quote:Op donderdag 11 november 2021 13:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als we even kijken naar mijn theorie dan zou Mercedes nog los moeten komen, wat dat betreft kan er nog helemaal niks met zekerheid voorspeld worden. Behalve dan dat het een ontzettend spannende slotfase gaat worden!
Zou kunnen, had hij niet Whitmarsh aangesteld? Misschien dat die 2 niet door 1 deur kunnen.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ruzie met de heer Stroll?
Zag er al uit alsof hij het dit jaar niet meer naar zijn zin had. Het is echt een onsympathiek team geworden in de korte tijd dat Stroll daar is ingestapt. Het zou mij ook niets verbazen als Seb er ook niet lang blijft.quote:
ze waren toch al niet blij met zijn Mercedes copy paste, tenminste zoiets staat me bijquote:Op donderdag 11 november 2021 17:25 schreef opreis het volgende:
[..]
Zag er al uit alsof hij het dit jaar niet meer naar zijn zin had. Het is echt een onsympathiek team geworden in de korte tijd dat Stroll daar is ingestapt. Het zou mij ook niets verbazen als Seb er ook niet lang blijft.
hij ontkent het zelf inmiddelsquote:Op donderdag 11 november 2021 21:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wel een aderlating voor het team
Ah dan is het dus waarquote:Op donderdag 11 november 2021 23:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij ontkent het zelf inmiddels
[ afbeelding ]
Niet direct. Hij zegt niet dat het niet waar is, alleen maar dat dat niet gebaseerd is op feiten. Misschien is hij wel in onderhandeling, maar is er nog niets getekend.quote:Op donderdag 11 november 2021 23:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij ontkent het zelf inmiddels
[ afbeelding ]
Nu Porsche nogquote:
In ieder geval iemand met kennis van de sportquote:
Wat gaaf voor haar, ze is een echte liefhebber.quote:
laat wel zien dat ze niet van plan zijn om alle Ziggo mannetjes zomaar over te nemen.quote:Op maandag 15 november 2021 13:01 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Wat gaaf voor haar, ze is een echte liefhebber.
Ben benieuwd..... Het zou fantastisch zijn om Olav niet meer te horen doemdenken en zich te veel te vaak te horen vergissen.
Precies, ik zou geen van die mannetjes ook maar even gaan missen.quote:Op maandag 15 november 2021 13:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
laat wel zien dat ze niet van plan zijn om alle Ziggo mannetjes zomaar over te nemen.
Ik hoop toch dat ze een extra team vormen en niet McLaren overnemenquote:Op maandag 15 november 2021 13:27 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Volgens Winkelman is het een redelijk betrouwbare bron:
[ twitter ]
quote:Op maandag 15 november 2021 13:27 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ontkent door team.quote:Op maandag 15 november 2021 13:27 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
[ twitter ]
Een nieuw team kost $200 miljoen alleen al als entry fee. En daar komen nog de kosten voor de opzet van een heel nieuw team bij. Dan is dit vele malen goedkoper.quote:Op maandag 15 november 2021 13:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat ze een extra team vormen en niet McLaren overnemenHopelijk meer als partner om de technololgie van McLaren Technologies te kunnen gebruiken
De hele McLaren Group overnemen is ook niet goedkoop natuurlijk plus dat de VW groep niet echt behoefte zal hebben aan McLaren als merk erbij.quote:Op maandag 15 november 2021 14:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Een nieuw team kost $200 miljoen alleen al als entry fee. En daar komen nog de kosten voor de opzet van een heel nieuw team bij. Dan is dit vele malen goedkoper.
Ik vind het eerder "van het padje" van Oxford.quote:Op maandag 15 november 2021 19:49 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Hoe raak ik helemaal van het padje 101.
Als dat verboden zou gaan worden dan mag heel RBR al een eeuw niet meer bestaan.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:03 schreef Dauthi het volgende:
Je begint met dit soort uitlatingen van Toto je wel af te vragen wanneer hij een schorsing aan zijn broek krijgt.
De scheidsrechter betichten van partijdigheid is niet netjes, en in het voetbal bijv. verboden.
https://www.motorsport.co(...)avouritisim/6787341/
Werkelijk, waar heeft Horner ooit gesteld dat Masi Mercedes voortrok?quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als dat verboden zou gaan worden dan mag heel RBR al een eeuw niet meer bestaan.
Ene kant echt super zonde.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:25 schreef pmponer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe layout spa
Gaan een paar klappers komen daar met die muur...quote:Op maandag 15 november 2021 17:49 schreef Nattekat het volgende:
Rondje Jeddah. Mercedes motoren zullen roken
Vettel heeft straf gekregen toen hij Charlie (voorganger van Masi) over de boardradio begon uit te scheldenquote:Op dinsdag 16 november 2021 11:03 schreef Dauthi het volgende:
Je begint met dit soort uitlatingen van Toto je wel af te vragen wanneer hij een schorsing aan zijn broek krijgt.
De scheidsrechter betichten van partijdigheid is niet netjes, en in het voetbal bijv. verboden.
https://www.motorsport.co(...)avouritisim/6787341/
Ik snap ook echt niet hoe dit een grade 1 heeft gekregen. Ik had m'n hart vastgehouden als er supportraces waren geweest.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gaan een paar klappers komen daar met die muur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |