quote:Op maandag 8 november 2021 22:46 schreef ijs_beer het volgende:
Of interpreteer ik de post van @:hamlapjes nu te overdreven.
ik beschouw dit als een juiste interpretatie.quote:
Ja.quote:Op maandag 8 november 2021 22:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dus nu op naar 49.
roger leeft op grote voet.
Dit is een zeer onverwachte UIquote:Op maandag 8 november 2021 22:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
ik beschouw dit als een juiste interpretatie.![]()
Hoor je wel vaker dat voeten nog een maatje erbij krijgen met het ouder worden. (quote:Op maandag 8 november 2021 22:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja.![]()
Nu heb ik al sinds de middelbare school maat 48, maar nu toch even de voetjes gemeten en in alle maattabellen sta ik toch echt ineens op 49. Dus of eea is aangepast of mijn voeten zijn een volle maat groter geworden vorig jaar.
Gezien de maat die ik nu al heb zou ik willen zeggen dat ik dan maar niet veel ouder dan dit moet worden, maar dat klinkt ook meteen zo mismoedig.quote:Op maandag 8 november 2021 22:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hoor je wel vaker dat voeten nog een maatje erbij krijgen met het ouder worden. ()
vaccinatieschadequote:Op maandag 8 november 2021 22:56 schreef Momo het volgende:
Ik zie trouwens dat de ijsbeer is gesmolten naar twee vogels
quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:54 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
De dag hier begint goed. We werken beide thuis en nu gaat mijn vriend de discussie aan waarom ik zo weinig meega naar zijn ouders.![]()
Atje voor de sfeer
Fijn dat je nu de bevestiging hebtquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, hechtingen zijn uit mijn been. Meteen daar uitslag van het onderzoek gehad, was idd een onschuldig hemangioom. Dat is ook wel een opluchting, ook al was dat al waar rekening mee werd gehouden.
Wat fijnquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, hechtingen zijn uit mijn been. Meteen daar uitslag van het onderzoek gehad, was idd een onschuldig hemangioom. Dat is ook wel een opluchting, ook al was dat al waar rekening mee werd gehouden.
Blijft toch prachtig hoe Jiskefet die hele treurige, eenzame sketches kon neerzetten (die dan toch ook weer grappig zijn).quote:
Fijn Roger!!!quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:54 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
De dag hier begint goed. We werken beide thuis en nu gaat mijn vriend de discussie aan waarom ik zo weinig meega naar zijn ouders.![]()
Atje voor de sfeer
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat antwoord je dan? Daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:54 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Atje voor de sfeer
Oh god neequote:Op dinsdag 9 november 2021 08:54 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Atje voor de sfeer
Eerlijkheid voorop: gewoon aangeven dat je z'n ouders niet kan uitstaan.quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:54 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Atje voor de sfeer
Dat zijn moeder mij heel veel energie kost, meer dan dat ze geeft, en dat ik daarom niet veel behoefte voel haar vaak te zien. En dat hij mag gaan zovaak hij maar wil.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat antwoord je dan? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Ik moest nog aan jou denkenquote:
En hoe werd dat ontvangen?quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat zijn moeder mij heel veel energie kost, meer dan dat ze geeft, en dat ik daarom niet veel behoefte voel haar vaak te zien. En dat hij mag gaan zovaak hij maar wil.
Gewoon de waarheid dus
Oh helpquote:Op dinsdag 9 november 2021 08:54 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Atje voor de sfeer
En ik dan?quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:30 schreef Strani het volgende:
Ik zou willen voorstellen dat @:Guanabana in het vervolg meegaat naar de schoonouders van @:Arizona en andersom.
En ik?quote:
Hij:Nou maar ik hoor van collega’s dat ze vaak wel 1x per week gaan koffiedrinken bij hun ouders en dat de vrouw dan meegaat.quote:
Ik kom al niet eens 1x per week bij mijn eigen oudersquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij:Nou maar ik hoor van collega’s dat ze vaak wel 1x per week gaan koffiedrinken bij hun ouders en dat de vrouw dan meegaat.
Ik: dat moet ieder voor zich weten.
En toen ging het verder dat hij vond dat ik sowieso niet zo sociaal ben, waarop ik bevestigend knikte en de compromis is nu dat we binnenkort de buren weer eens uitnodigen![]()
Ik vind wel dat als je partner van nature misschien introvert is, je dat ook moet accepteren als deel van de persoonlijkheid en niet moet gaan pushen om heel sociaal te gaan lopen doen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij:Nou maar ik hoor van collega’s dat ze vaak wel 1x per week gaan koffiedrinken bij hun ouders en dat de vrouw dan meegaat.
En toen ging het verder dat hij vond dat ik sowieso niet zo sociaal ben, waarop ik bevestigend knikte en de compromis is nu dat we binnenkort de buren weer eens uitnodigen![]()
1x per weekquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit. Daar is hij toch ook op gevallen destijds?quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind wel dat als je partner van nature misschien introvert is, je dat ook moet accepteren als deel van de persoonlijkheid en niet moet gaan pushen om heel sociaal te gaan lopen doen.
Nee inderdaad. Maar hij is wat prikkelbaar vandaag (slecht geslapen, hoofdpijn) en dan komt dit zo af en toe weer op tafel. Meestal accepteert hij mijn introverte inborst wel hoorquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind wel dat als je partner van nature misschien introvert is, je dat ook moet accepteren als deel van de persoonlijkheid en niet moet gaan pushen om heel sociaal te gaan lopen doen.
Ik was vroeger wel wat meer “outgoing” dan tegenwoordig. Maar naar zijn ouders ben ik nooit graag gegaanquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:16 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dit. Daar is hij toch ook op gevallen destijds?
Schoonouders zijn voor velen een noodzakelijk onderdeel van het pretpakket natuurlijkquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was vroeger wel wat meer “outgoing” dan tegenwoordig. Maar naar zijn ouders ben ik nooit graag gegaan
Volgens mij is dit gewoon een win win situatie.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:02 schreef Arizona het volgende:
Ik zou dat nauwelijks een compromis vindenquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:02 schreef Arizona het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |