Dat was wel leuk ja. Leek wel een pubermeiden kamerquote:Op zondag 21 november 2021 17:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moest wel lachen toen ze in haar oude slaapkamer kwamenal dat rommel wat er nog lag
Nou mijne zag er gelukkig nooit zo uitquote:Op zondag 21 november 2021 17:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat was wel leuk ja. Leek wel een pubermeiden kamer
Leuk hè. Ik heb me prima vermaakt met die serie. Zo leuk ook hoe Marie en Viktor met elkaar omgaan. En dan die droogkloot van een Gert. Ellen is ook een sympathieke madam en die huishoudster vind ik op Nadège lijken maar dan de vriendelijke variant.quote:Op zondag 21 november 2021 17:11 schreef StephanL het volgende:
Gister de Verhulstjes gekeken. Leuke aflvering![]()
Vind Marie ook een leuke meid/vrouw. Leuk karakter
Spannend!!!quote:Op zondag 21 november 2021 19:42 schreef monkyyy het volgende:
Tiramisu poging #2 staat in de koelkast @:praadje
Ik zag het op mijn tijdlijn voorbij komen. Echt een held.quote:
Whehequote:
Laat me eens meer zo schrikkenquote:Op zondag 21 november 2021 20:52 schreef monkyyy het volgende:
Ik kan BuZa niet terugkijken online
Edit: Oh toch wel
Gelukkig voor die vrouw en andere weggebruikers. Had een ernstig ongeluk kunnen gebeuren.quote:Op zondag 21 november 2021 20:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik zag het op mijn tijdlijn voorbij komen. Echt een held.
Ik zapte even. Maar ga terugkijken. Kan even niet zoveel drama hebbenquote:Op zondag 21 november 2021 21:20 schreef potjecreme het volgende:
Heeft er iemand naar Jason gekeken.
Ik ga nu kijken. Eergisteren vertelde hij een deel van zijn verhaal op de radio bij "met het oog op morgen".quote:Op zondag 21 november 2021 21:20 schreef potjecreme het volgende:
Heeft er iemand naar Jason gekeken.
Ik weet nog niet of ik ga kijken.quote:Op zondag 21 november 2021 21:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zapte even. Maar ga terugkijken. Kan even niet zoveel drama hebben
quote:Op zondag 21 november 2021 21:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zapte even. Maar ga terugkijken. Kan even niet zoveel drama hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |