quote:
Avondquote:
avondquote:
Avond lieverdquote:
Avond lieve Stephanquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Avond![]()
Hier ook Masked Singer en ik neem wat op voor morgen. Heb nog wat in te halen ook van het weekend van de afgelopen dagen. Druk dagje morgen en en ik bewaar wat voor zondag
[..]
avond
Staat genoteerdquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieverd
[..]
Avond lieve StephanDe Verhulstjes is een aanrader. Lekker ontspannen en leuke humor.
Thnx. Ben benieuwd zondag.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:13 schreef potjecreme het volgende:
Een beetje laat
[ afbeelding ]
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:praadje
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Dotteke
quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Staat genoteerdga het opnemen. Benieuwd naar Samson
En dan vergeet ik het te kijkenquote:Op dinsdag 16 november 2021 09:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Uhh, had in het vorige topic al gezegd dat dat wel wat voor ons was.
Ohhhh stommerd. Gelukkig dat je terug kunt kijken. Heeft zeker potentie die seriequote:Op vrijdag 19 november 2021 22:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En dan vergeet ik het te kijken![]()
Zo maar terug kijken
Oh die wil ik wel ff kijkenquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:03 schreef StephanL het volgende:
Nieuwste jachtseizoen op Youtube uit
Nu nog een keer een van drie dochters van Wimlex en Maximaquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat zij zou meedoen
Dat zou ook geweldig zijn jaquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nu nog een keer een van drie dochters van Wimlex en Maxima![]()
Leuk hè?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Gisteren Verhulstjes gekeken op Videoland
Straks kijken!quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:03 schreef StephanL het volgende:
Nieuwste jachtseizoen op Youtube uit
Kijkt wel lekker weg ja, denk dat ik vanavond nog wel een aflevering kijken, voordat Bert erop komtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |