100% man ook. Niet logisch lijkt mij überhaupt als "normale observatie".quote:
Ja dat zal helpenquote:Op vrijdag 12 november 2021 12:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niks aan te doen helaas, mensen zijn in de minderheid.
Hopelijk voeren ze een 2g+ beleid in plus verplicht boosteren (voor behoud) groene vink.
Toch zit ik er tussenin, ik zou zeggen, zolang we achterstanden hebben en maximaal opschalen niet afdoende effect hebben dan kun je maatregelen overwegen, iig die superspread events indammen als de prevalentie hoog is. Dus in de winter / zo half november.quote:
Haha, als 5% bij besmetting pas zou testen en we hebben 3 miljoen mensen raak getest dan is er 60 miljoen keer iemand geïnfecteerd?quote:
Is dat raar?quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daar ben je echt een uitzondering op.
Ik heb wel meer gevraagd of ze dan afstand van de zorg willen nemen, maar op 2 na wilde niemand dat.
En dat is raar als je er zelfverzekerd van bent dat je niet in het ziekenhuis zal belanden.
Wat dat betreft houd jij tenminste de rug recht en dat waardeer ik.
Dan is de halve wereld antivaxxer.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:31 schreef HowardRoark het volgende:
Lekkere Newspeak dit weer.
[ twitter ]
Misschien in Jip en Janneke taal.. we hebben 10 mensen en 10 aardappelen. De regering pakt 5 aardappelen af. Wie krijgt er te eten?quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat doe je met dat recht als alle bedden bezet zijn?
quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:51 schreef greysbones het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)espondentie-a4065129Het vlaggenschip van de great reset.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Bruls.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:52 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Voor covid verwacht ik niet op de IC te komen maar wie weet voor wat anders? Ze plakken zo het coronalabel op je. Daarom is deze discussie onzinnig. Straks: ouderen ongevaccineerden moeten hun plek opgeven want ze zijn oververtegenwoordigd. Of mensen die zwaarden zijn dan 100kg.
Oversterfte 65- 2021 VS 2020 die start in April / correspondeert met start vaccinatie van 65- groep.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar elk bewijs daarvoor ontbreekt, beste jongen. We moeten het doen met allerlei willekeurige figuren op Twitter die claimen dat in hun directe omgeving al minimaal vier mensen zijn overleden door het vaccin.
Daar hebben we natuurlijk geen zak aan.
Stel we gaan er van uit dat de great reset in meer of mindere mate wordt doorgezet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het vlaggenschip van de great reset.
Dat festival is gelul dat was verdrukking toch duidelijk?quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Oversterfte 65- 2021 VS 2020 die start in April / correspondeert met start vaccinatie van 65- groep.
En dat het vaccin op het hart kan slaan lijkt me bewezen, dat er sporters opeens bij bosjes neervallen is ook opvallend. En dat festival laatst 10 doden.. Hartaanval....
We gaan het zien, ik hou het voor mogelijk, de indicatie komt er nooit als je er niet naar zoekt natuurlijk.
Wellll... Zelf productie van energie iig. Maar die stimulans zal wel komen ook. Geen slecht geïsoleerd huis kopen.. Energie wordt op bepaalde tijden namelijk mega duur....quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Stel we gaan er van uit dat de great reset in meer of mindere mate wordt doorgezet.
Hoe erg is dit en wat kunnen we doen om daar als individu zoveel mogelijk uit te halen?
Het brengt ook wel weer kansen.
Heb gezocht naar filmpjes -want tegenwoordig wordt elke scheet gefilmd- maar kan geen verdrukkingfsragmenten vinden. Beetje apart. Alleen wanneer ze al op de grond liggen te stuipen of worden weggedragen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat festival is gelul dat was verdrukking toch duidelijk?
Verdrukking.. 10 mensen zonder totale chaos?.. Mweh. Teveel, ik sta er skeptisch in... Geen bewijs maar deze observatie klinkt ook extremely unlikely.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat festival is gelul dat was verdrukking toch duidelijk?
Dat dus.. En allemaal mannen weer...quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:04 schreef KNAK het volgende:
[..]
Heb gezocht naar filmpjes -want tegenwoordig wordt elke scheet gefilmd- maar kan geen verdrukkingfsragmenten vinden. Beetje apart. Alleen wanneer ze al op de grond liggen te stuipen of worden weggedragen.
Je hoort/leest er bijna niets over. Alleen de usual text dat het vreselijk was.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat dus.. En allemaal mannen weer...
Schijnt dat er voorafgaande al een duistere sfeer hing.. zelfs mensen die dachten dat het kwam omdat er speciale tonen/frequenties speelden, waarna mensen begonnen te stuiptrekken.. mensen die met een bepaald vloeistof zijn ingespoten tijdens het optreden enzoquote:Op vrijdag 12 november 2021 13:04 schreef KNAK het volgende:
[..]
Heb gezocht naar filmpjes -want tegenwoordig wordt elke scheet gefilmd- maar kan geen verdrukkingfsragmenten vinden. Beetje apart. Alleen wanneer ze al op de grond liggen te stuipen of worden weggedragen.
Mensen spiken pakken ze meestal vrouwen voor.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:15 schreef Ondskapt het volgende:
[..]
Schijnt dat er voorafgaande al een duistere sfeer hing.. zelfs mensen die dachten dat het kwam omdat er speciale tonen/frequenties speelden, waarna mensen begonnen te stuiptrekken.. mensen die met een bepaald vloeistof zijn ingespoten tijdens het optreden enzo
Wauw wauw wauw!quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, zo vreemd is dat niet.
Mensen zitten in een verzorgingstehuis met reden.... Niet omdat ze gezond zijn.
Daarnaast is het niet 1 dag na een vaccinatie geweest. Dus een verband leggen tussen vaccinatie en hartaanval slaat letterlijk helemaal nergens op.
Het zijn gewoon oudere mensen die binnen een paar weken van elkaar een hartaanval hebben gekregen. Zo gek is dat niet.
Wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mensen spiken pakken ze meestal vrouwen voor.
Stuk voor stuk jonge mannen praten we over
Binnen 2 dagen hè..quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:08 schreef KNAK het volgende:
[..]
Je hoort/leest er bijna niets over. Alleen de usual text dat het vreselijk was.
Even afwachten of het lokaal nog een staartje gaat krijgen. Ik kom helaas niet verder dan dat iemand $1.000.000,00 claimt.
Het stinkt aan alle kanten, maar probeer maar eens die putlucht te onderscheiden van al die andere shit om ons heen. De ene bizarre na de andere onlogische situatie doet zich voor...
Dat als er mensen worden gedrogeerd dat dit over het algemeen vrouwen zijn.quote:
Ja oké, ik zeg ook maar alleen wat er in het artikel stond 😀quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat als er mensen worden gedrogeerd dat dit over het algemeen vrouwen zijn.
En alle slachtoffers waren mannen
Drogeren.quote:
Ook ik ben bereid mijn IC bed op te geven ( voor corona gerelateerde zaken)quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daar ben je echt een uitzondering op.
Ik heb wel meer gevraagd of ze dan afstand van de zorg willen nemen, maar op 2 na wilde niemand dat.
En dat is raar als je er zelfverzekerd van bent dat je niet in het ziekenhuis zal belanden.
Wat dat betreft houd jij tenminste de rug recht en dat waardeer ik.
Echt he. Ijzer smeden terwijl het heet is.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Binnen 2 dagen hè..
Of hij al klaar stond de advocaat..
Je zit waarschijnlijk aan je CO2 tax en je hebt je booster niet genomen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:52 schreef KNAK het volgende:
Mag je trouwens al een tijdje maar max ¤125 tanken? Of heeft dat met contactloos betalen te maken en hebben ze die lijn ook naar code-invoer betalen doorgetrokken ?
Viel me zojuist op…
Wel mooi hoe iedereen enorm voor de regels is..quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:57 schreef _I het volgende:
[..]
Wel mooi hoe iedereen enorm voor de regels is..
Behalve als het zichzelf treft. Of het nu de zwembaden, sportscholen, horeca, theatermakers betreft..
35% van de Oostenrijkers wordt anders behandeld vanwege een vrije keuze.
Niemand ageert. Maar als de horeca om 19:00 dicht moet gaan we op de kisten staan.
100% dat het hier ook gaat gebeuren. 100% dat mensen hier hun baan gaan kwijtraken als ze niet zijn gevaccineerd.
En niemand zal een kick geven, want uiteten en ‘de voetbal’.. je zou er verdrietig van worden.
Ik kan gewoon open blijven met bezorging. Ik heb dit al een tijdje aan zien komen en schakel met uiterst veel gemak (uiteraard met tegenzin) om.quote:
En op vakantie, al die lui die niet wisten hoe ze snel ze de caravan aan moesten haken of een vliegticket boekten nadat ze hun spuitjes hadden gehad.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:57 schreef _I het volgende:
[..]
Wel mooi hoe iedereen enorm voor de regels is..
Behalve als het zichzelf treft. Of het nu de zwembaden, sportscholen, horeca, theatermakers betreft..
35% van de Oostenrijkers wordt anders behandeld vanwege een vrije keuze.
Niemand ageert. Maar als de horeca om 19:00 dicht moet gaan we op de kisten staan.
100% dat het hier ook gaat gebeuren. 100% dat mensen hier hun baan gaan kwijtraken als ze niet zijn gevaccineerd.
En niemand zal een kick geven, want uiteten en ‘de voetbal’.. je zou er verdrietig van worden.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:53 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Je zit waarschijnlijk aan je CO2 tax en je hebt je booster niet genomen.
Rofl, de VS zeker.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:58 schreef Ali_boo het volgende:
Nog een mysterie opgelost . Thank you science!
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:32 schreef ludovico het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plaats hier uw advertentie
quote:
Hmmmzquote:Op vrijdag 12 november 2021 13:58 schreef Ali_boo het volgende:
Nog een mysterie opgelost . Thank you science!
[ afbeelding ]
Krijgt zij niet teveel caloriën binnen van zo een vaccin?quote:
You are going to dieeeequote:Op vrijdag 12 november 2021 14:38 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Hmmmz
Vraag me af waarom ik niet al 10000 heartattacks heb gehad
American heart assosiation lees ik netquote:
Zal wel allemaal troep in hun wiet zitten.quote:Op vrijdag 12 november 2021 16:18 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
American heart assosiation lees ik net
Common sense, maarehh, er is natuurlijk een reden dat Gompie en Kuipertz niet aan tafel zitten als Marcel er zit.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:11 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
volgens een aantal fokkers mogen we het niet over opschalen hebben maar is toch niet zo'n slecht idee.
Alleen veel te laat. De zorg is op alle gebied finaal uitgeknepen. Al jaar en dag.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:11 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
volgens een aantal fokkers mogen we het niet over opschalen hebben maar is toch niet zo'n slecht idee.
Dat klopt idd. dan lijkt t me ook logisch dat de woede zich richt op de overheid en niet op ongevaccineerden (het zijn voornamelijk ouderen die op de IC liggen).quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:23 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Alleen veel te laat. De zorg is op alle gebied finaal uitgeknepen. Al jaar en dag.
En zoals het in elk bedrijf gaat: als personeel niet gehoord en niet goed genoeg beloond wordt, haken ze (terecht) af. Dat Hugo en co er niks aan hebben gedaan om het personeel te behouden, is duidelijk. Met alle gevolgen van dien.
Als mensen iets verder kijken dan hun neus lang is, zien ze idd wel dat dit het gevolg is van fout beleid en niet de schuld is van de ongevaccineerden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:25 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Dat klopt idd. dan lijkt t me ook logisch dat de woede zich richt op de overheid en niet op ongevaccineerden (het zijn voornamelijk ouderen die op de IC liggen).
werkvloer zal wel later komen. en als laatste supermarkt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:20 schreef PSVCL het volgende:
Over 3 weken dus het 2G systeem.. ook verplicht voor op de werkvloer of alleen de horecea,bios etc?
2g hangt samen met de werkvloer. Wat doe je met horecapersoneel. Mag niet in de zaak zijn zonder vaccinatie, maar wel werken!?quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:25 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
werkvloer zal wel later komen. en als laatste supermarkt.
Dat is onzin, je krijgt geen covid sticker opgeplakt en bijhorende behandeling als je met een gebroken been in het ziekenhuis belandt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:52 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Voor covid verwacht ik niet op de IC te komen maar wie weet voor wat anders? Ze plakken zo het coronalabel op je. Daarom is deze discussie onzinnig. Straks: ouderen ongevaccineerden moeten hun plek opgeven want ze zijn oververtegenwoordigd. Of mensen die zwaarden zijn dan 100kg.
je moet een PCR test doen, als die (vals) positief is ben je n coronapatient.quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is onzin, je krijgt geen covid sticker opgeplakt en bijhorende behandeling als je met een gebroken been in het ziekenhuis belandt.
Dus jij verwacht dat deze persoon op de IC belandt?quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Geen IC zegt die.. Serieus? Je wilt mensen dood laten gaan onnodig? Omdat ze een beslissing nemen die niet conform is van wat het collectief wilt opdringen?
ja dat wil hijquote:Op vrijdag 12 november 2021 12:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Geen IC zegt die.. Serieus? Je wilt mensen dood laten gaan onnodig? Omdat ze een beslissing nemen die niet conform is van wat het collectief wilt opdringen?
precies. mensen denken te kunnen bepalen wie recht op zorg heeft. nl zit ineens vol met halve NSBers.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja dat wil hij
want niet gevaccineerd enzo
wat mij betreft heeft iedereen recht op zorg
ook degene die na vaccinatie in het ziekenhuis komen met schade van deze vaccinatie
wie ben ik om iemand de zorg te ontzeggen
absoluutquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:10 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
precies. mensen denken te kunnen bepalen wie recht op zorg heeft. nl zit ineens vol met halve NSBers.
Dat ie super ver gezocht hoorquote:Op vrijdag 12 november 2021 13:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Verdrukking.. 10 mensen zonder totale chaos?.. Mweh. Teveel, ik sta er skeptisch in... Geen bewijs maar deze observatie klinkt ook extremely unlikely.
Ik niet, maar jij kennelijk wel.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Is dat raar?
100 m&m's met 0.1 dodelijke er tussen en jij eet dat bakje leeg?
Is wel gekkenhuis.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja dat wil hij
want niet gevaccineerd enzo
wat mij betreft heeft iedereen recht op zorg
ook degene die na vaccinatie in het ziekenhuis komen met schade van deze vaccinatie
wie ben ik om iemand de zorg te ontzeggen
nu worden moordenaars en verkrachters ook verzorgd, maar als je een spuit niet neemt heb je er geen recht op?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is wel gekkenhuis.
Want zelfs in oorlog met je ergste vijand waren er nog ongeschreven regels dat je gewonden verzorgde ook al waren ze van de tegenpartij.
Als je de spuit niet neemt ben je verantwoordelijk voor al het leed in NLquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:19 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
nu worden moordenaars en verkrachters ook verzorgd, maar als je een spuit niet neemt heb je er geen recht op?
Die terrorist laatst die een tiental mensen doodmaakte en geschoten werd in in coma raakte, lag eerst op de IC tot de politie hem kon verhoren.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:19 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
nu worden moordenaars en verkrachters ook verzorgd, maar als je een spuit niet neemt heb je er geen recht op?
mensen zitten in een tunnelvisie en kunnen niet verder kijken dan corona. levensgevaarlijk.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die terrorist laatst die een tiental mensen doodmaakte en geschoten werd in in coma raakte, lag eerst op de IC tot de politie hem kon verhoren.
Maar ongevaccineerden mogen doodrotten in eigen huis.![]()
Disclaimer: ik ben gevaccineerd.
Ligt er aan wat je zwakke mensen noemt. Maar je zit niet in een verzorgingstehuis omdat je niet tot een kwetsbare groep hoort.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wauw wauw wauw!
Een verzorgingstehuis.. daar zitten niet per defenitie zieke zwakke mensen!
En als je niet binnen een dag een reactie hebt op een vaccinatie telt het niet meer?
Echt werkelijk!!
In een verzorgingstehuis sterven de meeste mensen van ouderdom.
In een griep seizoen vaak aan een longontsteking.
Jij denkt echt dat de meeste ouderen aan een hartproblemen sterven???
Mensen hebben recht op een veilige werkomgeving. Hij zei het echt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je de spuit niet neemt ben je verantwoordelijk voor al het leed in NL
een verzorgingstehuis is wat anders al een verpleegtehuis hequote:Op vrijdag 12 november 2021 19:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je zwakke mensen noemt. Maar je zit niet in een verzorgingstehuis omdat je niet tot een kwetsbare groep hoort.
Ik zeg niet dat het niet mee zou tellen, maar hartstilstanden gebeuren al niet. Laat staan dat er in 1 verpleegtehuis ineens 5 mensen binnen relatief korte tijd ineens allemaal een hartstilstand krijgen vanwege de vaccinaties. Dat is echt onzin.
Ik zeg toch niet dat de meeste ouderen aan hartproblemen sterven?
Ik zeg dat het niet raar is dat een ouder iemand sterft aan hartproblemen. Een hartstilstand kun je zo krijgen he.
Wappie schaapjes en de redenaties.... Ongehoord.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Die terrorist laatst die een tiental mensen doodmaakte en geschoten werd in in coma raakte, lag eerst op de IC tot de politie hem kon verhoren.
Maar ongevaccineerden mogen doodrotten in eigen huis.![]()
Disclaimer: ik ben gevaccineerd.
Wie zegt dat dan?quote:
Zitten in allebei de situaties geen mensen die jong en fit zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
een verzorgingstehuis is wat anders al een verpleegtehuis he
duhhhhhquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zitten in allebei de situaties geen mensen die jong en fit zijn.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:23 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dit is geen lock down. Scholen en opvang zijn niet dicht dus ik heb er exact 0 last van.
Maar vooruit ik ben de flauwste niet.
Dm je adres maar als je durft. Regel ik de taart.
En nee vrees niet dat ik mij FvD vriendjes op je afstuur. Zo zijn wij niet.
Collectivisme... Gevaar voor de mensheid. Gebeurt over de hele wereld nu.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:25 schreef _I het volgende:
[..]
Mensen hebben recht op een veilige werkomgeving. Hij zei het echt.
Zin later is het weer ter bescherming. Maar het slipt er al even tussendoor. Gevaar voor de gezondheid van anderen.
goede verdeel en heers psychologiequote:Op vrijdag 12 november 2021 19:37 schreef ludovico het volgende:
Co
[..]
Collectivisme... Gevaar voor de mensheid. Gebeurt over de hele wereld nu.
Is al jaren zo: https://www.tango.nl/faq/(...)kbeurt%20weer%20vrij.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:52 schreef KNAK het volgende:
Mag je trouwens al een tijdje maar max ¤125 tanken? Of heeft dat met contactloos betalen te maken en hebben ze die lijn ook naar code-invoer betalen doorgetrokken ?
Viel me zojuist op…
Egoïstische paranoïde lui zijn het probleem...quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:37 schreef ludovico het volgende:
Co
[..]
Ik schat ze niet zo hoog in maar collectief naar niet werkende maatregelen grijpen tjah, dat moet wel centraal aangestuurd zijn anders kom je tot andere oplossingen dunkt mij.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
goede verdeel en heers psychologie
dit is doordacht tot en met
Zelfde teksten, zelfde volgorde, zelfde ononderbouwde non-sense.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:37 schreef ludovico het volgende:
Co
[..]
Die mensen die dubbel vacced zijn en bang zijn besmet te raken van een ongevaccineerde terwijl die even vaak besmettelijk zijn als een gevaccineerde.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:39 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Egoïstische paranoïde lui zijn het probleem...
Gooi het eruit, die haat. Je kent ze. Wijs ze aan. Ze moeten het voelen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:39 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Egoïstische paranoïde lui zijn het probleem...
Waar heb jij het over, en waarom tag je mij?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Kijk @:DeVerzamelaar .....zo werkt dat nu:
[..]
Twinkle en ik hadden een weddenschap wanneer we een lockdown zouden krijgen. Ik zat er slechts 3 daagjes naast en nu krijg ik taart thuis gestuurd.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:44 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Waar heb jij het over, en waarom tag je mij?
er zit meer achter dan alleen humptie en dumptiequote:Op vrijdag 12 november 2021 19:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik schat ze niet zo hoog in maar collectief naar niet werkende maatregelen grijpen tjah, dat moet wel centraal aangestuurd zijn anders kom je tot andere oplossingen dunkt mij.
QR is sowieso een Europees project.
Waarom zou ik boos zijn, have fun met 2G!quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:44 schreef _I het volgende:
[..]
Gooi het eruit, die haat. Je kent ze. Wijs ze aan. Ze moeten het voelen.
Hier staat gewoon F1 aanquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Net terug van een stuk wandelen, leuk zo af en toe naar binnen loeren, daar zitten ze dan onze kijkbuiskinderen, sommige met chipjes erbij primetime Fabeltjeskrant
[ afbeelding ]
Hoe laat beginnen ze ? 8 uur volgens mij , toch?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Net terug van een stuk wandelen, leuk zo af en toe naar binnen loeren, daar zitten ze dan onze kijkbuiskinderen, sommige met chipjes erbij primetime Fabeltjeskrant
[ afbeelding ]
wtf klinkt niet best.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:51 schreef Ali_boo het volgende:
Voor de mensen die trek hebben in spannende theorieën![]()
[ twitter ]
Component of the ribosome, a large ribonucleoprotein complex responsible for the synthesis of proteins in the cell. The small ribosomal subunit (SSU) binds messenger RNAs (mRNAs) and translates the encoded message by selecting cognate aminoacyl-transfer RNA (tRNA) molecules. The large subunit (LSU) contains the ribosomal catalytic site termed the peptidyl transferase center (PTC), which catalyzes the formation of peptide bonds, thereby polymerizing the amino acids delivered by tRNAs into a polypeptide chain. The nascent polypeptides leave the ribosome through a tunnel in the LSU and interact with protein factors that function in enzymatic processing, targeting, and the membrane insertion of nascent chains at the exit of the ribosomal tunnel.
https://www.uniprot.org/uniprot/P05740
Ben je nou serieus?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:51 schreef Ali_boo het volgende:
Voor de mensen die trek hebben in spannende theorieën![]()
[ twitter ]
Component of the ribosome, a large ribonucleoprotein complex responsible for the synthesis of proteins in the cell. The small ribosomal subunit (SSU) binds messenger RNAs (mRNAs) and translates the encoded message by selecting cognate aminoacyl-transfer RNA (tRNA) molecules. The large subunit (LSU) contains the ribosomal catalytic site termed the peptidyl transferase center (PTC), which catalyzes the formation of peptide bonds, thereby polymerizing the amino acids delivered by tRNAs into a polypeptide chain. The nascent polypeptides leave the ribosome through a tunnel in the LSU and interact with protein factors that function in enzymatic processing, targeting, and the membrane insertion of nascent chains at the exit of the ribosomal tunnel.
https://www.uniprot.org/uniprot/P05740
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |