quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]Nou voor een eerste keer niet slecht hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt wel een lekkere ijscoupe. Maar ik begrijp dat het gesmaakt heeft en dat is het belangrijkste.
Ja, het is gewoon erg waterig, het eiwit schuim te hard door het eigeel/mascerpone/suiker mengel heen geslagen denk ik waardoor de luchtigheid eruit ging. Ik ga een ander recept proberen zonder eieren:quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:58 schreef praadje het volgende:
[..]
Nou voor een eerste keer niet slecht hoorLijkt wel een lekkere ijscoupe. Maar ik begrijp dat het gesmaakt heeft en dat is het belangrijkste.
Jaja, jij wilt weer easy hè. Ik ben fan van Rutger bakt. Bijna alle recepten van hem lukken bij mij. Zijn boeken zijn ook geweldig.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon erg waterig, het eiwit schuim te hard door het eigeel/mascerpone/suiker mengel heen geslagen denk ik waardoor de luchtigheid eruit ging. Ik ga een ander recept proberen zonder eieren:
https://www.biggerbolderbaking.com/easy-10-minute-tiramisu/
Kan ik ook wel proberenquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Jaja, jij wilt weer easy hè. Ik ben fan van Rutger bakt. Bijna alle recepten van hem lukken bij mij. Zijn boeken zijn ook geweldig.
https://rutgerbakt.nl/dessert-recepten/klassieke-tiramisu-recept/
Tuurlijk! Ik ga deze week nog een poging wagenquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:18 schreef praadje het volgende:
[..]Wel even komen vertellen of het gelukt is hoor.
Succes, zet hem op.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ik ga deze week nog een poging wagen
Fijne dag!quote:Op woensdag 17 november 2021 09:53 schreef StephanL het volgende:
Morgen![]()
Vanavond weer afwezig dus ik wens jullie een fijne dag en avond
Goedemorgen lieverd. Fijne dag!quote:Op woensdag 17 november 2021 09:53 schreef StephanL het volgende:
Morgen![]()
Vanavond weer afwezig dus ik wens jullie een fijne dag en avond
Avond lieve Poppel_God. Leuk, hoop dat Johan wint.quote:Op woensdag 17 november 2021 18:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond![]()
Ik kijk straks M. met de bekendmaking van de NS publieksprijs. Derksen is 1 van de genomineerden.
Dag lieve schat.quote:Op woensdag 17 november 2021 18:00 schreef Dotteke het volgende:
Goodevening thnx Praadje
LLDL en het perfecte plaatje gaat het worden vanavond
Vorige week was ik er bij in slaap gevallen 😉quote:Op woensdag 17 november 2021 18:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Dag lieve schat.Dat wist ik dat jij het perfecte plaatje gaat kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |