Geen dank lieffiequote:Op woensdag 10 november 2021 06:45 schreef Dotteke het volgende:
Nog een verlaat dank je Praadje
Morguh allemaal
Avond lieverdquote:
quote:Op woensdag 10 november 2021 17:58 schreef potjecreme het volgende:
Vanavond weer Je huis op orde. Kijk ik maar alleen aangezien Ole me in de steek heeft gelaten.
Wie is onze drollenvanger?quote:
Wcpotquote:Op woensdag 10 november 2021 18:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieverd
[..]
[..]
Wie is onze drollenvanger?
Ahh die had het een beetje druk de afgelopen dagen maar ik denk dat hij zichzelf snel weer zal melden, toch @WcPot ?quote:
quote:Op woensdag 10 november 2021 17:58 schreef potjecreme het volgende:
Vanavond weer Je huis op orde. Kijk ik maar alleen aangezien Ole me in de steek heeft gelaten.
quote:Op woensdag 10 november 2021 18:52 schreef Dotteke het volgende:
Hello 🖐🏻 Het perfecte plaatje gaat het denk worden.
Ik ben altijd vroeg wakker. Ben wel eens om 5 uur met snert begonnen 😉quote:Op woensdag 10 november 2021 08:56 schreef praadje het volgende:
[..]
Geen dank lieffieJij was ook al vroeg wakker. Ik stond om 7.00 uur al gehaktballen te braden
Kan maar gebeurd zijn.
Ik vind het een geweldig programma. Hou van de combinatie eerlijke verhalen, humor en kwetsbare mensjes.quote:
Lijkt mij ook wel een leuke seriequote:Op donderdag 11 november 2021 16:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind het een geweldig programma. Hou van de combinatie eerlijke verhalen, humor en kwetsbare mensjes.
Ik kijk uit naar:
[ twitter ]
heb het boek van Tim Kamps gelezen en er erg van genoten.
Oh hey, thanks om het hier te delen. Ik hou net als jij van die rauwe eerlijke verhalen. Die ga ik zeker meenemen in de gids.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind het een geweldig programma. Hou van de combinatie eerlijke verhalen, humor en kwetsbare mensjes.
Ik kijk uit naar:
[ twitter ]
Jaren 80 waren echt niet zo leuk. waren mijn tienerjaren,, Koude oorlog, bom kon elk moment vallen, Koos werkeloos,, nee onze toekomst was heel rooskleurig!quote:Op donderdag 11 november 2021 16:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar:
[ twitter ]
Nou hey, wat waren we bang dat er iemand op "die knop" zou drukken.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:22 schreef Ole het volgende:
[..]
Jaren 80 waren echt niet zo leuk. waren mijn tienerjaren,, Koude oorlog, bom kon elk moment vallen, Koos werkeloos,, nee onze toekomst was heel rooskleurig!
De jeugd nu heeft het ook zwaar trouwens.
Ik zit hier met het licht uit.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:58 schreef monkyyy het volgende:
![]()
Hebben jullie al Sint Maarten kindertjes gehad?
quote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 17:58 schreef monkyyy het volgende:
![]()
Avond meisjesquote:
Ik ben bang dat we hier met twee zakken mini marsjes en mini twixjes blijven zitten.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:00 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik zit hier met het licht uit.
Jij zou tot mijn favorieten horenquote:Op donderdag 11 november 2021 18:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we hier met twee zakken mini marsjes en mini twixjes blijven zitten.
ik kende het niet hoor tot ik in NH kwam wonen! terwijl het wel iets Katholieks blijkt te zijn. Net als voor Pinksteren..quote:Op donderdag 11 november 2021 18:13 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jij zou tot mijn favorieten horenBeter dan een dom mandarijntje of doosje rozijnen
![]()
Lijkt alsof Sint Maarten steeds minder wordt gevierd. Overwoekerd door Halloween.
Ik heb vandaag ook geen kindjes gehoord of gezien. Het was zowiezo een stille dag hier want Nationale Feestdag (Wapenstilstand) dus alles was dicht.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we hier met twee zakken mini marsjes en mini twixjes blijven zitten.
Ik ben nog opgegroeid in de tijd dat je met zakken snoep thuis kwam met Sint Maarten en dan het vieze snoep ging ruilen de volgende dag op het schoolplein met andere kinderen. Alle bounty's proberen te ruilen voor Doves en gomballenquote:Op donderdag 11 november 2021 18:13 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jij zou tot mijn favorieten horenBeter dan een dom mandarijntje of doosje rozijnen
![]()
Lijkt alsof Sint Maarten steeds minder wordt gevierd. Overwoekerd door Halloween.
quote:Op donderdag 11 november 2021 18:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben nog opgegroeid in de tijd dat je met zakken snoep thuis kwam met Sint Maarten en dan het vieze snoep ging ruilen de volgende dag op echt schoolplein met andere kinderen. Alle bounty's proberen te ruilen voor Doves en gomballen
Ik ook maar er waren altijd een paar huizen met gezonde lekkers.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben nog opgegroeid in de tijd dat je met zakken snoep thuis kwam met Sint Maarten en dan het vieze snoep ging ruilen de volgende dag op het schoolplein met andere kinderen. Alle bounty's proberen te ruilen voor Doves en gomballen
manderijntjes en zo,, 30 jaar geleden gewoon snoep! Mars, chocola alles!quote:Op donderdag 11 november 2021 18:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik ook maar er waren altijd een paar huizen met gezonde lekkers.
Avond lieve Poppel_Godquote:Op donderdag 11 november 2021 18:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond alllen![]()
Hier ook nog geen kinderen aan de deur gehad.
Lldl en dan videoland denk ik.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:54 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
17.55; Wordt u al geholpen SBS6
19.00; Lang Leve de Liefde SBS6
19.25; First dates NPO3
19.30: HLF 8 SBS6
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.25; Keuringsdienst van Waarde NPO3 https://www.tvgids.nl/tv/keuringsdienst-van-waarde/120403601
20.30; Expeditie Robinson RTL4
20.30; E.O.D.: Explosieven Opruimings Dienst RTL5
20.35; Ik Vertrek NPO1 https://www.tvgids.nl/tv-(...)roopwafels-npo1-reis
20.30; Mr. Frank Visser: Hoe is het nu met SBS6 https://www.tvgids.nl/tv-(...)et-viktor-brand-sbs6
21.30; Undercover in Nederland SBS6
Amusement;
21.25; Busje komt zo NPO1
Docu/Reportage;
21.10; Danny's wereld NPO2 2/2 https://www.tvgids.nl/tv/danny-s-wereld/120402571
20.55; 100 dagen in je hoofd NPO3 https://www.tvgids.nl/tv/100-dagen-in-je-hoofd/120403571
23.35; Louis Theroux NPO3 Surviving America's most hated family https://www.tvgids.nl/tv/(...)ted-family/120404021
Aktueel;
22.00; Jinek RTL4
22.23; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster;![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Dotteke
Typefouten onder voorbehoud.
Thanks voor het delen Paulquote:Op donderdag 11 november 2021 19:44 schreef Paul het volgende:
TV / [FOX] Chucky de serie - start 11 nov.
![]()
![]()
![]()
Hier ook niemand gehoord of gezien zelfs mijn kleinzoon niet.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook geen kindjes gehoord of gezien. Het was zowiezo een stille dag hier want Nationale Feestdag (Wapenstilstand) dus alles was dicht.
Hier komen ze ook op oudjaarsdag. Zeer vervelend als je 's middags wil slapen omdat je 's avonds laat op wilt blijven of een feestje hebt.
Doen ze niet aan in Brabant.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:58 schreef monkyyy het volgende:
![]()
Ik heb het niet gezien maar ik las wel dat de geslachtsdelen voor de televisiekijkers waren afgedekt dus alleen het publiek had vrij zicht.quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:40 schreef Dotteke het volgende:
Iemand gisteren For One Night Only opNet 5 gekeken? Zo ja was het wat of zeg je is het kijken niet waard?
Ik heb het inmiddels gekeken, vond het wel een leuk programma en ook de reden waarom ze het deden. Dat hele naakt niet te zien was vond ik niet zo erg.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:33 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien maar ik las wel dat de geslachtsdelen voor de televisiekijkers waren afgedekt dus alleen het publiek had vrij zicht.
Dank uquote:Op vrijdag 12 november 2021 14:37 schreef potjecreme het volgende:
[ afbeelding ]
@:praadje
Er waren inderdaad maar een paar mannen, Ruud de Wild zat er ook.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:22 schreef spapaars het volgende:
Het lijkt alsof er alleen vrouwen in de zaal waren.
Toeval, of waren de mannen niet welkom?
[ afbeelding ]
Helaas werken tot 22:15 dus dat word morgen even terugkijken. Van het weekend wel lekker live kijkenquote:Op vrijdag 12 november 2021 14:37 schreef potjecreme het volgende:
[ afbeelding ]
"gelukkig" maar de kwalificatie voor de sprintrace.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Helaas werken tot 22:15 dus dat word morgen even terugkijken. Van het weekend wel lekker live kijken
Superthanks lieve Cremequote:Op vrijdag 12 november 2021 14:37 schreef potjecreme het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Praadje. Staat niets bij wat mij boeit. Ik ga denk ik flikken terug kijkenquote:
Avond Dottekequote:Op zaterdag 13 november 2021 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Praadje. Staat niets bij wat mij boeit. Ik ga denk ik flikken terug kijken
Avond lieve Poppel_Godquote:Op zaterdag 13 november 2021 18:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Avond praadje
Vanavond veel sport (darts, voetbal, F1)
Dankje; voor de niet-sportliefhebber valt het aanbod misschien wel wat tegen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve Poppel_GodJa, veel sport en zeker F1 dus jij je vermaakt je wel. Veel plezier
Ja dat is zo. Maar die kijken wel Netflix of Videoland ofzo. Er is zoveel aanbod maar lekker trashen zit er vanavond niet in.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dankje; voor de niet-sportliefhebber valt het aanbod misschien wel wat tegen.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Praadje. Staat niets bij wat mij boeit. Ik ga denk ik flikken terug kijken
quote:
Avons allenquote:
Is een van de betere afleveringen!quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Avons allen![]()
Ga nu ook even jachtseizoen kijken, goed keuze![]()
Begin is nu al top in ieder gevalquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:16 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is een van de betere afleveringen!
quote:
Wilde dit net gaan postenquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Manmanman, wat een kwakzalver bij Kassa
En terug kijken gaat niet want vorige week was de laatste aflevering 🤣quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond DottekeNah, het is weer magertjes. Ik heb nog wat docu's staan die ik terug wil kijken.
Gelijk heb je. Ik was om 6.00 uur wakker, heerlijk geslapen. Nog een half pilletje in mijn mik gestopt en verder geslapen tot 8.30 (persoonlijk record van de afgelopen 2 jaar)quote:Op zondag 14 november 2021 10:58 schreef monkyyy het volgende:
Ik kom om 11 uur uit bed en doe niks de rest van de dag
Goed bezig! Geniet van de vrije dagquote:Op zondag 14 november 2021 12:28 schreef praadje het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Ik was om 6.00 uur wakker, heerlijk geslapen. Nog een half pilletje in mijn mik gestopt en verder geslapen tot 8.30 (persoonlijk record van de afgelopen 2 jaar)![]()
![]()
Net een wandeling gemaakt en even wat gevulde stokbroden gemaakt en voor de rest doe ik niets meer.
Middagquote:Op zondag 14 november 2021 14:10 schreef Lavenderr het volgende:
Goede middag luitjes![]()
@:Van_Poppel kijk jij ook naar de laatste motorrace van Valentino Rossi? Wat een eerbetoon he? Een hele Tribune in zijn kleur. Kippenvel hoor. Geweldige courier is het en een sympathies mens ook, dus hij verdient het ook.
Ja, ik ga heen en weer. Zoveel moois en altijd tegelijk, verdoriequote:Op zondag 14 november 2021 14:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Middag
Ik kijk veldrijden (NPO1)
Zeg dat welquote:Op zondag 14 november 2021 14:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik ga heen en weer. Zoveel moois en altijd tegelijk, verdorie
Wat een luxe he?quote:Op zondag 14 november 2021 14:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeg dat wel
De hele dag sport kunnen kijken
Oh die had ik voor je klaarstaan om nog even door te geven maar vergetenquote:Op zondag 14 november 2021 14:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Middag
Ik kijk veldrijden (NPO1)
Die heeft even andere dingen aan zijn hoofd en heeft het ook een beetje druk.quote:
Hij kan nog crashen héquote:Op zondag 14 november 2021 18:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Mwa, staat nu al vast wie er gaat winnen.
Staat genoteerdquote:Op zondag 14 november 2021 18:07 schreef praadje het volgende:
Vooraankondiging;
En voor iedereen, vanaf volgende vrijdag. RLS van de familie Verhulst. Hier al gezien in België en zo ontzettend leuk en droog. Een aanrader dus. https://www.tvgids.nl/tv-(...)udio100-realityserie.
Ik vind het een vreselijke familie.quote:Op maandag 15 november 2021 18:22 schreef praadje het volgende:
Vanavond Peter Gillis met Marc en ons Nicol bij Johnny op 6 om half acht.
Is het ook. Maar wel heerlijke trash.quote:Op maandag 15 november 2021 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijke familie.
Fascinerend hé?quote:Op maandag 15 november 2021 19:45 schreef monkyyy het volgende:
Maar toch blijf ik kijken naar die man
Hij is nog aan het opstijven in de koelkast, ik ben bang dat het erg mislukt is, die vulling was erg slap, was wel een eerste keer proberen.quote:
Ach, als hij maar lekker smaakt.quote:Op maandag 15 november 2021 21:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij is nog aan het opstijven in de koelkast, ik ben bang dat het erg mislukt is, die vulling was erg slap, was wel een eerste keer proberen.Ik neem zo een stukje
Er zitten alleen maar lekkere dingen door, dus dat komt vast goed. De fles amaretto valt sowieso in de smaak.quote:
Geniet ervan.quote:Op maandag 15 november 2021 21:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Er zitten alleen maar lekkere dingen door, dus dat komt vast goed. De fles amaretto valt sowieso in de smaak.
Uhh, had in het vorige topic al gezegd dat dat wel wat voor ons was.quote:Op maandag 15 november 2021 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Vrijdag, NPO1 21.30 BuZa. Zie er telkens reclame voor. Lijkt mij wel wat
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]Nou voor een eerste keer niet slecht hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt wel een lekkere ijscoupe. Maar ik begrijp dat het gesmaakt heeft en dat is het belangrijkste.
Ja, het is gewoon erg waterig, het eiwit schuim te hard door het eigeel/mascerpone/suiker mengel heen geslagen denk ik waardoor de luchtigheid eruit ging. Ik ga een ander recept proberen zonder eieren:quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:58 schreef praadje het volgende:
[..]
Nou voor een eerste keer niet slecht hoorLijkt wel een lekkere ijscoupe. Maar ik begrijp dat het gesmaakt heeft en dat is het belangrijkste.
Jaja, jij wilt weer easy hè. Ik ben fan van Rutger bakt. Bijna alle recepten van hem lukken bij mij. Zijn boeken zijn ook geweldig.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon erg waterig, het eiwit schuim te hard door het eigeel/mascerpone/suiker mengel heen geslagen denk ik waardoor de luchtigheid eruit ging. Ik ga een ander recept proberen zonder eieren:
https://www.biggerbolderbaking.com/easy-10-minute-tiramisu/
Kan ik ook wel proberenquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Jaja, jij wilt weer easy hè. Ik ben fan van Rutger bakt. Bijna alle recepten van hem lukken bij mij. Zijn boeken zijn ook geweldig.
https://rutgerbakt.nl/dessert-recepten/klassieke-tiramisu-recept/
Tuurlijk! Ik ga deze week nog een poging wagenquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:18 schreef praadje het volgende:
[..]Wel even komen vertellen of het gelukt is hoor.
Succes, zet hem op.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ik ga deze week nog een poging wagen
Fijne dag!quote:Op woensdag 17 november 2021 09:53 schreef StephanL het volgende:
Morgen![]()
Vanavond weer afwezig dus ik wens jullie een fijne dag en avond
Goedemorgen lieverd. Fijne dag!quote:Op woensdag 17 november 2021 09:53 schreef StephanL het volgende:
Morgen![]()
Vanavond weer afwezig dus ik wens jullie een fijne dag en avond
Avond lieve Poppel_God. Leuk, hoop dat Johan wint.quote:Op woensdag 17 november 2021 18:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond![]()
Ik kijk straks M. met de bekendmaking van de NS publieksprijs. Derksen is 1 van de genomineerden.
Dag lieve schat.quote:Op woensdag 17 november 2021 18:00 schreef Dotteke het volgende:
Goodevening thnx Praadje
LLDL en het perfecte plaatje gaat het worden vanavond
Vorige week was ik er bij in slaap gevallen 😉quote:Op woensdag 17 november 2021 18:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Dag lieve schat.Dat wist ik dat jij het perfecte plaatje gaat kijken
Avond allerliefstequote:Op woensdag 17 november 2021 20:33 schreef Snowsquall het volgende:
Avond, geen reet op tv
![]()
ik kijk Discovery nu 20u30
en dat vraagt iemand die de tv gids maakt.......quote:Op woensdag 17 november 2021 21:29 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond allerliefsteWat is er op Discovery?
Ik kan Discovery niet ontvangen dus ik kijk het nooit. En ik kan het nu niet meer zien in de gidsquote:Op woensdag 17 november 2021 22:16 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
en dat vraagt iemand die de tv gids maakt.......
Lale Gül. Een terechte winnaar. Die is helemaal verguisd en verketterd door de hele islamitische wereld. Ik heb haar boek hier liggen maar nog niet aan begonnen. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 17 november 2021 18:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond![]()
Ik kijk straks M. met de bekendmaking van de NS publieksprijs. Derksen is 1 van de genomineerden.
Oh ik volg het niet. Ahh, dan zul je wel moe geweest zijnquote:Op donderdag 18 november 2021 05:40 schreef Dotteke het volgende:
En wat denk je praadje. Heb alleen gezien dat Ruth naar huis moest, verder heb ik vanaf 20 uur of zo liggen slapen pppffff
ALs ik ga liggen ben ik met een paar minuten weg.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:13 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh ik volg het niet. Ahh, dan zul je wel moe geweest zijn
Ohh wat heerlijk.quote:Op donderdag 18 november 2021 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ik ga liggen ben ik met een paar minuten weg.
Zekere de terechte winnares....het getuigt van heel veel moed om dit uit te brengen.quote:Op woensdag 17 november 2021 23:40 schreef praadje het volgende:
[..]
Lale Gül. Een terechte winnaar. Die is helemaal verguisd en verketterd door de hele islamitische wereld. Ik heb haar boek hier liggen maar nog niet aan begonnen. Ben benieuwd.
Al gunde ik het Derksen ook van harte maar vooral omdat ik hem zo leuk vindt. Misschien ga ik zijn boek ook nog aanschaffen.
Avond lief Poppeltjequote:Op donderdag 18 november 2021 19:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond allen
Heerlijke tv-avond inderdaad
quote:
Avondquote:
avondquote:
Avond lieverdquote:
Avond lieve Stephanquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Avond![]()
Hier ook Masked Singer en ik neem wat op voor morgen. Heb nog wat in te halen ook van het weekend van de afgelopen dagen. Druk dagje morgen en en ik bewaar wat voor zondag
[..]
avond
Staat genoteerdquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieverd
[..]
Avond lieve StephanDe Verhulstjes is een aanrader. Lekker ontspannen en leuke humor.
Thnx. Ben benieuwd zondag.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:13 schreef potjecreme het volgende:
Een beetje laat
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Staat genoteerdga het opnemen. Benieuwd naar Samson
En dan vergeet ik het te kijkenquote:Op dinsdag 16 november 2021 09:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Uhh, had in het vorige topic al gezegd dat dat wel wat voor ons was.
Ohhhh stommerd. Gelukkig dat je terug kunt kijken. Heeft zeker potentie die seriequote:Op vrijdag 19 november 2021 22:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En dan vergeet ik het te kijken![]()
Zo maar terug kijken
Oh die wil ik wel ff kijkenquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:03 schreef StephanL het volgende:
Nieuwste jachtseizoen op Youtube uit
Nu nog een keer een van drie dochters van Wimlex en Maximaquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat zij zou meedoen
Dat zou ook geweldig zijn jaquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nu nog een keer een van drie dochters van Wimlex en Maxima![]()
Leuk hè?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Gisteren Verhulstjes gekeken op Videoland
Straks kijken!quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:03 schreef StephanL het volgende:
Nieuwste jachtseizoen op Youtube uit
Kijkt wel lekker weg ja, denk dat ik vanavond nog wel een aflevering kijken, voordat Bert erop komtquote:
Oh die kan ik niet uitstaan. Zo druk die man, ik word er nerveus van. Net als met Jochem Meijer. Ik ga die film kijken die gebaseerd is op het verhaal van La Bloemen.quote:
Vind het geweldig lig altijd wel dubbel van 't lachenquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh die kan ik niet uitstaan. Zo druk die man, ik word er nerveus van. Net als met Jochem Meijer. Ik ga die film kijken die gebaseerd is op het verhaal van La Bloemen.
Mij ook niet. Ken wel haar levensverhaal en die is best heftig maar ik wist ook niet dat er een film over was gemaakt.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind het geweldig lig altijd wel dubbel van 't lachen
Zegt mij zo even niks die film..
Thanks, even kijken wat ik ga kijken. Sowieso Even tot hier.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:59 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag; za
Diversen;
18.00; Border Security VER
19.05; Kassa NPO1
20.35; Sterrren op het doek NPO2 (Jan Terlouw)
20.00; E.O.D.: Explosieven Opruimings Dienst (H) RTL5
21.00; Helden van hier op interventie RTL5 (H) 3 afleveringen
Amusement;
20.00; Chantal's pyama party RTL4
20.28; Mindf*ck NPO1
20.00; Chantal's pyama party RTL4
20.30; Bert Visscher: Hij wordt vanzelf moe SBS6
21.21; Even tot hier NPO1
Filmdrama;
21.55; Buiten is het feest (gebaseerd op het levensverhaal van Karin Bloemen) NPO3
https://www.tvgids.nl/fil(...)ey-hoes-actrice-npo3
Sport;
20.00; RTL 7 Darts: Grand Slam of Darts RTL7 https://www.tvgids.nl/tv/(...)m-of-darts/120839521
Liefs van jullie online omroepster;![]()
Typefouten onder voorbehoud.
quote:
Avond lieverdsquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Thanks, even kijken wat ik ga kijken. Sowieso Even tot hier.
BuZa nog gekeken @monkyyy ?quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:02 schreef monkyyy het volgende:
Avond![]()
Een avondje NPO1 wordt het hier
Nee nog niet, staat op de lijstquote:
Ben benieuwd wat jij ervan vindt. Ik vond het heel goed alleen een klein minpuntje maar dat trekken ze misschien in de latere afleveringen wel recht. (Nee ik verklap niets maar ben benieuwd of jij er ook zo over denkt).quote:
quote:
Dat je dan kan, ik word helemaal gestoord van hem, zo druk niet normaalquote:
Ik kan er ook niet tegen.quote:Op zondag 21 november 2021 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat je dan kan, ik word helemaal gestoord van hem, zo druk niet normaal
Na 5 min al afgezet
Krijg dan altijd de neiging iets door de tv te gooien 😉 gelukkig kan ik mij beheersen en een andere zender opzettenquote:
Moest wel lachen toen ze in haar oude slaapkamer kwamenquote:Op zondag 21 november 2021 17:11 schreef StephanL het volgende:
Gister de Verhulstjes gekeken. Leuke aflvering![]()
Vind Marie ook een leuke meid/vrouw. Leuk karakter
Dat was wel leuk ja. Leek wel een pubermeiden kamerquote:Op zondag 21 november 2021 17:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moest wel lachen toen ze in haar oude slaapkamer kwamenal dat rommel wat er nog lag
Nou mijne zag er gelukkig nooit zo uitquote:Op zondag 21 november 2021 17:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat was wel leuk ja. Leek wel een pubermeiden kamer
Leuk hè. Ik heb me prima vermaakt met die serie. Zo leuk ook hoe Marie en Viktor met elkaar omgaan. En dan die droogkloot van een Gert. Ellen is ook een sympathieke madam en die huishoudster vind ik op Nadège lijken maar dan de vriendelijke variant.quote:Op zondag 21 november 2021 17:11 schreef StephanL het volgende:
Gister de Verhulstjes gekeken. Leuke aflvering![]()
Vind Marie ook een leuke meid/vrouw. Leuk karakter
Spannend!!!quote:Op zondag 21 november 2021 19:42 schreef monkyyy het volgende:
Tiramisu poging #2 staat in de koelkast @:praadje
Ik zag het op mijn tijdlijn voorbij komen. Echt een held.quote:
Whehequote:
Laat me eens meer zo schrikkenquote:Op zondag 21 november 2021 20:52 schreef monkyyy het volgende:
Ik kan BuZa niet terugkijken online
Edit: Oh toch wel
Gelukkig voor die vrouw en andere weggebruikers. Had een ernstig ongeluk kunnen gebeuren.quote:Op zondag 21 november 2021 20:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik zag het op mijn tijdlijn voorbij komen. Echt een held.
Ik zapte even. Maar ga terugkijken. Kan even niet zoveel drama hebbenquote:Op zondag 21 november 2021 21:20 schreef potjecreme het volgende:
Heeft er iemand naar Jason gekeken.
Ik ga nu kijken. Eergisteren vertelde hij een deel van zijn verhaal op de radio bij "met het oog op morgen".quote:Op zondag 21 november 2021 21:20 schreef potjecreme het volgende:
Heeft er iemand naar Jason gekeken.
Ik weet nog niet of ik ga kijken.quote:Op zondag 21 november 2021 21:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zapte even. Maar ga terugkijken. Kan even niet zoveel drama hebben
quote:Op zondag 21 november 2021 21:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zapte even. Maar ga terugkijken. Kan even niet zoveel drama hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |