Drogeren.quote:
Ook ik ben bereid mijn IC bed op te geven ( voor corona gerelateerde zaken)quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daar ben je echt een uitzondering op.
Ik heb wel meer gevraagd of ze dan afstand van de zorg willen nemen, maar op 2 na wilde niemand dat.
En dat is raar als je er zelfverzekerd van bent dat je niet in het ziekenhuis zal belanden.
Wat dat betreft houd jij tenminste de rug recht en dat waardeer ik.
Echt he. Ijzer smeden terwijl het heet is.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Binnen 2 dagen hè..
Of hij al klaar stond de advocaat..
Je zit waarschijnlijk aan je CO2 tax en je hebt je booster niet genomen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:52 schreef KNAK het volgende:
Mag je trouwens al een tijdje maar max ¤125 tanken? Of heeft dat met contactloos betalen te maken en hebben ze die lijn ook naar code-invoer betalen doorgetrokken ?
Viel me zojuist op…
Wel mooi hoe iedereen enorm voor de regels is..quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:57 schreef _I het volgende:
[..]
Wel mooi hoe iedereen enorm voor de regels is..
Behalve als het zichzelf treft. Of het nu de zwembaden, sportscholen, horeca, theatermakers betreft..
35% van de Oostenrijkers wordt anders behandeld vanwege een vrije keuze.
Niemand ageert. Maar als de horeca om 19:00 dicht moet gaan we op de kisten staan.
100% dat het hier ook gaat gebeuren. 100% dat mensen hier hun baan gaan kwijtraken als ze niet zijn gevaccineerd.
En niemand zal een kick geven, want uiteten en ‘de voetbal’.. je zou er verdrietig van worden.
Ik kan gewoon open blijven met bezorging. Ik heb dit al een tijdje aan zien komen en schakel met uiterst veel gemak (uiteraard met tegenzin) om.quote:
En op vakantie, al die lui die niet wisten hoe ze snel ze de caravan aan moesten haken of een vliegticket boekten nadat ze hun spuitjes hadden gehad.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:57 schreef _I het volgende:
[..]
Wel mooi hoe iedereen enorm voor de regels is..
Behalve als het zichzelf treft. Of het nu de zwembaden, sportscholen, horeca, theatermakers betreft..
35% van de Oostenrijkers wordt anders behandeld vanwege een vrije keuze.
Niemand ageert. Maar als de horeca om 19:00 dicht moet gaan we op de kisten staan.
100% dat het hier ook gaat gebeuren. 100% dat mensen hier hun baan gaan kwijtraken als ze niet zijn gevaccineerd.
En niemand zal een kick geven, want uiteten en ‘de voetbal’.. je zou er verdrietig van worden.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:53 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Je zit waarschijnlijk aan je CO2 tax en je hebt je booster niet genomen.
Rofl, de VS zeker.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:58 schreef Ali_boo het volgende:
Nog een mysterie opgelost . Thank you science!
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:32 schreef ludovico het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plaats hier uw advertentie
quote:
Hmmmzquote:Op vrijdag 12 november 2021 13:58 schreef Ali_boo het volgende:
Nog een mysterie opgelost . Thank you science!
[ afbeelding ]
Krijgt zij niet teveel caloriën binnen van zo een vaccin?quote:
You are going to dieeeequote:Op vrijdag 12 november 2021 14:38 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Hmmmz
Vraag me af waarom ik niet al 10000 heartattacks heb gehad
American heart assosiation lees ik netquote:
Zal wel allemaal troep in hun wiet zitten.quote:Op vrijdag 12 november 2021 16:18 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
American heart assosiation lees ik net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |