Dankje; voor de niet-sportliefhebber valt het aanbod misschien wel wat tegen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve Poppel_GodJa, veel sport en zeker F1 dus jij je vermaakt je wel. Veel plezier
Ja dat is zo. Maar die kijken wel Netflix of Videoland ofzo. Er is zoveel aanbod maar lekker trashen zit er vanavond niet in.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dankje; voor de niet-sportliefhebber valt het aanbod misschien wel wat tegen.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Praadje. Staat niets bij wat mij boeit. Ik ga denk ik flikken terug kijken
quote:
Avons allenquote:
Is een van de betere afleveringen!quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Avons allen![]()
Ga nu ook even jachtseizoen kijken, goed keuze![]()
Begin is nu al top in ieder gevalquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:16 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is een van de betere afleveringen!
quote:
Wilde dit net gaan postenquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Manmanman, wat een kwakzalver bij Kassa
En terug kijken gaat niet want vorige week was de laatste aflevering 🤣quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond DottekeNah, het is weer magertjes. Ik heb nog wat docu's staan die ik terug wil kijken.
Gelijk heb je. Ik was om 6.00 uur wakker, heerlijk geslapen. Nog een half pilletje in mijn mik gestopt en verder geslapen tot 8.30 (persoonlijk record van de afgelopen 2 jaar)quote:Op zondag 14 november 2021 10:58 schreef monkyyy het volgende:
Ik kom om 11 uur uit bed en doe niks de rest van de dag
Goed bezig! Geniet van de vrije dagquote:Op zondag 14 november 2021 12:28 schreef praadje het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Ik was om 6.00 uur wakker, heerlijk geslapen. Nog een half pilletje in mijn mik gestopt en verder geslapen tot 8.30 (persoonlijk record van de afgelopen 2 jaar)![]()
![]()
Net een wandeling gemaakt en even wat gevulde stokbroden gemaakt en voor de rest doe ik niets meer.
Middagquote:Op zondag 14 november 2021 14:10 schreef Lavenderr het volgende:
Goede middag luitjes![]()
@:Van_Poppel kijk jij ook naar de laatste motorrace van Valentino Rossi? Wat een eerbetoon he? Een hele Tribune in zijn kleur. Kippenvel hoor. Geweldige courier is het en een sympathies mens ook, dus hij verdient het ook.
Ja, ik ga heen en weer. Zoveel moois en altijd tegelijk, verdoriequote:Op zondag 14 november 2021 14:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Middag
Ik kijk veldrijden (NPO1)
Zeg dat welquote:Op zondag 14 november 2021 14:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik ga heen en weer. Zoveel moois en altijd tegelijk, verdorie
Wat een luxe he?quote:Op zondag 14 november 2021 14:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeg dat wel
De hele dag sport kunnen kijken
Oh die had ik voor je klaarstaan om nog even door te geven maar vergetenquote:Op zondag 14 november 2021 14:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Middag
Ik kijk veldrijden (NPO1)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |