abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202140396
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 10:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja hoor vind ik best, een goede deal, ik heb al vaker gezegd mijn IC-plek mag je houden, geef me een document en ik onderteken het. Ik maak me niet druk over corona, dat ik daar aan ten onder zou gaan. Allemaal aangedikte BS.
Prima, ik teken, maar dan wel in de nihil kans dat ik het bedje nodig zou hebben bij Mark Rutte voor de stoep svp.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202140445
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:27 schreef ludovico het volgende:

[..]
Prima, ik teken, maar dan wel in de nihil kans dat ik het bedje nodig zou hebben bij Mark Rutte voor de stoep svp.
Ze plakken zo een coronalabel op je dus de discussie is onzin.
Plaats hier uw advertentie
pi_202140490
Lekkere Newspeak dit weer.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202140492
quote:
100% man ook. Niet logisch lijkt mij überhaupt als "normale observatie".
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202140508
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:24 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Niks aan te doen helaas, mensen zijn in de minderheid.

Hopelijk voeren ze een 2g+ beleid in plus verplicht boosteren (voor behoud) groene vink.
Ja dat zal helpen _O-
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
pi_202140549
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 11:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

Zo is dat :Y
Toch zit ik er tussenin, ik zou zeggen, zolang we achterstanden hebben en maximaal opschalen niet afdoende effect hebben dan kun je maatregelen overwegen, iig die superspread events indammen als de prevalentie hoog is. Dus in de winter / zo half november.

Maar we accepteren dezelfde aantallen niet meer want de zorg is letterlijk gesloopt.

Ik word moe van die mensen die daarop happen "zorg opschalen kan niet begrijp dat nou". Ook weer een dogma, naast het dogma "covid is geen griep"!!

Religieus geneuzel.

En mondkapjes werken en QR is niet discriminatior.

Evidente waarheden zijn ook maar een mening tegenwoordig.
pi_202140567
quote:
Haha, als 5% bij besmetting pas zou testen en we hebben 3 miljoen mensen raak getest dan is er 60 miljoen keer iemand geïnfecteerd?

Lijkt me stug? Zou overigens wel een heel gunstig IFR veroorzaken. Van 20k/60 miljoen.
pi_202140601
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 11:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
Daar ben je echt een uitzondering op.
Ik heb wel meer gevraagd of ze dan afstand van de zorg willen nemen, maar op 2 na wilde niemand dat.
En dat is raar als je er zelfverzekerd van bent dat je niet in het ziekenhuis zal belanden.
Wat dat betreft houd jij tenminste de rug recht en dat waardeer ik.
Is dat raar?

100 m&m's met 0.1 dodelijke er tussen en jij eet dat bakje leeg?
pi_202140602
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:31 schreef HowardRoark het volgende:
Lekkere Newspeak dit weer.

[ twitter ]
Dan is de halve wereld antivaxxer.
pi_202140605
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:25 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Wat doe je met dat recht als alle bedden bezet zijn?
Misschien in Jip en Janneke taal.. we hebben 10 mensen en 10 aardappelen. De regering pakt 5 aardappelen af. Wie krijgt er te eten?
pi_202140646
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 november 2021 11:51 schreef greysbones het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)espondentie-a4065129

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het vlaggenschip van de great reset.
pi_202140654
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 11:52 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Voor covid verwacht ik niet op de IC te komen maar wie weet voor wat anders? Ze plakken zo het coronalabel op je. Daarom is deze discussie onzinnig. Straks: ouderen ongevaccineerden moeten hun plek opgeven want ze zijn oververtegenwoordigd. Of mensen die zwaarden zijn dan 100kg.
Bruls.
pi_202140681
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Maar elk bewijs daarvoor ontbreekt, beste jongen. We moeten het doen met allerlei willekeurige figuren op Twitter die claimen dat in hun directe omgeving al minimaal vier mensen zijn overleden door het vaccin.

Daar hebben we natuurlijk geen zak aan.
Oversterfte 65- 2021 VS 2020 die start in April / correspondeert met start vaccinatie van 65- groep.

En dat het vaccin op het hart kan slaan lijkt me bewezen, dat er sporters opeens bij bosjes neervallen is ook opvallend. En dat festival laatst 10 doden.. Hartaanval....

We gaan het zien, ik hou het voor mogelijk, de indicatie komt er nooit als je er niet naar zoekt natuurlijk.
pi_202140689
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:44 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het vlaggenschip van de great reset.
Stel we gaan er van uit dat de great reset in meer of mindere mate wordt doorgezet.
Hoe erg is dit en wat kunnen we doen om daar als individu zoveel mogelijk uit te halen?
Het brengt ook wel weer kansen.
Vakman pur sang
pi_202140696
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:47 schreef ludovico het volgende:

[..]
Oversterfte 65- 2021 VS 2020 die start in April / correspondeert met start vaccinatie van 65- groep.

En dat het vaccin op het hart kan slaan lijkt me bewezen, dat er sporters opeens bij bosjes neervallen is ook opvallend. En dat festival laatst 10 doden.. Hartaanval....

We gaan het zien, ik hou het voor mogelijk, de indicatie komt er nooit als je er niet naar zoekt natuurlijk.
Dat festival is gelul dat was verdrukking toch duidelijk?
Vakman pur sang
pi_202140885
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:48 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Stel we gaan er van uit dat de great reset in meer of mindere mate wordt doorgezet.
Hoe erg is dit en wat kunnen we doen om daar als individu zoveel mogelijk uit te halen?
Het brengt ook wel weer kansen.
Wellll... Zelf productie van energie iig. Maar die stimulans zal wel komen ook. Geen slecht geïsoleerd huis kopen.. Energie wordt op bepaalde tijden namelijk mega duur....
  vrijdag 12 november 2021 @ 13:04:08 #115
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202140914
quote:

[..]
Heb gezocht naar filmpjes -want tegenwoordig wordt elke scheet gefilmd- maar kan geen verdrukkingfsragmenten vinden. Beetje apart. Alleen wanneer ze al op de grond liggen te stuipen of worden weggedragen.
Mai pben rai~!
pi_202140915
quote:

[..]
Verdrukking.. 10 mensen zonder totale chaos?.. Mweh. Teveel, ik sta er skeptisch in... Geen bewijs maar deze observatie klinkt ook extremely unlikely.
pi_202140935
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:04 schreef KNAK het volgende:

[..]
Heb gezocht naar filmpjes -want tegenwoordig wordt elke scheet gefilmd- maar kan geen verdrukkingfsragmenten vinden. Beetje apart. Alleen wanneer ze al op de grond liggen te stuipen of worden weggedragen.
Dat dus.. En allemaal mannen weer...
  vrijdag 12 november 2021 @ 13:08:15 #118
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202140998
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:04 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat dus.. En allemaal mannen weer...
Je hoort/leest er bijna niets over. Alleen de usual text dat het vreselijk was.
Even afwachten of het lokaal nog een staartje gaat krijgen. Ik kom helaas niet verder dan dat iemand $1.000.000,00 claimt.

Het stinkt aan alle kanten, maar probeer maar eens die putlucht te onderscheiden van al die andere shit om ons heen. De ene bizarre na de andere onlogische situatie doet zich voor...
Mai pben rai~!
pi_202141091
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:04 schreef KNAK het volgende:

[..]
Schijnt dat er voorafgaande al een duistere sfeer hing.. zelfs mensen die dachten dat het kwam omdat er speciale tonen/frequenties speelden, waarna mensen begonnen te stuiptrekken.. mensen die met een bepaald vloeistof zijn ingespoten tijdens het optreden enzo
pi_202141129
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:15 schreef Ondskapt het volgende:

[..]
Schijnt dat er voorafgaande al een duistere sfeer hing.. zelfs mensen die dachten dat het kwam omdat er speciale tonen/frequenties speelden, waarna mensen begonnen te stuiptrekken.. mensen die met een bepaald vloeistof zijn ingespoten tijdens het optreden enzo
Mensen spiken pakken ze meestal vrouwen voor.

Stuk voor stuk jonge mannen praten we over
  vrijdag 12 november 2021 @ 13:26:44 #121
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_202141241
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 10:29 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Nee, zo vreemd is dat niet.
Mensen zitten in een verzorgingstehuis met reden.... Niet omdat ze gezond zijn.

Daarnaast is het niet 1 dag na een vaccinatie geweest. Dus een verband leggen tussen vaccinatie en hartaanval slaat letterlijk helemaal nergens op.
Het zijn gewoon oudere mensen die binnen een paar weken van elkaar een hartaanval hebben gekregen. Zo gek is dat niet.
Wauw wauw wauw!
Een verzorgingstehuis.. daar zitten niet per defenitie zieke zwakke mensen!

En als je niet binnen een dag een reactie hebt op een vaccinatie telt het niet meer?
Echt werkelijk!!

In een verzorgingstehuis sterven de meeste mensen van ouderdom.
In een griep seizoen vaak aan een longontsteking.

Jij denkt echt dat de meeste ouderen aan een hartproblemen sterven???
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
pi_202141262
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:18 schreef ludovico het volgende:

[..]
Mensen spiken pakken ze meestal vrouwen voor.

Stuk voor stuk jonge mannen praten we over
Wat bedoel je precies?
  vrijdag 12 november 2021 @ 13:35:05 #123
421867 greysbones
pi_202141370
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:08 schreef KNAK het volgende:

[..]
Je hoort/leest er bijna niets over. Alleen de usual text dat het vreselijk was.
Even afwachten of het lokaal nog een staartje gaat krijgen. Ik kom helaas niet verder dan dat iemand $1.000.000,00 claimt.

Het stinkt aan alle kanten, maar probeer maar eens die putlucht te onderscheiden van al die andere shit om ons heen. De ene bizarre na de andere onlogische situatie doet zich voor...
Binnen 2 dagen hè..
Of hij al klaar stond de advocaat..
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  vrijdag 12 november 2021 @ 13:35:48 #124
421867 greysbones
pi_202141382
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:28 schreef Ondskapt het volgende:

[..]
Wat bedoel je precies?
Dat als er mensen worden gedrogeerd dat dit over het algemeen vrouwen zijn.
En alle slachtoffers waren mannen
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_202141450
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:35 schreef greysbones het volgende:

[..]
Dat als er mensen worden gedrogeerd dat dit over het algemeen vrouwen zijn.
En alle slachtoffers waren mannen
Ja oké, ik zeg ook maar alleen wat er in het artikel stond 😀
pi_202141452
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:28 schreef Ondskapt het volgende:

[..]
Wat bedoel je precies?
Drogeren.
pi_202141457
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 11:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
Daar ben je echt een uitzondering op.
Ik heb wel meer gevraagd of ze dan afstand van de zorg willen nemen, maar op 2 na wilde niemand dat.
En dat is raar als je er zelfverzekerd van bent dat je niet in het ziekenhuis zal belanden.
Wat dat betreft houd jij tenminste de rug recht en dat waardeer ik.
Ook ik ben bereid mijn IC bed op te geven ( voor corona gerelateerde zaken)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 12 november 2021 @ 13:43:00 #128
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202141484
https://www.telegraaf.nl/(...)egeven-en-opgeofferd

Er gaan er een paar muiten. Met een beetje mazzel slaat dit over naar alles en zijn we er vanaf

Anderzijds , kijkend naar Frankrijk, Oostenrijk. Australië etc, dan zal het na een dag of 2 (of minder) voorbij zijn en gaan de hoofdjes weer schuin hangen, zeker als beloofd wordt dat er NOW of andere financiële tegemoetkomingen worden beloofd.
Over 29 uur zien we het vanzelf wel gebeuren.
Mai pben rai~!
  vrijdag 12 november 2021 @ 13:43:55 #129
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_202141498
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:35 schreef greysbones het volgende:

[..]
Binnen 2 dagen hè..
Of hij al klaar stond de advocaat..
Echt he. Ijzer smeden terwijl het heet is.

Massale samenkomst past niet meer thuis in het nieuwe normaal.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_202141542
  vrijdag 12 november 2021 @ 13:52:16 #131
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202141586
Mag je trouwens al een tijdje maar max ¤125 tanken? Of heeft dat met contactloos betalen te maken en hebben ze die lijn ook naar code-invoer betalen doorgetrokken ?

Viel me zojuist op…
Mai pben rai~!
pi_202141615
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:52 schreef KNAK het volgende:
Mag je trouwens al een tijdje maar max ¤125 tanken? Of heeft dat met contactloos betalen te maken en hebben ze die lijn ook naar code-invoer betalen doorgetrokken ?

Viel me zojuist op…
Je zit waarschijnlijk aan je CO2 tax en je hebt je booster niet genomen.
pi_202141659
Gaan we hier in NL iets vergelijkbaars zien ?

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202141678
quote:
Wel mooi hoe iedereen enorm voor de regels is..

Behalve als het zichzelf treft. Of het nu de zwembaden, sportscholen, horeca, theatermakers betreft..

35% van de Oostenrijkers wordt anders behandeld vanwege een vrije keuze.

Niemand ageert. Maar als de horeca om 19:00 dicht moet gaan we op de kisten staan.

100% dat het hier ook gaat gebeuren. 100% dat mensen hier hun baan gaan kwijtraken als ze niet zijn gevaccineerd.

En niemand zal een kick geven, want uiteten en ‘de voetbal’.. je zou er verdrietig van worden.
pi_202141689
Nog een mysterie opgelost . Thank you science!

pi_202141740
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:57 schreef _I het volgende:

[..]

Behalve als het zichzelf treft. Of het nu de zwembaden, sportscholen, horeca, theatermakers betreft..

Niemand ageert. Maar als de horeca om 19:00 dicht moet gaan we op de kisten staan.

100% dat het hier ook gaat gebeuren. 100% dat mensen hier hun baan gaan kwijtraken als ze niet zijn gevaccineerd.

En niemand zal een kick geven, want uiteten en ‘de voetbal’.. je zou er verdrietig van worden.
  vrijdag 12 november 2021 @ 14:08:13 #137
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202141818
quote:
Ik kan gewoon open blijven met bezorging. Ik heb dit al een tijdje aan zien komen en schakel met uiterst veel gemak (uiteraard met tegenzin) om.

Om me heen zie ik bij mede ondernemers al diepe depressieve blikken op het gelaat. Muiten op grote schaal zal niet lukken. BOA’s zullen ongetwijfeld klaar staan om hard in te grijpen.
Mai pben rai~!
  vrijdag 12 november 2021 @ 14:25:47 #138
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202141969
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:57 schreef _I het volgende:

[..]

En op vakantie, al die lui die niet wisten hoe ze snel ze de caravan aan moesten haken of een vliegticket boekten nadat ze hun spuitjes hadden gehad.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202142008
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:53 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Je zit waarschijnlijk aan je CO2 tax en je hebt je booster niet genomen.
pi_202142020
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:58 schreef Ali_boo het volgende:

[ afbeelding ]
Rofl, de VS zeker.
pi_202142040
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202142066
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2021 14:32 schreef ludovico het volgende:

[..]
SPOILER
:{
pi_202142077
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 14:35 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
:{
8)7
Volgens mij kwam ik foto 1 tegen op de frontpage bij random pictures van de dag.... Maar het is wel next level idioot idd.
pi_202142098
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:58 schreef Ali_boo het volgende:

[ afbeelding ]
Hmmmz
Vraag me af waarom ik niet al 10000 heartattacks heb gehad :T
pi_202143351
twitter

pi_202143451
twitter

goede vraag.
pi_202143489
quote:
Krijgt zij niet teveel caloriën binnen van zo een vaccin?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')