Prima, ik teken, maar dan wel in de nihil kans dat ik het bedje nodig zou hebben bij Mark Rutte voor de stoep svp.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja hoor vind ik best, een goede deal, ik heb al vaker gezegd mijn IC-plek mag je houden, geef me een document en ik onderteken het. Ik maak me niet druk over corona, dat ik daar aan ten onder zou gaan. Allemaal aangedikte BS.
Ze plakken zo een coronalabel op je dus de discussie is onzin.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Prima, ik teken, maar dan wel in de nihil kans dat ik het bedje nodig zou hebben bij Mark Rutte voor de stoep svp.
100% man ook. Niet logisch lijkt mij überhaupt als "normale observatie".quote:
Ja dat zal helpenquote:Op vrijdag 12 november 2021 12:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niks aan te doen helaas, mensen zijn in de minderheid.
Hopelijk voeren ze een 2g+ beleid in plus verplicht boosteren (voor behoud) groene vink.
Toch zit ik er tussenin, ik zou zeggen, zolang we achterstanden hebben en maximaal opschalen niet afdoende effect hebben dan kun je maatregelen overwegen, iig die superspread events indammen als de prevalentie hoog is. Dus in de winter / zo half november.quote:
Haha, als 5% bij besmetting pas zou testen en we hebben 3 miljoen mensen raak getest dan is er 60 miljoen keer iemand geïnfecteerd?quote:
Is dat raar?quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daar ben je echt een uitzondering op.
Ik heb wel meer gevraagd of ze dan afstand van de zorg willen nemen, maar op 2 na wilde niemand dat.
En dat is raar als je er zelfverzekerd van bent dat je niet in het ziekenhuis zal belanden.
Wat dat betreft houd jij tenminste de rug recht en dat waardeer ik.
Dan is de halve wereld antivaxxer.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:31 schreef HowardRoark het volgende:
Lekkere Newspeak dit weer.
[ twitter ]
Misschien in Jip en Janneke taal.. we hebben 10 mensen en 10 aardappelen. De regering pakt 5 aardappelen af. Wie krijgt er te eten?quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat doe je met dat recht als alle bedden bezet zijn?
quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:51 schreef greysbones het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)espondentie-a4065129Het vlaggenschip van de great reset.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Bruls.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:52 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Voor covid verwacht ik niet op de IC te komen maar wie weet voor wat anders? Ze plakken zo het coronalabel op je. Daarom is deze discussie onzinnig. Straks: ouderen ongevaccineerden moeten hun plek opgeven want ze zijn oververtegenwoordigd. Of mensen die zwaarden zijn dan 100kg.
Oversterfte 65- 2021 VS 2020 die start in April / correspondeert met start vaccinatie van 65- groep.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar elk bewijs daarvoor ontbreekt, beste jongen. We moeten het doen met allerlei willekeurige figuren op Twitter die claimen dat in hun directe omgeving al minimaal vier mensen zijn overleden door het vaccin.
Daar hebben we natuurlijk geen zak aan.
Stel we gaan er van uit dat de great reset in meer of mindere mate wordt doorgezet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het vlaggenschip van de great reset.
Dat festival is gelul dat was verdrukking toch duidelijk?quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Oversterfte 65- 2021 VS 2020 die start in April / correspondeert met start vaccinatie van 65- groep.
En dat het vaccin op het hart kan slaan lijkt me bewezen, dat er sporters opeens bij bosjes neervallen is ook opvallend. En dat festival laatst 10 doden.. Hartaanval....
We gaan het zien, ik hou het voor mogelijk, de indicatie komt er nooit als je er niet naar zoekt natuurlijk.
Wellll... Zelf productie van energie iig. Maar die stimulans zal wel komen ook. Geen slecht geïsoleerd huis kopen.. Energie wordt op bepaalde tijden namelijk mega duur....quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Stel we gaan er van uit dat de great reset in meer of mindere mate wordt doorgezet.
Hoe erg is dit en wat kunnen we doen om daar als individu zoveel mogelijk uit te halen?
Het brengt ook wel weer kansen.
Heb gezocht naar filmpjes -want tegenwoordig wordt elke scheet gefilmd- maar kan geen verdrukkingfsragmenten vinden. Beetje apart. Alleen wanneer ze al op de grond liggen te stuipen of worden weggedragen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat festival is gelul dat was verdrukking toch duidelijk?
Verdrukking.. 10 mensen zonder totale chaos?.. Mweh. Teveel, ik sta er skeptisch in... Geen bewijs maar deze observatie klinkt ook extremely unlikely.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat festival is gelul dat was verdrukking toch duidelijk?
Dat dus.. En allemaal mannen weer...quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:04 schreef KNAK het volgende:
[..]
Heb gezocht naar filmpjes -want tegenwoordig wordt elke scheet gefilmd- maar kan geen verdrukkingfsragmenten vinden. Beetje apart. Alleen wanneer ze al op de grond liggen te stuipen of worden weggedragen.
Je hoort/leest er bijna niets over. Alleen de usual text dat het vreselijk was.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat dus.. En allemaal mannen weer...
Schijnt dat er voorafgaande al een duistere sfeer hing.. zelfs mensen die dachten dat het kwam omdat er speciale tonen/frequenties speelden, waarna mensen begonnen te stuiptrekken.. mensen die met een bepaald vloeistof zijn ingespoten tijdens het optreden enzoquote:Op vrijdag 12 november 2021 13:04 schreef KNAK het volgende:
[..]
Heb gezocht naar filmpjes -want tegenwoordig wordt elke scheet gefilmd- maar kan geen verdrukkingfsragmenten vinden. Beetje apart. Alleen wanneer ze al op de grond liggen te stuipen of worden weggedragen.
Mensen spiken pakken ze meestal vrouwen voor.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:15 schreef Ondskapt het volgende:
[..]
Schijnt dat er voorafgaande al een duistere sfeer hing.. zelfs mensen die dachten dat het kwam omdat er speciale tonen/frequenties speelden, waarna mensen begonnen te stuiptrekken.. mensen die met een bepaald vloeistof zijn ingespoten tijdens het optreden enzo
Wauw wauw wauw!quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, zo vreemd is dat niet.
Mensen zitten in een verzorgingstehuis met reden.... Niet omdat ze gezond zijn.
Daarnaast is het niet 1 dag na een vaccinatie geweest. Dus een verband leggen tussen vaccinatie en hartaanval slaat letterlijk helemaal nergens op.
Het zijn gewoon oudere mensen die binnen een paar weken van elkaar een hartaanval hebben gekregen. Zo gek is dat niet.
Wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mensen spiken pakken ze meestal vrouwen voor.
Stuk voor stuk jonge mannen praten we over
Binnen 2 dagen hè..quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:08 schreef KNAK het volgende:
[..]
Je hoort/leest er bijna niets over. Alleen de usual text dat het vreselijk was.
Even afwachten of het lokaal nog een staartje gaat krijgen. Ik kom helaas niet verder dan dat iemand $1.000.000,00 claimt.
Het stinkt aan alle kanten, maar probeer maar eens die putlucht te onderscheiden van al die andere shit om ons heen. De ene bizarre na de andere onlogische situatie doet zich voor...
Dat als er mensen worden gedrogeerd dat dit over het algemeen vrouwen zijn.quote:
Ja oké, ik zeg ook maar alleen wat er in het artikel stond 😀quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat als er mensen worden gedrogeerd dat dit over het algemeen vrouwen zijn.
En alle slachtoffers waren mannen
Drogeren.quote:
Ook ik ben bereid mijn IC bed op te geven ( voor corona gerelateerde zaken)quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daar ben je echt een uitzondering op.
Ik heb wel meer gevraagd of ze dan afstand van de zorg willen nemen, maar op 2 na wilde niemand dat.
En dat is raar als je er zelfverzekerd van bent dat je niet in het ziekenhuis zal belanden.
Wat dat betreft houd jij tenminste de rug recht en dat waardeer ik.
Echt he. Ijzer smeden terwijl het heet is.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Binnen 2 dagen hè..
Of hij al klaar stond de advocaat..
Je zit waarschijnlijk aan je CO2 tax en je hebt je booster niet genomen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:52 schreef KNAK het volgende:
Mag je trouwens al een tijdje maar max ¤125 tanken? Of heeft dat met contactloos betalen te maken en hebben ze die lijn ook naar code-invoer betalen doorgetrokken ?
Viel me zojuist op…
Wel mooi hoe iedereen enorm voor de regels is..quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:57 schreef _I het volgende:
[..]
Wel mooi hoe iedereen enorm voor de regels is..
Behalve als het zichzelf treft. Of het nu de zwembaden, sportscholen, horeca, theatermakers betreft..
35% van de Oostenrijkers wordt anders behandeld vanwege een vrije keuze.
Niemand ageert. Maar als de horeca om 19:00 dicht moet gaan we op de kisten staan.
100% dat het hier ook gaat gebeuren. 100% dat mensen hier hun baan gaan kwijtraken als ze niet zijn gevaccineerd.
En niemand zal een kick geven, want uiteten en ‘de voetbal’.. je zou er verdrietig van worden.
Ik kan gewoon open blijven met bezorging. Ik heb dit al een tijdje aan zien komen en schakel met uiterst veel gemak (uiteraard met tegenzin) om.quote:
En op vakantie, al die lui die niet wisten hoe ze snel ze de caravan aan moesten haken of een vliegticket boekten nadat ze hun spuitjes hadden gehad.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:57 schreef _I het volgende:
[..]
Wel mooi hoe iedereen enorm voor de regels is..
Behalve als het zichzelf treft. Of het nu de zwembaden, sportscholen, horeca, theatermakers betreft..
35% van de Oostenrijkers wordt anders behandeld vanwege een vrije keuze.
Niemand ageert. Maar als de horeca om 19:00 dicht moet gaan we op de kisten staan.
100% dat het hier ook gaat gebeuren. 100% dat mensen hier hun baan gaan kwijtraken als ze niet zijn gevaccineerd.
En niemand zal een kick geven, want uiteten en ‘de voetbal’.. je zou er verdrietig van worden.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:53 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Je zit waarschijnlijk aan je CO2 tax en je hebt je booster niet genomen.
Rofl, de VS zeker.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:58 schreef Ali_boo het volgende:
Nog een mysterie opgelost . Thank you science!
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:32 schreef ludovico het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plaats hier uw advertentie
quote:
Hmmmzquote:Op vrijdag 12 november 2021 13:58 schreef Ali_boo het volgende:
Nog een mysterie opgelost . Thank you science!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |