Vind het geweldig lig altijd wel dubbel van 't lachenquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh die kan ik niet uitstaan. Zo druk die man, ik word er nerveus van. Net als met Jochem Meijer. Ik ga die film kijken die gebaseerd is op het verhaal van La Bloemen.
Mij ook niet. Ken wel haar levensverhaal en die is best heftig maar ik wist ook niet dat er een film over was gemaakt.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind het geweldig lig altijd wel dubbel van 't lachen
Zegt mij zo even niks die film..
Thanks, even kijken wat ik ga kijken. Sowieso Even tot hier.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:59 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag; za
Diversen;
18.00; Border Security VER
19.05; Kassa NPO1
20.35; Sterrren op het doek NPO2 (Jan Terlouw)
20.00; E.O.D.: Explosieven Opruimings Dienst (H) RTL5
21.00; Helden van hier op interventie RTL5 (H) 3 afleveringen
Amusement;
20.00; Chantal's pyama party RTL4
20.28; Mindf*ck NPO1
20.00; Chantal's pyama party RTL4
20.30; Bert Visscher: Hij wordt vanzelf moe SBS6
21.21; Even tot hier NPO1
Filmdrama;
21.55; Buiten is het feest (gebaseerd op het levensverhaal van Karin Bloemen) NPO3
https://www.tvgids.nl/fil(...)ey-hoes-actrice-npo3
Sport;
20.00; RTL 7 Darts: Grand Slam of Darts RTL7 https://www.tvgids.nl/tv/(...)m-of-darts/120839521
Liefs van jullie online omroepster;![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Dotteke
Typefouten onder voorbehoud.
quote:
Avond lieverdsquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Thanks, even kijken wat ik ga kijken. Sowieso Even tot hier.
BuZa nog gekeken @monkyyy ?quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:02 schreef monkyyy het volgende:
Avond![]()
Een avondje NPO1 wordt het hier
Nee nog niet, staat op de lijstquote:
Ben benieuwd wat jij ervan vindt. Ik vond het heel goed alleen een klein minpuntje maar dat trekken ze misschien in de latere afleveringen wel recht. (Nee ik verklap niets maar ben benieuwd of jij er ook zo over denkt).quote:
quote:
Dat je dan kan, ik word helemaal gestoord van hem, zo druk niet normaalquote:
Ik kan er ook niet tegen.quote:Op zondag 21 november 2021 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat je dan kan, ik word helemaal gestoord van hem, zo druk niet normaal
Na 5 min al afgezet
Krijg dan altijd de neiging iets door de tv te gooien 😉 gelukkig kan ik mij beheersen en een andere zender opzettenquote:
Moest wel lachen toen ze in haar oude slaapkamer kwamenquote:Op zondag 21 november 2021 17:11 schreef StephanL het volgende:
Gister de Verhulstjes gekeken. Leuke aflvering![]()
Vind Marie ook een leuke meid/vrouw. Leuk karakter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |