Ik vind het een vreselijke familie.quote:Op maandag 15 november 2021 18:22 schreef praadje het volgende:
Vanavond Peter Gillis met Marc en ons Nicol bij Johnny op 6 om half acht.
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Dotteke
Is het ook. Maar wel heerlijke trash.quote:Op maandag 15 november 2021 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijke familie.
Fascinerend hé?quote:Op maandag 15 november 2021 19:45 schreef monkyyy het volgende:
Maar toch blijf ik kijken naar die man
Hij is nog aan het opstijven in de koelkast, ik ben bang dat het erg mislukt is, die vulling was erg slap, was wel een eerste keer proberen.quote:
Ach, als hij maar lekker smaakt.quote:Op maandag 15 november 2021 21:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij is nog aan het opstijven in de koelkast, ik ben bang dat het erg mislukt is, die vulling was erg slap, was wel een eerste keer proberen.Ik neem zo een stukje
Er zitten alleen maar lekkere dingen door, dus dat komt vast goed. De fles amaretto valt sowieso in de smaak.quote:
Geniet ervan.quote:Op maandag 15 november 2021 21:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Er zitten alleen maar lekkere dingen door, dus dat komt vast goed. De fles amaretto valt sowieso in de smaak.
Uhh, had in het vorige topic al gezegd dat dat wel wat voor ons was.quote:Op maandag 15 november 2021 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Vrijdag, NPO1 21.30 BuZa. Zie er telkens reclame voor. Lijkt mij wel wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |