Er moet wel een reden zijn om de motor of onderdelen te veranderen. Dat kun je niet zomaar doen. Op dat punt zal de FIA ook wel een grens trekken.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:32 schreef Ypmaha het volgende:
Als ik af ga op afgelopen weekend is dat voor Mercedes de ideale manier om de resterende races en het kampioenschap te winnen.
Gewoon elk weekend een nieuwe motor installeren en alsof het niks is van plek 20 naar voren rijden en de race winnen. Van de kosten voor een nieuwe motor ligt Mercedes echt niet wakker.
Wat zou Red Bull hiertegen kunnen doen?
Ja hoor. heel recent nog; WKN / Doden bij noodweer en schorpioeneninvasie in Egyptequote:
@Elanquote:Op woensdag 17 november 2021 12:17 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja hoor. heel recent nog; WKN / Doden bij noodweer en schorpioeneninvasie in Egypte
Er valt in SA gemiddeld 44 mm regen per jaar en dan met name in maart en april. Dat is waarschijnlijk net zoveel als tijdens de GP van België. De kans op een regenrace die Hamilton serieus gaat hinderen is dus totaal niet relevant/bestaand.quote:
Volgens mij kan dat wel,quote:Op woensdag 17 november 2021 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Er moet wel een reden zijn om de motor of onderdelen te veranderen. Dat kun je niet zomaar doen.
En ja ik weet dat ze in Brackley en Stuttgart de laatste tijd alles bij elkaar liegen dus ik wacht af wat er van hun beweringen overeind blijft.quote:"Yes, absolutely,” said Wolff. “We are going to the end of the season now with this engine. We still have questions over reliability, but we hope we have had the right answers, and we’re going to the end.”
Mercedes trackside engineer director Andrew Shovlin explained that the choice of when to take the power unit was triggered by the fact that a straightline speed boost at Interlagos would be especially valuable.
Nog los daarvan is de kans met nog drie races te gaan dat zo'n inhaalrace elke keer je ergens een keer hard neukt is natuurlijk ook wel vrij groot.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat wel,
De FIA kan hier (nog) niks aan doen vrees ik. Uiteraard kunnen ze wel een nooddecreet eruit gooien met de melding dat dit niet meer mag. Maar hoe ga je dat bewijzen?quote:Op woensdag 17 november 2021 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er moet wel een reden zijn om de motor of onderdelen te veranderen. Dat kun je niet zomaar doen. Op dat punt zal de FIA ook wel een grens trekken.
In 1 van de 3 resterende woestijnlanden?quote:
Al zal dat weinig meer aan de uitslag kunnen veranderen, voor zover ik weet. Dan hadden ze binnen het uur(?) na de race al moeten aangeven dat ze daar tegen in beroep wilden gaan, zoals Aston Martin in Hongarije gedaan heeft (naast het aanvragen van een review).quote:Op woensdag 17 november 2021 16:16 schreef mrkos het volgende:
1:16 hij kan dus nog wel een straf krijgen.
quote:15.4.2.a They must, however, under pain of forfeiture of their right to appeal, notify the stewards in writing of their intention to appeal within one hour of the publication of the decision.
Dus onze hoop ligt bij een schorpioeninvasie?quote:Op woensdag 17 november 2021 12:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Er valt in SA gemiddeld 44 mm regen per jaar en dan met name in maart en april. Dat is waarschijnlijk net zoveel als tijdens de GP van België. De kans op een regenrace die Hamilton serieus gaat hinderen is dus totaal niet relevant/bestaand.
denk dat een alonso/perez of wie dan ook er ook wel een keer klaar mee zijn en hem er gewoon een keer onopvallend vanaf beuken dan....in de eerste rondequote:Op woensdag 17 november 2021 13:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Nog los daarvan is de kans met nog drie races te gaan dat zo'n inhaalrace elke keer je ergens een keer hard neukt is natuurlijk ook wel vrij groot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |