ik kende het niet hoor tot ik in NH kwam wonen! terwijl het wel iets Katholieks blijkt te zijn. Net als voor Pinksteren..quote:Op donderdag 11 november 2021 18:13 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jij zou tot mijn favorieten horenBeter dan een dom mandarijntje of doosje rozijnen
![]()
Lijkt alsof Sint Maarten steeds minder wordt gevierd. Overwoekerd door Halloween.
Ik heb vandaag ook geen kindjes gehoord of gezien. Het was zowiezo een stille dag hier want Nationale Feestdag (Wapenstilstand) dus alles was dicht.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we hier met twee zakken mini marsjes en mini twixjes blijven zitten.
Ik ben nog opgegroeid in de tijd dat je met zakken snoep thuis kwam met Sint Maarten en dan het vieze snoep ging ruilen de volgende dag op het schoolplein met andere kinderen. Alle bounty's proberen te ruilen voor Doves en gomballenquote:Op donderdag 11 november 2021 18:13 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jij zou tot mijn favorieten horenBeter dan een dom mandarijntje of doosje rozijnen
![]()
Lijkt alsof Sint Maarten steeds minder wordt gevierd. Overwoekerd door Halloween.
quote:Op donderdag 11 november 2021 18:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben nog opgegroeid in de tijd dat je met zakken snoep thuis kwam met Sint Maarten en dan het vieze snoep ging ruilen de volgende dag op echt schoolplein met andere kinderen. Alle bounty's proberen te ruilen voor Doves en gomballen
Ik ook maar er waren altijd een paar huizen met gezonde lekkers.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben nog opgegroeid in de tijd dat je met zakken snoep thuis kwam met Sint Maarten en dan het vieze snoep ging ruilen de volgende dag op het schoolplein met andere kinderen. Alle bounty's proberen te ruilen voor Doves en gomballen
manderijntjes en zo,, 30 jaar geleden gewoon snoep! Mars, chocola alles!quote:Op donderdag 11 november 2021 18:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik ook maar er waren altijd een paar huizen met gezonde lekkers.
Avond lieve Poppel_Godquote:Op donderdag 11 november 2021 18:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond alllen![]()
Hier ook nog geen kinderen aan de deur gehad.
Lldl en dan videoland denk ik.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:54 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
17.55; Wordt u al geholpen SBS6
19.00; Lang Leve de Liefde SBS6
19.25; First dates NPO3
19.30: HLF 8 SBS6
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.25; Keuringsdienst van Waarde NPO3 https://www.tvgids.nl/tv/keuringsdienst-van-waarde/120403601
20.30; Expeditie Robinson RTL4
20.30; E.O.D.: Explosieven Opruimings Dienst RTL5
20.35; Ik Vertrek NPO1 https://www.tvgids.nl/tv-(...)roopwafels-npo1-reis
20.30; Mr. Frank Visser: Hoe is het nu met SBS6 https://www.tvgids.nl/tv-(...)et-viktor-brand-sbs6
21.30; Undercover in Nederland SBS6
Amusement;
21.25; Busje komt zo NPO1
Docu/Reportage;
21.10; Danny's wereld NPO2 2/2 https://www.tvgids.nl/tv/danny-s-wereld/120402571
20.55; 100 dagen in je hoofd NPO3 https://www.tvgids.nl/tv/100-dagen-in-je-hoofd/120403571
23.35; Louis Theroux NPO3 Surviving America's most hated family https://www.tvgids.nl/tv/(...)ted-family/120404021
Aktueel;
22.00; Jinek RTL4
22.23; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster;![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Dotteke
Typefouten onder voorbehoud.
Thanks voor het delen Paulquote:Op donderdag 11 november 2021 19:44 schreef Paul het volgende:
TV / [FOX] Chucky de serie - start 11 nov.
![]()
![]()
![]()
Hier ook niemand gehoord of gezien zelfs mijn kleinzoon niet.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook geen kindjes gehoord of gezien. Het was zowiezo een stille dag hier want Nationale Feestdag (Wapenstilstand) dus alles was dicht.
Hier komen ze ook op oudjaarsdag. Zeer vervelend als je 's middags wil slapen omdat je 's avonds laat op wilt blijven of een feestje hebt.
Doen ze niet aan in Brabant.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:58 schreef monkyyy het volgende:
![]()
Hebben jullie al Sint Maarten kindertjes gehad?
Ik heb het niet gezien maar ik las wel dat de geslachtsdelen voor de televisiekijkers waren afgedekt dus alleen het publiek had vrij zicht.quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:40 schreef Dotteke het volgende:
Iemand gisteren For One Night Only opNet 5 gekeken? Zo ja was het wat of zeg je is het kijken niet waard?
Ik heb het inmiddels gekeken, vond het wel een leuk programma en ook de reden waarom ze het deden. Dat hele naakt niet te zien was vond ik niet zo erg.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:33 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien maar ik las wel dat de geslachtsdelen voor de televisiekijkers waren afgedekt dus alleen het publiek had vrij zicht.
Dank uquote:Op vrijdag 12 november 2021 14:37 schreef potjecreme het volgende:
[ afbeelding ]
@:praadje
Er waren inderdaad maar een paar mannen, Ruud de Wild zat er ook.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:22 schreef spapaars het volgende:
Het lijkt alsof er alleen vrouwen in de zaal waren.
Toeval, of waren de mannen niet welkom?
[ afbeelding ]
Helaas werken tot 22:15 dus dat word morgen even terugkijken. Van het weekend wel lekker live kijkenquote:Op vrijdag 12 november 2021 14:37 schreef potjecreme het volgende:
[ afbeelding ]
"gelukkig" maar de kwalificatie voor de sprintrace.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Helaas werken tot 22:15 dus dat word morgen even terugkijken. Van het weekend wel lekker live kijken
Superthanks lieve Cremequote:Op vrijdag 12 november 2021 14:37 schreef potjecreme het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Praadje. Staat niets bij wat mij boeit. Ik ga denk ik flikken terug kijkenquote:
Avond Dottekequote:Op zaterdag 13 november 2021 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Praadje. Staat niets bij wat mij boeit. Ik ga denk ik flikken terug kijken
Avond lieve Poppel_Godquote:Op zaterdag 13 november 2021 18:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Avond praadje
Vanavond veel sport (darts, voetbal, F1)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |