden allerlei andere zaken aangepakt waar niemand zicht op heeft? Of is dit een slim stukje voorwerk voor dat wat komen gaat, zoals we dan ook geprept worden voor de verschrikkelijke klimaatproblemen en alle maatregelen die daar weer uit gaan voortkomen? Het 'waarom' ontdekken gaat vanzelf wel komen, dit omdat we het allemaal toelaten en er geen halt toe roepen. De weg is voor ze vrij... Hoe erger wordt het nog voordat ze het doel hebben bereikt? Wie denkt nog dat het om een virus gaat?
Is zo bij lareb te vinden als ik me niet vergisquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maareh zijn hier betrouwbare statistieken van en waarom deelt hij dat niet om zijn statement kracht bij te zetten?
Dat is dus precies andersom... Wat is er precies narcistisch aan om je te houden aan wat anderen (experts in dit geval) zeggen? Weet je uberhaupt wel wat narcistisch is?quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:26 schreef ludovico het volgende:
Haha, mensen worden zo hard tegen elkaar op gezet... Diezelfde moraal narcisten zijn ook extremisten mbt Corona, puur uitgaande van het verhaal dat ze verteld wordt.
Veel vertrouwen in instanties hebben ze maar het gebrek aan denkvermogen maakt ze susceptible voor letterlijk alle propaganda.
Zo simpel is het dus om mensen andere mensen te laten haten.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:26 schreef ludovico het volgende:
Haha, mensen worden zo hard tegen elkaar op gezet... Diezelfde moraal narcisten zijn ook extremisten mbt Corona, puur uitgaande van het verhaal dat ze verteld wordt.
Veel vertrouwen in instanties hebben ze maar het gebrek aan denkvermogen maakt ze susceptible voor letterlijk alle propaganda.
Hoeveel overlijdens na vaccinatie is normaal?quote:
Kan nu wel een heel verhaal gaan typen met de werkelijke reden achter het zogenaamde virus maar heb een toepasselijke meme gevonden , die het vuile werk voor mij doetquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:31 schreef KNAK het volgende:
We kunnen het allemaal wel eens worden over dat er iets niet pluis is, dat Corona gebruikt/misbruikt wordt voor heel iets anders. Wat precies is niet duidelijk, maar als je dus alle, maar dan ook echt alle gebeurtenissen, alle cijfers, geluiden, signalen, berichten analyseert kom je gewoon niet veel verder dan dat het allemaal onzin moet zijn...en mogelijk ook is.
Velen zullen nooit in dat stadium geraken, vaak vanwege angst, of onvoorwaardelijk vertrouwen dat het goed zit, goedgelovigheid, of geen keus vanwege whatever reden. Degene die het wel inzien staan nu voor de nog veel zwaardere taak, namelijk het 'waarom' ontdekken. Waarom flikken ze dit alles en wat is het uiteindelijke doel. Vanaf hier kan je alle kanten op, en dat zijn extreme, maar ook vrij eenvoudige en logische. Gaat het om vermindering van de wereldpopulatie? Of om controle? Of is het een rookgordijn en worden allerlei andere zaken aangepakt waar niemand zicht op heeft? Of is dit een slim stukje voorwerk voor dat wat komen gaat, zoals we dan ook geprept worden voor de verschrikkelijke klimaatproblemen en alle maatregelen die daar weer uit gaan voortkomen? Het 'waarom' ontdekken gaat vanzelf wel komen, dit omdat we het allemaal toelaten en er geen halt toe roepen. De weg is voor ze vrij... Hoe erger wordt het nog voordat ze het doel hebben bereikt? Wie denkt nog dat het om een virus gaat?
Eensquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Oneindig meer respect voor Maurice dan Crooked Marion.
quote:Minister van Volksgezondheid Frank Vandenbroucke pleit voor mondmaskerplicht vanaf 9 jaar
Vandenbroucke is duidelijk over wat er moet gebeuren: “Ik ben voor een ingrijpende maatregel op het vlak van mondmaskers”, klinkt het. “Ik vind dat we overal binnen, waar je geen afstand kan houden, het mondmasker moeten gebruiken en ik ga voorstellen dat dit gebeurt voor kinderen vanaf 9 jaar.” Kinderen zijn volgens de minister immers ook vaak besmet en ze kunnen ook oudere mensen besmetten.
https://www.hln.be/dossie(...)aatregelen~a82bcb38/
Normaal is ook vrij subjectiefquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:43 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoeveel overlijdens na vaccinatie is normaal?
Serieus? Ten eerste "deze virus"? Het is DIT virus, of je moet een Marokkaan zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:43 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Kan nu wel een heel verhaal gaan typen met de werkelijke reden achter het zogenaamde virus maar heb een toepasselijke meme gevonden , die het vuile werk voor mij doet
[ afbeelding ]
^^ Deze virus, die helaas te vaak buiten schot blijft, is gevaarlijker en dodelijker dan alle varianten bij elkaar opgeteld
Niet gelezen maar bedankt voor je bijdragequote:Op vrijdag 12 november 2021 22:52 schreef Schaapje1989 het volgende:
[..]
Serieus? Ten eerste "deze virus"? Het is DIT virus, of je moet een Marokkaan zijn.
Ten tweede: bij alles wat er gebeurt dat niet in het straatje van bepaalde mensen past komt de term "new world order"... 9/11? Dat kan nooit door terroristen gebeurt zijn, is inside job. New world orde. Dood van Michael Jackson? Kan nooit waar zijn, is new world orde...
Ik heb ooit verdiept in die nwo, en je moet wel erg goedgelovig zijn om nog te geloven in een deep state achter de leiders van de Wereld. Heb je zelf ook niet door dat de mensen voor de schermen wel erg slecht samenwerken? Dat de regels voor het ene land niet gelden voor het andere land? Had je niet wat meer uniformiteit verwacht als het een doelbewust plannetje was om een politiestaat te maken in de Wereld?
China, dat is wel een politiestaat, maar de rest van de wereld niet. Als ik bijvoorbeeld lees dat het OMT bepaalde maatregelen wilde en dat de regering het vaak heeft afgezwakt om de economie niet te drastisch te schaden. Behalve nu met die twee vs drie weken lockdown...
Tevens mogen we god op onze knieen dankne dat we in NL wonen. In 80% van de wereld is het virus nog erger en de maatregelen ertegen idem dito... Tevens schaam ik mij momenteel om NL-er te zijn, zoveel stennis als jullie lopen te schoppen terwijl men in andere landen veel realistischer en dus volgzamer is.
Maar we moeten eerst een Bergamo situatie krijgen voordat de mensen op dit subforum wakker worden.
Niet gelezen, maar bedankt voor het bedanken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:53 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Niet gelezen maar bedankt voor je bijdrage
Nou nee, daar kan je statistiek voor gebruiken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Normaal is ook vrij subjectief
Nee normaal is een subjectief begripquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:01 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nou nee, daar kan je statistiek voor gebruiken.
Gaat ie lekker??quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:52 schreef Schaapje1989 het volgende:
[..]
Serieus? Ten eerste "deze virus"? Het is DIT virus, of je moet een Marokkaan zijn.
Ten tweede: bij alles wat er gebeurt dat niet in het straatje van bepaalde mensen past komt de term "new world order"... 9/11? Dat kan nooit door terroristen gebeurt zijn, is inside job. New world orde. Dood van Michael Jackson? Kan nooit waar zijn, is new world orde...
Ik heb ooit verdiept in die nwo, en je moet wel erg goedgelovig zijn om nog te geloven in een deep state achter de leiders van de Wereld. Heb je zelf ook niet door dat de mensen voor de schermen wel erg slecht samenwerken? Dat de regels voor het ene land niet gelden voor het andere land? Had je niet wat meer uniformiteit verwacht als het een doelbewust plannetje was om een politiestaat te maken in de Wereld?
China, dat is wel een politiestaat, maar de rest van de wereld niet. Als ik bijvoorbeeld lees dat het OMT bepaalde maatregelen wilde en dat de regering het vaak heeft afgezwakt om de economie niet te drastisch te schaden. Behalve nu met die twee vs drie weken lockdown...
Tevens mogen we god op onze knieen dankne dat we in NL wonen. In 80% van de wereld is het virus nog erger en de maatregelen ertegen idem dito... Tevens schaam ik mij momenteel om NL-er te zijn, zoveel stennis als jullie lopen te schoppen terwijl men in andere landen veel realistischer en dus volgzamer is.
Maar we moeten eerst een Bergamo situatie krijgen voordat de mensen op dit subforum wakker worden.
Nee,dan ben je besmet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:46 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
je moet een PCR test doen, als die (vals) positief is ben je n coronapatient.
Hmm ja dit zou ook zomaar op sommige vaste gasten van dit topic betrekking kunnen hebben.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:34 schreef ludovico het volgende:
Anyhow, wat ik even wilde melden... De haat, de pure haat op dit forum, als puur effect van de haatzaaierij van Hugo de Jonge... Heerlijk! Men laat zich kennen, gedraagt men zich zo in angst? Is dit letterlijk de menselijke aard en de reden waarom de holocaust bijvoorbeeld kon plaatsvinden? De feiten liggen nu nog duidelijker op tafel maar feiten zijn niet meer de waarheid bij die mensen, onbereikbaar.. 100% gehypnotiseerd.
Sommige mensen zijn gewoon niet meer bereikbaar voor een normaal menselijk gesprek zo debiel is het nu... Nee als je feiten kan negeren en mensen kan dehumaniseren en je alles gelooft wat de staat zegt en gelooft dat individuele mensenrechten ondergeschikt staan aan het collectief - met een collectief dat subjectief bepaalt wanneer dat precies is en je alles wijs kan maken - goed plan. Mooie wereld.
Het aantal mensen dat zo denkt is hoog - zie Fok, maar uiteraard oververtegenwoordigd op Fok. Maar je ziet die mensen wel radicaliseren.
En misschien zegt men dat ook over mij maar ik ben diep geankerd, persoonlijke vrijheden, lichamelijke integriteit en geen discriminatie zijn belangrijke waarden.. Als het nodig is dat ik dat verdedig en ik dat op een manier moet doen om mensen wakker te krijgen... Prima.
Men hoeft niet hetzelfde te denken over zaken als ik, maar er is een grens die gewoon ridicuul slecht en onbegrijpelijk is,en die wordt met de dag meer overschreden, aangewakkerd door Hugo de Jonge.
En wat is dan jouw vrij subjectieve antwoord op de vraag?quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Normaal is ook vrij subjectief
Ik vraag me altijd af waarom mensen Maurice de Hond geloven, of Willem Engel, of Robert Jensen, of vandenBroeke (of hoe die medium ook maar heet)...En waarom mensen niet gewoon snappen dat virussen van alle tijden zijn, en dat ze weleens overgaan van dier op mens en dat we nu weten dat afstand houden en goede hygiene hebben helpt tegen de verspreiding...quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:31 schreef KNAK het volgende:
Moraal narcist is een persoon die in de extreme gelooft dat hij beter is dan een ander omdat hij of zij betere moralen heeft.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:41 schreef Schaapje1989 het volgende:
[..]
Dat is dus precies andersom... Wat is er precies narcistisch aan om je te houden aan wat anderen (experts in dit geval) zeggen? Weet je uberhaupt wel wat narcistisch is?
Je moet niet te hard mensen van narcisme beschuldigen als je geen psychiater bent maar "ik weet het beter dan mensen die ervoor geleerd hebben" komt dichter bij narcisme dan "jij hebt ervoor geleerd, ik vertrouw je"...
Tevens is het zo dat ook de wappies hun propaganda hebben. En die wappies hebben leiders die er flink geld mee verdienen. Dan kun je zeggen "de normale mensen ook" maar die hebben mensen als Liendert of zo, en dat is geen leider. Gewoon een charlatan die gebruik maakt van de goede bedoelingen van zijn medemensen.
Terwijl Willem Engel geld verdient, er een mooi vakantiehuisje van koopt in Spanje maar nog gelooft blijft door de goegemeente van wappieland.
Als je vaccineren als enige uitweg ziet en mensen traineren dat... En jij bent een authoritarian... Tjah dan ga je wrok creëeren aan de mensen die niet willen vaccineren.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:44 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Eens![]()
Prima uitleg en duidelijke grafieken. Nu ineens is het beleid er zogenaamd op gericht om ongevaccineerden te beschermen. Door 3G werden zij dus (bewuste keuze van Hugo en co) totaal niet beschermd.
Wat veel erger is, is dat de vaccins bij de risicogroepen eind van de zomer / september, toen alle maatregelen werden losgelaten, al grotendeels uitgewerkt waren. Dat zie je duidelijk in de grafiek van Maurice.
Hoe laakbaar is het als de beleidsmakers al wisten dat dit in Israël reeds het geval was, maar niets doen aan het tijdig verstrekken van boosterprikken.
En welke groepen liggen er nu weer volop in het ziekenhuis... gevaccineerde ouderen en risicogroepen.
Die mensen zullen Hugo ook vervloeken lijkt me.
Het beleid is niet uit te leggen, op geen enkele wijze.
Sorry hoor, maar je slaat nog wartaal uit. Ik vraag me oprecht af of je wel helder in de bovenkamer bent? Echt alles wat jij als wit zie zie ik als zwart en andersom... Bijvoorbeeld dat je praat over haat, van de kant van de "normale" tegen de wappies. Zogenaamd aangewakkerd door Hugo en co. Terwijl ik de mensen hoor en ze juist extreem voorzichtig zijn met antivaccers. Om ze niet tegen het hoofd te stoten...quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Moraal narcist is een persoon die in de extreme gelooft dat hij beter is dan een ander omdat hij of zij betere moralen heeft.
En dan kan het idee "ik ben beter want ik luister naar experts" ook een item zijn waardoor de moraal narcist zich verheven kan voelen.
Wie zijn die zij? En waarom Flikker met hoofdletter?quote:De grote grap is alleen dat ze er geen Flikker verstand van hebben of ingelezen zijn maar de waarheid wel ff in pacht denken te hebben. Dat contrast is nog wel het mooiste.
quote:Als je echt ergens van overtuigd bent, prima, maar als je je over het onderwerp zou kunnen inlezen op een meer wetenschappelijke manier en je laat dat zitten en je gaat met die papieren anderen de les lezen.. Tjah...
Ik hou me er niet mee bezig. Anderen wel en die maken schattingen naar aanleiding van gegevens die we nu hebben. Niks mis mee.quote:Ik ga op de inhoud, Koopmans en Menno de Jong zaten ons nog bang te maken voor long covid onder jongeren. Heb jij al redelijk onderzoek gezien dat iets zegt over de statistieken in dit land mbt long covid? Voorbij de dikke duim schattingen en matig onderzoek dus?
Laat jij je gootsteen liever repareren door een loodgieter of door iemand die een blauwe maandag geologie gestudeerd heeft?quote:Onee wacht je bent niet geïnteresseerd in de feiten maar meer in het verhaal van experts.. Prima joh.
Niet alle experts praten elkaar tegen.quote:Wordt wel lastig als experts elkaar gaan tegenspreken alleen he, wat ga je dan geloven?
En welke experts krijg je te horen. Al eens nagedacht over een media bias? / kabinet - OMT bias?
Maurice de Hond laat gewoon feitelijke statistieken zien 90% van de keren en redeneert op een wetenschappelijke manier. Kan op een wetenschappelijke manier denken en heeft statistiek gedoceerd op de universiteit. Waarom zet je die man zijn denk capaciteiten of nuttigheid zo weg?quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:45 schreef Schaapje1989 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waarom mensen Maurice de Hond geloven, of Willem Engel, of Robert Jensen, of vandenBroeke (of hoe die medium ook maar heet)...En waarom mensen niet gewoon snappen dat virussen van alle tijden zijn, en dat ze weleens overgaan van dier op mens en dat we nu weten dat afstand houden en goede hygiene hebben helpt tegen de verspreiding...
Als er in de dierenwereld virussen uitbreken worden ze vaak preventief geruimd (als de mens ze houdt dus).
Wees blij dat ze dat niet doen.
Tevens vind ik het ook altijd belangwekkend waarom de zogenoemde wappies de zogenoemde normalen verwijten van "uit angst de wappies niet te geloven" terwijl de verhalen van wappies juist het meest angstporn is wat je ooit kan verzinnen.
Van femakampen voor ongevaccineerden, het uitroeien van miljoenen mensen door vaccins.. Is dat geen angstporn![]()
Op dit subforum is zwart wit en wit zwart
Of iemand een moraal narcist is of niet heeft niks te maken met wappies op wappie sites.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:54 schreef Schaapje1989 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je slaat nog wartaal uit. Ik vraag me oprecht af of je wel helder in de bovenkamer bent? Echt alles wat jij als wit zie zie ik als zwart en andersom... Bijvoorbeeld dat je praat over haat, van de kant van de "normale" tegen de wappies. Zogenaamd aangewakkerd door Hugo en co. Terwijl ik de mensen hoor en ze juist extreem voorzichtig zijn met antivaccers. Om ze niet tegen het hoofd te stoten...
En je hebt het hier over moraal narcisme.. Kom je weleens op wappiesites? Weet je wat ze daar zeggen tegen de normalen? Of over de normalen? Dat het schaapjes zijn, ziende blind en horende doof...
Als dat geen moreel narcisme is... Men gelooft in een duister complot, dat zij toevallig door hebben en 95% van de mensheid niet.... Dan ben je niet goed bij je paasei.
[..]
Wie zijn die zij? En waarom Flikker met hoofdletter?
[..]
[..]
Ik hou me er niet mee bezig. Anderen wel en die maken schattingen naar aanleiding van gegevens die we nu hebben. Niks mis mee.
[..]
Laat jij je gootsteen liever repareren door een loodgieter of door iemand die een blauwe maandag geologie gestudeerd heeft?
[..]
Niet alle experts praten elkaar tegen.
Maar "heb op youtube gestaan" is voor mij geen bewijs...
Mja, alle drie zijn wel gelijk weg te zetten.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maurice de Hond laat gewoon feitelijke statistieken zien 90% van de keren en redeneert op een wetenschappelijke manier. Kan op een wetenschappelijke manier denken en heeft statistiek gedoceerd op de universiteit. Waarom zet je die man zijn denk capaciteiten of nuttigheid zo weg?
Willem Engel had verstand van aerosols maar verloor zich al heel vlot in wat extremer gedrag...
Robert Jensen heeft een mening maar deelt ook gewoon allerhande krankzinmigheden die in de wereld spelen en verhaalt dat als journalist. Je hoeft dat niet allemaal klakkeloos aan te nemen maar ook daar is feit van mening prima te onderscheiden.
Anyhow, die gasten gelijk wegzetten is pas zwart-wit.
Whawhawha, schitterend. Verhaalt dat als journalist.... Echt, die man is te dom om te poepen...quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maurice de Hond laat gewoon feitelijke statistieken zien 90% van de keren en redeneert op een wetenschappelijke manier. Kan op een wetenschappelijke manier denken en heeft statistiek gedoceerd op de universiteit. Waarom zet je die man zijn denk capaciteiten of nuttigheid zo weg?
Willem Engel had verstand van aerosols maar verloor zich al heel vlot in wat extremer gedrag...
Robert Jensen heeft een mening maar deelt ook gewoon allerhande krankzinmigheden die in de wereld spelen en verhaalt dat als journalist. Je hoeft dat niet allemaal klakkeloos aan te nemen maar ook daar is feit van mening prima te onderscheiden.
Anyhow, die gasten gelijk wegzetten is pas zwart-wit.
Moraal narcist? Wat is dat?quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Of iemand een moraal narcist is of niet heeft niks te maken met wappies op wappie sites.
Probeer het onderwerp af te kaderen zou ik zeggen... En er bij te blijven.
Waarom dan? Het is prima mogelijk uit te rekenen hoeveel mensen normaal gesproken komen te overlijden in een bepaalde periode door naar de getallen uit het verleden te kijken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee normaal is een subjectief begrip
Dat doet mijn toetsenbord zelf Flikker gaat met een hoofdletter, tjah... Dusseh, dat is puur random.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:54 schreef Schaapje1989 het volgende:
[..]
Wie zijn die zij? En waarom Flikker met hoofdletter?
[..]
[..]
Ik hou me er niet mee bezig. Anderen wel en die maken schattingen naar aanleiding van gegevens die we nu hebben. Niks mis mee.
[..]
Laat jij je gootsteen liever repareren door een loodgieter of door iemand die een blauwe maandag geologie gestudeerd heeft?
[..]
Niet alle experts praten elkaar tegen.
Maar "heb op youtube gestaan" is voor mij geen bewijs...
Kan het nog inhoudelijk?quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:02 schreef Schaapje1989 het volgende:
[..]
Whawhawha, schitterend. Verhaalt dat als journalist.... Echt, die man is te dom om te poepen...
Maurice de Hond ook, die man liegt alles bij elkaar om zijn mening te staven.. Zijn polls waren ook altijd onzin net voor een verkiezing... Hoe vaak moet iemand ongelijk krijgen om niet meer mee te mogen doen?
Ja hoor, dit is inhoudelijk... Robert Jensen als journalist zien is gewoon lachwekkend. Heb je al een shirtje besteld?quote:
Lol, als je 2 linker handen hebt en geen werkende hersenpan.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:12 schreef Schaapje1989 het volgende:
[..]
Hoe WEET je dat het verhaal van de loodgieter als een slecht plan klinkt? Je weet er nul komma null van.
Nee, dat zijn we voorbij door Jensen een journalist met een andere mening te noemen...quote:
Het is ook maar een voorbeeld... Virologie lijkt me een veel ingewikkelder probleem en studie dan de studie tot loodgieter.. Het is een beetje als met het WK of EK. Dan heeft Nederland 17 miljoen bondscoaches.. En nu heeft Nederland 17 miljoen virologen..quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Lol, als je 2 linker handen hebt en geen werkende hersenpan.
Je snapt niet hoe de wereld werkt dus? Prima. Maar ik denk dat het een leugen is dat jij ook niet op intuïtie afgaat als een verhaal tegenstrijdig klinkt of excessief of wat dan ook.
Ik schat je toch minder naiief in dat dat.
Mja, als jij last van je galblaas hebt, ga je voor advies dan naar een internist of naar een dansleraar?quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:21 schreef ludovico het volgende:
Waarom zou ik moeten kiezen tussen een expert en Robert Jensen. Beide hebben op punten gelijk en zijn vast op punten fout of extreem of wat dan ook. Fucking hell hey dat labelen gaat helemaal nergens over. De waarheid is de waarheid. Wie dat spreekt doet er niet toe. De waarheid blijft de waarheid immers.
Neem jij jezelf vooral minder serieus want het gros van de statistieken mbt werkzaamheid covid zijn door iedereen met statistiek kennis goed te begrijpen. Die cijfers interpreteren kan derhalve gemakkelijk beter worden gedaan door een Maurice dan menig lid in het OMT.
Heb jij een universitaire studie gedaan met statistiek? Weet jij hoe die statistieken werken?
Weetje, je klinkt als een kip zonder kop, je hoeft niet gelijk een expert te zijn om een verhaal te kunnen begrijpen. Stel dat was zo zouden mensen geen verstandige keuzes meer kunnen maken.... Je maakt er echt een gigantisch zwart-wit verhaal van.
Sure maar deze pandemie gaat niet over hoe een virus een cel penetreert maar over zinvolle maatregelen, empirische studies, imperfecte prognose modellen en op gezond verstand te beredeneren te extreme assumpties..quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:18 schreef Schaapje1989 het volgende:
[..]
Het is ook maar een voorbeeld... Virologie lijkt me een veel ingewikkelder probleem en studie dan de studie tot loodgieter.. Het is een beetje als met het WK of EK. Dan heeft Nederland 17 miljoen bondscoaches.. En nu heeft Nederland 17 miljoen virologen..
Intuitie is overigens een overschat begrip. Kennis is vele malen belangrijker.
dit is een mooi artikel over intuitie.
https://www.tiggelaar.nl/(...)ie-moet-luisteren-2/
Ja patroonherkenning kan ook zijn nadelen hebbenquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:18 schreef Schaapje1989 het volgende:
[..]
Het is ook maar een voorbeeld... Virologie lijkt me een veel ingewikkelder probleem en studie dan de studie tot loodgieter.. Het is een beetje als met het WK of EK. Dan heeft Nederland 17 miljoen bondscoaches.. En nu heeft Nederland 17 miljoen virologen..
Je zet mensen echt met te weinig krediet weg.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Mja, als jij last van je galblaas hebt, ga je voor advies dan naar een internist of naar een dansleraar?
Uiteraard moet die internist zijn verhaal goed onderbouwen,die hoef je niet op zijn blauwe ogen te geloven.
Maar die dansleraar komt niet eens in de buurt van een goede onderbouwing, en die gewezen presentator en die opiniepeiler ook niet.
Nee, daar was je ooit mee bezig.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je zet mensen echt met te weinig krediet weg.
Engel heeft bio farmacie gestudeerd en was bezig met een proefschrift. Dan ben je volledig wetenschappelijk opgeleid en met serieus wetenschappelijk onderzoek bezig.
Nee, da's een aanname van je.quote:De Hond heeft op universiteiten les gegeven in statistiek. Dat hij meer van statistische methoden weet dan de meeste in het OMT zit er dik in
Maurice heeft in zijn stellige overtuiging in een moordzaak best veel psychische schade aangericht.quote:. En wetenschappelijke bevindingen worden gebouwd op statistiek. Dus het is nog ff de vraag wie die nieuwe bevindingen beter begrijpt. Maurice of Marion.
Het OMT is niet 100% virologie.quote:De viroloog zal heel goed zijn in natuurkundige / biologische processen bestuderen. Werkzaamheid van veel van de maatregelen worden empirisch gestaafd met statistiek en is dus niet de expertise van het OMT. Kort door de bocht.
Met statistiek alleen red je het niet in een pandemie.quote:Statistiek gaat ook heel slecht bij de geneeskunde opleiding hoor ik weleens, laat staan bij de virologen.
Keb een boek van Kahneman in huis...thinking fast and thinking slow... Verder als econoom super interessant ook die onderzoeken naar irrationaliteit van mensen.. Die is ook vaak voorspelbaar..quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:18 schreef Schaapje1989 het volgende:
[..]
Je doet gewoon je best om het anders te lezen dan wat er staat. Lastig discussie voeren zo.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, daar was je ooit mee bezig.
Vervolgens ga je 20 jaar of zo als dansleraar verder...
[..]
Nee, da's een aanname van je.
[..]
Maurice heeft in zijn stellige overtuiging in een moordzaak best veel psychische schade aangericht.
[..]
Het OMT is niet 100% virologie.
[..]
Met statistiek alleen red je het niet in een pandemie.
Het virus is nieuw, de mensen die leiding hebben zijn nieuw op dit gebied. Al doende leert men...Men kan ook aan oude gedachten blijven vasthouden..quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Sure maar deze pandemie gaat niet over hoe een virus een cel penetreert maar over zinvolle maatregelen, empirische studies, imperfecte prognose modellen en op gezond verstand te beredeneren te extreme assumpties..
Zou leuk zijn als de virologen veel kennis brachten maar de meest effectieve maatregel: ventilatie, kwamen ze pas na een jaar mee.
1.5 meter afstand.. Handjes wassen...
Nou thx OMT. Toen konden ze praktisch weer vertrekken want alle schade aan de maatschappij van hun voorgestelde draconische verdere beleid kunnen zij zich weer nauwelijks voorstellen... Perverse belangen hebben ze zelfs zou je kunnen stellen.
Leuk man dat OMT.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je doet gewoon je best om het anders te lezen dan wat er staat. Lastig discussie voeren zo.
Met alleen biased en angstige virologen haal je het niet in een pandemie.
Maar dansleraren die ooit een wetenschappelijke studie hebben gedaan zijn daar geen aanvulling op.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je doet gewoon je best om het anders te lezen dan wat er staat. Lastig discussie voeren zo.
Met alleen biased en angstige virologen haal je het niet in een pandemie.
De huidige titel is om het racisme gezeik uit de weg te gaan. Had net zo goed andersom kunnen zijn namelijk... Maar dat is dan weer extreem gevoelig...nee dit was een bewuste keuze bij ons BnN.quote:Op zaterdag 13 november 2021 06:53 schreef _I het volgende:
https://nivoz.nl/nl/het-k(...)r-dan-de-blauwogigen
“Mensen met bruine ogen zijn beter dan mensen met blauwe ogen!”
Ongetwijfeld. Net als het Stanford-gevangenis experiment. Denk niet dat het uitmaakt of het de grootste groep of juist de kleine is die je superieur maakt.quote:Op zaterdag 13 november 2021 08:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
De huidige titel is om het racisme gezeik uit de weg te gaan. Had net zo goed andersom kunnen zijn namelijk... Maar dat is dan weer extreem gevoelig...nee dit was een bewuste keuze bij ons BnN.
En toch trap je met open ogen in de valkuilen waarvoor Kahneman je probeert te behoeden. Misschien het (inderdaad heel leuke) boekje nog eens lezen?quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Keb een boek van Kahneman in huis...thinking fast and thinking slow... Verder als econoom super interessant ook die onderzoeken naar irrationaliteit van mensen.. Die is ook vaak voorspelbaar..
"Kahneman en Klein signaleren ook het volgende: echte experts weten doorgaans waar hun intuïtie tekortschiet. Ze weten wanneer ze iets niet weten."
Intuitie maakt je skeptisch. Een goed verhaal neemt dat skeptisisme weg.
Misschien moet jij je eigen verstand eens gaan gebruiken ipv hier trollen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 08:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En toch trap je met open ogen in de valkuilen waarvoor Kahneman je probeert te behoeden. Misschien het (inderdaad heel leuke) boekje nog eens lezen?
Slavernij was met de minderheid in principe...quote:Op zaterdag 13 november 2021 08:38 schreef _I het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Net als het Stanford-gevangenis experiment. Denk niet dat het uitmaakt of het de grootste groep of juist de kleine is die je superieur maakt.
Wtf..quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:36 schreef Ali_boo het volgende:
Cannabis is verantwoordelijk voor alle hartkwalen of is het de supergriep of wellicht klimaatverandering![]()
[ twitter ]
Hartproblemen zijn slechts het tipje van het ijsbergquote:Op zaterdag 13 november 2021 10:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wtf..
Godverdomme zeg wat een idioten.
Die hartproblemen zijn echt opvallend...
Niet erg slim.. ze gooien nu van alles in de strijd om hartkwalen te verklaren..quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:36 schreef Ali_boo het volgende:
Cannabis is verantwoordelijk voor alle hartkwalen of is het de supergriep of wellicht klimaatverandering![]()
[ twitter ]
Maar dat is toch heel normaalquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hartproblemen zijn slechts het tipje van het ijsberg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |