quote:Op donderdag 11 november 2021 13:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als we even kijken naar mijn theorie dan zou Mercedes nog los moeten komen, wat dat betreft kan er nog helemaal niks met zekerheid voorspeld worden. Behalve dan dat het een ontzettend spannende slotfase gaat worden!
Zou kunnen, had hij niet Whitmarsh aangesteld? Misschien dat die 2 niet door 1 deur kunnen.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ruzie met de heer Stroll?
Zag er al uit alsof hij het dit jaar niet meer naar zijn zin had. Het is echt een onsympathiek team geworden in de korte tijd dat Stroll daar is ingestapt. Het zou mij ook niets verbazen als Seb er ook niet lang blijft.quote:
ze waren toch al niet blij met zijn Mercedes copy paste, tenminste zoiets staat me bijquote:Op donderdag 11 november 2021 17:25 schreef opreis het volgende:
[..]
Zag er al uit alsof hij het dit jaar niet meer naar zijn zin had. Het is echt een onsympathiek team geworden in de korte tijd dat Stroll daar is ingestapt. Het zou mij ook niets verbazen als Seb er ook niet lang blijft.
hij ontkent het zelf inmiddelsquote:Op donderdag 11 november 2021 21:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wel een aderlating voor het team
Ah dan is het dus waarquote:Op donderdag 11 november 2021 23:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij ontkent het zelf inmiddels
[ afbeelding ]
Niet direct. Hij zegt niet dat het niet waar is, alleen maar dat dat niet gebaseerd is op feiten. Misschien is hij wel in onderhandeling, maar is er nog niets getekend.quote:Op donderdag 11 november 2021 23:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij ontkent het zelf inmiddels
[ afbeelding ]
Nu Porsche nogquote:
In ieder geval iemand met kennis van de sportquote:
Wat gaaf voor haar, ze is een echte liefhebber.quote:
laat wel zien dat ze niet van plan zijn om alle Ziggo mannetjes zomaar over te nemen.quote:Op maandag 15 november 2021 13:01 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Wat gaaf voor haar, ze is een echte liefhebber.
Ben benieuwd..... Het zou fantastisch zijn om Olav niet meer te horen doemdenken en zich te veel te vaak te horen vergissen.
Precies, ik zou geen van die mannetjes ook maar even gaan missen.quote:Op maandag 15 november 2021 13:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
laat wel zien dat ze niet van plan zijn om alle Ziggo mannetjes zomaar over te nemen.
Ik hoop toch dat ze een extra team vormen en niet McLaren overnemenquote:Op maandag 15 november 2021 13:27 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Volgens Winkelman is het een redelijk betrouwbare bron:
[ twitter ]
quote:Op maandag 15 november 2021 13:27 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Volgens Winkelman is het een redelijk betrouwbare bron:
[ twitter ]
Ontkent door team.quote:Op maandag 15 november 2021 13:27 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Volgens Winkelman is het een redelijk betrouwbare bron:
[ twitter ]
Een nieuw team kost $200 miljoen alleen al als entry fee. En daar komen nog de kosten voor de opzet van een heel nieuw team bij. Dan is dit vele malen goedkoper.quote:Op maandag 15 november 2021 13:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat ze een extra team vormen en niet McLaren overnemenHopelijk meer als partner om de technololgie van McLaren Technologies te kunnen gebruiken
De hele McLaren Group overnemen is ook niet goedkoop natuurlijk plus dat de VW groep niet echt behoefte zal hebben aan McLaren als merk erbij.quote:Op maandag 15 november 2021 14:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Een nieuw team kost $200 miljoen alleen al als entry fee. En daar komen nog de kosten voor de opzet van een heel nieuw team bij. Dan is dit vele malen goedkoper.
Ik vind het eerder "van het padje" van Oxford.quote:Op maandag 15 november 2021 19:49 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Hoe raak ik helemaal van het padje 101.
Als dat verboden zou gaan worden dan mag heel RBR al een eeuw niet meer bestaan.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:03 schreef Dauthi het volgende:
Je begint met dit soort uitlatingen van Toto je wel af te vragen wanneer hij een schorsing aan zijn broek krijgt.
De scheidsrechter betichten van partijdigheid is niet netjes, en in het voetbal bijv. verboden.
https://www.motorsport.co(...)avouritisim/6787341/
Werkelijk, waar heeft Horner ooit gesteld dat Masi Mercedes voortrok?quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als dat verboden zou gaan worden dan mag heel RBR al een eeuw niet meer bestaan.
Ene kant echt super zonde.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:25 schreef pmponer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe layout spa
Gaan een paar klappers komen daar met die muur...quote:Op maandag 15 november 2021 17:49 schreef Nattekat het volgende:
Rondje Jeddah. Mercedes motoren zullen roken
Vettel heeft straf gekregen toen hij Charlie (voorganger van Masi) over de boardradio begon uit te scheldenquote:Op dinsdag 16 november 2021 11:03 schreef Dauthi het volgende:
Je begint met dit soort uitlatingen van Toto je wel af te vragen wanneer hij een schorsing aan zijn broek krijgt.
De scheidsrechter betichten van partijdigheid is niet netjes, en in het voetbal bijv. verboden.
https://www.motorsport.co(...)avouritisim/6787341/
Ik snap ook echt niet hoe dit een grade 1 heeft gekregen. Ik had m'n hart vastgehouden als er supportraces waren geweest.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gaan een paar klappers komen daar met die muur...
Weet niet zeker of ik F2 race op zaterdag ga kijken.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Ik dacht dat die alleen Abu Dhabi nog hadden, niet dus
Is al bevestigd.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Weet niet zeker of ik F2 race op zaterdag ga kijken.
Hopelijk volgend jaar weer normale kalender in plaats van houtje touwtje kalender van dit jaar. (F1 & alle support races)
quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet hoe dit een grade 1 heeft gekregen. Ik had m'n hart vastgehouden als er supportraces waren geweest.
quote:
Zoals Monaco en Zandvoortquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[..]![]()
Nou, 1 ding wel. Het is echt een F1 circuit op basis van dat ieder foutje genadeloos kan worden afgestraft.
Genadeloos is het zeker ja. Ik heb echt oprecht vraagtekens bij de veiligheid van dit circuit. Zelfs Eau Rouge is veiliger dan dit.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[..]![]()
Nou, 1 ding wel. Het is echt een F1 circuit op basis van dat ieder foutje genadeloos kan worden afgestraft.
Gister ook een paar rondjes gereden, ik vind het echt zo’n sicke baanquote:Op maandag 15 november 2021 17:49 schreef Nattekat het volgende:
Rondje Jeddah. Mercedes motoren zullen roken
Ah vandaar de game update, ik had niet door dat er weer een nieuwe baan toegevoegd wasquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gister ook een paar rondjes gereden, ik vind het echt zo’n sicke baanholy shit. Heerlijk al die snelle bochten.
Ik denk dat de meest voor de hand liggende reden is dat er gewoon wat marge in het stuur zit, waardoor ie lichtjes heen en weer kan schuiven in de houder. Vergeet niet dat dat stuur er ook uit getrokken moet kunnen worden, dus een mechanisme om hem te schuiven zit er sowieso al in.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:56 schreef RetepV het volgende:
Ok. Is er al iets bekend over dat bewegende stuur van Hamilton? Ik heb de video vele keren bekeken, en er is echt iets aan de hand.
Let op dat blauwe stickertje zo rond 4 a 5 seconden in de video. Net achter dat blauwe stickertje zie je een metalen plaatje op het stuur.
Op 4 seconden zie je net het randje van dat metalen plaatje. Maar exact op het moment dat Hamilton gaat remmen, zie je de plaatje ineens volledig verschijnen.
Als je de video frame voor frame doorstapt, dan zie je duidelijk dat het plaatje meer 'te voorschijn' komt vlak voordat Hamilton zijn stuur indraait, dus terwijl het stuur nog in dezelfde stand staat. En als je kijkt naar Hamilton's linkerhand als referentiepunt, zie je dat de afstand tot het bodywork groter wordt, nog voordat hij instuurt.
Dit is echt geen optische illusie. Het stuur beweegt in 2 assen. En mag maar in 1 as bewegen.
Het is ook geen 'speling' door slijtage of iets dergelijks. Want als er echt zo'n speling (het ziet er als ongeveer 0.5cm uit) in het stuur zou zitten, zou Hamilton zijn auto niet kunnen plaatsen waar hij wilde. Maar Hamilton rijdt overal precies de lijnen die hij wil. Sowieso, als het speling is door slijtage, dan is de auto dus eigenlijk te gevaarlijk om mee te rijden. Zelfs bij de APK wordt je auto al afgekeurd met zo'n soort speling omdat het gevaarlijk is.
Iets stinkt hier. Er zit iets van een systeem. Maar als het stuur door het systeem in 2 assen beweegt, dan is het per definitie illegaal.
Ik zie Hamilton niet echt aan het stuur trekken, dus zou je zeggen dat die beweging in het stuur dus een gevolg is van iets anders.
Dus niet de actuator (zoals bij DAS, destijds, maar een gevolg, een teken van dat er iets anders gebeurt. En aangezien het om het stuurwiel gaat, dat toch één van de centrale punten van de geometrie is, zou ik zeggen dat het een teken is dat er iets verandert aan de geometrie van de auto, bij het remmen.
Misschien is dat niet eens illegaal, dat zou best kunnen. Maar dat het stuur meebeweegt zou wel zeker illegaal zijn.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:25 schreef pmponer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe layout spa
Dit was nep.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:01 schreef RetepV het volgende:
[..]
Met de motor zal het nu lastiger worden omdat je straks werkelijk met je knie aan de grond moet gaan om die bocht te halen.
Ook moet je iets meer afremmen en zul je na dat bochtje meer op het gas moeten. Dat betekent meer onbalans in de motor, je kan niet meer vloeiend op snelheid door die bocht, lijkt het.
Lekkere ronde. OpmeerGod.quote:Op maandag 15 november 2021 17:49 schreef Nattekat het volgende:
Rondje Jeddah. Mercedes motoren zullen roken
Ik dacht daar ook aan. Maar die auto gaat 335 km/u en gaat dan binnen 2 seconden terug naar de 70 km/u.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat de meest voor de hand liggende reden is dat er gewoon wat marge in het stuur zit, waardoor ie lichtjes heen en weer kan schuiven in de houder. Vergeet niet dat dat stuur er ook uit getrokken moet kunnen worden, dus een mechanisme om hem te schuiven zit er sowieso al in.
Als je links naar het teamviewer logo kijkt dan zie je de r soms binnen het donkerdere vakje staan en soms onder het vakje door komen. Het lijkt mij dus dat het camerastandpunt ietsjes verschilt tijdens de rechte stukken en de bochten.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:56 schreef RetepV het volgende:
Ok. Is er al iets bekend over dat bewegende stuur van Hamilton? Ik heb de video vele keren bekeken, en er is echt iets aan de hand.
Let op dat blauwe stickertje zo rond 4 a 5 seconden in de video. Net achter dat blauwe stickertje zie je een metalen plaatje op het stuur.
Op 4 seconden zie je net het randje van dat metalen plaatje. Maar exact op het moment dat Hamilton gaat remmen, zie je de plaatje ineens volledig verschijnen.
Als je de video frame voor frame doorstapt, dan zie je duidelijk dat het plaatje meer 'te voorschijn' komt vlak voordat Hamilton zijn stuur indraait, dus terwijl het stuur nog in dezelfde stand staat. En als je kijkt naar Hamilton's linkerhand als referentiepunt, zie je dat de afstand tot het bodywork groter wordt, nog voordat hij instuurt.
Dit is echt geen optische illusie. Het stuur beweegt in 2 assen. En mag maar in 1 as bewegen.
Het is ook geen 'speling' door slijtage of iets dergelijks. Want als er echt zo'n speling (het ziet er als ongeveer 0.5cm uit) in het stuur zou zitten, zou Hamilton zijn auto niet kunnen plaatsen waar hij wilde. Maar Hamilton rijdt overal precies de lijnen die hij wil. Sowieso, als het speling is door slijtage, dan is de auto dus eigenlijk te gevaarlijk om mee te rijden. Zelfs bij de APK wordt je auto al afgekeurd met zo'n soort speling omdat het gevaarlijk is.
Iets stinkt hier. Er zit iets van een systeem. Maar als het stuur door het systeem in 2 assen beweegt, dan is het per definitie illegaal.
Ik zie Hamilton niet echt aan het stuur trekken, dus zou je zeggen dat die beweging in het stuur dus een gevolg is van iets anders.
Dus niet de actuator (zoals bij DAS, destijds, maar een gevolg, een teken van dat er iets anders gebeurt. En aangezien het om het stuurwiel gaat, dat toch één van de centrale punten van de geometrie is, zou ik zeggen dat het een teken is dat er iets verandert aan de geometrie van de auto, bij het remmen.
Misschien is dat niet eens illegaal, dat zou best kunnen. Maar dat het stuur meebeweegt zou wel zeker illegaal zijn.
Die quick release naven zijn spelingsvrij hoor.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat de meest voor de hand liggende reden is dat er gewoon wat marge in het stuur zit, waardoor ie lichtjes heen en weer kan schuiven in de houder. Vergeet niet dat dat stuur er ook uit getrokken moet kunnen worden, dus een mechanisme om hem te schuiven zit er sowieso al in.
Dan veranderd de hoek van de hele auto en blijft camera beeld dus gelijk.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je links naar het teamviewer logo kijkt dan zie je de r soms binnen het donkerdere vakje staan en soms onder het vakje door komen. Het lijkt mij dus dat het camerastandpunt ietsjes verschilt tijdens de rechte stukken en de bochten.
Misschien dat het zou kunnen door de aanpassing van de rake door de achterwielophanging wat er sinds Turkije op de Mercedes zit. Dan ligt de achterkant van de Mercedes net een fractie hoger of lager en verandert de hoek van de onboard camera ook heel lichtjes
Het verplaatsen van de 'r' van Teamviewer gaat niet gelijk met het verplaatsen van het stuur t.o.v. de quick release naaf. Het is dus niet het camera standpunt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je links naar het teamviewer logo kijkt dan zie je de r soms binnen het donkerdere vakje staan en soms onder het vakje door komen. Het lijkt mij dus dat het camerastandpunt ietsjes verschilt tijdens de rechte stukken en de bochten.
Het zal in ieder geval niet door de coureur veranderd mogen worden.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:56 schreef RetepV het volgende:
Ok. Is er al iets bekend over dat bewegende stuur van Hamilton? Ik heb de video vele keren bekeken, en er is echt iets aan de hand.
Knip
Dus niet de actuator (zoals bij DAS, destijds, maar een gevolg, een teken van dat er iets anders gebeurt. En aangezien het om het stuurwiel gaat, dat toch één van de centrale punten van de geometrie is, zou ik zeggen dat het een teken is dat er iets verandert aan de geometrie van de auto, bij het remmen.
Misschien is dat niet eens illegaal, dat zou best kunnen. Maar dat het stuur meebeweegt zou wel zeker illegaal zijn.
quote:10.4.2 The re-alignment of the steered wheels must be uniquely defined by driver input to a single steering wheel permitted to have only one degree of freedom, which must be rotational, and the relationship between the angle of each steered wheel to the angle of the steering wheel must be a strictly monotonic function.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Kijkend naar hoe mijn Reddit karma flinke klappen krijgt, neequote:Op woensdag 17 november 2021 18:32 schreef Gezicht het volgende:
Een beetje zoals Hamilton op Silverstone, of mag dat hier niet gezegd worden?
It is what it is.quote:Op woensdag 17 november 2021 19:21 schreef Evenstar het volgende:
Denk echt dat er alsnog een straf gaat komen.
Sowieso is het een win-win voor Mercedes. Als Max straf krijgt dan zijn ze een stap dichterbij WK. Als Max alsnog geen straf krijg kunnen ze nog harder gaan huilen en schreeuwen dat FIA niet eerlijk is, iedereen tegen hun is en dat ze groot onrecht aangedaan wordt wat vergelijkbaar is met slavernij.
Geen idee of dit klopt (ken de regels wat dat aangaat niet), maar lees net dit in een ander topic binnen dit forum:quote:Op woensdag 17 november 2021 19:21 schreef Evenstar het volgende:
Denk echt dat er alsnog een straf gaat komen.
Sowieso is het een win-win voor Mercedes. Als Max straf krijgt dan zijn ze een stap dichterbij WK. Als Max alsnog geen straf krijgt kunnen ze nog harder gaan huilen en schreeuwen dat FIA niet eerlijk is, iedereen tegen hun is en dat ze groot onrecht aangedaan wordt wat vergelijkbaar is met slavernij.
quote:Op woensdag 17 november 2021 19:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Al zal dat weinig meer aan de uitslag kunnen veranderen, voor zover ik weet. Dan hadden ze binnen het uur(?) na de race al moeten aangeven dat ze daar tegen in beroep wilden gaan, zoals Aston Martin in Hongarije gedaan heeft (naast het aanvragen van een review).
Thanks voor de crosspost. Ik heb het even opgezocht en staat inderdaad in de International Sporting Code:quote:Op woensdag 17 november 2021 19:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee of dit klopt (ken de regls wat dat aangaat niet), maar lees net dit in een ander topic binnen dit forum:
[..]
Waarbij de decision in dit geval de race uitslag is.quote:15.4.2.a They must, however, under pain of forfeiture of their right to appeal, notify the stewards in writing of their intention to appeal within one hour of the publication of
the decision.
Review kan altijd, maar de uitslag veranderen imho niet meer.quote:Op woensdag 17 november 2021 19:30 schreef Evenstar het volgende:
Maar als dat waar is dan moeten de stewards nu toch al zeggen dat het niet meer kan? Of begrijp ik het verkeerd?
Weten we dan (met zekerheid) dat ze dat niet gedaan hebben? Schriftelijk laten weten dat ze de intentie hebben om een beroep in te stellen tegen de uitslag?quote:Op woensdag 17 november 2021 19:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Thanks voor de crosspost. Ik heb het even opgezocht en staat inderdaad in de International Sporting Code:
[..]
Waarbij de decision in dit geval de race uitslag is.
Kan een gridstraf voor Qatar wel dan? Las dat ook ergens, maar geen idee of dat kan.quote:Op woensdag 17 november 2021 19:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Review kan altijd maar de uitslag veranderen imho niet meer.
Ze kunnen dus hooguit zeggen dat ze fout zaten met hum beslissing en dat ze het de volgende keer beter zullen doen. Of een straf die geen invloed heeft op de race uitslag, misschien.
Het wordt ook wel eens gebruikt om onduidelijkheid of tegenstrijdigheid in de regels aan te geven, zoals met Räikkönen en de rode vlag in Imola dit jaar.
Die intentie zou ook gepubliceerd moeten worden op de FIA site imho, zie Hongarije: https://www.fia.com/docum(...)son/season-2021-1108quote:Op woensdag 17 november 2021 19:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weten we dan (met zekerheid) dat ze dat niet gedaan hebben? Schriftelijk laten weten dat ze de intentie hebben om een beroep in te stellen tegen de uitslag?
En kan de review dan niet gezien worden als het beroep? Of moet er én een review aangevraagd worden én een intentie tot betoep + een daadwerkelijk beroep worden ingediend tegen de uitslag van de race?
En hoe ging dat dan eigenlijk vorig jaar of het jaar daarvoor bij dat te hard rijden onder (dubbel?) geel van Hamilton? De regels zouden in dat geval hetzelfde moeten zijn lijkt me?
Dat weet ik dus niet. Maar in ieder geval geen punten kwijtraken, volgens mij.quote:Op woensdag 17 november 2021 19:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Kan een gridstraf voor Qatar wel dan? Las dat ook ergens, maar geen idee of dat kan.
Thanks!quote:Op woensdag 17 november 2021 19:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die intentie zou ook gepubliceerd moeten worden op de FIA site imho, zie Hongarije: https://www.fia.com/docum(...)son/season-2021-1108
Daar staat een intent of appeal vóór de 'final race classification' (zonder diskwalificatie door dat beroep), die vervolgens later door de uitslag van het beroep gecorrigeerd is (met diskwalificatie van Vettel). En een review is geen beroep tegen de uitslag.
Het verschil met Hamilton vorig jaar was dat de gridopstelling pas een uur voor de race definitief wordt. En dat er toen al beroep aangetekend was.
Nu nog een straf geven waar Max punten op verliest zou echt not-done zijn en wat mij betreft ook competitie vervalsing. Als Max tijdens de wedstrijd te horen krijgt dat hij 5 sec of 10 sec penalty zou krijgen dan zou hij nog pushen om dat gat met Bottas te houden. Nu lijkt het erop alsof hij z'n tempo heeft verlaagd omdat het toch geen zin meer had. (tevens als Bottas het wist kon hij ook misschien wel harder). Ga je dan een halve week na een incident waarvan al gezegd is "gaan we niks mee doen" dan als nog een tijd straf geven dan heb je de wedstrijd gewoon verkloot als stewards.quote:Op woensdag 17 november 2021 19:21 schreef Evenstar het volgende:
Denk echt dat er alsnog een straf gaat komen.
Sowieso is het een win-win voor Mercedes. Als Max straf krijgt dan zijn ze een stap dichterbij WK. Als Max alsnog geen straf krijgt kunnen ze nog harder gaan huilen en schreeuwen dat FIA niet eerlijk is, iedereen tegen hun is en dat ze groot onrecht aangedaan wordt wat vergelijkbaar is met slavernij.
Eens hoor, maar ik weet ook echt niet wat de mogelijkheden zijn. Resultaat nu nog aanpassen lijkt mij niet mogelijk (bovenstaande lezende), maar geen idee of ze dus de mogelijkheid hebben om iets met de GP van Qatar te doen.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:56 schreef opreis het volgende:
[..]
Nu nog een straf geven waar Max punten op verliest zou echt not-done zijn en wat mij betreft ook competitie vervalsing. Als Max tijdens de wedstrijd te horen krijgt dat hij 5 sec of 10 sec penalty zou krijgen dan zou hij nog pushen om dat gat met Bottas te houden. Nu lijkt het erop alsof hij z'n tempo heeft verlaagd omdat het toch geen zin meer had. (tevens als Bottas het wist kon hij ook misschien wel harder). Ga je dan een halve week na een incident waarvan al gezegd is "gaan we niks mee doen" dan als nog een tijd straf geven dan heb je de wedstrijd gewoon verkloot als stewards.
Ze kunnen zeggen dat het niet voldoende "nieuw" bewijs is en dan hoeven ze ook hun vingers er niet aan te branden.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:02 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Eens hoor, maar ik weet ook echt niet wat de mogelijkheden zijn. Resultaat nu nog aanpassen lijkt mij niet mogelijk (bovenstaande lezende), maar geen idee of ze dus de mogelijkheid hebben om iets met de GP van Qatar te doen.
Ook dat zou bullshit zijn natuurlijk, want als hij +5s had gehad en door had gereden dan had hij gewoon zijn straf gehad en er geen pijn van gehad. Met een gridstraf gaat hij er dan wel pijn van hebben.
Maar geldt deze regel nu wel, want het bewijs kwam pas later aanwaaien. De onboards van Max kwamen namelijk pas afgelopen dinsdag online toch? Die heeft Mercedes bekeken en toen hebben ze direct om een review gevraagd..quote:Op woensdag 17 november 2021 19:29 schreef Starflyer het volgende:
They must, however, under pain of forfeiture of their right to appeal, notify the stewards in writing of their intention to appeal within one hour of the publication of
the decision.
Dat is natuurlijk onzin, de stewards hadden die beelden kunnen opvragen (bijv. na de race). Het is niet of zij moeten wachten tot ze online komen.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:43 schreef mrkos het volgende:
[..]
Maar geldt deze regel nu wel, want het bewijs kwam pas later aanwaaien. De onboards van Max kwamen namelijk pas afgelopen dinsdag online toch? Die heeft Mercedes bekeken en toen hebben ze direct om een review gevraagd..
Zij niet nee, Mercedes aan de andere kant dus wel.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is niet of zij moeten wachten tot ze online komen.
Als er een straf zou komen lijkt mij dat ook de meest logische. Als je nu gelijk die 5sec. had gegeven had Max daar nog op kunnen anticiperen om de afstand tussen hem en Bottas boven de 5 sec. te houden.quote:Op woensdag 17 november 2021 19:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Kan een gridstraf voor Qatar wel dan? Las dat ook ergens, maar geen idee of dat kan.
Klopt, maar hoe dan ook zal een straf nu waarschijnlijk meer invloed hebben dan een straf toen.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:54 schreef Cherni het volgende:
[..]
Als er een straf zou komen lijkt mij dat ook de meest logische. Als je nu gelijk die 5sec. had gegeven had Max daar nog op kunnen anticiperen om de afstand tussen hem en Bottas boven de 5 sec. te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |